Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#350913 μια φορα που ειχα αφησει το λαστιχενιο πατακι του kangoo με αρκετα νερα ολο το βραδυ, την επομενη μερα ,ολο το παρμπρίζ ηταν γεματο υδρατμούς.Προφανως επαιξε ρολο το χιονι που ειχες αφησει μεσα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#350919
sknipper έγραψε:Μα με την ανακύκλωση αυξάνεται η υγρασία αφού δεν μπαίνει φρέσκος αέρας και προστίθεται και η υγρασία της εκπνοής σου, έτσι δεν είναι;

Δεν ξέρω αν χρειάζεται να ενεργοποιήσει την ανακύκλωση, αλλά το A/C θα αφαιρέσει την υγρασία ούτως ή άλλως.
Λογικά, δεν θέλεις να έρθει φρέσκια υγρασία απέξω, εξού και η ανακύκλωση.
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#350922
sknipper έγραψε:Μα με την ανακύκλωση αυξάνεται η υγρασία αφού δεν μπαίνει φρέσκος αέρας και προστίθεται και η υγρασία της εκπνοής σου, έτσι δεν είναι;

Το aircon ξεραίνει την ατμόσφαιρα οπότε αν έχεις ανακύκλωση και δεν μπαίνει αέρας από έξω με τη φυσική του υγρασία τότε ανακυκλώνει τον εσωτερικό και σιγά σιγά αφαιρεί την υγρασία. Όπως το aircon στο σπίτι που δουλεύει μονίμως σε ανακύκλωση βλέπεις ότι το σωληνάκι στο μπαλκόνι σου βγάζει νερό που είναι η υγρασία από το εσωτερικό του σπιτιού σου.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#350976 Μου έχει τύχει κι εμένα αυτό.

Όλα τα αυτοκίνητα πάντως το γυρνάνε στον εξωτερικό αέρα όταν βάζεις το φουλ ξεθάμπωμα. Βέβαια με την ανακύκλωση ζεσταίνεται πιο γρήγορα ο αέρα και ίσως στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό είναι το ζητούμενο.

ΥΓ: Η αρνητική κυριότητα της ξύστρας τι είναι; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#350985
Bayern7 έγραψε:Κυρτοτητα εννοούσε μάλλον του τζαμιου


αυτό,οι ακμες της ξυστρας θα κουμπησουνστο κρυσταλλο και θα το χαραξουν
Άβαταρ μέλους
By xeno
#351022
KiloMeater έγραψε:Σήμερα ειχα μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Βγαίνω να πάρω το άμα το πρωί , ειχε λίγο ψυχρά (-15C) και βρισκω το παρμπρίζ παγωμένο όχι μόνο απέξω αλλά και απο μέσα!!!!
Είχε ενα στρώμα πάγου απο μέσα το οποίο δεν μπορούσα να αφαιρέςω με τίποτα , οι ξύστρες δε δουλεύουν λόγω αρνητικής κυριότητας, σπρέι απο μέσα δεν παίζει, ούτε έφτανα να το ξύσω με τα δάχτυλα.
Έπρεπε να περιμένω να ζεστάνει το αμάξι αλλά ακίνητο στο ρελαντι με μείον δεκαπέντε δεν ανέβαινε με τίποτα.

Το θεμα ειναι γιατι έγινε .... το αμάξι εχει χιόνια στα πατάκια εδώ και μέρες καθώς δεν λιώνουν με τις θερμοκρασίες που έχουμε, και το αμάξι κάνει μικρές διαδρομές κανα δεκαπελπτο τη φορά. Υποθέτω χθες το βράδυ θα ζεστάθηκε λίγο, θα κόλλησε υγρασία στα παράθυρα απο μέσα με αποτελέσματα το πρωινό.
Ελπίζω να μην ξαναγίνει το πρωί γιατι ειναι τρελό πακέτο και χασομερημα , αλλά επειδή δεν άλλαξε κάτι απο χθες το βράδυ φοβάμαι θα εχω τα ίδια


Αντί για ξύστρα, που δεν έχει ελαστικότητα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πιστωτική σου κάρτα ή κάποια ανάλογη.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#351211 Έβγαλα τις αλυσίδες και είδα ότι σε ένα σημείο κόπηκαν. Δεν φαίνεται να έκαναν ζημιά, αν και στους θόλους έχει ακόμη πάγο.
Είναι Michelin 9χιλ γιατί η απόσταση από το λάστιχο έως την βάση του ελατηρίου είναι ελάχιστη.

Εικόνα


Άντε πάλι ψάξιμο για να βρώ καλύτερες πάλι σε 9χιλ... :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By glf
#351237 το να κοπεί ένας κρίκος στην αλυσίδα δεν είναι και τίποτα. καμιά φορά έχουν και ανταλλακτικούς κρίκους στη συσκευασία.
Άβαταρ μέλους
By nEK
#351242 Με αλυσιδες ποσα χιλιομετρα μπορουμε να αναπτυξουμε σε χιονισμενο/παγωμενο δρομο? Στην ασφαλτο? Αν εχουμε να διανυσουμε 1-2 χιλιομετρα?
Τις αλυσιδες τις φοραμε σφιχτα στο τροχο? Ζημια/φορα το λαστιχο εχει απο τις αλυσιδες?
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#351347 Όπως έγραψα και αλλού τα χιονολάστιχα έβγαλαν για μία ακόμα φορά τα € τους , παρατήρησα όμως το εξής:

Σε απότομη ΠΑΓΩΜΕΝΗ κατηφόρα στην Τριανδρία κοντά στα ΚΕΠ , την κατεβαίνω απαλά βρίσκω θέση στάθμευσης κάνω όπισθεν και παρόλο που είχε μεγάλη κλίση χωρίς σπινιάρισμα μπαίνω μέσα (μούρη προς τα κάτω ) τραβάω χειρόφρενο και το αμάξι αρχίζει τα γλιστράει προς τα κάτω !
Είχα το γιο μαζί μου ,πήγε για τις θεωρήσεις , εγώ έμεινα με πατημένο το φρένο γιατί μόνο τότε σταμάταγε να γλιστράει και ήθελα να δουλεύει η μηχανή να έχω ζέστη.
Μου έκανε εντύπωση γιατί μετά έκανα αναστροφή και τη ανέβηκα χωρίς πρόβλημα .

Προσοχή λοιπόν άλλη μια περίπτωση που θέλει και ταχύτητα μέσα , εγώ πάντως ούτε έτσι θα ένοιωθα ασφάλεια θα έβρισκα πιο επίπεδο μέρος, το yaris είναι και ελαφρύ με βαρύτερο όχημα μπορεί το φαινόμενο να είναι πιο έντονο.
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#351349 Εδώ ένα τέστ σε απάτητο vs πατημένο χιόνι. Το απάτητο είναι περίπου στο ίδιο ύψος που συνάντησα στη φημισμένη ανηφόρα.



Το μπορντώ BMW δέν μπορεί να ξεκινήσει κάν στο απάτητο στο ίσιωμα, όμως λίγο πιο μετά σε πατημένο χιόνι σε μικρή ανωφέρεια μπορεί σιγά-σιγά να κινηθεί.

Κάπου διαβαζα οτι αν η θερμοκρασία του χιονιού δέν είναι αρκετά χαμηλή, τότε όταν πατιέται απο τα λάστιχα γίνεται υγρό και γλιστράει πολύ. Ίσως όσοι λέτε οτι το απάτητο κρατά καλύτερα μιλάτε για "κρύο" χιόνι, ενώ εγώ στην ανηφόρα συνάτνησα "ζεστό" χιόνι

Και εδώ άλλο ένα βίντεο οπου το αμάξι με τα χειμερινά έχει πρόβλημα να ξεκινήσει:

Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#351353 Ο τύπος στο video μας δουλεύει αν ξεκινάς έτσι στο χιόνι :thumbsdown: μετά που ξεκίνησε σαν άνθρωπος δια μαγείας το mazda έφυγε σφαίρα και ευθύγραμμα κυρίως.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#351356 Φυσικά και έχει δίκιο ο MONMAN, και επίσης υπάρχουν πολλά είδη χιονιού και μόνο αν έχει κάποιος ΠΟΛΛΗ εμπειρία σε οδήγηση στο χιόνι τα αντιλαμβάνεται. Από βίντεο λίγα πράγματα μπορούμε να καταλάβουμε και για την ποιότητα του χιονιού και για τις διαφορές ανάμεσα στα χειμερινά ελαστικά. Τα περισσότερα χειμερινά είναι για οδήγηση επάνω σε άσφαλτο με λίγα εκατοστά χιονιού. Δεν είναι για σκάψιμο.
Άλλη δουλειά κάνουν αυτά:
Εικόνα
Και άλλη αυτά:
Εικόνα
Στο 2ο βίντεο το wrangler έχει A/T λάστιχο που είναι απλά καλύτερο από ένα ασφάλτινο. Σε καμία περίπτωση δεν είναι χειμερινό, κάτι το οποίο φαίνεται αν με τέτοια λάστιχα σταματήσει αυτοκίνητο σε ανηφόρα.