Σκάω μύτη στον τυπά που το είχα αγοράσει για να συζητήσουμε και τί βλέπω?
Τον ρωτάω, πόσα μου παίρνεις το CBR για να το ανταλλάξω με το κοκκινάκι? μου λέει 1800.
4200 το VFR, του κόβω ενα διακοσαρι για να τα στρογγυλέψουμε και σκέφτομαι ότι για το CBR θέλω το λιγότερο ένα χιλιάρικο μαζέματα. με 2k έχω ενα πολύ πιο all around μηχανάκι, 5 χρόνια νεώτερο και σαφώς πιο ταξιδιάρικο. Μουμπλε μουμπλε, με πιάνει και λίγο το συναισθηματικό για το CBR (πρώτη μηχανή ) αλλά αποφασίζω να το διώξω μιας κι αν του έκανα τα μαζέματα θα το παντρευόμουν και δε θα οδήγαγα κάτι άλλο για πολλά χρόνια.
Στο μεταξύ γλίτωνα ασφάλειες τέλη για 4 μήνες, θα μου το κράταγε φυλαγμένο μέχρι να γυρίσω κι έτσι κατέληξα με καινούργιο δίτροχο.
Το μηχανάκι είναι σε εξαιρετική κατάσταση, ο τυπάς ήταν ψείρας κι έκανε και τα σέρβις του όλα στο δικό μου. Εχει εξτρά τα εξατμισόνια μια γαμάτη χειροποίητη gel σέλα κι ένα πιο ψηλό φέρινγκ. Του έβαλα εγώ θερμαινόμενα grip, tankbak με quicklock της givi, usb και βάση για την μπαγκαζιέρα.
Πρώτες εντυπώσεις.
Εντελώς άλλη λειτουργία κινητήρα Εχει σαφώς περισσότερη ροπή απ το CBR αλλά μου φαίνεται ένα κλικ πιο δυσκίνητο, ίσως είναι και απλά θέμα συνήθειας. Πολύ πιο άνετη θέση οδήγησης, νομιζω ότι δε θα έχω κανένα θέμα με το road trip στην Ισπανία τον Απρίλη.
Ενα πρώτο ενοχλητικό: δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ χώρο κάτω απ τη σέλα Εκεί που στο CBR έχωνα το λουκέτο, εδώ ούτε καπότες δε χωράνε