Serf έγραψε:Ερώτηση για online κλείσιμο ξενοδοχείου (μέσω booking.com) ταιριάζει εδώ;
Σε περίπτωση που έχει γίνει κράτηση δωματίου με χρήση πιστωτικής χωρίς χρέωση αυτής (ούτε προδέσμευση χρημάτων εφόσον δεν έχει έρθει σχετικό ενημερωτικό SMS στο κινητό) τι θα γίνει σε περίπτωση που δεν εμφανιστούμε στο δωμάτιο και - συμπτωματικά - ακυρωθεί η πιστωτική λόγω απώλειας;
Σε πελάτη μου (ενοικιαζόμενα δωμάτια) που είχε ακριβώς αυτό το πρόβλημα, η Booking.com τον παρέπεμψε να επικοινωνήσει απευθείας με τον πελάτη για να διεκδικήσει το no-show fee.