- 16 Δεκ 2016, 11:49
#339302
xenos έγραψε:Μίλησα με τον τρελό συνάδελφο με το monster που από 620 έχει βάλει μοτέρ (μόνος του) 820?821? Κάτι τέτοιο μου είπε. Οι πληροφορίες που μου έδωσε είναι:
*το 620 είναι λίγο
*το 695 έχει πολύ καλύτερο μοτέρ αλλά πολύ χειρότερη ποιότητα κατασκευής από το 620
Η πρότασή του; Multistrada 1000!
Κοίτα, όχι επειδή είναι δικό μου, αλλά για τα λεφτά του, είναι εξαιρετικό μηχανάκι.
-Έχει αξιόπιστο μοτέρ, με σωστή συντήρηση, δεν θα πάθει τίποτε. Απλώς έχει κόστος ιμάντες ανά 20Κ και η Ducati θέλει και βαλβίδες ανά 10Κ. Γνώμη μου και γνώμη των συνεργείων, είναι πως άνετα τις πας ανά 20Κ και αυτές, οπότε γλιτώνεις αρκετά έτσι. Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ στο δικό μου βαλβίδα να χτυπάει (είναι διβάλβιδο το μοτέρ).
-Ηλεκτρολογικά δεν έχει πολύπλοκα. Ούτε βγάζουν ζημιές, πέραν από το cluster του κοντέρ-στροφομέτρου, που πρέπει να το προσέχεις στο πλύσιμο. Εμένα μου έβγαλε και εγκέφαλο όμως. Δηλαδή κάηκε η μία έξοδος που στέλνει στον πολλαπλασιαστή. Βρίσκεις μεταχειρισμένο ή after-market με τιμές από 200€ ως κάτι παραπάνω από 300€ αν θέλεις τον Performance. Υπάρχουν και aftermarket με το πρόγραμμα Performance.
-To μόνο που με ενόχλησε αρχικά, αλλά πλέον το έχω συνηθίσει, είναι οι σταθεροί δίσκοι εμπρός (δεν είναι floating). Κάποιες φορές ξεκινάνε και σφυρίζουν. Με ένα δυνατό φρενάρισμα, σταματούν (καθαρίζουν). Αυτό είναι μοναδικό χαρακτηριστικό της Multi πρώτης γενιάς. Πολλοί έχουν αλλάξει εμπρός τροχό από Monster για να απαλλαγούν από αυτό.
-Είναι ελαφριά για τα κυβικά της, έχει συγκεντρωμένο χαμηλά το βάρος, την κάνεις ό,τι θέλεις και μέσα στην πόλη.
-Έχει πρόβλεψη για σχάρα, άρα μπορείς να βάλεις και μπακαζιέρα, όπως μπορείς να βάλεις και κάγκελα για σαμάρια. Έχει και εργοαστασιακές βάσεις και βαλίτσες, αν δεν σου αρέσουν τα σαμάρια. Αλλά μπορείς να την χρησιμοποιείς κάθε μέρα, ή να πας ταξίδι.
-Δεν έχει κεντρικό στάντ (αν το βρεις έξτρα, πάρτο).
-Είναι πολύ ωραία η θέση των εξατμίσεων, δεν ενοχλούν ποτέ, δεν καίνε, αλλά ανεβάζουν τον συνεπιβάτη ψηλά. Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι.
-Η δική μου πρόταση, δεν είναι η 1000DS. Θα πρότεινα την 1100S. Με τις υπέροχες Ohlins και μπόλικα carbon από το εργοστάσιο. Το κυριότερο: έχει υγρό συμπλέκτη, άρα είναι πιο άνετη στην πόλη. Και πιο ήσυχη.
-Το μειονέκτημα που έχει στην κίνηση στην πόλη, είναι το μοτέρ που είναι αερόψυκτο. Το καλοκαίρι, θα σε ζεστάνει.
Αυτά.