Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#413596 Πώς η Ρώμη απέφυγε «κούρεμα» καταθέσεων σε τράπεζες του Βένετο

All animals are equal, but some animals are more equal than others
Άβαταρ μέλους
By g8777
Άβαταρ μέλους
By markvag
#413666
Asimov έγραψε:
All animals are equal, but some animals are more equal than others


Εννοείται αγαπητέ... Από τον λύγκα σου θα ήθελα απλά να τονίσω πως:

η Γερμανία έχει αναλάβει υποχρεώσεις συνολικού ύψους 226 δισ. ευρώ μεταξύ του 2007 και του 2016 ώστε να διασώσει δικές της τράπεζες, δηλαδή περισσότερα χρήματα από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα


τη στιγμή που...

«παραμένουν πλήρως προστατευμένες οι καταθέσεις», ιδιαίτερα παρήγορο αν θυμηθεί κανείς την περίπτωση της Κύπρου.


Πραγματικά, ΚΑΠΟΙΑ ζώα είναι πιο ίσα από τα άλλα... :roll: Ιδίως αν αυτά είναι και οι δικοί μας ψηφοφόροι... :roll:
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#413671
Anonymous Founder έγραψε:Θεωρητικά, αν είχες μια άμεση διευκόλυνση στο χρέος και ζητούμενο πρωτογενές πλεόνασμα γύρω στο 1.5%, δεν θα χρειαζόσουν άλλα φορολογικά μέτρα ή περικοπές, αφού η ανάπτυξή σου θα ήταν πολύ μεγαλύτερη και αυτό θα έφερνε αυτόματα περισσότερα έσοδα.
Αλλά ακριβώς αυτό είναι που δεν θέλουν, όχι μόνον γιατί έχει κόστος (γιατί όλες οι λύσεις έχουν κόστος, αναλόγως πώς το επιμερίζεις και τι θέλεις να πετύχεις), αλλά γιατί έχουν και αυτοί μια πολιτική καριέρα να στηρίξουν και δεν θέλουν να δώσουν το μήνυμα πως η λιτότητα δεν είναι η καλύτερη λύση δια πάσα νόσο και πάσα |λογοκρισία|...
Ούτε πρόκειται φυσικά ποτέ να μας ρωτήσουν να προτείνουμε εναλλακτική.
:s_dunno

ο μόνος λόγος που δε θέλουν κάτι τέτοιο είναι επειδή δε θέλουν να κυκλοφορεί χρήμα μεταξύ μας φοβούμενοι ότι θα μπει και αυτό κάτω από στρώματα

θέλουν και να τελειώσει αυτό που είναι στα στρώματα, αλλά και το χρήμα που μας δίνουν να κάνει όσο το δυνατόν πιο γρήγορο κύκλο ώστε να επιστρέψει σε αυτούς για να τους βγαίνουν τα εξελάκια τους

προφανώς και όλα αυτά έχουν να κάνουν με το ότι δε μας έχουν καμία απολύτως εμπιστοσύνη

η όποια μας αντίσταση σαν λαός εκεί θα έπρεπε να επικεντρωθεί να μοιράζουμε το χρήμα μεταξύ μας, αλλά ο καθένας προσπαθεί, μάταια βέβαια, να σώσει το τομάρι του για αυτό και οι πολιτικές τους τελικά στη πλήρη τους εφαρμογή (χάρη στο σύριζα) θα δουλέψουν όπως τις σχεδιάζουν κι εμείς θα λιμοκτονήσουμε

βέβαια κάποιοι θα πουν ότι δεν έχουμε βιομηχανία και ότι αυτό είναι που περιμένουμε να μας σώσει (μαζί με τα πετρέλαια στο αιγαίο ξερωγώ..) , αλλά αυτό όπως και πολλά άλλα δε θα γίνουν ποτέ για αυτονόητους λόγους όπως δεν γίνονται και σε άλλα φτωχά κράτη
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#414002 Έχω γελάσει άπειρα με το σημερινό άρθρο του Capital.gr που συγκρίνει τα Μεσοπρόθεσμα του 2013 και του 2017 και προσπαθεί να βγάλει το πρώτο καλύτερο... Επί της ουσίας, είναι ακριβώς το ίδιο βέβαια (εκεί καταλήγουν και αυτοί... :lol: ), μόνο που είναι πιο "λογικά" τα πρωτογενή πλεονάσματα (όχι βέβαια πως δεν παραμένουν ηλίθια και παράλογα...).
http://www.capital.gr/oikonomia/3223972 ... hesi-xreos

Το ρεζουμέ από το παραπάνω νεοφιλελέ λινκάκι που λέει και ο άλλος συμφορουμίτης είναι:
Η σύγκριση παλαιού και νέου Μεσοπρόθεσμου

Η σύγκριση του παλαιού (2013) με το νέο Μεσοπρόθεσμο(2017) αποκαλύπτει πόσο επιβαρυντικά για την ελληνική οικονομία ήταν όσα δέχθηκε η σημερινή κυβέρνηση, αποτέλεσμα της… περήφανης διαπραγμάτευσης που πραγματοποίησε, αλλά και του ρόλου των συμβούλων.

Το μεσοπρόθεσμο του 2013 προέβλεπε ένα σύνολο δράσεων που είχαν ως στόχο τον περιορισμό του Δημοσίου Χρέους κάτω από το 120% του ΑΕΠ ως το 2022. Για τον λόγο αυτό προβλεπόταν η αποπληρωμή 110-120 δισ. (55-60 % του τότε ΑΕΠ) ως το 2022.

Για να γίνει κάτι τέτοιο προβλεπόταν πρωτογενή πλεονάσματα 4,5% του ΑΕΠ από το 2016 ως το 2022, δηλαδή επτά χρόνια επι 4,5 μονάδες ήτοι 30 μοναδες ΑΕΠ.Οι άλλες 30 μονάδες προέκυπταν:

α) από τις ιδιωτικοποιήσεις μεχρι το 2022,27 δισ. ή 13 μοναδες ΑΕΠ περίπου
β) Μείωση κατά 100 μονάδες βάσης του επιτοκίου που χρεώνεται η Ελλάδα για τα δάνεια που έλαβε στο πλαίσιο των διμερών δανείων του πρώτου προγράμματος (Greek Loan Facility).

Από αυτή τη δράση στη 10ετία (2013-2022) θα εξοικονομούνταν 10 δισ. ευρώ

γ) Μείωση κατά 10 μονάδες βάσης της αμοιβής για τις εγγυήσεις που πληρώνει η Ελλάδα για τα δάνεια του EFSF.

Εξοικονόμηση περίπου 0,5 δισ. στη 10ετία

δ) Eπέκταση των λήξεων για τα διμερή δάνεια αλλά και για τα δάνεια του EFSF κατά 15 χρόνια και αναβολή των πληρωμών για τόκους στο EFSF για 10 χρόνια. (χωρίς ποσοτική εκτιμηση της επίπτωσης του μέτρου)

ε) Δέσμευση από τα κράτη-μέλη ότι θα περάσουν στον ειδικό λογαριασμό το ποσό που αντιστοιχεί στα έσοδα που προκύπτουν από το χαρτοφυλάκιο SMP της ΕΚΤ από το οικονομικό έτος 2013. (περίπου 10 δισ.)

στ) Και ένα μέρος από το νέο-μίνι τότε κούρεμα ομολόγων
Αυτό το μεσοπρόθεσμο του 2013 αποδείχτηκε και ανεπαρκές και κοντόφθαλμο καθώς στηριζόταν σε εκτιμήσεις για θεαματική ανάκαμψη της οικονομίας από το 2013-14.

Κατακρίθηκε από την τότε Αντιπολίτευση (ΣΥΡΙΖΑ) ως έντονα υφεσιακό καθώς υποχρέωνε σε αφαίμαξη της ελληνικής οικονομίας επι επτά συναπτά έτη με 9 δισ. (4,5% του ΑΕΠ) κάθε χρόνο!

Αν το συγκρίνει όμως κανείς με το νέο μεσοπρόθεσμο θα προκύψουν αβίαστα τα εξής συμπεράσματα:

- Η μείωση των ετήσιων πρωτογενών πλεονασμάτων από 4,5 σε 3,5% του ΑΕΠ δηλαδή από 9 σε 7 δισ. γιατί είναι…. μη υφεσιακή; Τα "γλυκαντικά" της Αναπτυξιακής Τράπεζας και της "αποπληρωμής με ρήτρα ανάπτυξης"-που αποτελούν το καινούριο στοιχείο- είναι προγραμματικές θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ μεν αλλά χωρίς ποσοτική συγκεκριμενοποίηση. Ενώ ανοιχτό παραμένει το θέμα του ποιος θα διοικεί την Αναπτυξιακή Τράπεζα. Η κυβέρνηση ή οι δανειστές;

Τα περισσότερα από τα υπόλοιπα μέτρα, σε κάθε περίπτωση, είναι ίδια με αυτά του 2013: ιδιωτικοποιήσεις και μάλιστα εκτεταμένες, επιστροφή των 10 δισ. των κεντρικών τραπεζών (απόφαση του ΄13), επιμήκυνση ωριμάνσεων κατά 15 χρόνια, σταθεροποίηση επιτοκίων.


Για να τελειώσει λίγο η καραμέλα πόσο δεν χρειάζονταν τα μέτρα που πήρε ο τΣΥΡΙΖΑς το 2015 και κατόπιν...
Είχαμε υπογράψει για 7 (επτά) χρόνια πρωτογενή πλεονάσματα 4,5%. Η διαφορά του 3,5% με το 4,5% είναι 2 δις το χρόνο όπως λέει και το site... Φυσικά, περιττό να πούμε πως το... διάσημο email Χαρδούβελη κρίθηκε ανεπαρκές από τους δανειστές γιατί δεν θα έπιανε αυτά τα πλεονάσματα...
Ελπίζω τώρα που είδαμε με τον ΣΥΡΙΖΑ τι σημαίνει για τον φορολογούμενο τέτοιο πρωτογενές πλεόνασμα (που και πάλι, μικρότερο του 4,5% που ζητούνταν τότε είναι...), καταλαβαίνουμε λίγο πόσο βλάκες ήταν αυτοί που απαιτούσαν αυτά τα πρωτογενή τότε και πόσο βλάκες παραμένουν και τώρα (που απαιτούν κάτι μικρότερο, αλλά και πάλι βλακώδες).
Φυσικά, τόσο τότε, όσο και τώρα, ό,τι απαίτησαν το υπέγραψαν οι ελληνικές κυβερνήσεις...
Ελπίζω να καταλαβαίνουμε επίσης πόσο... δεν είχε τελειώσει η κρίση το 2014 επί Σαμαρά και πόσο θα είχαμε γλιτώσει τα μέτρα τα σημερινά (και αυτά που θα ακολουθήσουν, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ κυβέρνησης).

Εμένα σε αντίθεση με το capital.gr, δεν με νοιάζει πιο από τα δύο Μεσοπρόθεσμα είναι καλύτερο, γιατί η σύγκριση ΔΕΝ υπάρχει. Είναι ΤΟ ΙΔΙΟ πράγμα, απλά προσπάθησαν να το πλησιάσουν λίγο στην πραγματικότητα, γιατί το αρχικό ήταν εντελώς για τα μπάζα και ανεφάρμοστο. Γι' αυτό και ο Σαμαράς προτίμησε να μην εφαρμόσει τα μέτρα που ζητούσαν και να πάει σε κάτι πιο ήπιο οπότε είδε μια μικρή ανάσα η Ελληνική οικονομία το 2014... Αλλά προφανώς, ΔΕΝ θα επέτρεπαν κάτι τέτοιο οι δανειστές, ίσα ίσα ζητούσαν να παρθούν μέτρα άμεσα για να έρθουν τα συμφωνημένα πρωτογενή πλεονάσματα...
Γι' αυτό και οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ έσκουζαν τότε επί περήφανης διαπραγμάτευσης μπας και μειώσουν αυτά που τους ζητούσαν. Ο κος Σόιμπλε έλεγε "αγόρια, αυτά έχετε υπογράψει το 2013, υπάρχει συνέχεια του κράτους κι εγώ θέλω να δω τα μέτρα που θα φέρουν τα πλεονάσματα, 4.5% θέλω...".
Αν κάποιος νομίζει πως τα νούμερα αυτά βγαίνουν με... συμμάζεμα στο Δημόσιο και δεν θα χρειάζονταν φόροι και μαζικές περικοπές σε συντάξεις, μισθούς και κάθε κονδύλι, παρακαλώ να το πει. Μιλάμε για 9 δις το χρόνο ναι; Και τώρα είναι 7 δις (και όχι κάθε χρόνο) και πάλι είναι αμφίβολο τι θα γίνει στο μέλλον...
Για να μην πεταχτεί κανένας, δεν θεωρώ πως η εκλογίκευση των πλεονασμάτων έγινε χάρη στις... άοκνες προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης. Οι δανειστές κατάλαβαν πως δεν βγαίνει και είπαν να το διορθώσουν λίγο μπας και... Το ίδιο ίσως γίνει και στο μέλλον, αλλά όχι προτού μας ματώσουν.
Θέλω απλώς να τονίσω πως το παραμυθάκι των άχρηστων ελλήνων και του... προβληματικού λαού να τελειώνει. Γιατί τέτοια νούμερα δείχνουν πως τα μεγαλύτερα νούμερα είναι οι δανειστές οι ίδιοι. Γιατί όταν σε βάζουν να υπογράψεις κάτι τόσο καταφανώς άκυρο και ανεφάρμοστο, ΑΥΤΟΙ έχουν την μεγαλύτερη ευθύνη γιατί αυτοί έχουν τα μέσα ενώ εσύ είσαι με την πλάτη στον τοίχο.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#414011 (΄Αλλη μία) κακή στιγμή του σάϊτ η σύγκριση μεταξύ των δύο προγραμμάτων, αφενός γιατί τα νούμερα δεν βγαίνουν (το έχουμε πει πολλάκις αυτό) και αφετέρου γιατί δεν έχουν εφαρμοστεί.

Δύο βασικά σημεία για το κάθε πρόγραμμα/λαμπρή κυβέρνηση:

α) Προφανώς, το μέηλ χαρδούβελη ήταν ένας ωραιότατος αστικός μύθος, γιατί όπως αποδεικνύεται από μεταγενέστερα νούμερα η χώρα βρισκόταν σε κακή κατάσταση.
β) Προφανέστατα, η περήφανη ελ διαπραγμάτευση δυσκόλεψε έτι περαιτέρω την άνω κακή κατάσταση (βλ. α), απομόνωσε την χώρα και έβαλε στο τραπέζι δύσκολα πραγματάκια.

Στη σύγκριση των δύο και εγώ γελάω.
Εξάλλου έχω γράψει ξεκάθαρα την γνώμη μου ότι πρέπει να εφαρμοστούν, στον βαθμό που αυτά βγαίνουν φυσικά, τα συμπεφωνηθέντα από την παρούσα κυβέρνηση:

diplomat έγραψε:Προσωπικά, εάν και είμαι καταχωρημένος στην κατηγορία τρόϊκα εσωτερικού έχω ήδη ομολογήσει χωρίς ξύλο ότι η εφαρμογή της συμφωνίας είναι ένα βήμα μπροστά, όπου μπορεί να συνδυαστεί με καλές τουριστικές αποδόσεις το καλοκαίρι, με απώτερο σκοπό το DSA (και συνεπώς το QE, αν και είναι εξαιρετικά δύσκολο) και την δυνατότητα εξόδου στης αγορές μετά το τέλος του προγράμματος.

Αυτό φυσικά ΔΕΝ το θέλει το κρατικοδίαιτο λαϊκιστικό παρεάκι του πρασινομπλέ πασόκ, με το οποίο συγχρωτίζεται ο αρκάς, οι οποίοι ζητούν παραιτήσεις και εκλογές, όπου στον πραγματικό κόσμο σημαίνουν αστάθεια, ζημιά στην εικόνα της χώρας, στα ομόλογά της, στο ΧΑ κτλ. Πλήρως ανεύθυνη στάση, που το μόνο που υποστηρίζει είναι ότι ο ερχομός του coolio θα φέρει νεοφιλελεύθερο κύμα μεταρρυθμίσεων (ΛΟΛΕΝ).

diplomat έγραψε:To είχα γράψει και για τους paretithite, ο άκρατος λαϊκισμός διάφορων κρατικοδίαιτων της δεξιάς (ο ίδιος συμπαθής κύριος έχει δηλώσει ότι θα ψήφιζε someαρά), που απαιτούν εκλογές είναι αφιλτράριστος εμετός. Σαν άσχετοι με οικονομία δεν έχουν εικόνα του ότι η αστάθεια τυχούσας πρόωρης εκλογικής περιόδου θα πέταγε στα σκουπίδια τη συμφωνία της 15 του μηνού, ενώ θα καταρράκωνε τους οικονομικούς δείκτες και το ΧΑ εν μία νυκτί.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#414012 Και επειδή σήμερα βαριέμαι να δουλέψω (και με κάτι τέτοια ρίχνω και την ανταγωνιστικότητα της χώρας, να το ξέρετε...), δείτε το πρωτότυπο κείμενο για το πρώτο μνημόνιο (όπως θα δείτε είναι από το site της ΕΕ) και γελάστε με την ψυχή σας για τις προβλέψεις των... γαμάτων οικονομολόγων τότε.
http://ec.europa.eu/economy_finance/pub ... p61_en.pdf

Όποιος διαβάσει, θα δει την περιγραφή των μέτρων που ζητούσαν και ήταν σχεδόν ΟΛΑ περικοπές μισθών και συντάξεων ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ όμως. :rtfm:
Σελίδα 42-43 του πρωτότυπου εγγράφου:
A very strong start has already been made leading to a significant reduction in
the 2010 first quarter deficit. For the remainder of 2010 additional measures will be
implemented beyond those stipulated in the EU Council Decision and
Recommendation of 16 February 2010 and those announced in March 2010 (Table 1).
The three biggest upfront measures are an immediate cut in the public sector wage bill, and
in pension outlays, and further increases in the VAT and selected excises (together with
other steps yielding 2½ percent of GDP in further savings already in 2010). This will
assure that the deficit, notwithstanding the recession, drops from an estimated 13.6 percent
of GDP in 2009 to 8.1 percent of GDP in 2010. These very large upfront efforts show the
government’s resolve in responding to the recent deterioration in market sentiment and the
large fiscal challenges, and will help overcome the adverse developments on revenue and
support payments such as higher unemployment outlays. These large measures come on
top of those already undertaken, which include the first installment of lowering the
- 43/90 -
government’s wage bill and selected social security benefits (while safeguarding the
minima), the substantial reductions in operating expenditures in all ministries, and
significant permanent revenue measures and special taxes on highly profitable enterprises
and large properties, and on luxury goods. Thus, the government’s resolve is unwavering
and every effort will be made to distribute the burden equitably.
12. For 2011 and beyond, further revenue and expenditure measures have been
identified to secure fiscal targets. Together with the full-year effect of the advance
measures taken in mid-2010, these will cover the adjustment needs for 2011 projected at 4
percent of GDP. Adjustment measures in 2012 will continue at a pace of 2½ percent of
GDP and in 2013 they are projected to be 2 percent of GDP. Given the expected weakness
in GDP, the headline deficit in percent of GDP is expected to drop to 7½ percent in 2011,
with more significant headline declines in subsequent years when economic growth
resumes.
y Expenditures will be cut by the equivalent of around 7 percent of GDP
through 2013. Since adoption of the euro, Greece has increased its noninterest
expenditures by 8 percentage points of GDP, including with public wages,
consumption, and social transfers imposing an overly large burden on the state.
This needs to be reversed. As a result, wage and entitlement program costs need to
be curtailed as they represent the bulk of the primary budget expenditures, and
thereafter wages and pensions will be subsequently frozen in nominal terms for the
duration of the program. The government has also planned other reductions in
government spending, including by replacing over time only 20 percent of retiring
employees, and by consolidating municipalities and local councils. It is essential
that the burden of the adjustment on the expenditure side be distributed over
multiple programs, so even investment spending will need to be rationalized and
shifted to more intensive and efficient use of EU structural and cohesion funds, as
feasible. Independent reviews will be launched, conducted by internationally
renowned experts, of the public administration and of existing social programs to
help identify actions to rationalize the organization of public administration and
improve targeting of social programs so that resources are channeled to the most
vulnerable.
y Revenues will be increased by the equivalent of around 4 percent of GDP
through 2013. Revenue from higher income segments of society will include a
boost in (presumptive) taxation on liberal professions, an increase in luxury goods
taxation, and (temporary) surcharges on highly profitable entities and high valued
properties as well as other measures to combat tax evasion included in the recently
adopted tax reform legislation. Other revenue increases will include broadening the
VAT base, increasing rates and raising excise taxes where Greece is below the euro
area average and collection efficiency is low. Green taxes and “health” taxes (such
as on consumption of alcohol and tobacco) will also play a part in the revenue
raising effort.


Έβαλα ένα χαρακτηριστικό δείγμα, όποιος έχει όρεξη το διαβάζει και βγάζει τα συμπεράσματά του. Δεν χρειάζεται να ξαναπούμε ποιος φταίει ή δεν φταίει. Απλώς να καταλαβαίνουμε τι είναι αλήθεια και τι δεν είναι...

Το πιο αστείο που βρήκα εκεί, είναι το κάτωθι διάγραμμα που (για να βγουν τα νούμερα ασφαλώς, όχι γιατί κάποιος περίμενε πως είναι εφικτό κάτι τέτοιο, ζητάει πρωτογενές πλεόνασμα στο ύψος του... 7%!
7% :svivhaha:
Εικόνα
Βέβαια οι άνθρωποι είναι... προσεκτικοί, λένε πως το επιθυμητό είναι το 7%, αλλά το... 5% είναι πιο ρεαλιστικό! :s_biggrin :s_wacko :s_whiteflag
Μιλάμε για τραγωδία τώρα έτσι; Κι όλα αυτά σε μια οικονομία που ΞΕΡΕΙΣ πως θα την ρίξεις σε ύφεση... :s_whiteflag

Κι εντάξει, οι δικοί μας πολιτικοί είναι ντουγάνια, οι απόξω που είναι πιο γαμάτοι, έβαλαν την... υπογραφή τους σε κάτι τέτοιο; Μιλάμε είναι ΚΩΜΩΔΙΑ!
Θα πω εδώ πάντως πως εν τέλει, αν διαβάσετε τις κατευθύνσεις που δίνει το έγγραφο, οι Ελληνικές κυβερνήσεις, δεν ήταν τόσο... κακές στην εφαρμογή τους. Προσπάθησαν να τα εφαρμόσουν και πολλά εξ αυτών με επιτυχία, αλλά το αποτέλεσμα είναι να είμαστε σε τραγική κατάσταση. Όχι γιατί δεν εφαρμόσαμε αυτά που μας είπαν, αλλά γιατί αυτά που μας ζητούσαν κάθε φορά, ήταν για τα μπάζα. Κυριολεκτικά.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#414013 Αυτό είναι ένα καλό μάθημα για όσους σπεύδουν να παίξουν με λύγκες που στάζουν προπαγάνδα και κομματική γραμμή.
Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το 'ένα τσακ θέλαμε και παίρναμε το τσάμπιο λιγκ' αλλά από την άλλη όταν εκεί που πας στο ίσωμα τραβάς μια τιμονιά και φεύγεις στο γκρεμό --> έχει συνέπειες τις οποίες τρως στη μάπα.

Περιμένω με φοβερή ανυπομονησία τις αντικειμενικές φωνούλες που θα αρχίσουν να ταληροποιούν τους θετικούς δείκτες της οικονομίας (μόνη αιτία το γεγονός ότι δεν συζητάμε για grexit, δραχμή).

Για να καταλάβουμε το κόστος της περήφανης διαπραγμάτευσης θα έπρεπε ο Coolio να έχει γαμάου μηχανισμό προπαγάνδας ο οποίος θα δημιουργούσε την εντύπωση ότι πάμε κατά τριβόλου και ότι μόνο αν γίνει αυτός πρωθυπουργός θα ανθίσουν τα λεφτόδεντρα.
Είμαστε τυχεροί που δεν έχει και που δεν θα γίνουν εκλογές.
:)

Όποιος διαβάσει, θα δει την περιγραφή των μέτρων που ζητούσαν και ήταν σχεδόν ΟΛΑ περικοπές μισθών και συντάξεων ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ όμως.


Οι ξένοι επέβαλαν οριζόντιες περικοπές ή οι πασόκοι;
Ζήτησε ο Τόμσεν να πετσοκοπεί η σύνταξη των 800 ευρώ και να προστατευτεί η κονόμα των manatzareus;

Σε ποιο γαλαξία συνέβη αυτό;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#414016 Διάβασε τα κείμενα μόνος σου, δεν γίνεται να απαιτείς από τους υπόλοιπους να στο δίνουν στο πιάτο. Αν διαβάσεις, θα καταλάβεις πως για να βγουν τα νούμερα έπρεπε να πετσοκόψουν όλες τις συντάξεις. Τις συντάξεις τις πετσόκοψαν ΟΛΟΙ, να θυμίσω.

Όσο για τον Tomsen και τα φιλαράκια τους, έχουν βάλει κι αυτοί την υπογραφή τους σε κείμενα που πραγματικά βγάζουν γέλιο. Πάλι παραθέτω πρωτότυπο κείμενο, του 2014, από το site του ΔΝΤ:
https://www.imf.org/external/pubs/ft/sc ... r14151.pdf
Σελίδα 11, ζητάνε (ΠΟΛΛΑ) μέτρα για να πετύχουν τα πρωτογενή πλεονάσματα. Δεν τα συγκεκριμενοποιούν ακόμη, αφού αυτά θα υπάρχουν σε επόμενο κείμενο.
20. Additional measures are needed to close projected gaps in 2015–16, reflecting the
ambitious medium-term targets to restore debt sustainability (MEFP ¶5). Preliminary staff
estimates indicate a gap of around 1 percent of GDP in 2015 relative to the primary surplus
target of 3 percent of GDP—the projected pickup in revenues with the cycle is, in staff’s view,
insufficient to deliver the targeted increase in the primary surplus. Moreover, expiring measures
add to the gap. If the 2015 gap were to be closed with permanent measures, there would be a
further gap of around ¾ percent of GDP in 2016 relative to the 4.5 percent of GDP target. But
the authorities estimate smaller gaps, given more optimistic projections of tax administrative
gains. They and staff agreed to re-visit the projections at the time of the 2015 budget
preparations. Nevertheless, the authorities reaffirmed their commitment to implement the
necessary policies to achieve the fiscal targets, including by extending expiring measures


Ο όρος που χρησιμοποιεί το IMF (ΔΝΤ) είναι πάντα: " the authorities are " εννοώντας πως αυτοί δεν έχουν καμία συμμετοχή, αλλά πως είναι... απόφαση των κυβερνήσεων. Φυσικά και αυτό δεν ισχύει, και φαίνεται ανάγλυφα: αυτά που προτείνουν ας πούμε στο κείμενο εδώ, είναι τα μέτρα που παίρνουν οι κυβερνήσεις στα επόμενα κείμενα. Οπότε, είναι εξαιρετικά ξεκάθαρο το pattern και όποιος δεν θέλει να το δει, δεν φταίω εγώ ή κάποιος άλλος.
Επιπλέον, ΟΛΑ τα μέτρα, εγκρίνονταν πάντα από τους δανειστές. Αν δεν τους άρεσαν, ας μην βάζαν την υπογραφούλα τους, δεν υπογράφουν τα MοU μόνον οι δικοί μας κατσαπλιάδες.
Για παράδειγμα:
Σελίδα 11, Φόροι:
21. Modernization of tax policy and the tax system is underway, but the authorities
must guard against pressures to roll back progress.
 Income tax and tax procedures codes (MEFP ¶9). The authorities amended the codes,
aimed at simplifying policy, broadening the base, making tax administration easier, and
combating evasion. But there already are pressures to roll back progress, including through
new exemptions (e.g., revamping the capital gains tax on properties to exempt most of the
base and reinstating or introducing further exemptions to target specific groups), and
inefficient procedures that over-burden the tax administration and hinder tax debt recovery.
Besides resisting pressures, in the coming months, the authorities need to close remaining
loopholes, overhaul incentives, and address the remaining significant procedural bottlenecks.
 New property tax (MEFP ¶11). The authorities introduced a new property tax at end-2013,
on a broader base (than previously collected via the utility bill) that includes commercial
buildings, non-urban land, and industrial and agricultural properties. The tax includes a
progressive wealth tax component, levied on the total value of property rights above
€300,000. They reduced the distortionary transaction tax on properties from 10 to 3 percent.
 VAT reform (MEFP ¶7). The VAT system is riddled with preferential rates and exemptions
that distort consumption choices and provide poorly-targeted subsidies; this is reflected in a
sizeable policy gap. The authorities committed to reform VAT policy and administration.


Στην συνέχεια, η απόφαση για την μείωση του βασικού μισθού, ονομάζεται "to promote growth". :lol: :metalo:
Σελίδα 12¨22. To promote growth, the authorities are reducing the labor tax wedge, which is one
of the highest in the OECD
.

Θέλει η πτάνα να κρυφτεί, και η χαρά δεν την αφήνει... Λένε πως δεν είναι απόφαση του IMF, αλλά από την άλλη λένε πως είναι... πολύ υψηλός! Τι κάνει νιάου-νιάου;
:s_laughat
Σελίδα 12, Συντάξεις:
23. The authorities will review the need to further reform pensions to ensure viability and increase actuarial fairness (MEFP ¶6). The progressive cuts since 2010, which were targeted at the higher pensions, have helped to contain the long-term increase in pension spending. But a number of concerns remain unaddressed: at around 17 percent of GDP, spending is among the highest in the EU, requiring very large state subsidies; the link between contributions and benefits of individuals is weak, resulting in diminished incentives to contribute; and the pension system is fragmented with varying contribution payment and benefit rules, especially in the self-employed fund. The authorities committed to address these concerns in the coming months.
Γράφουν πως έκοψαν από τις υψηλές συντάξεις ήδη, αλλά θα χρειαστούν κι άλλες περικοπές... Τελικά, τα μέτρα από πού έρχονται λοιπόν;
:s_crazy

Το κείμενο έχει 226 σελίδες. Όποιος θέλει το διαβάζει. Δεν το διάβασα ολόκληρο, έχω κι άλλα πράγματα να κάνω. Αν θέλετε όμως, μπορείτε να διαβάσετε για να πάρετε μια πιο καθαρή εικόνα από αυτήν που προσπαθούν να πουλήσουν τα ΜΜΕ και τα κόμματα.

Για εμένα το συμπέρασμα είναι σαφές: οι δανειστές μας είναι ελάχιστα καλύτεροι από τους δικούς μας. Και η ευθύνη είναι συλλογική. Καλώς ή κακώς. Δεν απέτυχε η Ελλάδα μόνον ή οι κυβερνήσεις της. Απέτυχε και η ΕΕ και το ΔΝΤ και ΟΛΟΙ τους. Τα νούμερά τους ήταν για γέλια. Οι προβλέψεις τους αστείες. ΔΕΝ ΠΑΤΟΥΣΑΝ ΠΟΥΘΕΝΑ. Και απλώς όταν δεν τους έβγαινε το πρόγραμμα, μαγείρευαν τα νούμερα. Τι άλλο από αυτό είναι το 7% πρωτογενές πλεόνασμα δηλαδή σε υφεσιακή οικονομία;
:lol:

Όποιος θέλει, ας συνεχίσει το αυτομαστίγωμα. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By markvag
#414017
Anonymous Founder έγραψε:Εικόνα


Μ' αρέσει που το πλεόνασμα του 5% είναι το "cautious scenario"... :s_rofl :s_rofl :s_shout :s_shout :s_shout :s_shout :s_shout

Κι βγήκαν όλα... αντί για πληθωρισμό 1% έχουμε αποπληθωρισμό, αντί για ανάπτυξη 1,5%, έχουμε ύφεση, κτλ κτλ... :tomato:


Anonymous Founder έγραψε: Μιλάμε είναι ΚΩΜΩΔΙΑ!


Τραγωδία θα έλεγα... :oops:


EDDIE_147 έγραψε:Ζήτησε ο Τόμσεν να πετσοκοπεί η σύνταξη των 800 ευρώ και να προστατευτεί η κονόμα των manatzareus;

Σε ποιο γαλαξία συνέβη αυτό;


Όχι, ο κάθε Τόμσεν ζήτησε περικοπή όλων των συντάξεων Χ%! :rtfm:


Ποια θετικά νούμερα της οικονομίας;;; :vava: Το ότι το ΑΕΠ αυξήθηκε απειροελάχιστα (ούτε καν 1%) και η ανεργία έπεσε στο 22,5% (το επίσημο νούμερο, η πραγματική είναι πολύ πιο πάνω);;; :vava: Είναι κάτι, αλλά δεν θα τολμούσα να το χαρακτηρίσω ούτε καν σαν σταγόνα στον ωκεανό.

Και ναι, φυσικά το ότι δεν γίνεται κάθε μέρα κουβέντα για grexit, κτλ, προφανέστατα έπαιξε τον ρόλο του...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#414021 Το κείμενο είναι προϊόν συμφωνίας ΕΛ κυβέρνησης και κατοχικών δυνάμεων (όπως όλα τα μνημόνjα).
Γιατί προσπαθείς να το προβάλεις ως φύλο πορείας της Κομαντατούρ;

Είχε λόγο ο Πόουλ να θέλει να προστατέψει την κονόμα των manatzareus;

Για πες... :lol:

Όχι, ο κάθε Τόμσεν ζήτησε περικοπή όλων των συντάξεων Χ%! :rtfm:


Όχι #3
Ο κάθε Τόμσεν ζήτησε περικοπή των εξόδων του κράτους κατά Χ%.
Δεν ασχολήθηκε με το πώς ακριβώς θα κοπούν αυτά τα λεφτά.

Παίδες μήπως οι πρόωροι συνταξιούχοι που χαρτζηλίκωσε ο Σαμαράς ήταν αίτημα του Πόουλ;
:s_sarcastic

edit mod. Προσβλητικές φράσεις προς τους συνομιλητές μας θα διαγράφονται.[mod]
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#414023 Έχω και πιο ωραίο (που πάλι μας έχουν πριτσινώσει τ' αυτιά κάποιο για το χρέος και πόσο λυμένο ήταν κάποτε το θέμα...).
Από το ίδιο κείμενο του 2014, Σελίδα 59, γίνεται η ανάλυση βιωσιμότητας του χρέους:
https://www.imf.org/external/pubs/ft/sc ... r14151.pdf
Public debt sustainability risks remain significant, although moderated by more favorable gross
financing needs over the medium term and continued reliance on official financing. Under the
baseline scenario, debt is projected to peak this year at around 174 percent of GDP before declining
to about 128 percent in 2020 as fiscal adjustment continues and the economic recovery takes hold.
Although gross financing needs are relatively high this year (around 23 percent of GDP in 2014),
they fall quickly as a result of Greece’s relatively favorable maturity profile and projected primary
surplus, reaching about 6 percent of GDP by 2022, rising thereafter. The projected improvement in
the debt level and gross financing needs remains fragile, however, and is conditional on continued
fiscal consolidation and implementation of structural reforms. Risks from lower nominal growth,
further privatization slippages, and financial sector contingent liabilities remain.

Είναι βιώσιμο λέει και... δεν πειράζει που έφτασε το 174% του ΑΕΠ, αρκεί από τότε και μετά να έχουμε πρωτογενή πλεονάσματα που θα φτάνουν ακόμη και το... 6% για το 2022!
6% :svivhaha:
Εμ έτσι, στο κάνω κι εγώ βιώσιμο, δεν υπάρχει πρόβλημα! :s_biggrin

Και κάποιοι ακόμη και εδώ μέσα έχουν υποστηρίξει πως μια χαρά τα έλεγε το ΔΝΤ και φταίνε οι δικοί μας κατσαπλιάδες! :svivhaha: :eat:

Αν πας την συγκεκριμένη έκθεση σε οποιοδήποτε μάθημα μάκρο σε πανεπιστήμιο, ο καθηγητής θα σε κόψει γιατί είσαι απλώς... άχρηστος!
:lol:
Ξαναλέω: αν οι δικοί μας ήταν και είναι ντουγάνια, ετούτοι εδώ τι είναι; Που τα νούμερα που ζητούν και ΑΠΑΙΤΟΥΝ είναι για τα πανηγύρια;
:vava:

@EDDIE_147
Είσαι ο πρώτος που απαίτησες η κουβέντα στα θεματα εδώ να γίνεται από κείμενα από το πρωτότυπο. Όπως βλέπεις εγώ αυτό κάνω. Είτε κάνεις κι εσύ το ίδιο, είτε μάταια γράφεις, μην περιμένεις απάντηση σε πράγματα που βγάζεις από την κοιλιά σου.
:s_bye
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#414027 Και σου απαντώ ότι το πρωτότυπο που σωστά πόσταρες δεν είναι αυτό που υπαινίσσεσαι.

Σε ρώτησα αν ζήτησε ο Πόουλ να προστατευτεί η κονόμα των εκλεκτών πελατών του συστήματος.

Θα ψυχαγωγήσεις το φόρουμ ή κατάλαβες τι εννοώ παραπάνω;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#414028 @EDDIE_147
To ποιος ψυχαγωγεί το φόρουμ, άσε να το κρίνουν οι υπόλοιποι. Εγώ μίλησα για συγκεκριμένα πράγματα και όχι αυτά που αναφέρεις. Ούτε υπαινίχθηκα απολύτως τίποτε, είναι ξεκάθαρο το τι λέω.
Οι συντάξεις (και μόνον) είναι δικό σου καημός, όχι δικός μου. Ούτως ή άλλως το πρόγραμμα αφορά 100άδες και 1000άδες άλλα πράγματα και μέτρα και όχι μόνον τις συντάξεις.
Εγώ απλώς έδειξα πως το πρόγραμμα ποτέ δεν ήταν on track, με αποδείξεις από τα πρωτότυπα κείμενα.
Αν εσύ θέλεις να πεις κάτι άλλο, βάλε το αντίστοιχο πρωτότυπο κείμενο για να το σχολιάσουμε. Μέχρι τότε, ό,τι γράφεις είναι λευκός θόρυβος, γιατί δεν έχεις καμία πηγή και κανένα στοιχείο γι' αυτό που ισχυρίζεσαι.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#414038
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ απλώς έδειξα πως το πρόγραμμα ποτέ δεν ήταν on track


To πρόγραμμα δεν είχε καν track... :rtfm: :vava: