(Για την ποιότητα των μεάλλων, τα ανακυκλωμένα κτλ. δεν έχω τις γνώσεις να τα κρίνω αλλά μου ακούγονται κάπως σαν τις παλιές AlfaSud ή ήταν Lancia Beta με τα και-καλά "σοβιετικά" ατσάλια, που σκούριαζαν)
EDIT: Και το άλλο που έχει αλλάξει είναι οι προδιαγραφές ασφαλείας, τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα να "τσαλακώνονται" για να προστατεύουν (περισσότερο) τους επιβάτες τους.
Οπότε με βάση αυτές τις προδιαγραφές οι μηχανικοί κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Αν θέλεις να πεις ότι κάνουν κουμάντο οι bean counters, δίκιο έχεις, αλλά αυτό συμβαίνει παντού, οι εποχές των εταιρειών που τις έτρεχαν μεγάλοι μηχανικοί (από την Porsche έως την Apple) έχει παρέλθει προ πολλού.
Για τα ατσάλια δεν ξέρω, το αναφέρω στα πλαίσια αστικού μύθου.
Ο ανταγωνισμός σε γενικές γραμμές σκότωσε την ποιότητα αλλά επιτάχυνε όλα τα υπόλοιπα, βέβαια χωρίς την εξέλιξη των υπολογιστών ακόμα θα παλεύανε με τους κανόνες.
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι το απόλυτο παράδειγμα της ανάπτυξης του Logistic χωρίς το οποίο το κόστος των αυτοκινήτων θα ήταν σημαντικά υψηλότερο και πιθανώς ποιοτικά χειρότερο.
Επίσης η αυτοκινητοβιομηχανία είναι λόγω μεγέθους και πολυπλοκότητας η βιομηχανία εκείνη που εμπλέκονται μέσα της όλες οι επιστήμες χωρίς να εξαιρείται καμμία ούτε καν της ψυχολογίας όπως επίσης είναι και η βιομηχανία που εμπεριέχει κατά 100% μόνο συμβιβασμούς, οι ίδιοι λένε ότι είναι απείρως δυσκολότερη η κατασκευή ενός super mini από την κατασκευή ενός κορυφαίου αγωνιστικού οποιουδήποτε είδους αφού στο αγωνιστικό είναι ξεκάθαρος ο στόχος σε αντίθεση με ένα κανονικό αυτοκίνητο που πρέπει να συμβιβαστούν τα ασυμβίβαστα.
Η μαγγια ειναι μαλλον τα ελικοειδη γραναζια που εχει μεσα στον κυλινδρο που βγαινουν τα ημιαξωνια...