- 06 Ιαν 2017, 07:09
#347556
Ο Μπίχλας είναι ακόμα οργισμένο νιάτο, δεν έχει πίσω του γυναικόπαιδα να σέρνει οπότε αν δεν κάνει τώρα την αυτοκινητιστική υπέρβαση (ορισμένοι το λένε και μακακία), πότε θα την κάνει; Στα 50 του που θα έχει μπαρμπαδέψει για τα καλά και θα ονειρεύεται να αλλάξει την αυτόματη E-Class (+πετρέλαιο +station wagon
) με Triumph Stag και πινακίδες ιστορικού;
To RX-8 είναι future classic και για τη σποραδική χρήση που θα κάνει, η αυξημένη κατανάλωση και οι ιδιαιτερότητες αναφορικά με την αξιοπιστία του Wankel δεν πονάνε τόσο στην τσέπη, χώρια που αντισταθμίζονται εν μέρει από τα μικρότερα τέλη κυκλοφορίας. Αναφορικά με τέλη + τεκμήριο, στοιχηματίζω ότι το ΕΛ κράτος δεν θα κάνει τίποτα διαφορετικό. Απλά, για τα αυτοκίνητα κυκλοφορίας >2010 θα συνεχίσουν να μετράνε οι εκπομπές C02 και για τα παλιότερα μόνο τα κυβικά, και το RX-8 τότε ήταν που σταμάτησε να πωλείται έτσι κι αλλιώς.
Σε πιο συμβατική επιλογή, ΙΜΟ ξεχάστε την 147. Έλεος πια, έχει καταντήσει η νέα SAAB του forum, που ήταν η νέα BMW! Επίσης όποιος πρότεινε SLK και Ζ3 -->
εκτός και αν έκανε την υπέρβαση για καμιά
που είναι μεγάλη αλητεία, αλλά και εντελώς διαφορετικά βαλάντια...
Από προσιτά και ενδιαφέροντα οδηγικά roadsters, συμφωνώ ότι οι επιλογές είναι βασικά Miata και MR2. Το πρώτο είναι πιο διαδεδομένο προφανώς, οπότε θα βρει ένα στα μέτρα του πιο εύκολα, και αργότερα θα βρει να το σπρώξει επίσης πιο εύκολα. Επίσης υπερστρέφει πιο προβλέψιμα από τό κεντρομήχανο MR2, αλλά κλάιν μάιν οι διαφορές. Ο άνθρωπας καβαλάει Tuono, στο Toyota θα κολλήσει;
Verdict: Do it Fedon!
Tό τοι νομισθὲν τῆς ἀληθείας κρατεῖ.