Η Lotus είχε μονοθέσιο τίτλου και αίφνης εφέτο δίνει επικές μάχες με το Μαρούσι και το Χαλάνδρι.
Τότε ήταν θέμα χρόνου να τον καταπιεί ο Γκρογιάν.
Το 2007 που έπασχες από αμνησία στο συγχωρώ (και με υποδεέστερο μονοθέσιο).
Για τη φετινή χρονιά του Σωτήρη ανατρέχω σε σχόλια σου για τη φετινή χρονιά του Vettel.
Εκτός αν σε λένε Ρίζο, οπότε πάω πάσο.
Ο Button είναι τόσο μετριότητα που ξεκίνησε ως κολλεγιόπαις απέναντι στην Αυτού Εξοχότητα Πρίγκηπα του Θρόνου και Καταχτητή της Νάρνια, Λούη του Πρώτου του Πετραγκόν του Βασιλιά των Άγγλων των Παραπληγικών και κατέληξε να φτάσει πιο κοντά στον τίτλο και να είναι πιο αξιόπιστη λύση για την ομάδα.
Τόσο μετριότητα όμως.
Σπάστα, ξαναρίχτα και γράψε και τίποτα για το 2005.
Για μενα ειναι καλη περιπτωση για το αρκετα πιθανο σεναριο η Φερραρι να μην ανακαμψει την επομενη διετια. Δεν υπαρχει λογος να εχει τον Αλονσο ή τον Φεττελ αν ειναι να βρισκεται τοσο μακρια απο την κορυφη. Με το Μπατον, δεδομενου οτι θα ξερει γιατι ηρθε και επομενως θα εχει ορεξη να δουλεψει, πιστευω θα υπαρχει ενας πολυ καλος σταθερος οδηγος που θα βοηθησει στην εξελιξη της ομαδας συνολικα και ελπιζω οτι θα δεχτει να παιρνει λιγοτερα απο αυτα που παιρνει τωρα.
Οταν με το καλο ανακαμψει η ομαδα ας χτυπησει ό,τι καλυτερο υπαρχει εκεινη τη στιγμη στην αγορα. Λουης, Ρικιαρντο (με μικρη επιφυλαξη να τον δουμε και τις επομενες σεζον τοσο καλο), Ροσμπεργκ, Φεττελ, Μποτας.
Δεν διαφωνώ, απλά βλέπω ότι σε βάθος 3ετίας με ίδιο μονοθέσιο και χωρίς συγκλονιστική αλλαγή σε κανονισμούς αυτή η μετριότητα έφερε μια απ' τα ίδια (βαθμοί, νίκες κλπ) με την Αυτού Μεγαλειότητα.
Και όλα αυτά επειδή κέρδισε τίτλο με το καλύτερο μονοθέσιο απ' τον ανταγωνισμό.
Θα πεις και δικαια οτι απο τα πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα ενος οδηγου δεν μπορει να παραληφθει η διαχειριση των συναισθηματων του ειτε εντος αγωνα ειτε στην ευρυτερη προσωπικη του ζωη. Θα συμφωνησω απολυτα, απλα θεωρω οτι ειδικα απο το 2013 αλλα και φετος ο Λουης εχει δειξει σημαντικη προοδο στον τομεα αυτο. Σιγουρα ειναι ακομα ο πιο αδυναμος απο τους κορυφαιους, αλλα εχει κλεισει αρκετα την ψαλιδα, ενω σε απολυτη ταχυτητα ειναι εξαιρετικος οπως παντα.
Το 2012 ήταν εξαιρετικός και το κοντινό βαθμολογικά αποτέλεσμα είναι μαγική εικόνα.
Προβλήματα αξιοπιστίας είχε και ο Button.
Ο δε Λούης δείχνει - δυστυχώς - ακόμα και σήμερα ότι παραμένει καθυστερημένος στον εγκέφαλο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα του δώσουμε τεκμαρτά 5 τίτλους επειδή είναι βλαμμένος.
Πολύ ενδιαφέρον σχόλιο αυτό του Κώστα Γαμάτου.
Και επιπλέον θα συμπλήρωνα ότι αυτό που περιγράφει είναι εν πολλοίς δόγμα Briatore (Ένας πιλότος ελ πρήμιο ούλτιμο καμπεόν και ο δεύτερος πιλότος λα πίκολα μπούρδα ).
Με αυτό το δόγμα δυστυχώς έχει γαλουχηθεί ο Alonso (πώς θα μπορούσε να μην άλλωστε) και αυτό το δόγμα είχε ονειρευτεί ο Vettel, γι' αυτό και το φετινό χαστούκι τον πόνεσε (αλλά πιστεύω ότι του έκανε καλό).
3-4 οι νίκες υπέρ Λούη
4-6 οι εγκαταλείψεις (τις περισσότερες ο Λούης)
Μιλάμε για τόσο μαγική εικόνα που θα βγει ο Irvine να παίζει μπιρίμπα με τον Μπαρικέλο.
εδιτ:
Άμα θέτε μαγική εικόνα δείτε το 2005 και πείτε μου πόσα αλλαγμένα μοτέρ-κιβώτια πριν τον αγώνα οδήγησαν σε εκκίνηση από 10η+ θέση και κατέληξαν σε podium.
Κάποιος που το 2005 θα έβλεπε Ράγκμπι σάλας και όχι F1 θα έλεγε ότι ο τρίσμοιρος ο Σώτος δεν μπορούσε να κερδίσει τον ούλτιμο καμπεόν.
Επειδή υπάρχουν αρκετοί στο forum διαφωτίστε τους μια που έχετε εντρυφήσει στο θέμα μαγική εικόνα...
Ότι πεις.
Αν ειναι να το ξηλωσουμε το ενα αστερι απο το Αστερι και να το δωσουμε στον Κιμι Ραικκονεν του Ματιας!!
Αλλα και το αστερι του 2006 να το δωσουμε στον Μιχαλακι που περναει δυσκολες ωρες γιατι του εσπασε στην Σουζουκα
Χιλιοειπωμενα πραγματα πια