Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By DAP
#300271 @D-jet
Μιας και θεωρω οτι ειμαι ασχετος με τους κανονισμους κυκλοφοριας ιστορικων αυτοκινητων ανετρεξα σε ενα μπλογκ του Δημητρη Παπανδρεου απο οπου και σας παραθετω το παρακατω κειμενο που αναφερeι πολλα σχετικα με τα ιστορικα αυτοκινητα.
http://www.autoclassic-magazine.blogspo ... st_20.html
Δεν ξερω αν απο τοτε αλλαξαν ριζικα τα πραγματα .....Aν εχετε νεοτερες πληροφοριες παρακαλω δωστε μου λινκ.....μεχρι τοτε θεωρω το επιθετικο υφος σας οτι δεν αρμοζει απεναντι μου.....Οσον αφορα τις δικαιολογιες για τον παραβατη ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του......
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#300424
DAP έγραψε:@D-jet
Μιας και θεωρω οτι ειμαι ασχετος με τους κανονισμους κυκλοφοριας ιστορικων αυτοκινητων ανετρεξα σε ενα μπλογκ του Δημητρη Παπανδρεου απο οπου και σας παραθετω το παρακατω κειμενο που αναφερeι πολλα σχετικα με τα ιστορικα αυτοκινητα.
http://www.autoclassic-magazine.blogspo ... st_20.html
Δεν ξερω αν απο τοτε αλλαξαν ριζικα τα πραγματα .....Aν εχετε νεοτερες πληροφοριες παρακαλω δωστε μου λινκ.....μεχρι τοτε θεωρω το επιθετικο υφος σας οτι δεν αρμοζει απεναντι μου.....Οσον αφορα τις δικαιολογιες για τον παραβατη ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του......


Ένα λεπτό, δεν δικαιολογώ ούτε κάνω το δικηγόρο κανενός, ειδικά όταν δεν τον γνωρίζω (ούτε αυτόν, ούτε το αμάξι του, ούτε τις πρακτικές του).
Κρίνοντας από το λινκ που έβαλες,όμως, ομολογώ ότι κάπου αντιλαμβάνομαι από που πηγάζει η οργή και η επιθετικότητα που βγάζει ο κόσμος απέναντι στα ιστορικά (ο παπανδρέου δεν είναι άσχετος αλλά απευθύνεται σε ένα πολύ ευρύ κοινό, το οποίο, με τον τρόπο που γράφει, δείχνει ότι το θεωρεί ένα κλικ πάνω από τις μαϊμούδες - πιθανώς και να έχει δίκιο...).

Για να τελειώνουμε με τη συζήτηση, μην ακούς κανέναν και μη διαβάζεις τίποτα πέρα απο τους νόμους του Κράτους, μπες μόνος σου στην ΕτΚ και βρες το ΦΕΚ στην τελευταία του αναπροσαρμογή.
Για να σε βοηθήσω είναι εδώ:
http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-1 ... 9-08-13-13
θα πατήσεις εκεί που λέει pdf δίπλα από το νούμερο 1. στη σειρά (Β' 1512 9/11/2001). Πας στην τέταρτη σελίδα και διαβάζεις (πήγαινε, όμως, μην πιστεύεις ούτε εμένα):
"...δύνανται να κυκλοφορούν κατά τις εκδηλώσεις τις οργανούμενες ή εγκεκριμένες υπό των ανωτέρω εξουσιοδοτημένων νομικών προσώπων, καθώς και κατά τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως, που θα εκδίδεται από τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα..."."

Όπως καταλαβαίνεις, ο νομοθέτης, κατόπιν διαβούλευσης με τους ειδικούς (μας αρέσει δεν μας αρέσει οι λέσχες είναι αυτές), έκρινε ότι το ιστορικό όχημα έχει ανάγκη δοκιμών προς επισκευή αλλά και συντήρηση.

Απεναντίας, δεν καθορίζει πουθενά πού θα γίνονται αυτές οι δοκιμές (κοντά ή μακριά στο σπίτι/συνεργείο σου) όπως και πότε πρέπει να γίνονται αυτές (καθημερινές, σκ, πηγαίνοντας μια στο τόσο στη δουλειά σου ή στο σουπερμάρκετ). Αρκεί αυτοσκοπός της μετακίνησης να είναι η συντήρηση του αυτοκινήτου και όχι η κάλυψη των καθημερινών αναγκών του οδηγού.

Λοιπόν,
αυτονόητο είναι ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να δουλεύουν γιατί αλλιώς καταστρέφονται (το ξέρω από πρώτο χέρι), όπως και αυτονόητο είναι ότι ο νομοθέτης, με την απόφαση αυτή θέλει να εξυπηρετήσει τη διατήρησή τους (αλλιώς θα έγραφε στα @@ του το ζήτημα / ό,τι υπήρχε στη χώρα θα έμπαινε στατικό έκθεμα σε μουσεία και θα τελείωνε το θέμα) μιας και σπάνιες είναι οι περιπτώσεις που ο κάτοχος έχει και ένα ιδιωτικό γήπεδο να τα κάνει γύρω γύρω...


Δεν γράφει ωστόσο πουθενά
"ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ, εκτός από τό πήγαινε-έλα στο συνεργείο, και επίσης το "πήγαινε στην εκκίνηση και επέστρεψε απο το σημείο τερματισμού" των διάφορων αγώνων, εκδηλώσεων και εκδρομών των Λεσχών. Ολα τα υπόλοιπα ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.",
όπως αναφέρει το λινκ που έβαλες πιο πάνω, αν και οφείλω να ομολογήσω ότι στο ίδιο άρθρο σε προτρέπει πολύ σωστά να κάνεις ακριβώς αυτό που σου είπα και εγώ (ή μάλλον είναι πιο ήπιο, μιας και εγώ πιστεύω ότι αν είσαι βέβαιος πρέπει να ειδοποιείς απευθείας την τροχαία), αν πιστεύεις ότι έχεις μια παραβατική περίπτωση μπροστά σου:

"Καταγγελίες; Φυσικά, επιβάλλεται και είναι θέμα αυτοπροστασίας πλέον, το να καταγγέλουμε τους προκλητικούς τύπους. Πως όμως; Με "ξεμπρόστιασμα" και φωτογραφίες στα fora; "

¨Μα και βέβαια θα γίνει καταγγελία, αλλά εκεί που πρέπει: Οι φωτογραφίες μας, γραμμή στις Αρχές έκδοσης πινακίδων. Και άλλη μια φορά, για υπενθύμιση, σε λίγες μέρες. Και αν ξαναδούμε τον επιτήδειο, ξανά τα ίδια στην υπεύθυνη "Αρχή" (που έτσι αποδεικνύει ότι δεν είναι και τόσο "υπεύθυνη"), με την σημείωση ότι η επόμενη καταγγελία θα είναι πλέον προς τις Κρατικές Αρχές. Ετσι ναι, βοηθάτε. Με τις δημοσιεύσεις φωτογραφιών, μάλλον πυροδοτούνται χαζοκουβέντες, για όσους βέβαια αρέσκονται να τις κάνουν (και έχουν την αντοχή να τις διαβάζουν).¨


Η δική μου η άποψη, λοιπόν, είναι ότι είναι παράλογο να κρίνεις τη χρήση ενός ιστορικου αυτοκινήτου που το βλέπεις πρώτη φορά (εκτός αν κάνει παντιλίκα στην ομόνοια στις 3 το πρωί, κουβαλαει μπετονιέρες _εχει συμβει και αυτό_ έχει κάνει τράμπα τα νούμερα από άλλο αμάξι _αγαπημένο άθλημα και αυτό απο μερσεντές σε μερσεντές_ ή κάνει οποιαδήποτε παράβαση του κοκ) και δεν έχεις δει κατ'επανάληψη χρήση που να προδίδει εξυπηρέτηση οποιουδήποτε άλλου σκοπού πρωτίστως πέραν της αναγκαίας κυκλοφορίας για τη συντήρησή του.
Και αφού το ψάχνεις (αλλιώς δεν θα καθόμαστε να σκάμε εδωπέρα) δες το και λίγο αλλιώς: ένας σοβαρός και υπεύθυνος ιδιοκτήτης δεν θα έβαζε ποτέ το καμάρι του σε κίνδυνο χωρίς λόγο γιατί ξέρει πόσο δύσκολο είναι να το αποκαταστήσει σε οποιαδήποτε πιθανή ζημιά. Συνήθως τα αυτοκίνητα "μιλάνε από μόνα τους"... βέβαια, ένα ρημάδι 128 φιατάκι με τζαμπατζή ιδιοκτήτη δεν προκαλεί αισθήματα φθόνου, όπως μια 911 που του αλλουνού του έφυγε ο πάτος να την αποκαταστήσει και να την συντηρήσει και δεν θα την έβγαζε ποτέ για να κάνει δουλειές, σωστά;
Τελευταία επεξεργασία από D-Jet και 13 Σεπ 2016, 18:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By papserg
#300425 Η κίνηση των Ιστορικών Οχημάτων καθορίζεται από το ΦΕΚ, 3019 τεύχος Β που δημοσιεύτηκε στις 28/11/2013. Μεταγενέστερο δεν υπάρχει, άρα ισχύει αυτό.

Τι λέει εκεί μέσα για τα Ιστορικά: "Τα παλαιά αυτοκίνητα αυτά, δύνανται να κυκλοφορούν στις εκδηλώσεις που
οργανώνονται ή εγκρίνονται από τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα επί οδών ή άλλων δημοσίων και ιδιωτικών χώρων, καθώς και για τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως, που θα εκδίδεται από τα νομικά πρόσωπα αυτά. Επίσης, δύνανται να κυκλοφορούν για τους αγώνες που πραγματοποιούνται σύμφωνα με το άρθρο 49 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ν. 2696/1999). Τα ανωτέρω μηχανοκίνητα οχήματα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους τους, χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες που εκδίδονται από τα παραπάνω εξουσιοδοτημένα νομικά πρόσωπα
(εννοεί τους εκπροσώπους των FIA, FIM & FIVA καθώς και την ΕΟΟΕ).

Άρα, ο Δημήτρης Παπανδρέου στο blog του ΔΕΝ έχει δίκιο όταν λέει "ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ, εκτός από τό πήγαινε-έλα στο συνεργείο, και επίσης το "πήγαινε στην εκκίνηση και επέστρεψε απο το σημείο τερματισμού" των διάφορων αγώνων, εκδηλώσεων και εκδρομών των Λεσχών. Ολα τα υπόλοιπα ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ." Οι δοκιμές δεν είναι πήγαινε-έλα στο συνεργείο, όπως αυθαίρετα μεταφράζει το νόμο ο Δ.Π.

Και για να δείτε το αδιέξοδο της λογικής ΔΠ, ας πούμε πως έκανα ρεκτιφιέ στη R51 και χρειάζεται 1200-1500 χλμ στρώσιμο. Τι πρέπει να κάνω? Κάποιες χιλιάδες γύρους στην αυλή μου ή στο τετράγωνο? Αν πάω βόλτα στην πόλη, είμαι παράνομος? Αν βάλω την κόρη μου επάνω?

Πρέπει κάποτε να σταματήσουμε να κυνηγάμε μάγισσες. Δεν είμαι τόσο |λογοκρισία| να αντικαταστήσω καθημερινά ένα σύγχρονο 1400άρι (ας πούμε ένα Focus ή ένα Astra) με ένα απαρχαιωμένο τεσσαρακονταετίας (ας πούμε μια W115), μόνο και μόνο για να γλυτώνω 500 ευρώ το χρόνο (τόση είναι πάνω κάτω η διαφορά σε τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια), τη στιγμή που μούχει κοστίσει τα διπλά και βάλε από το 1400άρι, έχω σπαταλήσει τις άπειρες ώρες για να το φέρω σε λογαριασμό, τρέμει η ψυχή μου γιατί άμα χαλάσει κάτι θα κάνω κανα δυο μήνες να το βρω και γύρευε πόσα uα ζητάει ο Γερμανός/Αμερικάνος/κλπ παλιατζής για να μου το στείλει, κλπ κλπ κλπ.

Μην ψάχνετε να βρείτε απατεώνες εκεί που σπανίζουν και μην αισθάνεστε κορόιδα όταν βλέπετε πινακίδα ΙΟ. Μιλήστε στον μουρλό που το οδηγεί και κατά πάσα πιθανότητα θα διαπιστώσετε πως γενικά πληρώνει (και) στο κράτος, ίσως και περισσότερα από σας...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#300427 Ποιό είναι το κινητρο λοιπόν για κάποιον με μια 911 για να της βγάλει ιστορικές πινακίδες;
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#300428
papserg έγραψε:...

Σε ευχαριστώ πολύ που υπάρχεις, γιατί είχα αρχίσει να ανησυχώ!

Λογική πάνω από όλα χρειάζεται και να ξέρετε ότι όσοι έχουμε αυτοκίνητα με ιστορικά νούμερα, μας καίει πολύ περισσότερο από ότι τους υπόλοιπους (που απλά νιώθουν ότι αδικούνται γιατί πληρώνουν πανάκριβα τέλη) η κακή χρήση από κάποια ζωντανά τριγύρω μας, αλλά δεν αντιδρούμε με αυτοκαταστροφικό τρόπο. Καταγγελία, τεκμηριωμένα, εκεί που πρέπει και γεια χαρά σας.
Η δημιουργία εντυπώσεων σε δημόσιους χώρους έκφρασης, όπως εδώ και η ψυχολογία της μάζας που αναποφευκτα ακολουθεί, μόνο κακά αποτελέσματα μπορεί να φέρει. Για όλους. Δεν είναι κανένα κλειστό κλαμπ (από τα πολλά άλλα που υπάρχουν), όποιος θέλει μπορεί να κάνει χρήση αυτών των πινακίδων, αρκεί να παίζει με τους κανόνες και ακριβώς αυτό θέλουμε να προασπίσουμε...
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#300433
drdino έγραψε:Ποιό είναι το κινητρο λοιπόν για κάποιον με μια 911 για να της βγάλει ιστορικές πινακίδες;

Αν έχει εισαγχθεί ως ιστορικό όχημα με νόμιμο τρόπο δεν έχει άλλη επιλογή.
Όπως επίσης και αν είναι απο ΟΔΔΥ (όχι για κυκλοφορία) ή αν έχει αποσυρθεί στο παρελθόν μόνιμα. Όπως και σε κάθε άλλη περίπτωση που έχει ιστορικό ενδιαφέρον, είναι νόμιμα στην κατοχή του ιδιοκτήτη του και δεν μπορεί να βγάλει πινακίδες υπουργείου.

Για την ιστορία, από όλο αυτό το σουσουρο τόσα χρόνια αυτό που καταφέραμε είναι το εξής:
Μέχρι πριν από κάποιους μήνες τα χαρακτηρισμένα ιστορικά αυτοκίνητα με πινακίδες υπουργείου είχαν πλήρη απαλλαγή των τεκμηρίων (τέλη και όλα τα άλλα κανονικά) οπότε και πολλά αυτοκίνητα πλήρωναν τα τέλη τους κανονικά και κυκλοφορούσαν χωρίς να μπαίνουν στο μάτι κανενός. Επειδή το "λαϊκό αίσθημα" πληγώθηκε από αυτό, τα κατήργησαν πέρσι με αποτέλεσμα να πουληθούν μαζικά αυτοκίνητα στο εξωτερικό ή να κάνουν καλούς τζίρους οι λέσχες**. Αυτονόητο είναι ότι το δημόσιο έχασε πάλι αρκετά έσοδα από αυτά αλλά είπαμε... το "λαϊκό συναίσθημα" ικανοποιήθηκε (ασχέτως αν δεν κέρδισε κανείς τίποτα).

Υπάρχουν και μια σειρά από άλλα νομικά ζητήματα που έχουν τη σημασία τους. Πχ υπάρχει ζήτημα και αποζημίωσης βάσει τιμολογίων (και όχι με βάση πίνακες και ηλικία γιατί τότε με μια γρατζουνιά πας για διαγραφή) σε περίπτωση τρακαρίσματος.

**Α, τα νούμερα που αναφέρει το άρθο (κάτι 100άδες χιλιάδες ευρώ), DAP, δεν χρειάζεται να σου πω ότι πρέπει να τα κάνεις αναγωγή σε καμια 20ριά χρόνια που είναι αυτή η ιστορία, έτσι; :lol:
Άβαταρ μέλους
By papserg
#300436 @drdino
1) Να έχει πιστοποίηση αυθεντικότητας
2) Να μην πληρώνει τσάμπα (αν δεν το κυκλοφορεί)
3) Να ενταχθεί σε μια λέσχη και να βρει άλλους ομοίους του
4) Να έχει υποστήριξη σε τεχνικά, νομικά, οικονομικά (αγορά/πώληση) και άλλα θέματα
5) Να μην υπάρχει εναλλακτική (διαγραμμένο, ΟΔΔΥ, εισαγωγής, κλπ).

@D-Jet
Εγώ θα ήθελα παραπάνω δυνατότητες κυκλοφορίας. Θα ήθελα π.χ. να βάλω μέσα (ή επάνω, αν είναι με κάποιο μηχανάκι) τα παιδιά μου και να πάω μια Κυριακάτικη βόλτα χωρίς event και άλλα λεσχιακά, ίσα ίσα για να αισθανθούν πως είναι αυτό το πράγμα, να πιούμε καφέ χαζεύοντας τις γραμμές της W123 δίπλα στη θάλασσα και να γυρίσουμε σπίτι. Αυτό γιατί να απαγορεύεται? Πως θα πείσω το παιδί μου πως αυτά τα πράγματα έχουν μια κάποια αξία, πως θα το οδηγήσω στο να τα γνωρίσει και να τα αγαπήσει αν δεν μπορώ να το πάω μια βόλτα, ή ακόμα χειρότερα, αν δεν μπορεί αυτό να τα πάει μια βόλτα?
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#300438
papserg έγραψε:@drdino
1) Να έχει πιστοποίηση αυθεντικότητας
2) Να μην πληρώνει τσάμπα (αν δεν το κυκλοφορεί)
3) Να ενταχθεί σε μια λέσχη και να βρει άλλους ομοίους του
4) Να έχει υποστήριξη σε τεχνικά, νομικά, οικονομικά (αγορά/πώληση) και άλλα θέματα
5) Να μην υπάρχει εναλλακτική (διαγραμμένο, ΟΔΔΥ, εισαγωγής, κλπ).

@D-Jet
Εγώ θα ήθελα παραπάνω δυνατότητες κυκλοφορίας. Θα ήθελα π.χ. να βάλω μέσα (ή επάνω, αν είναι με κάποιο μηχανάκι) τα παιδιά μου και να πάω μια Κυριακάτικη βόλτα χωρίς event και άλλα λεσχιακά, ίσα ίσα για να αισθανθούν πως είναι αυτό το πράγμα, να πιούμε καφέ χαζεύοντας τις γραμμές της W123 δίπλα στη θάλασσα και να γυρίσουμε σπίτι. Αυτό γιατί να απαγορεύεται? Πως θα πείσω το παιδί μου πως αυτά τα πράγματα έχουν μια κάποια αξία, πως θα το οδηγήσω στο να τα γνωρίσει και να τα αγαπήσει αν δεν μπορώ να το πάω μια βόλτα, ή ακόμα χειρότερα, αν δεν μπορεί αυτό να τα πάει μια βόλτα?


Κανονικά πρέπει να είσαι
α) μόνος σου
β) στεναχωρημένος /κλαψιάρης
γ) με βρώμικα ρούχα ή φόρμα εργασίας με λάδια
δ) με εργαλεία παντου σκόρπια
ε) χωρίς λεφτά γιατί θα τα έχεις σκάσει για τις επισκευές και
στ) να κυκλοφορείς όταν κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα που πάνε στα συνεργεία στους δρόμους που πάνε στα συνεργεία (μόνος σου σκέψου και αυτοσχεδίασε)

Και πρόσεχε μην κάνεις τη |λογοκρισία| και σταματήσεις να πάρεις καφέ κακομοίρη μου.... :s_mad
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#300440
papserg έγραψε:@drdino
1) Να έχει πιστοποίηση αυθεντικότητας
2) Να μην πληρώνει τσάμπα (αν δεν το κυκλοφορεί)
3) Να ενταχθεί σε μια λέσχη και να βρει άλλους ομοίους του
4) Να έχει υποστήριξη σε τεχνικά, νομικά, οικονομικά (αγορά/πώληση) και άλλα θέματα
5) Να μην υπάρχει εναλλακτική (διαγραμμένο, ΟΔΔΥ, εισαγωγής, κλπ).

@D-Jet
Εγώ θα ήθελα παραπάνω δυνατότητες κυκλοφορίας. Θα ήθελα π.χ. να βάλω μέσα (ή επάνω, αν είναι με κάποιο μηχανάκι) τα παιδιά μου και να πάω μια Κυριακάτικη βόλτα χωρίς event και άλλα λεσχιακά, ίσα ίσα για να αισθανθούν πως είναι αυτό το πράγμα, να πιούμε καφέ χαζεύοντας τις γραμμές της W123 δίπλα στη θάλασσα και να γυρίσουμε σπίτι. Αυτό γιατί να απαγορεύεται? Πως θα πείσω το παιδί μου πως αυτά τα πράγματα έχουν μια κάποια αξία, πως θα το οδηγήσω στο να τα γνωρίσει και να τα αγαπήσει αν δεν μπορώ να το πάω μια βόλτα, ή ακόμα χειρότερα, αν δεν μπορεί αυτό να τα πάει μια βόλτα?


Είσαι πολύ ρομαντικός αν περιμένεις να νιώσει κανείς την αγωνία σου και να πάρεις απάντηση στα ερωτήματα σου, ζείς σε μια χώρα όπου ο χαβαλές, το τρίγωνο γύρω από το Σύνταγμα / Βουλή / Κολωνάκι και ότι συμβαίνει μέσα σε αυτό είναι σε 1η προτεραιότητα, και ειδικά στις ημέρες μας υπάρχει μια κυβέρνηση που επιζητά επειγόντως την εξόντωση κάθε ιδιωτικής πρωτοβουλίας και ως εκ τούτου όλοι όσοι μαζεύετε ιστορικά είστε ( θεωρείστε ) έχοντες και κατέχοντες και άρα μακάρι να μπορούσαν να σας έκαναν έως και λίπασμα, γιαυτό σου λέω ότι είσαι ρομαντικός και σύγχρονος Δόν Κιχώτης, και ο Αλέξανδρος και πολλοί άλλοι που γνωρίζω προσωπικά μιας και ασχολούμαστε με τα αμάξια τους προσφέροντας τους στοργή και Προδέρμ.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#300449
rocsta έγραψε:Πλέον πόσα είναι τα τέλη κυκλοφορίας ιστορικού;

Για ιστορικά νούμερα δεν πληρώνεις τέλη.
Από κόστος έχεις τις συνδρομές προς στη λέσχη σου (συνήθως από 60ευρώ το χρόνο μέχρι όσο θέλουν, αν νομίζεις ότι πρέπει να τα πληρώσεις) + την ασφάλειά σου (ανάλογα με την ασφαλιστική, συνήθως από 45 ευρώ μέχρι όσο θέλεις εσύ, ανάλογα με το τι ζητάς). Ένα πιστοποιητικό πρέπει να κάνει περί τα 150-200 ευρώ για την αυτοψία/πινακίδες και για να στο τυπώσουν (δεν έχω πρόσφατη εμπειρία όμως).
Αυτονόητο είναι ότι πρέπει να σε βλέπουν (και το αυτοκίνητο φυσικά) που και που, αρα μεσα στο ετήσιο κόστος θα βάλεις και μια εκδήλωση, γουστάρεις δε γουστάρεις...
Άβαταρ μέλους
By DAP
#300454 Να που βγηκε και κατι χρησιμο απο την κουβεντα,εστω και καφενειου (οπως λεει και πανω πανω η σελιδα)....
:lol: :lol: :lol: Τελος καλο,ολα καλα.....
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#300461
DAP έγραψε:Να που βγηκε και κατι χρησιμο απο την κουβεντα,εστω και καφενειου (οπως λεει και πανω πανω η σελιδα)....
:lol: :lol: :lol: Τελος καλο,ολα καλα.....

Κατάλαβες τί κάλο πάτησες, ελπίζω...

Καλή συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#300495
D-Jet έγραψε:
rocsta έγραψε:Πλέον πόσα είναι τα τέλη κυκλοφορίας ιστορικού;

Για ιστορικά νούμερα δεν πληρώνεις τέλη.


D-Jet έγραψε:Για την ιστορία, από όλο αυτό το σουσουρο τόσα χρόνια αυτό που καταφέραμε είναι το εξής:
Μέχρι πριν από κάποιους μήνες τα χαρακτηρισμένα ιστορικά αυτοκίνητα με πινακίδες υπουργείου είχαν πλήρη απαλλαγή των τεκμηρίων (τέλη και όλα τα άλλα κανονικά) οπότε και πολλά αυτοκίνητα πλήρωναν τα τέλη τους κανονικά και κυκλοφορούσαν χωρίς να μπαίνουν στο μάτι κανενός. Επειδή το "λαϊκό αίσθημα" πληγώθηκε από αυτό, τα κατήργησαν πέρσι με αποτέλεσμα να πουληθούν μαζικά αυτοκίνητα στο εξωτερικό ή να κάνουν καλούς τζίρους οι λέσχες**. Αυτονόητο είναι ότι το δημόσιο έχασε πάλι αρκετά έσοδα από αυτά αλλά είπαμε... το "λαϊκό συναίσθημα" ικανοποιήθηκε (ασχέτως αν δεν κέρδισε κανείς τίποτα).



:hmmm: