Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#349546
dimviii έγραψε:
Συζητάμε για το εάν είναι πιο διασκεδαστικο ένα κεντρομηχανο σε συγκριση με το Χ.

[mod]OXI, συζητάμε για το τί αυτοκίνητο/α να πάρει ο nass. Αν ΕΣΕΙΣ συζητάτε για το πιο είναι πιο διασκεδαστικό να το κάνετε αλλού![mod]
.

ρε μαστορα η συζητηση με τα κεντρομηχανα εχει να κανει ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΝΑΣΣ,στο αν θα κρατησει το ΕΒΟ και θα παρει σουβ,ή αν θα παρει ένα ακριβοτερο σουβ + κεντρομηχανο καυμαν μποξτερ κλπ. :x
[mod]Συζήτηση το λες αυτό που κάνετε; Τέλος.[mod]
Άβαταρ μέλους
By markvag
#349678 Το μόνο που ελπίζω είναι το disco sport να μην έχει κληρονομήσει και την τραγική αναξιοπιστία του freelander... :help:

Γενικά την Land Rover τη φοβάμαι, λόγω της φήμης της, δεν ξέρω αν έχει βελτιωθεί η κατάσταση τα τελευταία χρόνια... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#349702 Ποιου Freelander I ή ΙΙ; Γιατι το ΙΙ με εξαιρεση τα πετρελαια μια χαρα ηταν σε γενικες γραμμες.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#349746 Ναι ναι για πείτε για αξιοπιστία...σήμερα το premium ήθελε hard reset στο ΜΜΙ επειδή είχε λίγο κρύο παραπάνω. Νεκρά τα κουμπιά και στην κονσόλα και στο τιμόνι. Έβγαλα το κλειδί απ΄τη μίζα και συνέχιζαν να βαράνε οι Pearl Jam! :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#349758 Περιεργο παντως, στο δικο μου τα παντα δουλευαν και στο -25. Θερμαινομενα δερματινα καθισματα VAG ειναι οτι καλυτερο στον κρυο καιρο.
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#349762 Τι να σου πω...το αποδίδω στο κρύο. Δεν θέλω να σκεφτώ κάτι άλλο γιατί αλλιώς θα χουμε θέμα. Δεν έκατσα να το ξανανοίξω.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#350290
mirage έγραψε:Ποιου Freelander I ή ΙΙ; Γιατι το ΙΙ με εξαιρεση τα πετρελαια μια χαρα ηταν σε γενικες γραμμες.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Δεν το ήξερα... Στα τωρινά της μοντέλα πως πάει η Land rover;;;


Stefan147 έγραψε:Ναι ναι για πείτε για αξιοπιστία...σήμερα το premium ήθελε hard reset στο ΜΜΙ επειδή είχε λίγο κρύο παραπάνω. Νεκρά τα κουμπιά και στην κονσόλα και στο τιμόνι. Έβγαλα το κλειδί απ΄τη μίζα και συνέχιζαν να βαράνε οι Pearl Jam! :svivhaha:


Ο όμιλος παίζει σε άλλο ταμπλό! Όπως θα μας διαβεβαιώσει και ο dimvii... :lol: :lol: Δεν ήταν τίποτα, απλά γούσταρε pearl jam! :metalo: :metalo:



Σοβαρά τώρα, πολύ πατάτα το αμάξι ρε 'συ... :help:
Άβαταρ μέλους
By soch
#351161 Συγνώμη κιόλας γιαυτό που θα γράψω αλλά το πρίμιουμ κάθισμα που μοιάζει σαν ξεχειλωμένο μ#$@#νόχειλο τι το θέλανε εκεί στη Βόλβο;

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#351163 στήριξη για τα πόδια στα στροφιλίκιααα :metalo: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#351198
Stefan147 έγραψε:https://www.car.gr/9313355-volvo-xc-90-2-0-t6-polestar-350hp-r-design

Period. Κι ας είναι μεγάλο ας είναι ότι θέλει.



Δεν του πάει καθόλου ο σπορ χαρακτήρας.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#355743 Εικόνα

Nass δεν αξίζει να περιμένεις για κάτι άλλο.
Στη θέση σου δεν θα κοιτούσα καν κάτι άλλο. Το παραπάνω τα έχει όλα. Κουκλάρα, διαχρονική και σύγχρονη, κυριλάτη, δυναμική οn & off road αλλά και ακριβή.
Κράτα το evoΧ εφόσον μπορείς και πήγαινε στην GLC.
Άβαταρ μέλους
By nass
#355864 Πως και δε μου λες να περιμένω τη Stelvio ? :hmmm: :lol:

Δουλεύει πάλι ο configurator τους οπότε τσεκάρισα το θέμα με τις τιμές και μάλλον είχα κάνει εγώ πατάτα :oops: :rant: η βασική GLC 250 συνεχίζει να κάνει 56Κ σε SUV αμάξωμα. Υπάρχει πλέον και GLC 300 σε 245 ίππους :superman: στα 62Κ που αν πάω προς τα εκεί θα ήθελα να την προτιμήσω μια και όλα τα ανταγωνιστικά στη λίστα μου είναι τουλάχιστοντ τόσο (LR 240, XC60 T5 = 245, XC60 T6 = 300+)

Οπότε μαζί με off-road, αερανάρτηση, μεταλλικό χρώμα και 1-2 ψιλολόγια η 250 πάει κάπου 67Κ και η 300 75 :hmmm: σοβαρά εκτός budget...
Άβαταρ μέλους
By pik.
#356055 με τοσα χρηματα αγοραζεις Levante.

το καλυτερο αμαξι που οδηγησα τους τελευταιους 6 μηνες,ενω εχω οδηγησει και 540ι G30. :metalo:

θα γραψω αποψε εντυπωσεις στο οδηγησα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#356062
pik. έγραψε:με τοσα χρηματα αγοραζεις Levante.


:hmmm: Στο maserati.it ξεκινούν από €73Κ για τις εκδόσεις diesel και €91Κ για την "S" βενζίνης