Συζήτηση και τεχνικές λύσεις για τα παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#264445 Mην ξεχνάς τα χρόνια που πέρασαν και τις αλλαγές στις νόρμες των καυσαερίων που έστειλε πολλά διαμάντια κινητήρες στα αζήτητα και άλλους τόσους να έχουν πολύ χαμηλότερη ιπποδύναμη από αυτή που θα μπορούσαν πολύ άνετα να έχουν.
Άβαταρ μέλους
By nass
#264809 Συγνώμη 21 quadra αλλά η ουσία του μηχανικού είναι να ελαχιστοποιεί το κόστος διατηρώντας την απαιτούμενη, σύμφωνα με τις προδιαγραφές (επιδόσεων, διάρκειας ζωής κτλ.) απόδοση (cost/performance optmisation). Αν λοιπόν ένα κομμάτι μέταλλο κάνει τη δουλειά του όντας 5 mm παχύ αλλά παλιά έβαζαν 8 mm επειδή δεν είχαν τα εργαλεία να δουν ότι και με 5 είναι ΟΚ, οι σημερινοί κάνουν πιο σωστή δουλειά.

(Για την ποιότητα των μεάλλων, τα ανακυκλωμένα κτλ. δεν έχω τις γνώσεις να τα κρίνω αλλά μου ακούγονται κάπως σαν τις παλιές AlfaSud ή ήταν Lancia Beta με τα και-καλά "σοβιετικά" ατσάλια, που σκούριαζαν)
Άβαταρ μέλους
By nass
#264864 Νομίζω αυτό που έχει αλλάξει είναι η προδιαγραφή διάρκειας ζωής: οι εταιρείες έχουν μεγάλο ανταγωνισμό ως προς τις τιμές και κερδίζουν περισσότερο από το after sales. Οπότε δεν τις συμφέρει πια να έχουν "αθάνατα" αυτοκίνητα, προτιμούν να χαλάνε για να πηγαίνεις στο συνεργείο και να σε χρεώνουν €200 για μια φλάντζα καπακιού.

EDIT: Και το άλλο που έχει αλλάξει είναι οι προδιαγραφές ασφαλείας, τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα να "τσαλακώνονται" για να προστατεύουν (περισσότερο) τους επιβάτες τους.

Οπότε με βάση αυτές τις προδιαγραφές οι μηχανικοί κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Αν θέλεις να πεις ότι κάνουν κουμάντο οι bean counters, δίκιο έχεις, αλλά αυτό συμβαίνει παντού, οι εποχές των εταιρειών που τις έτρεχαν μεγάλοι μηχανικοί (από την Porsche έως την Apple) έχει παρέλθει προ πολλού.

Για τα ατσάλια δεν ξέρω, το αναφέρω στα πλαίσια αστικού μύθου.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#264890 Έτσι είναι, οι μηχανικοί πάντα έκαναν τη δουλειά τους και χωρίς αυτούς οι του μάρκετινγκ δεν θα είχαν προϊόν να πουλήσουν.

Ο ανταγωνισμός σε γενικές γραμμές σκότωσε την ποιότητα αλλά επιτάχυνε όλα τα υπόλοιπα, βέβαια χωρίς την εξέλιξη των υπολογιστών ακόμα θα παλεύανε με τους κανόνες.

Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι το απόλυτο παράδειγμα της ανάπτυξης του Logistic χωρίς το οποίο το κόστος των αυτοκινήτων θα ήταν σημαντικά υψηλότερο και πιθανώς ποιοτικά χειρότερο.

Επίσης η αυτοκινητοβιομηχανία είναι λόγω μεγέθους και πολυπλοκότητας η βιομηχανία εκείνη που εμπλέκονται μέσα της όλες οι επιστήμες χωρίς να εξαιρείται καμμία ούτε καν της ψυχολογίας όπως επίσης είναι και η βιομηχανία που εμπεριέχει κατά 100% μόνο συμβιβασμούς, οι ίδιοι λένε ότι είναι απείρως δυσκολότερη η κατασκευή ενός super mini από την κατασκευή ενός κορυφαίου αγωνιστικού οποιουδήποτε είδους αφού στο αγωνιστικό είναι ξεκάθαρος ο στόχος σε αντίθεση με ένα κανονικό αυτοκίνητο που πρέπει να συμβιβαστούν τα ασυμβίβαστα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#265078 Βαζω εδω την τομη του διαφορικου RANGER του 2.24v αλλα και της Shamal. Νομιζω οτι και τα αλλα μεχρι το 1999 θα εχουν το ιδιο...



Η μαγγια ειναι μαλλον τα ελικοειδη γραναζια που εχει μεσα στον κυλινδρο που βγαινουν τα ημιαξωνια...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#265114 To αριστερό φαίνεται να είναι διαφορικό απλό, ανοιχτό όπως το λένε πλήν όμως υπάρχει στο κέντρο μια κάσα εκεί που βγαίνει ο ημιάξονας και που πρέπει να έχει δορυφόρους, γιατί άραγε ? Μήπως έκρυψαν ένα είδος Torsen εκεί για να μην πληρώσουν πατέντο ? και το δεξιό είναι Torsen.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#265128 το αριστερο ειναι μπλοκε δισκατο,το δεξι μπλοκε τορσεν.
Άβαταρ μέλους
By krom
#265136 Η δεξιά τομή είναι λεπτομέρεια από το αριστερό. Τα ίδια είναι. Έχει και ΒΕΛΑΚΙ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#265139 σωστος ο Κρομ.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#265341 Έτσι είναι, δεξιά είναι λεπτομέρεις της κάσας που βρίσκεται εσωτερικά της κορώνας.