Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By elteo
#347559
markvag έγραψε:
georgetz έγραψε:
Πολύ πιο ορθολογική επιλογή , είναι ένα καλό MX-5 για την περίπτωση σου.


+1...

Σκέψου ότι πιθανώς, εκτός από το κόστος της αρχικής αγοράς να χρειαστείς και τίποτα μαζέματα....


MX5 δια πάσαν νόσο. :lol: Το Mazda 3 του 4τφ για όσους θυμούνται.

EDDIE_147 έγραψε:^ντατ
Αν το γυρίσουν στους ρύπους, ο bihlas θα βγάλει φωτο με αντιασφυξιογόνο-φουστανέλα-ζαρτιέρες (no offence bihla).



Μου φύγε ο καφές από την μύτη. :s_rofl :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#347603 Το μόνο αυτοκίνητο που είχα και νοσταλγώ κάθε φορά που το βλέπω ή διαβάζω κάτι γι'αυτό, αν δεν έκανα 18.000ΚΜ και ήμουν στα 5-6000 θα έπαιρνα ένα cosmo, εφόσον βέβαια ήταν ατρακάριστο και με σχετική καλή συμπίεση (+7,2 και στους δυό ρότορες), υπόψην έχει πολύ ακριβά ανταλακτικά όπωςκαταλύτη, δισκοπλατό, πολλαπλασιαστές, μπουζί, δίσκοι κ.τ.λ. (έστω και από ebay), δεν ξέρω την πόλη σου αλλά Θεσσαλονίκη παίζει 16-17 λίτρα ανα 100ΚΜ και έξω ρολλαριστά 110-130 ΚΜ/Ω θα είσαι 10-11 λίτρα ανα 100ΚΜ, Αν βρεις cosmo καθαρό με 6000Ε πάρτο, στο φινάλε και σαν ανταλακτικά να το δώσεις το 50% των χρημάτων σου θα τα πάρεις πίσω
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#347604 Το αρνητικό του RX-8 είναι η κατανάλωση βενζίνης και η ιδιαίτερη φροντίδα που χρειάζεται.

Η κατανάλωση ξεκινάει απο 12l/100km και κυμαίνεται μεταξύ 14-20l/100km. Θεωρώ πως μια μέση κατανάλωση είναι 16l/100km.

Ο κινητήρας πρέπει να ζεσταθεί καλά πριν σβήσει, πράμα που αποκλείει κοντινές βόλτες για καφέ, τσιγάρα κτλ. και δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι αυτό σε μια μικρή πόλη. Αν δε ζεσταθεί καλά, μένει βενζίνη και λάδι στο θάλαμο καύσης διαυρώνουν τη φλάτζα σε εκείνη την περιοχή και έτσι παρατηρείται το λεγόμενο Flooding.

Φυσικά, όλοι γνωρίζουν οτι ο κινητήρας καταναλώνει λάδι (περίπου 500ml / 1500Km - πολλοί βάζουν 100ml premixed λάδι για 2Τ κινητήρες σε κάθε γέμισμα). Επιπλέον, οι αλλαγές λαδιών πρέπει να γίνονται τακτικά (5000-7000χλμ) και με συγκεκριμένα λάδια, κατα προτίμηση όχι συνθετικά, και ο έλεγχος της στάθμης λαδιού γίνεται ανα 2 γεμίσματα.

Το θέμα της συμπίεσης είναι επίσης γνωστό, οπότε πρέπει να γίνει μέτρηση πριν την αγορά:

Στάνταρτ Πίεσης Συμπίεσης :830kPa (8.5 kgf*cm^2, 120psi) στις 250 στροφές
Ελαχίστη Πίεσης Συμπίεσης :680kPa (6.9 kgf*cm^2, 98,6psi) στις 250 στροφές
Στάνταρτ διαφορά στους Θαλάμους καύσης :150kPa (1.5 kgf*cm^2, 21.8psi)
Στάνταρτ διαφορά στους Ρότορες :100kPa (1.0 kgf*cm^2, 14.5psi)

Εννοείται πως πρέπει να είσαι επιμελής και προσεκτικός ακόμα και με ότι αφορά την ανάφλεξη: μπουζί, πολλαπλασιαστές και μπουζοκαλώδια τα οποία είναι αρκετά συγκεκριμένα για το RX-8.

Μια πρόχειρη εκτίμηση του κόστους συντήρησης και κτήσης για ένα χρόνο, με δεδομένο οτι θα κάνεις 6000χλμ/έτος και το αμάξι θα είναι σε καλή κατάσταση και δε θα χρειαστεί τίποτα άλλο:

Βενζίνη 1600€
Τέλη 135€
Ασφάλεια 230€
Αλλαγή λαδιών (5000-7000χλμ) 150€
Μπουζί 100€
Πολλαπλασιαστές 200€
Μπουζοκαλώδια 80€
Δισκόπλακες 250€
Τακάκια 120€
Διάφορα (Ψυκτικό υγρό, υγρά φρένων, φίλτρα κτλ) 200€
Σύνολο 3065€

Ελαστικά 750€ 225/50/17 94 V
Ελαστικά 850€ 225/45/18 91 V

Αν μπορείς να πληρώσεις για τα παραπάνω, είσαι οκ. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#347606 Το αρνητικο του rx8 ειναι ενα: ΔΕΝ κανει για κυριο αυτοκινητο. Μπιχλα ακου με, μην κανεις το λαθος.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#347608
g8777 έγραψε:Το αρνητικο του rx8 ειναι ενα: ΔΕΝ κανει για κυριο αυτοκινητο. Μπιχλα ακου με, μην κανεις το λαθος.

^Άκουσε τον, πάρε ένα Golf πρώτο στάδιο να το χαρείς....

< >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#347611 Το βλέπω τακτικά στην δουλειά μου και το ζηλεύω. (Το καθημερινό του κατόχου του είναι ένα 208 diesel).
Εικόνα
Εκπληκτικό "παιχνίδι" -έχω οδηγήσει το μικρό και το ερωτεύτηκα- αλλά μου το ακυρώνει η αξιοπιστία του και (λιγότερο) η κατανάλωση του και σαν μτχ σίγουρα δεν θα το έχει γυναίκα γιατρού ή ναυτικός που λείπει 11 μήνες σε ταξίδια...
Σημαντικό μείον ότι στην παραμικρή αβαρια του μονόδρομος είναι ένα καγκουροκλαμπ (μπορεί να έχει και γνώστες βέβαια), DIY και ιντερνετικο ψάξιμο.
Οδηγικα δε δεν το λες και ευκολακι.
Θα προτιμούσα κάποιες άλλες επιλογές όπως Swift Sport ή ΤΤ.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#347613
g8777 έγραψε:Το αρνητικο του rx8 ειναι ενα: ΔΕΝ κανει για κυριο αυτοκινητο. Μπιχλα ακου με, μην κανεις το λαθος.

Από ότι κατάλαβα ναι μεν θα είναι το μοναδικό του αμάξι, αλλά όχι το κύριο μεταφορικό του μέσο. Με αυτή τη λογική, και αν έχει τα λεφτά που απαιτούνται για σωστή συντήρηση, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όμως χρειάζεται ένα καθημερινό αυτοκίνητο για να πηγαίνει βόλτα τις κρύες νύχτες του χειμώνα, θα έχει θέμα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#347615 Δεν πειράζει, άλλη φορά να ρωτάς.

Πέρα από την πλάκα, πάρε ένα sport hatch τύπου γαλλοGT, Leon 1.8t κοκ αν υπάρχουν στα λεφτά σου, τουλάχιστον θα τα καις μόνο σε (πολύ λιγότερες) βενζίνες και όχι σε συντήρηση.
Επισης έχεις Tuono για τρελά γούστα δεν χρειάζεσαι και τόσο ειδικό αυτοκίνητο σαν το rx8. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν και πλέον τα αγοράζουν όσοι έχουν χρήμα για κάψιμο σε γούστα.

< >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#347616
cosneo έγραψε: σαν μτχ σίγουρα δεν θα το έχει γυναίκα γιατρού ή ναυτικός που λείπει 11 μήνες σε ταξίδια...


Θα προτιμούσα κάποιες άλλες επιλογές όπως Swift Sport ή ΤΤ.


Βασικά, το αμάξι είναι ιδανικό για ναυτικό.

Το swift τι σχέση έχει;;;
Άβαταρ μέλους
By elteo
#347617 καλοτάξιδο! :metalo: (να μην ξεφύγεις και πολύ από το 206 που οδηγούσες)

Εικόνα


διάλεξε το καλύτερο για τα €€€ σου
https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs ... to=%3C6000