Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#347516 Γιατί έχει πάντα λογική οτιδήποτε έχει κάνει ελληνική κυβέρνηση στην πολιτική της για το αυτοκίνητο;;
Κι εγώ πάντως δεν νομίζω να ασχοληθούν με το θέμα αλλά δεν μπορώ να το αποκλείσω.

Αστεία αστεία συνειδητοποίησα ότι ίσως ένα RX8 είναι τέλειο και για μένα. Ιαπωνική κατασκευή στα καλά της και αξιοπιστία πλην κινητήρα, επιδόσεις, πισωκίνητο με μπλοκέ, χαρά της οδήγησης, σπορτίφ-μοναδικό με διαχρονικό στύλ και προοπτικές cult, εξοπλισμός, χώροι επαρκείς για οικογένεια με 1 μικρό παιδί και βάλε, για τα λιγοστά χλμ που κάνω στην Ελλάδα η κατανάλωση δεν ενοχλεί, και δίπορτο (δεν μπορεί ούτε το παιδί από μέσα να ανοίξει την πόρτα του ούτε άλλος απέξω χωρίς να ανοίξεις τις εμπρός) αλλά και 4 πορτο οπότε ο πίσω μπαίνει βγαίνει χωρίς πολλά ακροβατικά. Χμμμ, μη μου βάζετε ιδέες.... Και μόνο η οικονομία από το ετήσιο σήμα του δίλιτρου θα μου βγάζει τη μισή βενζίνη...

Αλλά όπως λέει κι ο παραπροηγούμενος θέλει ψάξιμο άρα χρόνο που δεν διαθέτω.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#347519
sknipper έγραψε:
NickTG έγραψε:
sknipper έγραψε:. Τέλη (που ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει),
1300 κυβικά είναι.
Τι να γίνει?
Μα καλά δεν ξέρεις ότι κατά καιρούς παίζει στα Wankel, επειδή ο τρόπος προσδιορισμού των κυβικών τους είναι αμφιλεγόμενος, να υπολογίζονται αλλιώς οπότε τα 1300 γίνοντσι 2600..... :lipsealed: :innocent:



Μπορεί για καμιά χώρα έξω.
Εδώ δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο. Άλλωστε ως 1300 ερχόταν.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#347522 εκτός κι αν πάνε με τους ρύπους αλλά για εκεί θα πρέπει να γυρίσουν πολύ-πολύ πίσω και το ξύλο δε θα το γλυτώσουν.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#347526
sknipper έγραψε:Αλλά όπως λέει κι ο παραπροηγούμενος θέλει ψάξιμο άρα χρόνο που δεν διαθέτω.


e-pop :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#347531 Bihlas87 οταν το τσιμπησεις, να κανονισω να κλεισουμε τις στροφες της παλιας πρυτανειας και της Νυμφαιας! Τα μέσα τα χουμε!

< >
Άβαταρ μέλους
By efthymis
#347533
mousatos έγραψε:εκτός κι αν πάνε με τους ρύπους αλλά για εκεί θα πρέπει να γυρίσουν πολύ-πολύ πίσω και το ξύλο δε θα το γλυτώσουν.


Ακουγοταν παντως το φθινοπωρο οτι θα το παρουν με τους ρυπους για τα 2007 και μετα.. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#347536 ^ντατ
Αν το γυρίσουν στους ρύπους, ο bihlas θα βγάλει φωτο με αντιασφυξιογόνο-φουστανέλα-ζαρτιέρες (no offence bihla).

Εγώ πιστεύω ότι αν ήσουνα ψημένος deep down and dirty σου για rx8 θα το χες πάρει ήδη (επειδή είσαι άτομο no questions asked - no prisoners taken).

ΙΜΟ αυτό που περιγράφεις είναι mx5 οποιασδήποτε γενιάς.
Στο budget που παίζεις βέβαια είναι μονοκούκι το mk3 ενώ αν θες να μπεις σε πιο μπαρμπαδο-territory παίζει και αυτό

https://www.car.gr/9030399-bmw-z3-z3-1-9

:eat:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#347542
Giuseppe Busso έγραψε:Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον ήχο του Cosmo εκεί στις 10.000rpm σχεδόν.
Έχυσ@. <---period


που να κανεις βολτα με το προηγουμενο, το μπατμαν το τουρμπατο,εκει να δεις λυσσα.Σαν να πατας γατα στην ουρα εκανε το μοτερ.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#347545 Aν μεχρι τα 6κ ευρω -αλλα θα πρεπει να υπολογισεις σχεδον αλλο 1κ ευρω καβα, αφου μτχ παιρνεις...- βρεις καποιο πραγματικα αξιολογο, "καθαρο", αλλα και με την προβλεπομενη συμπιεση συν ολα τα σερβις του και δεν ειναι κανενα παρατημενο σε μαντρα ή ακινησια για μεγαλο χρονικο διαστημα και ταυτοχρονα
δεν κανεις πανω απο 6-7κ χλμ το χρονο, λογω χρησης μηχανης, τοτε GO for IT! :thumbsup:

P.S Οπως ειπωθηκε και πιο πριν, οσο πιο διαβασμενος και ψαγμενος γινεις για το συγκεκριμενο μοντελο, τοσο πιο καλο θα βρεις, και λιγοτερες πιθανοτητες θα εχεις για τυχον προβληματα-ζημιες, δηλαδη αναπαντεχα εξοδα.

Συμβουλη που εχω ακουσει στα του ψαξιματος και μεταφερω, ειναι : με ψυχραιμια , χωρις συναισθηματισμους και βιασυνες στην διαρκεια αναζητησης απο κοντα, χωρις φιλους, συγγενεις κτλ, μεχρι να καταληξεις. Μονο με γνώστη -των βανκελ ή του RX-8 γενικοτερα- μηχανικο...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#347546
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον ήχο του Cosmo εκεί στις 10.000rpm σχεδόν.
Έχυσ@. <---period


που να κανεις βολτα με το προηγουμενο, το μπατμαν το τουρμπατο,εκει να δεις λυσσα.Σαν να πατας γατα στην ουρα εκανε το μοτερ.


...ποτε δεν βαριεμαι να το ξαναβλεπω, απο τα αγαπημενα -και ταχυτερα- στην Touge... :twisted:

Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#347547 Φανταστικό το 7άρι και με είχε τρομάξει με το power delivery του, αλλά κακώς μιλάμε για αυτό.

ΥΓ: Θα έπαιρνα άνετα ένα FD3 μαμά για παρέα στην Ε ώστε κάποτε στο μέλλον... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#347550
REALZEUS έγραψε:Φανταστικό το 7άρι και με είχε τρομάξει με το power delivery του,

στη Τζαπωνια εβγαινε και εκδοση με 280 αλογα.Φαντασου αυτό πως θα εκανε. :omg:
αυτος ο μεταλικος θορυβος που κανει σαν διχρονο μηχανακι είναι :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#347556 Ο Μπίχλας είναι ακόμα οργισμένο νιάτο, δεν έχει πίσω του γυναικόπαιδα να σέρνει οπότε αν δεν κάνει τώρα την αυτοκινητιστική υπέρβαση (ορισμένοι το λένε και μακακία), πότε θα την κάνει; Στα 50 του που θα έχει μπαρμπαδέψει για τα καλά και θα ονειρεύεται να αλλάξει την αυτόματη E-Class (+πετρέλαιο +station wagon :ninja: ) με Triumph Stag και πινακίδες ιστορικού; :hmmm:

To RX-8 είναι future classic και για τη σποραδική χρήση που θα κάνει, η αυξημένη κατανάλωση και οι ιδιαιτερότητες αναφορικά με την αξιοπιστία του Wankel δεν πονάνε τόσο στην τσέπη, χώρια που αντισταθμίζονται εν μέρει από τα μικρότερα τέλη κυκλοφορίας. Αναφορικά με τέλη + τεκμήριο, στοιχηματίζω ότι το ΕΛ κράτος δεν θα κάνει τίποτα διαφορετικό. Απλά, για τα αυτοκίνητα κυκλοφορίας >2010 θα συνεχίσουν να μετράνε οι εκπομπές C02 και για τα παλιότερα μόνο τα κυβικά, και το RX-8 τότε ήταν που σταμάτησε να πωλείται έτσι κι αλλιώς.

Σε πιο συμβατική επιλογή, ΙΜΟ ξεχάστε την 147. Έλεος πια, έχει καταντήσει η νέα SAAB του forum, που ήταν η νέα BMW! Επίσης όποιος πρότεινε SLK και Ζ3 -->

Εικόνα

εκτός και αν έκανε την υπέρβαση για καμιά
Εικόνα
που είναι μεγάλη αλητεία, αλλά και εντελώς διαφορετικά βαλάντια...

Από προσιτά και ενδιαφέροντα οδηγικά roadsters, συμφωνώ ότι οι επιλογές είναι βασικά Miata και MR2. Το πρώτο είναι πιο διαδεδομένο προφανώς, οπότε θα βρει ένα στα μέτρα του πιο εύκολα, και αργότερα θα βρει να το σπρώξει επίσης πιο εύκολα. Επίσης υπερστρέφει πιο προβλέψιμα από τό κεντρομήχανο MR2, αλλά κλάιν μάιν οι διαφορές. Ο άνθρωπας καβαλάει Tuono, στο Toyota θα κολλήσει; :iconcool:

Verdict: Do it Fedon! :metalo: