Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#24819 βαζω για την ιστορια το αρχικο ποστ του gto στο αντιστοιχο θεμα και συνεχιζουμε

Η αφετηρια για αυτο το θεμα ηταν ο σχολιασμος αστικων μετασχηματισμων μεσα απο θεματα του ποδαριου..(της μπαλας ντε).

Ο φιλελευθερισμος ειναι ιδεολογια?Μπορει οχι αλλα ο Παναθηναικος ναι,σεβαστο.

Παρολα αυτα,αισθανομαι την αναγκη να απαντησω στα σχολια,και βεβαια οχι κατω απο την επικεφαλιδα superleague κλπ. απολογουμενος για το offtopic.

Οι λεξεις αστικο περιβαλλον και σχεδιασμος μαζι ακουγονται ως ανεκδοτο με φοντο την ελληνικη πραγματικοτητα, το βεβαιο ειναι οτι η πολιτικη δραστηριοτητα και περισσοτερο ισως οι πολιτικες πρακτικες δικαιολογουν μια τετοια σταση.Ομως σε καμια περιπτωση δεν μπορουν να οδηγησουν σε μια μονοσημαντη αποτιμηση του τυπου:

Ιδιωτικη πρωτοβουλια =καλη
Κρατικη =κακη,υστεροβουλη,αναχρονιστικη κλπ.

Στο ιστορικο και πολεοδομικο πλαισιο του Αττικου Λεκανοπεδιου καθετι εχει την αξια και το ειδικο του βαρος, ετσι και ο ελαιωνας. Το πρωην βιομηχανικο κεντρο της πρωτευουσας βρισκεται σε κεντροβαρικη σχεση με το λιμανι την πολιτικη εξουσια και τον αστικο πυρηνα της πολης.Σε αυτην την περιοχη το κυριοτερο στοιχειο το ελαιοδασος υπογραμμιζε αυτο που ενας χαρτης με τις λεκανες αποροης του λεκανοπεδιου φερνει στο φως, την ενωση των τριων ποταμων της Αττικης και την κοιτη του Κηφισου,ο ποταμος σταδιακα υποβαθμιστικε σε οχετο και μετεπειτα ο αυτοκινητοδρομος σφραγισε τον ποταμο-αγωγο.Παρολαυτα οι εκβολες αυτου διευθετημενες στο δελτα Φαληρου στεφανωμενες απο τον κομβο με την ποσειδωνος μαζευουν ακομα και σημερα πληθος μεταναστευτικων πουλιων.Ο Ελαιωνας δεν ειναι μονο αρουραιοι, ειναι χωροταξικο προβλημα απο -τουλαχιστον- το 1981 και προιον κοινωνικης διαιρεσης του χωρου απο το 1950.

Αυτη τη στιγμη υστερα απο ενα αποτυχημενο(?) διαλειμμα 1979-1990 η πολιτικη του laisser-faire επανερχεται δρυμιτερη, μονο που η κεντρικη πολιτικη και περιφεριακη δημοτικη εξουσια οχι μονο δεν προβαλει ενα καποιο ρυθμιστικο σχεδιο,,,αλλα αδυνατει να συγκρατησει τις οποιες επιχειρηματικες ορεξεις προς οφελος οχι του ατομικου συμφεροντος αλλα ενος στοιχειωδους Προγραμματισμου!

Ολοι βριζουμε και καταριομαστε το ριζικο μας αλλα μποστα σε μια οποιαδηποτε επιχειρηματικη προταση ...κανενας εξορθολογισμος,δεν περιμενω να γινουμε Βερολινο ή Βαρκελωνη σε επιπεδο προγραμματισμου
ή πολιτικης πρωτοβουλιας αλλα το να βριζουμε και να συκοφαντουμε ως οπισθοδρομικους οσους εναντιωνονται στην τυχαια και ανισορροπη αστικη αναπτυξη οπως εκανε ο ΣΧ με αρθρο συμπαραστασης στον φιλο του Βωβο δεν ειναι δειγμα προοδευτικοτητας.

Το μπαχαλο στον τομεα ευθυνης της πολιτικης εξουσιας σε σχεση με την αναπτυξη ειναι τοσο μεγαλο που ουτε η συγκροτηση του κτισμενου χωρου σε δυο τομεις (α)νομιμο (β) παρανομο δεν περιγραφει μια εστω αποψη της υποταγης της πολιτικης στον οικονομικο εξαναγκασμο-εκβιασμο.Btw αυτα δεν γινονται μονο στην Ελλαδα δες αναπλαση του La Part Dieu στην Λυων κλπ.Οπου εχουμε Βαθια διεισδυση του χρηματιστικου κεφαλαιου στον κατασκευαστικο τομεα (Μπομπολας Αγγελοπουλου κλπ) με πληρη υποταγη της δημοτικης εξουσιας στα συμφεροντα του μονοπωλιακου κεφαλαιου.Αυτη τη στιγμη ο βωβος(κτηματικο κεφαλαιο) θα καρπωθει και την διαφορικη γαιοπροσοδο 1 και την 2, ή πιο "λιμανισια" την σχετικη υπεραξια λογω συγκεκριμενων πλεονεκτηματων της θεσης του φιλετου(κεντροβαρικοτητα Ελαιωνα δεσ πιο πανω) αλλα και την ευνοικη συσχετιση λειτουργιων μεσα στο οριο του οικοπεδου, (γηπεδο κλπ).

Καλο βιβλιο για τα παραπανω D.Harvey "Class monopoly rent,finance capitals and the urban revolution"

Σε μια δευτερη ομως αναλυση ο δημοσιος τομεας διατηρει μια καποια ανεξαρτησια ,βραχυπροθεσμη ομως παντα ετσι ωστε να ρυθμιζει τις σχεσεις μεταξυ αντιτιθεμενων συμφεροντων των κυριαρχων ταξεων (Μπομπολας vs βοβως) και να ειναι ετσι σε θεση να αναπαραγει μεσω ταξικων ανταγωνισμων (ΣΥΡΙΖΑ vs ΠΑΟ) μια συνισταμενη θεση (ναι στο γηπεδο αλλα) η οποια εξασφαλιζει την κυριαρχη πολιτικα και οικονομικα ταξη.* Alea jacta est

*Δες αποψεις Ν.Πουλατζα για το κρατος..και M.Castelles, F. Godard "Monopolville", Mouton, Paris 1974.

Θεμα 2 Τα Προσφυγικα

Η αρχιτεκτονικη του μεσοπολεμου δεν ειναι για πεταμα,ειναι αυτο που μπορει να χαρακτηριστει ως η χωρικη προβολη του μοντερνου κινηματος.Μπορει να ξενιζουν με την αστηρη -λιτη διαταξη των οψεων αλλα, μην ξεχναμε οτι η Αθηνα εχει και συγχρονη πολιτισμικη υποσταση, και η Χαρτα των Αθηνων 1933 C.I.A.M. ειναι σημειο αναφορας του παγκοσμιου Μοντερνισμου, ετυχε λοιπον σε αυτην την πολη να μην μνημονευεται μονο για το αρχαιο μεγαλειο αλλα για την περιφημη γενια του 30, Εμπειρικος ,Σικελιανος,Κωνσταντινιδηςκλπ.Ο Μοντερνισμος ειναι τμημα μιας καποιας νεοελληνικης ταυτοτητας δες Σεφερη-Ελυτη.Αυτα τα κτιρια με τις σφαιρες απο τα Δεκεμβριανα καρφωμενες στα σπλαχνα τους ειναι σημαντικα εστω κι αν δεν πουλανε.Ειναι εκφραστες μιας πρωτοπορειας...Btw o ιδιος ο Le Corbusier ειχε δωσει συγχαρητιρια στον Σ.Παπαδακη για ενα αλλο κτιριο του μεσοπολεμου..(θελω να πω οτι η αρχιτεκτονικη παραγωγη του τοπου μας τοτε δεν ηταν ασημαντη).Ειναι δειγματα (οπως και το προγραμμα σχολικων κτιριων στην τελευταια διακυβερνηση Βενιζελου το 1930εξαιρετικα δειγματα αρχιτεκτονικης.btw τετοιο προγραμμα δεν εχει ξαναγινει στα Ελληνικα χρονικα bonus σε οποιον βρει τον τοτε υπουργο παιδειας) μιας κοινωνικης πρωτοβουλιας βελτιωσης της ποιοτητας ζωης παρα τους δυσκολους προυπολογισμους (κραχ,Μικρασιατικη καταστροφη κλπ).

Αυτα ως αφετηρια...μην ξεχναμε οτι ΤΟ φιλετο της πολης δοθηκε στον Νιαρχο.(Ιπποδρομος Φαληρου)
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#24821 παραθετω μια ενδιαφερουσα διπλωματικη για την παρεμβαση στο οικοδομικο τετραγωνο ως συνολο με εφαρμογη στο Παγκρατι

Από την πολυκατοικία στο τετράγωνο: Ένα μοντέλο επαναδιαπραγμάτευσης του δημόσιου και του ιδιωτικού
https://akea2011.wordpress.com/2014/06/ ... tetragono/

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#24830 Όσον αφορά το γήπεδο του ΠΑΟ (που με ενδιαφέρει βασικά και κύρια) τα δεδομένα είναι συγκεκριμένα:

1) Όποιος έχει περάσει έστω και μια φορά από Ελαιώνα, ξέρει ότι είναι ένα μπ@@@λο και μισό. Μια παραγκούπολη πρακτικά, χωρίς καμία ρυμοτομία, λογική, χάραξη, κατεύθυνση κλπ. Το αν η πρόταση του ΠΑΟ ήταν περισσότερο για το κέρδος παρά για την ανάπτυξη της περιοχής είναι συζητήσιμο, το να μιλάμε όμως για την ιστορικότητα της περιοχής, τους κορμοράνους, τις "ανησυχίες" των κατοίκων (των ποιων ?!?) κλπ, είναι σαν να κρύβεται ο ελέφαντας πίσω από το δάχτυλό του...

2) Τα προσφυγικά είναι εξίσου αχούρι, για να μην πω ότι περισσότερο προσβάλει την αισθητική παρά προσφέρει κάποια ιστορικότητα. Το αν έχουν κάποια χρήση, ή αν σκοπεύει κάποια στιγμή ο Δήμος να τα αναβαθμίσει/βελτιώσει, μπορούμε να το συζητήσουμε. Το ότι αποτελούν κάποιου είδους "μνημεία" όμως, ξανά μανά εδώ γελάμε....

3) Στο Γουδί μπορούσαν να γίνουν πολλά -και σχετικά άνετα- αλλά έχουμε πάλι τις αντιδράσεις των κατοίκων. Εκεί όντως υπάρχουν κάτοικοι, οι οποίοι όμως μιλάνε για περιοχή που ούτε τους ανήκει, ούτε γειτνιάζει με τα σπίτια τους. Προφανώς προτιμούσαν τα ολυμπιακά έργα και τα θεατράκια.... :hmmm:

4) Τέλος, όσον αφορά την ίδια τη Λεωφόρο, στην υφιστάμενη θέση αναπαλαιώσεις, επεκτάσεις, χωρητικότητες των 35Κ και 40Κ δεν παίζουν, γιατί απλούστατα δεν υπάρχει ο χώρος. Το γήπεδο είτε έπρεπε να στρίψει προς Τσόχα (και γηπεδάκια-σχολεία) είτε προς τα προσφυγικά (με υπογειοποίηση της Αλεξάνδρας). Θεωρώ ότι δεν υπήρχε ποτέ ούτε 1/1000 πιθανότητα για κάτι από τα δύο, και απλώς έπεφταν ως σενάρια στην what-if analysis που έκαναν τόσα χρόνια η ΠΑΕ, η ΠΕΚ και λοιποί φωστήρες...

Εγώ ξέρω ότι όταν θέλεις και έχεις τα απαραίτητα κονέ, οι επιδοτήσεις βρίσκονται εντός ολίγων ωρών, γήπεδα και χρήσεις χαρίζονται, νόμιμοι χρήστες (Εθνικός) ξαποστέλνονται, βγαίνουν άλλα έργα από την λίστα με τα Ολυμπιακά (του 2004 ντε, τι σκεφτήκατε ? :shifty: ) και μπαίνει το δικό σου, και όλα μέλι-γάλα. Όταν δεν θες ή/και δεν ξέρεις τα σωστά πρόσωπα, τότε παλεύεις 20 χρόνια και βρίσκεσαι πιο πίσω από όταν ξεκίνησες (με όχι μικρή δική σου υπαιτιότητα, για να τα λέμε όλα).

Αυτά....
Άβαταρ μέλους
By nass
#25163
gto250swb έγραψε:μην ξεχναμε οτι ΤΟ φιλετο της πολης δοθηκε στον Νιαρχο.(Ιπποδρομος Φαληρου)


Οπου ο Νιάρχος φτιάχνει ως δωρεά ( :hmmm: υπάρχουν strings attached ?) "σπίτι" για Βιβλιοθήκη και Λυρική, φαραωνικό μεν, πιθανότατα μελλοντικό τοπόσημο δε.
Τι δεν μας αρέσει ? Το προτιμούσαμε χωράφι ?

(Ασε δε που είναι το μοναδικό κτίριο στην Ελλάδα :lol: που προχωρά με κανονικούς ρυθμούς)
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#25167 προχωραει με παραπανω απο κανονικοθς ρυθμους κ σιγουρα ειναι το μεγαλυτερο στον τομεα με τεραστια διαφορα απο το δευτερο.
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#25206
nass έγραψε:
gto250swb έγραψε:μην ξεχναμε οτι ΤΟ φιλετο της πολης δοθηκε στον Νιαρχο.(Ιπποδρομος Φαληρου)


Οπου ο Νιάρχος φτιάχνει ως δωρεά ( :hmmm: υπάρχουν strings attached ?) "σπίτι" για Βιβλιοθήκη και Λυρική, φαραωνικό μεν, πιθανότατα μελλοντικό τοπόσημο δε.
Τι δεν μας αρέσει ? Το προτιμούσαμε χωράφι ?

(Ασε δε που είναι το μοναδικό κτίριο στην Ελλάδα :lol: που προχωρά με κανονικούς ρυθμούς)


Μα αυτη ειναι η διαφορα τελικα(δουλοπαροικων-πολιτων), οτι ειμεις (οι πρωτοι) κρινουμε ΠΑΝΤΑ εκ του αποτελεσματος δεν θα προταξουμε ποτε ενα αιτημα για συλλογικη οργανωση, ποτε δεν θα αναζητησουμε την αφετηρια και φυσικα τη μεθοδολογια για να κατασκευασουμε ,εν προκειμένω, την πολη μας.

(πως δοθηκε το οικοπεδο, γιατι, τι λεει το ρυθμιστικο (το ποιο?), πως εγινε η αναθεση, υπαρχει masterplan? kok)

Το οτι ο Νιαρχος σαν αλλος Αβερωφ ή Τοσιτσας αιματοδοτει μια ξερχαβαλωμενη ελληνικη κοινωνια δεν μας απασχολει. Δεν απαιτουμε επαιτουμε.140 χρονια ελληνικου κρατους και δεν αλλαξε τιποτε, ευγε μαγκες.

Το τοπικ γι αυτο λεγεται πολεοδομια και επανασταση, χωρις συνειδηση και πολιτικη βουληση θα παραμενεις δωροδεκτης.

The peasants work all day,
Master, think of their toil.

Ετσι λεει ενας στιχος απο παλιο ιαπωνικο τραγουδι. Αντε και καλημερα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#25220 Αρα όταν ήρθε ο Νιάρχος και είπε "θέλετε Λυρική+Βιβλιοθήκη στο οικόπεδο του Ιπποδρόμου ?" θα έπρεπε να του πούμε "όχι γιατί είμαστε εθνικά υπερήφανοι και δεν το λέει το ρυθμιστικό" ή κάπως έτσι ?

Απ΄όσο γνωρίζω, το οικόπεδο δεν ανήκει στο Νιάρχο αλλά στο ελληνικό κράτος.

Για πες λοιπόν, σε ποιό μέρος του κόσμου οι πολίτες "κατασκευάζουν την πόλη τους" ?
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#25285
nass έγραψε:Αρα όταν ήρθε ο Νιάρχος και είπε "θέλετε Λυρική+Βιβλιοθήκη στο οικόπεδο του Ιπποδρόμου ?" θα έπρεπε να του πούμε "όχι γιατί είμαστε εθνικά υπερήφανοι και δεν το λέει το ρυθμιστικό" ή κάπως έτσι ?

Απ΄όσο γνωρίζω, το οικόπεδο δεν ανήκει στο Νιάρχο αλλά στο ελληνικό κράτος.

Για πες λοιπόν, σε ποιό μέρος του κόσμου οι πολίτες "κατασκευάζουν την πόλη τους" ?


Οχι βέβαια, ελευθερους πολιτες θελουμε οχι ηλιθιους :lol: , αν ο Νιαρχος ειχε τοσα λεφτα για ξοδεμα αφου ειχε πληρωσει νορμαλ φορους τοτε θα εφτιαχνε μια μικρη λυρικη σκηνη διπλα απο το συμπλεγμα πολιτιστικων δραστηριοτητων που θα εχτιζε το ευρωστο ελληνικο κρατος.

Με αλλα λογια θα ηταν μια δωρεα μεσα στο πλουτο της πολης των Αθηνων, σαν να εκανες δωρεα τη λυρικη σκηνη στο κεντρο του Παρισιου, η χωρικη-χρηματικη υποσταση δλδ της δωρεας θα εκμηδενιζοταν μπροστα στο μεγαλειο της συλλογικοτητας, ενος καλα οργανωμενου εστω αστικου κρατους.

Τωρα η δωρεα του ειναι οπως και εσυ σωστα διαπιστωσες το μοναδικο κτηριο που χτιζεται με αξιοπρεπεις ρυθμους στη πολη!
Με μια συγκριση δλδ σε πιανει απελπισια, ενα κρατος 11.000.000 ψυχων ειναι τοσο μπουρδελο που εχει αναγκη ΕΝΑ μονο μεγιστανα για να του φτιαξει εθνικη βιβλιοθηκη.

Σε μια ευνομουμενη κοινωνια λοιπον η δωρεα του μεγιστανα θα φανταζε ψιχουλα(και θα ηταν ψιχουλα) μπροστα στο αποτυπωμα(ή budget αμα λαχει) των πολιτων-πολιτειας. Καλες οι δωρεες λοιπον αλλα αν η πολιτεια ειναι για το πουτσο προκαλουν περισσοτερο θλιψη παρα χαρα.

Στο ερωτημα σου, δες με ποιους ορους χτιστηκαν και συντηρουνται καλλιτεχνικες δραστηριοτητες στο Ντυσελντορφ ας πουμε, ποιος και ποσο πληρωνει τη χορωδια ή τα μπαλετα, τι χρημα δινει η τοπικη αυτοδιοικηση (με αρχιδια) και ποσο οι χορηγοι.

Με αλλα λογια(δις) μπορουμε να φτιαξουμε μια μηχανη (κρατος) που να καρπωνεται μερος της υπεραξιαςτου οποιου Νιαρχου και να το δινει πισω στην κοινωνια στο πολλαπλασιο (υποδομες, καλλιτεχικες δραστηριοτητες, παιδεια κλπ.)?

Στην περιπτωση μας προφανως οχι, στην περιπτωση των Ολλανδων π.χ. μαλλον ναι.

Υ.Γ. δεν μιλαω ακομα για επανασταση, οχι γιατι η απαντηση στο προβλημα ειναι η διαχειρηση στα πλαισια μιας αστικης δημοκρατιας δλδ η φορολογικη νομοθεσια ή η καταπολεμηση της διαφθορας, αλλα γιατι για να κανεις εστω και αυτα απαιτειται να εστιασουμε στις δομες, πως κατασκευαζουμε πραγματα εμεις , οχι πως μας τα δινουν ετοιμα. Οταν εχουμε συνειδηση αυτου τοτε θα αναζητησουμε και τις πολιτικες αφετηριες αυτων(πως θα μαθουμε να κατασκευαζουμε και πως θα προστατεψουμε τις κατασκευες μας ειτε μιλαμε για νοσοκομεια ειτε για νομους. Πως δλδ θα φτιαξουμε το πλαισιο μπλα μπλα μπλα...

Focus, δεν ειναι λογια του αερα, η συλλογιστικη σου(δλδ τι να κανουμε τωρα-οχου- καλος και ο Νιαρχος) πρεπει να πεθανει για να γινουμε εστω αστικο κρατος και οχι ορμητηριο μεταπρατών! ( που πληρωσε ο αβερωφ γιατο θωρηκτο, που φερανε το Βενιζελο, που φτιαξανε υποδομες ευρωπαικου κρατους -σε τουρκους κολληγους βεβαια-κλπ. )

Υ.Γ.2 μην πει κανενας για ροκφελερ και καρνεγκι τον εφαγα...

Υ.Γ.3
nass έγραψε:Για πες λοιπόν, σε ποιό μέρος του κόσμου οι πολίτες "κατασκευάζουν την πόλη τους" ?

Ετοιμαζω πιο σοβαρη απαντηση αλλα θελω λιγο χρονο.
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#38233 Διεθνές συνέδριο

«Εκδημοκρατισμός της Αστυνομίας στην Ευρώπη»


Το Ινστιτούτο Νίκος Πουλαντζάς, το Ίδρυμα Ρόζα Λούξεμπουργκ και το Ευρωπαϊκό Δίκτυο transform! διοργανώνουν τριήμερο διεθνές συνέδριο με θέμα «Εκδημοκρατισμός της Αστυνομίας στην Ευρώπη» που θα γίνει, στις 21-23 Νοεμβρίου 2014, στο αμφιθέατρο του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Ακαδημίας 18.
Θεματικές ενότητες του συνεδρίου:

· Εκδημοκρατισμός της Αστυνομίας στην Ευρώπη: Τάσεις και προοπτικές

· Θεωρητικές παραλλαγές της ασφάλειας και του ελέγχου στην ύστερη νεωτερικότητα: καπιταλισμός, έγκλημα, αστυνομία και αστυνόμευση

· Ασφάλεια, αστυνόμευση και δημοκρατία στην Ε.Ε.

· Η μεταρρύθμιση της Αστυνομίας στην Ε.Ε.

· Αστυνομία και κράτος στον καπιταλισμό

· Αστυνομία, αστυνόμευση και δικαιώματα στην Ελλάδα

· Αστυνομία έγκλημα και ασφάλεια την περίοδο της κρίσης στην Ελλάδα

· Ελευθερία, ασφάλεια και αστυνομία: Ιδεολογία και πραγματικότητα

· Για μια δημοκρατική αστυνομία: Η προσέγγιση της Αριστεράς





Στο διεθνές συνέδριο παρεμβαίνουν οι Σοφία Βιδάλη (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης), Γιώργος Παπανικολάου (Πανεπιστήμιο Τίνσαϊντ, Ηνωμένο Βασίλειο), Γιώργος Ρηγάκος, (Πανεπιστήμιο Κάρλετον Καναδά), Σαλβατόρε Πάλιντα (Πανεπιστήμιο της Γένοβας), Βάλτερ Μπάιερ (συντονιστής Δίκτυο Transform!), Χάρης Γολέμης (Διευθυντής Ινστιτούτου Νίκος Πουλαντζάς), Αναστασία Τσουκαλά (Πανεπιστήμιο Παρίσι ΧΙ), Στράτος Γεωργούλας (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Βόλκερ Έικ (Πανεπιστήμιο Χούμπολτ), Φαμπιέν Γκιλό Μπατάιγ, (Κομμουνιστικό Κόμμα Γαλλίας), Τάσος Μαυρόπουλος (ΣΥΡΙΖΑ), Ντάγκμαρ Ζβέντοβα (Κομμουνιστικό Κόμμα Βοημίας Μοραβίας), Κλειώ Παπαπαντολέων (γ.γ. ΕΕΔΑ), Ανδρέας Καρίτζης (ΣΥΡΙΖΑ), Βασίλης Καρύδης (Συνήγορος του Πολίτη), Φωτόπουλος Χρήστος (γ.γ. ΠΟΑΣΥ), Δημήτρης Τσουκαλάς (ΣΥΡΙΖΑ), Γιάννης Πανούσης (Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΔΗΜ.ΑΡ.), Όλγα Θέμελη (Πανεπιστήμιο Κρήτης), . Λάζος (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Έλλη Συμεωνίδου-Καστανίδου (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), Νίκος Παρασκευόπουλος (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), Βασιλική Κατριβάνου (ΣΥΡΙΖΑ) Νίκος Κουλούρης (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης), Διεθνής Αμνηστία, Εθνικό Συμβούλιο για τους πρόσφυγες.


Παρασκευή 21 Νοέμβρη 15:00-20:00
Σάββατο 22 Νοέμβρη 11:00-19:30
Κυριακή 23 Νοέμβρη 10:00-20:00

Το αναλυτικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί σύντομα.

*Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση


Ειναι και επικαιρο!
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#38238 http://www.citylab.com/

Εικόνα

Ενα πολυ καλο site για στατιστικα και υλικο πανω στην αστικο φαινομενο. (περισσοτερο για αμερικη αλλα βγαινουν ενδιαφεροντα συμπερασματα). Η φωτογραφια ειναι απο ενα σχεδιο-τομη- πανω στην πρωην συνοικια της Kowloon στο χονγκ κονγκ. Ολο το αρθρο

http://www.citylab.com/design/2014/11/rare-maps-show-life-in-hong-kongs-vice-filled-walled-city/382415/

Εικόνα

Απο τις μεγαλυτερες πυκνοτητες που εχουν "δουλεψει" σε πολεις, η κυψελη ειναι παιδικη χαρα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#38377
gto250swb έγραψε:Διεθνές συνέδριο

«Εκδημοκρατισμός της Αστυνομίας στην Ευρώπη»


Το Ινστιτούτο Νίκος Πουλαντζάς, το Ίδρυμα Ρόζα Λούξεμπουργκ και το Ευρωπαϊκό Δίκτυο transform! διοργανώνουν τριήμερο διεθνές συνέδριο με θέμα «Εκδημοκρατισμός της Αστυνομίας στην Ευρώπη» που θα γίνει, στις 21-23 Νοεμβρίου 2014, στο αμφιθέατρο του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Ακαδημίας 18.
Θεματικές ενότητες του συνεδρίου:

· Εκδημοκρατισμός της Αστυνομίας στην Ευρώπη: Τάσεις και προοπτικές

· Θεωρητικές παραλλαγές της ασφάλειας και του ελέγχου στην ύστερη νεωτερικότητα: καπιταλισμός, έγκλημα, αστυνομία και αστυνόμευση

· Ασφάλεια, αστυνόμευση και δημοκρατία στην Ε.Ε.

· Η μεταρρύθμιση της Αστυνομίας στην Ε.Ε.

· Αστυνομία και κράτος στον καπιταλισμό

· Αστυνομία, αστυνόμευση και δικαιώματα στην Ελλάδα

· Αστυνομία έγκλημα και ασφάλεια την περίοδο της κρίσης στην Ελλάδα

· Ελευθερία, ασφάλεια και αστυνομία: Ιδεολογία και πραγματικότητα

· Για μια δημοκρατική αστυνομία: Η προσέγγιση της Αριστεράς





Στο διεθνές συνέδριο παρεμβαίνουν οι Σοφία Βιδάλη (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης), Γιώργος Παπανικολάου (Πανεπιστήμιο Τίνσαϊντ, Ηνωμένο Βασίλειο), Γιώργος Ρηγάκος, (Πανεπιστήμιο Κάρλετον Καναδά), Σαλβατόρε Πάλιντα (Πανεπιστήμιο της Γένοβας), Βάλτερ Μπάιερ (συντονιστής Δίκτυο Transform!), Χάρης Γολέμης (Διευθυντής Ινστιτούτου Νίκος Πουλαντζάς), Αναστασία Τσουκαλά (Πανεπιστήμιο Παρίσι ΧΙ), Στράτος Γεωργούλας (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Βόλκερ Έικ (Πανεπιστήμιο Χούμπολτ), Φαμπιέν Γκιλό Μπατάιγ, (Κομμουνιστικό Κόμμα Γαλλίας), Τάσος Μαυρόπουλος (ΣΥΡΙΖΑ), Ντάγκμαρ Ζβέντοβα (Κομμουνιστικό Κόμμα Βοημίας Μοραβίας), Κλειώ Παπαπαντολέων (γ.γ. ΕΕΔΑ), Ανδρέας Καρίτζης (ΣΥΡΙΖΑ), Βασίλης Καρύδης (Συνήγορος του Πολίτη), Φωτόπουλος Χρήστος (γ.γ. ΠΟΑΣΥ), Δημήτρης Τσουκαλάς (ΣΥΡΙΖΑ), Γιάννης Πανούσης (Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΔΗΜ.ΑΡ.), Όλγα Θέμελη (Πανεπιστήμιο Κρήτης), . Λάζος (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Έλλη Συμεωνίδου-Καστανίδου (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), Νίκος Παρασκευόπουλος (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), Βασιλική Κατριβάνου (ΣΥΡΙΖΑ) Νίκος Κουλούρης (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης), Διεθνής Αμνηστία, Εθνικό Συμβούλιο για τους πρόσφυγες.


Παρασκευή 21 Νοέμβρη 15:00-20:00
Σάββατο 22 Νοέμβρη 11:00-19:30
Κυριακή 23 Νοέμβρη 10:00-20:00

Το αναλυτικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί σύντομα.

*Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση


Ειναι και επικαιρο!


Αμα εχει και τις αποψεις των αριστερων για την αστυνομια στα κομμουνιστικα καθεστωτα και το ποσο δημοκρατικα λειτουργουσε, σαν οδηγο για τον εκδημοκρατισμο της αστυνομιας στα καπιταλιστικα κράτη, θα ερθω να ακουσω και χωρις μετάφραση. :lol: