Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#140893
bujinkan έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Εκτός από τα chicken stripes τα λάστιχα είναι καινούργια.

Από το Moto G

what is chicken stripes?

< μου
Οι λωρίδες στα άκρα του πέλματος που δεν έχουν αγγίξει άσφαλτο λόγω φόβου

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By Morx
#140901 Αν κρινω απο το πισω, στριβεις χωρις γκαζι. Αυτο το λιγο που στριβεις δηλαδη :P
Αν κρινω και απ τα δυο... το πας ευθεια οποτε δε χρειαζεσαι αμεσα καινουρια.
Το πελμα ειναι οκ
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#140907 Κι εγώ έχω τεράστια chicken stripes Γιατί με το 95% των χιλιομέτρων εντός πόλης, φοβάμαι να πάρω μεγάλη κλίση!
Ειδικά στις διαδρομές που κινούμαι συνήθως, η άσφαλτος είναι τόσο χάλια που δεν νιώθω καθόλου άσχημα που... κολώνω τόσο!
Βλέπω και κάτι τύπους με Vstrom ή ακόμη και παπιά να ξύνουν μαρσπιέ και τρομάζω!
Εγώ παραμεγάλωσα για τέτοια...
Άβαταρ μέλους
By apav
#140924 Ναι δεν χρειάζεται να ξύνεις αλλά θέλει να πάρεις μία Α κλίση αναλόγως της ταχύτητας, να κάνεις counter steering και να δώσεις γκάζι γιατί αλλιώς δεν προχωράς. Τότε ακόμη και στην πόλη μια χαρά ομοιόμορφα λιώνει το λάστιχο.

http://advrider.com/index.php?threads/darkside.308959/ :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Morx
#140952 Δοκιμασε να πιεσεις αντιθετα το τιμονι για αλλαγη πορειας με οσο γκαζι χρειαζεται κεντραροντας το apex της στροφης, δινοντας μετα οσο μπορεις για να βγεις γρηγορα... και θα τη δεις τη γλυκα και το πλαγιασμα! :D
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#140956
Morx έγραψε:Δοκιμασε να πιεσεις αντιθετα το τιμονι για αλλαγη πορειας με οσο γκαζι χρειαζεται κεντραροντας το apex της στροφης, δινοντας μετα οσο μπορεις για να βγεις γρηγορα... και θα τη δεις τη γλυκα και το πλαγιασμα! :D

Αυτό το ξέρω και εγώ, Αυτό που δεν ήξερα και Τώρα το προσπαθώ είναι σε ένα βίντεο για οδήγηση σκούτερ έλεγε ο τύπος και έδειχνε κιόλας πως όταν πλαγιαζεις και θες και άλλο να πλαγιασεις πατάς πολύ απαλά το πίσω φρένο και Αυτό βοηθάει να σου δώσει ακόμα περισσότερη κλίση

.
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#140963 Kι εγώ στην ίδια φάση είμαι, περισσότερο χρήση πόλης, σε επαρχιακές διαδρομές η άσφαλτος δεν
μου εμπνέει καμία εμπυστοσύνη. Πήρα αργά την πρώτη μου μοτοσυκλέτα (26) και δεν ήμουν αυτό
που λέμε ''καβλωμένος''. Τις μεγαλύτερες κλίσεις τις έχω πάρει στην Εγνατία πάνω από την Καβάλα
και μου φαινόταν ότι είχα πλαγιάσει >45 μοίρες, όταν είδα το πίσω λάστιχο κατάλαβα ότι έκανα λάθος.
Την θεωρία και εγώ την ξέρω, αν κάποιος μου έδινε την μηχανή του, ολόσωμη φόρμα και απαλλαγή
ευθυνών... ευχαρίστως θα την εφάρμοζα. Προς το παρόν όμως και με τον εξοπλισμό που έχω λέω να
παραμείνω σε αυτό.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Morx
#140966 Στις στροφες της καβαλας, απο απορια, με ποσα εμπαινες max ?
Μιλαω για τα κατηφορικα κομματια + γεφυρες.
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#140973 120-140 κρατούσα στις ανοιχτές, σε κάποιες πιο σφιχτές και κατηφορικές έμπαινα με 100-110
αν θυμάμαι καλά. Στις γέφυρες ήμουν όντως λίγο σφιγμένος όταν περνούσα πάνω από τους
μεταλλικούς αρμούς αλλά δεν κουνήθηκε καθόλου.
Άβαταρ μέλους
By apav
#140974 Το μηχανάκι στρίβει με γυροσκοπικό αλλά το κάνετε υποσυνείδητα. Φρενάρουμε στην ευθεία και μετά κάνουμε γυροσκοπικό. Σε δεξιά στροφή, σπρώχνουμε το δεξί γκριπ μπροστά και το αντίστοιχο στην αριστερή. Δοκιμάστε το με λίγα χιλιόμετρα και θα δείτε τι κλίσεις παίρνει το μηχανάκι. Μέχρι εκεί είναι μια χαρά ασφαλές. Δεν είναι αυτοσκοπός να πάρουμε κλίσεις για να στρίψουμε. Όσο πιο όρθιο είναι, τόσο πιο ασφαλές και γρήγορα πάει. Βγάζουμε και λίγο οπίσθια προς το εσωτερικό της στροφής για να μείνει το μηχανάκι πιο όρθιο.

Μόλις γίνει το γυρσκοπικό, θέλει ομαλή επιτάγχυνση για να συνεχίσει να έχει πρόσφυση. Σε δρόμους χαμηλής πρόσφυσης, στο βρεγμένο και στο χώμα, έχει τεράστια διαφορά σε πρόσφυση το να κάνεις γυροσκοπικό και να επιταγχύνεις από το να αφήσεις το μηχανάκι ανεξέλεγκτο. Είναι το ίδιο με το φλικάρισμα του αυτοκινήτου. Σκοπός είναι να φτάσει το μηχανάκι σε μία κατάσταση ελεγχόμενης απώλειας πρόσφυσης. Στην πραγματικότητα αποκτά περισσότερη πρόσφυση λόγω του γυροσκοπικού και της συνεχόμενης επιτάγχυνσης. Η διαφορά φαίνεται και στα λάστιχα γιατί όταν το σταματάς, στρίβεις και μετά κολλάς την γκαζιέρα στο τέρμα, απλώς ταλαιπωρείς τα λάστιχα.

Όσο πιο απότομα γίνουν τα παραπάνω, τόσο πιο γρήγορα στρίβεις. Όσο μικρότερες κλίσεις πάρεις, τόσο πιο γρήγορα θα πας. Όποιος πιέζει για κλίσεις για να πάει πιο γρήγορα, κάτι κάνει λάθος και θα πληρώνει πλαστικά. Μπίχλα μιά χαρά τα έχεις πατήσει τα λάστιχα. Δοκίμασε το γυροσκοπικό και άσε τις κλίσεις.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#140975 Eχεις περιθωριο για να γινει η στραβη, μη σε αγχωνει.

Με naked στις γεφυρες και το τιμονι χαλαρο με τα ποδια σφιγμενα, εμπαινα με 150 ξεκινωντας ανοιχτα και κλεινοντας την πορεια με γεναιο ανοιγμα στο apex.
Χωρις χαζογλιστρηματα ή ταλαντωσεις. Ολα κομπλε.

Το καλο με εκεινες τις στροφες ειναι οτι εχουν πολυ πολυ σωστη κλιση.
Η σωστη και μεγαλη κλιση τους ομως, σε κανει να νομιζεις οτι πλαγιαζεις. Γι'αυτο και σκεφτηκες τιποτα 45 μοιρες.
Και οι 45 μοιρες σου φανηκαν επειδη οντας αγχωμενος εβλεπες τη μηχανη σε συγκριση με την ασφαλτο και δεν κοιταζες μακρια στον οριζοντα.
Μεγαλο λαθος και δυσκολα διορθωνεις το target fixation αν σε αγχωσει κατι ξαφνικα.
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#140986 Ακριβώς αυτό έγινε όταν κατέβαινα, πλαγιασμένος με 130 πάω να προσπεράσω φορτηγό και σκαλώνει το βλέμμα στην πινακίδα του. Νιώθω ότι δεν μπορώ να κλείσω την τροχιά μου, σηκώνω το μηχανάκι και περνάω φρενάροντας από δεξιά του. Σταμάτησα στην άκρη, έκανα ενα facepalm και συνέχισα.

.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#141015 Θεμα συνηθειας ειναι, κοιτας εκει που θες να πας.
Φρενο πριν τη στροφη, τοποθετεισαι και συνεχιζεις με ΠΙΣΩ φρενο αν θες να επιβραδυνεις λιγο ακομα και πριν το apex ανοιγεις το γκαζι τοσο, ωστε να διατηρησεις σταθερη την ταχυτητα χωρις να φορτιζεται τοσο το μπροστινο. Το low-side δεν το ελεγχεις, το highside ερχεται ναι μεν απροβλεπτα αλλα αν δεν το παρακανεις εισαι πιο ασφαλης.
Εαν δε, κοιτας και στην εξοδο της στροφης, εκει δηλαδη που θες να πας... ολα γινονται ακομα πιο ευκολα και "αυτοματα".

Το μηχανακι δεν το σηκωσες, ενστικτωδως φρεναρες με το μπροστινο και σηκωθηκε οπως αντιδραει καθε δικυκλο στο μπροστινο φρενο.