panos2171 έγραψε:Η θέση του οδηγού δε φαίνεται να έχει παραμορφωθεί ιδιαίτερα.
+1
Υποθέτω οτι δεν θα φορουσε ζωνη
alexandros.K έγραψε:panos2171 έγραψε:Η θέση του οδηγού δε φαίνεται να έχει παραμορφωθεί ιδιαίτερα.
+1
Υποθέτω οτι δεν θα φορουσε ζωνη
Ακόμα και να φορούσε μάλλον δεν θα είχε καλύτερη κατάληξη με δεδομένο ότι δεν έχει αερόσακους τύπου κουρτίνας που θα βοηθούσαν σε αυτή τη περίπτωση
Οι αεροσακοι δε νομιζω να βοηθουσαν και πολυ
(Ισως το σωστα τοποθετημενο προσκεφαλο, στο καθισμα, να επαιξε μεγαλυτερο ρολο )
Tι μου θύμησες όμως τώρα με την περιοχή, υπηρέτησα στην Αεροπορία Στρατού υπαξιωματικός κοκκινοσκούφης, το στρατόπεδα διπλό 2ος ΛΑΣ και 22ος ΛΑΣ ανάμεσα σε Γιδά ( Αλεξάνδρεια και Πλατύ ) αυτός ήταν εκείνα τα χρόνια ο Εθνικός δρόμος Αθήνα - Θεσ/νίκη και περνούσε μπροστά από την πύλη μας.
21 quadra έγραψε:Ας είναι ελαφρύ το χώμα στο παλικάρι, κρίμα τόσο νέος άνθρωπος.
Tι μου θύμησες όμως τώρα με την περιοχή, υπηρέτησα στην Αεροπορία Στρατού υπαξιωματικός κοκκινοσκούφης, το στρατόπεδα διπλό 2ος ΛΑΣ και 22ος ΛΑΣ ανάμεσα σε Γιδά ( Αλεξάνδρεια και Πλατύ ) αυτός ήταν εκείνα τα χρόνια ο Εθνικός δρόμος Αθήνα - Θεσ/νίκη και περνούσε μπροστά από την πύλη μας.
Εκει ειχαμε μετακινηθει με την 2η ΜΟΜΑ (Λαρισσας) στην επιστρατευση και περιμεναμε τις εξελιξεις.. Ο δρομος χαλια απο τοτε...μετα το 89 εκανα μια εργολαβια στο εργοστασιο της Νεστλε τοτε, τωρα Δελτα που εκανε τα εβαπορε γενικως και το γαλα σκονη... ο δρομος ο ιδιος!!!
Eίπες ΜΟΜΑ, όταν πήγα εκεί είχαν αρχίσει να ξηλώνουν από τον χωμάτινο αεροδιάδρομο τα PSP που είχαν ξεμείνει από τον πόλεμο αφού ήταν αρχικά αεροδρόμιο εκστρατείας και έγινε μετά την δημιουργία της Αεροπορίας Στρατού ένα από τα αεροδρόμια της, μας έφυγε η μαγκιά να τα ξεσυρταρώσουμε μέσα από τα χόρτα και τα χώματα δεκάδων χρόνων και να τα μεταφέρουμε, κοντά 500 μέτρα διάδρομος με κάπου 10 μέτρα πλάτος, βάλε με το νού σου την κούραση, το κάθε κομμάτι ήταν περίπου 2.5 μέτρα μήκος, 0.50 μέτρο πλάτος από διάτρητη λαμαρίνα 5mm και το σηκώναμε δύο άτομα. Η διαδικασία ήταν σήκωμα 90ο, χτύπημα στην άκρη με την βαριά για να ξεσυρταρώσει και μετά κουβάλημα, κουράστηκα που τα θυμήθηκα όλα αυτά. Κοιτάω καμμιά φορά στο Pari - Dakar που έχουν μικρά psp από αλουμίνιο ( όχι πλεγμένα μεταξύ τους ) για το ξεκόλλημα και θυμάμαι τις τότε σιδεριές εκεί στο αεροδρόμιο.
Μόλις όμως τα βγάλαμε ήρθε η ΜΟΜΑ με τα μηχανήματα της ( δεν ξέρω ποιά ήταν ) και μας έφτιαξε ένα πολύ ωραίο ασφάλτινο διάδρομο που τον απολάμβανα καθημερινά από τον πύργο ελέγχου.
Pierced Steel Planking (PSP)
20mb image hosting
Σήμερα δε, πέτυχα 3 ατυχήματα! Μία καραμπόλα και 2 απλά. Στην καραμπόλα είχε και 2-3 ασθενοφόρα παρατεταγμένα...
Morx έγραψε:Τι να γινει? Δεν ηδηγουν προφανως, μαλακιζονται...
Τη συγκεκριμένη διαδρομή την κάνω από το 2010. Με μοτοσυκλέτα/αυτοκίνητο.
Αυτό που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό, δεν το θυμάμαι να το έχω ξαναδεί.
Δεν πάει καλά ο κόσμος; Δεν συντηρεί τα αυτοκίνητα (π.χ. λάστιχα και αμορτισέρ), την έχει ακούσει; όλα μαζί;
α)πάνε όλοι σαν πάπιες;
β)γιατί πάνε σαν πάπιες στην αριστερή;
Μετά λέμε πως γίνονται ατυχήμαετα όταν βρέχι....
citastak έγραψε:Τι έχει γίνει με τα τροχαία; Από την Πέμπτη πετυχαίνω τρακαρίσματα στην Ε.Ο κάθε μέρα το πρωί κατεβαίνοντας στο γραφείο.΄
Σήμερα δε, πέτυχα 3 ατυχήματα! Μία καραμπόλα και 2 απλά. Στην καραμπόλα είχε και 2-3 ασθενοφόρα παρατεταγμένα...
Εγώ πάλι απορώ, που δεν έχουμε αρκετά περισσότερους νεκρούς ανά χιλιόμετρο μέσα στην Αθήνα, με τόσα κόκκινα που σφάζουν τα ανθρωποειδΕΛ, ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ περισσότερο από τα προηγούμενα χρόνια ...
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/vin ... 84896.html