(επίσης εξαρχής οι μετρήσεις DC του ήταν πολύ off με το που άρχιζε να πέφτει η τάση της 9V μπαταρίας που το τροφοδοτεί)
Έχω μια υποβρύχια αντλία που ενεργοποιείται με έναν που βρίσκεται εκτεθειμένος στις καιρικές συνθήκες. Παρότι ο διακόπτης μου είχε πιστοποίηση IP55, όταν τον άνοιξα βρήκα τις βιδούλες του σκουριασμένες και χώμα και σαλιγκάρια μέσα (αυτά μετά από 3 χρόνια χρήσης...πάντως δουλεύει ακόμη, έστω κι έτσι). Βέβαια ίσως τα χώματα μπήκαν από την κάτω μεριά (από εκεί που μπαίνουν τα καλώδια στο κέλυφός του), καθώς εκεί ίσως η στεγανοποίηση να μην ηταν 100%., μάλλον έπρεπε να σφραγίσω το μικρό "λαστιχάκι του" με κάποιο στεγανωτικό.
Όταν τον είχα αγοράσει μου είχαν δείξει και έναν άλλο βιομηχανικού τύπου, πιο ακριβό, ίσως να είναι πιο ανθεκτικός.
Μιας που θα τον αντικαταστήσω, σκέφτομαι μήπως βάλω ένα σύστημα τηλεχειρισμού της αντλίας με ένα μικρό χειριστήριο. Τι ακριβώς χρειάζεται για κάτι τέτοιο, και για τι κόστος μιλάμε περίπου; Εμβέλεια 50-60 μέτρων με μερικώς παρεμβαλλόμενο κτίσμα είναι εφικτή;
Πρόκειται για μονοφασική αντλία με ισχύ 355W.
Δεν τη χρησιμοποιώ για εκκένωση ανεπιθύμητων υδάτων αλλά για ένα πηγάδι.
απ τα λιγα που ξερω δεν κανει δεν κανει καλη επαφη σαυτο το σημειο . εσφιξα τερμα την βιδα αλλα εξακολουθει να το κανει , οχι παντα αλλα το κανει.
καμμια ιδεα τι να το κανω;
Έχετε να προτείνεται κάποιον;
Μπορεί να βγάλει στην έξοδο του μία σταθερή τάση απο 1.25 Volt μέχρι περίπου 30 Volt. Η τάση εξόδου ρυθμίζεται χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες τιμές αντιστάσεων βάσει του τύπου.
Απαραίτητη προυπόθεση για να είναι σταθερή η έξοδος είναι 1) να μήν έχει υπερβολικό θόρυβο η είσοδος, 2)η τάση εισόδου πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 Volt μεγαλύτερη απο την επιθυμητή τάση εξόδου.
Βασικό μειονέκτημα είναι η χαμηλή ενεργειακή απόδοση. Η ηλεκτρική ενέργεια που καταναλώνεται πάνω του είναι ίση με τη διαφορά τάσης εισόδου-εξόδου επι το ρεύμα. Αν πχ θέλουμε να φορτίσουμε ένα κινητό στα 5 Volt απο μια μπαταρία 12 Volt και το ρεύμα που τραβάει το κινητό είναι 500mA τότε η ισχύς πάνω στο LM317 είναι (12-5)*0,5 = 3,5 Watt. Καταναλώνει δηλαδή παραπάνω ενέργεια απο το κινητό (2,5 Watt), δηλαδή στη συγκεκριμένη περίπτωση απόδοση 42%
Βασικά πλεονεκτήματα είναι το χαμηλό κόστος, αν υλοποιηθεί σωστά δέν πρόκειται να χαλάσει ποτέ και η έξοδος έχει πρακτικά μηδενικό θόρυβο.
Δέν κάνει για χρήση σε αυτοκίνητο, το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου κάνει στιγμιαίες υπερτάσεις άνω των 100 Volt και θα καεί. Υπάρχουν άλλοι γραμμικοί ρυθμιστές που είναι rated για automotive χρήση.
Είναι autoranging (UNI-T 139A), αλλά αν το βάλω σε μεγαλύτερες κλίμακες χειροκίνητα, στογγυλοποιεί στο 0, όπως έκανε και το
συγχωρεμένο παλιό μου πολύμετρο με τη χειροκίνητη κλίμακα.
Είναι φυσιολογικό το 0.1 V ή θα έπρεπε να έχω απόλυτο 0;