224v έγραψε:mirage έγραψε:
Η διαφορά στην τριβη κυλισης ειναι μετρησιμη και οχι μαρκετινγκΖ. Λιγα λαστιχα σημερα δεν χρησιμοποιουν τετοιες τεχνολογιες στις γομες τους. Και τα Primacy 3 εχουν τετοια γομα. Ακομα και επιδοσεων λαστιχα οπως τα Eagle F1 εχουν. Εγω παντως απο τα 050 σε F1 σε ιδια διαδρομη, αυτοκινητοδρομος, ειδα διαφορα σε καταναλωση. Το 050 ηταν Ε το F1 ειναι C σε ενεργειακη κλαση. Φυσικα δεν αλλαζεις καινουργιο λαστιχο για να βαλεις οικολογικο.... Αυτο θα ηταν χαζομαρα και οχι Marketingz
< >
Αρα αξιζει η διαφορα σε τιμη αν καποιος τα προτιμησει για τοποθετση σε επικειμενη αλλαγη, χωρις να θυσιασει αλλες ικανοτητες τους ελαστικου. ευχαριστω για την διευκρινηση..
Για τι αμαξι μιλαμε και τι λαστιχα;
< >