< >
Συνήθως η ίδια διάμετρος πίσω με τους εμπρός δίσκους ή μεγαλύτερος πίσω δίσκος συναντά κανείς στα πισωκίνητα
21 quadra έγραψε:Έτσι είναι... βέβαια όλα αυτά τα έχουν δεί στην πράξη με άπειρες δοκιμές πρίν καταλήξουν σε αυτή την configuration.
Επίσης μου έχει κάνει εντύπωση η αντοχή που έχουν τακάκια και δίσκοι (μηδενική φθορά μετα από 45000 χλμ.) μπορεί τα περισσότερα να είναι σε εθνική αλλά συνήθως παω από Δομοκό και τις παρακάμψεις (δε λέει να καίς 30€ πετρέλαιο και να έχεις δώσει 32€ διόδια)
Επίσης πρέπει κανείς να μπορεί να ελέγχει αν το γνήσιο κουτί περιέχει και γνήσιο ανταλλακτικό, όπως και πως είναι το γνήσιο κουτί, οι μαϊμούδες αντίγραφα έχουν πάντα μικροδιαφορές.
Ένα παράδειγμα fake ανταλλακτικού
http://www.globaldenso.com/en/products/ ... f/P043.pdf
https://www.google.gr/search?q=fake+den ... 80&bih=926
Η αγορά γέμισε με μαϊμούδες
Η αγορά έχει πλέον γεμίσει από fake αναλώσιμα ανταλλακτικά, βέβαια είναι δύσκολο έως αδύνατο όποιος πάει τα αμάξι του στο service να γνωρίζει τι του τοποθέτησαν, και ακόμα χειρότερα αν είναι και εξουσιοδοτημένο που είναι και πανάκριβο, σήμερα στα συνεργεία όλοι σκέφτονται πως θα βγάλουν τα έξοδα με οποιονδήποτε τρόπο, ότι γνωρίζαμε σαν έντιμο είναι πλέον σπάνιο είδος και δεν ισχύει στον χώρο των συνεργείων και εγώ δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά για κανέναν αφού αυτά που ακούω να λέγονται στα συνεργεία από ανθρώπους του χώρου δεν είναι προς κοινοποίηση στα φόρουμ.
https://www.google.gr/search?q=fake+spa ... fwQpnHM%3A
21 quadra έγραψε:Τα 1ης τοποθέτησης ανταλλακτικά είναι ανώτερης ποιότητας από τα γνήσια 2η τοποθέτησης που αγοράζει κάποιος μετά, όταν έρθει η ώρα της συντήρησης, και τα οποία είναι ποιοτικότερα και από όλα τα aftermarket, δεν εννοώ ειδικά motosport εξαρτήματα.
Αυτό πόθεν προκύπτει; Δηλαδή το μπουζί με τον κωδικό χχχ που φοράει το μοτέρ μου είναι ανώτερης ποιότητας από το μπουζί με κωδικό χχχ που θα πάρω από το εμπόριο;
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Όλα αυτά για να αποδειχθούν βέβαια χρειάζεται φωτογραφικό αρχείο για το πρίν και το μετά, καταγραφή χλμ, μετρήσεις σε μηχανήματα, αλλά καλό είναι να το έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι μπορεί και να συμβεί και σε εμάς, η αναφορά αυτή έχει αυτόν τον σκοπό, της επαγρύπνησης και όχι την εκ προοιμίου συλλήβδην καταδίκη των πάντων, αν δεν το δέχεσαι δεν με αφορά, αλλά η μη παραδοχή ότι υπάρχουν μαϊμούδες αναλώσιμων ανταλλακτικών είναι κάπως δεν νομίζεις ?
Εγώ δεν είπα ότι δεν υπάρχουν μαϊμούδες.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
MONMAN έγραψε:21 quadra έγραψε:Έτσι είναι... βέβαια όλα αυτά τα έχουν δεί στην πράξη με άπειρες δοκιμές πρίν καταλήξουν σε αυτή την configuration.
Επίσης μου έχει κάνει εντύπωση η αντοχή που έχουν τακάκια και δίσκοι (μηδενική φθορά μετα από 45000 χλμ.) μπορεί τα περισσότερα να είναι σε εθνική αλλά συνήθως παω από Δομοκό και τις παρακάμψεις (δε λέει να καίς 30€ πετρέλαιο και να έχεις δώσει 32€ διόδια)
Λογικό τότε να σου αντέχουν πολλά χλμ τα τακάκια... Δεν πατάς σχεδόν καθόλου το φρένο...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Δεν μπορει να θεωρηθεί βεβαια κανονας.
Το μαμά έβγαλε 10 χρόνια, αυθεντικό χόντα 5ετία και μετά παίζαμε με ιμιτασιόν που βγάζαν 2ετία
Τρόμπα νερού το ίδιο
Κατα τη διαρκεια ζωής του εκάστοτε μοντέλου δεν μου φαίνεται απίθανο να αλλάξει κάποιος προμηθευτής ή ακόμα να γίνει και καποια "εκπτωση" στην ποιότητα