Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By seismic
#123552 Δεν έχω προιόν δεν κάνω διαφήμιση. Εφαρμοσμένη έρευνα κάνω και θέλω απαντήσεις.
Ο Ελληνικός Αντισεισμικός Κανονισμός ( Ε.Α.Κ ) βασικά είναι ένας κανονισμός ο οποίος βασίζετε στην ελαστικότητα των κατασκευών.
Η ελαστικότητα είναι μια χρήσιμη αντίδραση του φέροντα οργανισμού όταν γίνετε ένας σεισμός, διότι είναι ένας μηχανισμός απόσβεσης της σεισμικής ενέργειας. Τον ίδιο μηχανισμό απόσβεσης έχουν και τα αμορτισέρ των αυτοκινήτων για να μας προστατεύουν από τις λακκούβες.
Δεν μπορεί κανείς να πει ότι η ελαστικότητα δεν είναι χρήσιμη στις δομικές κατασκευές.
Αυτή η μέθοδος όμως παρουσιάζει πάρα πολλά προβλήματα διότι οι δομικές κατασκευές έτσι όπως φτιάχνονται ούτε αυτοκίνητα είναι, ούτε είναι φτιαγμένες από λάστιχο.
Τα υλικά κατασκευής στα έργα έχουν διαφορετικές προδιαγραφές ως προς την ελαστικότητα, την αντοχή σε εφελκυσμό και θλίψη.
Η συνεργασία των υλικών με την διαφορετικότητα προδιαγραφών που παρουσιάζουν καθιστά τον φέροντα οργανισμό να μην μπορεί να έχει την απαιτούμενη ελαστικότητα που χρειάζεται σε ένα πολύ ισχυρό σεισμό, διότι τα υλικά του που είναι κατασκευασμένος δεν είναι από λάστιχο, και έχουν διαφορετική ελαστικότητα.
Οπότε σε πολύ μεγάλους σεισμούς ο φέροντας αδυνατεί να έχει την ελαστικότητα που χρειάζεται και περνά σε ανελαστικές παραμορφώσεις, και αστοχίες.
Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μπορούν οι πολιτικοί μηχανικοί να πουν ότι σχεδιάζουν με τον απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό.
Η ελαστικότητα από την άλλη, εκτός από το καλό της σεισμικής απόσβεσης, παρουσιάζει και πάρα πολλά προβλήματα πάνω στην φέρουσα κατασκευή.
Το μεγαλύτερο από τα προβλήματα της ελαστικότητας είναι η παραμόρφωση του φέροντα οργανισμού.
Ο φέροντας οργανισμός, λόγο και της ελαστικότητας που σχεδιάζετε να έχει σε έναν σεισμό, παραμορφώνει τους κορμούς των φερόντων στοιχείων δηλαδή τους κορμούς της δοκού και της κολόνας.
Αυτά τα φέροντα στοιχεία δέχονται μία στρέψη στον κορμό τους που τους δημιουργεί μία καμπύλη και τα παραμορφώνει μέχρι να σπάσουν.
Μικρός σεισμός μικρή παραμόρφωση...μεγάλος σεισμός μεγάλη παραμόρφωση.
( Η καλύτερα να λέμε μεγάλη και γρήγορη μετατόπιση με μεγάλη χρονική διάρκεια,= μεγάλη παραμόρφωση )
Μεγάλη παραμόρφωση = σπάσιμο και κατάρρευση.
Τι κάνω εγώ και μπορώ να πω ότι έχω εφεύρει τον απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό?
Απλά μπόρεσα να ελέγξω την παραμόρφωση του φέροντα οργανισμού.
Δεν αφήνω την κατασκευή ( βασικά την κάθε μία κολόνα ) να παραμορφωθεί πολύ.
Ελέγχο την ταλάντωση της κάθε μίας κολόνας χωριστά, ( και με τον έλεγχο όλων μαζί ελέγχω την ταλάντωση σε όλο τον φέροντα ) έτσι ώστε αυτή να βρίσκεται πάντα μέσα στην ελαστικότητα που αντέχει. Δεν την αφήνει η πατέντα να περάσει σε ανελαστικές παραμορφώσεις.
Και δεν μιλάμε για μηχανισμό ή σύστημα που απλά παρεμποδίζει ή εφαρμόζει σεισμική απόσβεση.
Μιλάμε για μία μέθοδο και ένα μηχανισμό που μπορεί να ελέγξει την παραμόρφωση του φέροντα ώστε αυτός να ταλαντεύεται πάντα μέσα στην ελαστική περιοχή, ασχέτως της έντασης και της διάρκειας του σεισμού.
Ποιος μηχανικός και ποιος κανονισμός ανά τον κόσμο δεν θα ήθελε ένα σύστημα σαν αυτό που έχω?
Πολιτικοί Μηχανικοί απαντήστε επί αυτού... και μετά μιλάμε για το πως το κατορθώνει αυτό η πατέντα, χωρίς καμία αρνητική επίδραση επί του σχεδιαζόμενου ΕΑΚ
Τελευταία επεξεργασία από seismic και 14 Ιουν 2015, 21:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By JBT
#123554 G6969 πάλι ήρθες δεύτερος :s_bye