Όλα τα αυτοκίνητα πάντως το γυρνάνε στον εξωτερικό αέρα όταν βάζεις το φουλ ξεθάμπωμα. Βέβαια με την ανακύκλωση ζεσταίνεται πιο γρήγορα ο αέρα και ίσως στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό είναι το ζητούμενο.
ΥΓ: Η αρνητική κυριότητα της ξύστρας τι είναι;
< Note >
Είναι Michelin 9χιλ γιατί η απόσταση από το λάστιχο έως την βάση του ελατηρίου είναι ελάχιστη.
Άντε πάλι ψάξιμο για να βρώ καλύτερες πάλι σε 9χιλ...
Τις αλυσιδες τις φοραμε σφιχτα στο τροχο? Ζημια/φορα το λαστιχο εχει απο τις αλυσιδες?
Σε απότομη ΠΑΓΩΜΕΝΗ κατηφόρα στην Τριανδρία κοντά στα ΚΕΠ , την κατεβαίνω απαλά βρίσκω θέση στάθμευσης κάνω όπισθεν και παρόλο που είχε μεγάλη κλίση χωρίς σπινιάρισμα μπαίνω μέσα (μούρη προς τα κάτω ) τραβάω χειρόφρενο και το αμάξι αρχίζει τα γλιστράει προς τα κάτω !
Είχα το γιο μαζί μου ,πήγε για τις θεωρήσεις , εγώ έμεινα με πατημένο το φρένο γιατί μόνο τότε σταμάταγε να γλιστράει και ήθελα να δουλεύει η μηχανή να έχω ζέστη.
Μου έκανε εντύπωση γιατί μετά έκανα αναστροφή και τη ανέβηκα χωρίς πρόβλημα .
Προσοχή λοιπόν άλλη μια περίπτωση που θέλει και ταχύτητα μέσα , εγώ πάντως ούτε έτσι θα ένοιωθα ασφάλεια θα έβρισκα πιο επίπεδο μέρος, το yaris είναι και ελαφρύ με βαρύτερο όχημα μπορεί το φαινόμενο να είναι πιο έντονο.
Το μπορντώ BMW δέν μπορεί να ξεκινήσει κάν στο απάτητο στο ίσιωμα, όμως λίγο πιο μετά σε πατημένο χιόνι σε μικρή ανωφέρεια μπορεί σιγά-σιγά να κινηθεί.
Κάπου διαβαζα οτι αν η θερμοκρασία του χιονιού δέν είναι αρκετά χαμηλή, τότε όταν πατιέται απο τα λάστιχα γίνεται υγρό και γλιστράει πολύ. Ίσως όσοι λέτε οτι το απάτητο κρατά καλύτερα μιλάτε για "κρύο" χιόνι, ενώ εγώ στην ανηφόρα συνάτνησα "ζεστό" χιόνι
Και εδώ άλλο ένα βίντεο οπου το αμάξι με τα χειμερινά έχει πρόβλημα να ξεκινήσει:
Άλλη δουλειά κάνουν αυτά:
Και άλλη αυτά:
Στο 2ο βίντεο το wrangler έχει A/T λάστιχο που είναι απλά καλύτερο από ένα ασφάλτινο. Σε καμία περίπτωση δεν είναι χειμερινό, κάτι το οποίο φαίνεται αν με τέτοια λάστιχα σταματήσει αυτοκίνητο σε ανηφόρα.