Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#555536 Ο Γκεάκος δεν δήλωσε το παρόν να μας πει στατιστικά :protest:

Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε παραπάνω, κατά πάσα πιθανότητα είναι ανάλογα τον τοπικό πράκτορα.

Ο έμπορος από την μεριά του θα έχει συνεργασία με τον οικονομικότερο προς αυτόν courier. Βέβαια θα φροντίσει να τον αλλάξει αν λαμβάνει μεγάλο όγκο παραπόνων, τουλάχιστον σε μικρομάγαζα. Ξέρω αρκετούς που το έχουν κάνει. Στα μεγάλα μπορεί να παίζουν συμβάσεις/συμφωνίες
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#555650 Εμένα μου λέτε....
Δέμα εστάλη εχθές από Αθήνα με υποτιθέμενη παράδοση σήμερα. Το βλέπω από το πρωί ότι θα παραδοθεί σήμερα... Τηλέφωνο κανένα, και πριν λίγο παίρνω εγώ...
-"Δεν είναι να παραδοθεί σήμερα, αλλά αύριο"
-"Μα πως αφού στο σύστημα γράφει ότι έφτασε ξημερώματα Καλοχώρι, και είναι να παραδοθεί σήμερα"
-"Ξανακοιτάξτε λίγο..."

Κάνω refresh.... Και "Η αποστολή δεν είναι ενημερωμένη παρακαλούμε καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών"....

-"Πριν σας καλέσω, ήταν να παραδοθεί σήμερα. Τί άλλαξε;;"
-"Θα υπήρξε κάποια καθυστέρηση...."
-"Καθυστέρηση, ή το αλλάξατε τώρα που σας πήρα τηλέφωνο;"
-"Σας παρακαλώ...."

Το έκλεισα στα μούτρα(ξέρω στα @@ τους)
Άντε γ@μηθείτε όλοι μαζί.... Έχε χάρη που δεν είναι τίποτα επείγον, αλλά το thermomix της γυναίκας μου....
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#555651
Dimitris_P έγραψε:Περιμένω ένα δεματάκι από ACS σήμερα, για να δούμε θα έρθει;


Εμένα ήρθε, ήταν με αντικαταβολή
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#555654 Ρώτησα σήμερα συνεργάτη μου , ιδιοκτήτη υποκαταστήματος εταιρίας ταχυμεταφορών, σχετικά με το θεμα.

Οι αποστολές σημειώνουν αύξηση 40% σε σχέση με πέρσι και μόλις που προλαβαίνει τις παραδόσεις. Πολλές φορές "ψαρεύει" αν μπορεί ο πελάτης να παραλάβει από το κατάστημα και έτσι πετυχαίνει έως και 50 λιγότερες παραδόσεις ημερησίως.

Προφανώς, η συγκράτηση (και σε περιπτώσεις συμπίεση) των τιμών με την ταυτόχρονη αύξηση του royalty fee, δεν επιτρέπει την αύξηση του εργατικού κόστους...
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#555656 Εμένα πάντως δεν θα με πείραζε να μου έκαναν ένα τηλέφωνο αν θα είμαι σπίτι να το παραλάβω ή αν θέλω να περάσω να το πάρω από το Κατάστημα τους.

Ούτως ή άλλως 99 φορές στις 100 έρχονται την ώρα που δουλεύουμε, δεν είναι κανείς σπίτι και πάω εγώ να το παραλάβω γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα παράδοσης μετά τις 6....
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#555661 1. Δεν παίρνουν τηλέφωνο
2. Τους έχω πληρώσει να μου το φέρουν σπίτι, και όχι να πάω εγώ.

Κατά τα άλλα επιβεβαιώνει ο saxon ότι έγραψα...
Με αύξηση της δουλειάς κατά 40% θέλει να τη βγάλει όπως πριν... ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ

< Note >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#555666
saxon_747 έγραψε:Οι αποστολές σημειώνουν αύξηση 40% σε σχέση με πέρσι και μόλις που προλαβαίνει τις παραδόσεις. Πολλές φορές "ψαρεύει" αν μπορεί ο πελάτης να παραλάβει από το κατάστημα και έτσι πετυχαίνει έως και 50 λιγότερες παραδόσεις ημερησίως.


Οσο και να μη μας αρεσει αυτο, εχει λογικη να γινεται σε περιοδους που εχουν πολυ δουλεια.

Πληροφοριακα παντως, οι ταχυμεταφορες ΕΛΤΑ της γειτονιας μου, το κανουν αυτο το κολπο ολο το χρονο οποτε δε δειχνει ωραιο...
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#555668 Εμένα παρ' όλα αυτά, δε μου έχει τύχει (ακόμα) κάποια καθυστέρηση πάντως. Χθες παρέλαβα [url=https://www.nike.com/gr/t/ανδρικο-παπουτσι-md-runner-2-NwTze8VA/749794-410]Nike MD Runner 2[/url] με ACS, προχθές από φαρμακείο με Γενική ταχυδρομική, αύριο η ACS θα παραδόσει κάτι αυτοκόλλητα...

Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, σε όλες τις ηλεκτρονικές αγορές (ακόμα και σαν ιδιώτης) βάζω τόπο παράδοσης την εταιρία με παρατήρηση: "ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ 09:00-15:00, ΙΣΟΓΕΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ)
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#555673 Στα τομπολινια μου γιατί συμβαίνει. Πληρώνω σε 1 εργάσιμη παράδοση σπίτι μου, και απαιτώ να μου έρθει. Αν δεν βγαίνουν να ανεβάσουν τιμές, όχι να κοροϊδεύουν.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#555676
kyr80 έγραψε:Στα τομπολινια μου γιατί συμβαίνει. Πληρώνω σε 1 εργάσιμη παράδοση σπίτι μου, και απαιτώ να μου έρθει. Αν δεν βγαίνουν να ανεβάσουν τιμές, όχι να κοροϊδεύουν.


Φιλε φανταζομαι οτι υπολειτουργει το καταστημα της γειτονιας σου. Επειδη εχουν πολυ δουλεια, επειδη εχουν λιγοτερο προσωπικο απο το απαιτουμενο ή απλα γιατι δεν ειναι οργανωμενοι οπως θα επρεπε.

Απο οτι εχω καταλαβει ολα τα μαγαζια στελνουν τις παραγγελιες το μεσημερι και την αλλη μερα τα εχεις σπιτι σου. Πολλοι μου εχουν πει το ιδιο πραγμα, οτι αν παραγγειλω μεχρι τις 1-2 το μεσημερι προλαβαινουν να το στειλουν την ιδια μερα και ερχεται σε μενα την επομενη. Και πραγματι παραλαμβανω παντα την επομενη εκτος αν ειναι ΣΚ. Μιλαω για τις γνωστες μεταφορικες φυσικα, ACS, ΕΛΤΑ και Γενικη Ταχυδρομικη.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#555677 Μα τα ίδια χάλια έχουν στη Σχολή Τυφλών και στην Καλαμαριά. Και πλην acs Νικήτης που συνεργάζομαι, και εκεί η γενική παίρνει τηλέφωνο αντί να τα φέρει.
Σήμερα ΕΛΤΑ κουριερ η πεθερά μου, και έλαβε SMS ότι το δέμα της είναι στο κατάστημα. Ούτε λόγος να της το πάνε...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#555678
kyr80 έγραψε:Μα τα ίδια χάλια έχουν στη Σχολή Τυφλών και στην Καλαμαριά. Και πλην acs Νικήτης που συνεργάζομαι, και εκεί η γενική παίρνει τηλέφωνο αντί να τα φέρει.
Σήμερα ΕΛΤΑ κουριερ η πεθερά μου, και έλαβε SMS ότι το δέμα της είναι στο κατάστημα. Ούτε λόγος να της το πάνε...

< Note >


Μπορεις να δοκιμασεις το εξης:

Να παιρνεις ενα τηλεφωνο γυρω στις 8 και κατι το πρωι που ανοιγουν (οι περισσοτερες εταιριες νομιζω αυτην την ωρα ανοιγουν) και να ζητας να σου πουνε το χρονο παραδοσης με ευρος 1-2 ωρες, ωστε να φροντισεις να εισαι εκει να παραλαβεις. Με το που ανοιγουν εχουν ηδη παρει τα δεματα και κανουν κουμαντο ποιος μεταφορεας θα παρει το καθε δεμα. Φανταζομαι οτι ετσι δεσμευονται λιγο παραπανω οτι θα παρει ενας μεταφορεας το δικο σου και δε θα σκεφτουνε "δε βολευει αυτος σημερα, αστον για αυριο".

Οχι φυσικα πως θα εισαι και ευχαριστημενος να τους "παρακαλας" να κανουν σωστα τη δουλεια τους, αλλα εφοσον εχεις προβλημα μπορει να βοηθησει καπως!
Άβαταρ μέλους
By elteo
#555682 H ACS στο πατρικό μου δεν προλαβαίνει ούτε τον απαυτό της να παραδόσει. Μονίμως ανοργάνωτοι, με υποτίθεται μεγάλο όγκο παραδόσεων. Αρκετές φορές το tracking number γράφει ότι θα το πάρω τότε και αυτοί αφού φτάσει βράδυ, δεν παραδίδουν και σου λένε πάρε τηλέφωνο για να σου πουν ότι δεν πρόλαβαν. Κι εγώ τι πληρώνω; Για να το πάρω όποτε σας βολέψει; Ταχυμεταφορές κατά τα άλλα. 9,9 στις 10 φορές θα πάω να το πάρω εγώ για την ψυχική υγεία μου. Με την ACS της περιοχής μου απλά δεν ασχολούμαι. Μία φορά παρήγγειλα με παράδοση στο σπίτι μου με την ένδειξη μετά τις 16:30 παράδοση λόγω απουσίας και απλά δεν παρέδωσαν. :lol: Ούτε τηλ ούτε τίποτα. Πήρα εγώ και μου είπαν ότι δεν παραδίδουμε μετά τις 15:00. (γιατί είναι ΔΥ?? WTF?) :s_wacko :s_sarcastic Α ρε παλιά καλά απλά ΕΛΤΑ. (όχι κούριερ)

Η Ελτα κούριερ (πόρτα-πόρτα my @ss) δεν έρχεται ποτέ. Σου βγάζει στο tracking number ότι δεν σε βρήκαμε και καθάρισαν. Και ας περιμένει ο πατέρας μου σπίτι όλη μέρα. Το στέλνω στο πατρικό επίτηδες λόγω εργασίας.

Η Γενική Ταχυδρομική είναι υποφερτή. Αλλά πάντα ...ΠΑΝΤΑ...θα με πάρει ύπουλα τηλ να μου πει ότι υπάρχει πακέτο και αν θέλω να μου το φέρουν. Πονηρίδηδες.... :shifty:

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι τέτοια εποχή (Χριστούγεννα) ούτε διανοούμαι να τους χρησιμοποιήσω. Μαγαζάκι και επιτόπου.