- 13 Νοέμ 2018, 11:14
#549557
Anonymous Founder έγραψε:το έχει γράψει στέλεχος της Deutche Bank...
Δεν πέφτω από τα σύννεφα...
Anonymous Founder έγραψε: Η επιλογή της διαγραφής χρέους με εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα είναι και αυτή ανέφικτη.
Σωστά, μη τυχόν και χάσουν κανένα ευρωπουλάκι τα καρντάσια μας οι ιδιώτες επενδυτές...
Εξάλλου, το επιτόκιο δεν είναι δα και η ανταμοιβή του ΡΙΣΚΟΥ...
Oh wait...
Anonymous Founder έγραψε: Οπότε θα πρέπει να εμπλακεί ο ESM, με τη χρηματοδότηση της επαναγοράς ενός μέρους του χρέους με υψηλό κόστος. Τα επιτόκια στα δάνεια του ESM θα αποπληρωθούν όταν η ιταλική οικονομία θα έχει επιτύχει υψηλότερη παραγωγικότητα και ανάπτυξη. Ο ESM δεν θα στηρίξει άμεσα την Ιταλία με μια δημοσιονομική μεταφορά, αν και θα αυξήσει σημαντικά την έκθεση του στη χώρα και το κόστος δανεισμού του πιθανότατα θα αυξηθεί.
Ναι... για να μην επιβαρυνθούν οι ιδιώτες επενδυτές με το λάθος της επιλογής τους, αλλά να μεταφερθούν οι ζημιές ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ στους φορολογούμενους.
Εξαιρετική λύση, έχει δουλέψει τόσο καλά στο παρελθόν.
Ώρες ώρες, βλέπω κάτι τέτοια και λέω τι καλά που θα τους τακτοποιούσε κάτι τέτοιους ο πατερούλης...
Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν αυτά τα κακομαθημένα παιδάκια που παίζουν με δισεκατομμύρια και τις ζωές εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων, πως υπάρχουν και οι ζημιές στη ζωή και δεν μπορούμε να τις φορτώνουμε πάντα στις πλάτες αυτών που δεν φταίνε και που δεν μπορούν να τις πληρώσουν.
Η κατοχή ενός ομολόγου (οποιουδήποτε αξιογράφου) ενέχει κίνδυνο μη πληρωμής του. Γι' αυτό άλλωστε πληρώνεται και επιτόκιο. Τα μετρητά δεν έχουν κίνδυνο και άρα δεν έχουν επιτόκιο. Ο κίνδυνος δεν σημαίνει μόνο ένα επιτόκιο και τόκους κάθε Χ χρονικό διάστημα στον λογαριασμό, αλλά και το ενδεχόμενο κάποια στιγμή να πάρεις τα @@ σου και το ομόλογο θα γίνει κωλόχαρτο.
Το point φυσικά πως έχουμε άλλη μία παραδοχή για το σφάλμα της λιτότητας εν μέσω κρίσης, είναι ολόσωστο...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα