Το αμάξι πέρασε φυσικά χωρίς προβλήματα ή γραπτές παρατηρήσεις παρά τα 260.000+ χιλιόμετρα και τα 17 χρόνια που κουβαλάει στην πλάτη του, καθώς τα service γίνονται ευλαβικά. Βρήκαν όμως σκουριές που δεν δικαιολογούνται σε αυτοκίνητο που δεν βρίσκεται σε νησί και υποψιάζομαι ότι την ζημιά την έκαναν τα αλάτια για τον αποχιονισμό στο βουνό και η κακή συνήθεια να μην το πλένω μετά.
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Χρήστος Λάππας έγραψε:Χτες πέρασα ΚΤΕΟ το Bora, στη Βάρη. €55 μαζί με την κάρτα καυσαερίων.
Νομίζω πως είναι αδύνατο να περάσεις ΚΤΕΟ χωρίς να πάρεις και κάρτα καυσαερίων (ουσιαστικά το πιστοποιητικό ΚΤΕΟ υποκαθιστά την ετήσια ΚΕΚ).
Tapatalk & XT1068
Scotch έγραψε:Χρήστος Λάππας έγραψε:Χτες πέρασα ΚΤΕΟ το Bora, στη Βάρη. €55 μαζί με την κάρτα καυσαερίων.
Νομίζω πως είναι αδύνατο να περάσεις ΚΤΕΟ χωρίς να πάρεις και κάρτα καυσαερίων (ουσιαστικά το πιστοποιητικό ΚΤΕΟ υποκαθιστά την ετήσια ΚΕΚ).
Tapatalk & XT1068
Σωστά. Η κάρτα καυσαερίων είναι περιττή αφού τα αποτελέσματα μετρήσεων των ρύπων αναγράφονται στο αντίστοιχο πεδίο του έντυπου του ΚΤΕΟ.
.
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Βασική διαφορά είδα στην εκτύπωση που είχε μόνο μια ασπρόμαυρη σελίδα, ενώ στο παλιό που πλήρωνα 50€ είχε άλλες 2-3 έγχρωμες σελίδες με διάφορα σχέδια και αριθμούς .... που δεν ήξερα και τι αφορούν!