Θέλω να πιστεύω πως έχει στρώσει η κατάσταση και δεν θα φτάσουμε πάλι σε αυτό το σημείο.
ACS & Γενική Ταχυδρομική.
δεν θέλω να το κάνω αλλά μάλλον δεν θα το αποφύγω.
Υποθετω κατι αναλογω θα γινεται και Γενικη Ταχυδρομικη, καλυτερα να ρωτησεις.
Ποσα λεφτα το πουλησες;
Αlpha έχω. Στα βάζουν σε λογαριασμό δηλ;
Αλφα τι υπολοιπο εχει;
elteo έγραψε:ξέρει κάποιος αν στείλω κάτι με αντικαταβολή μέσω κούριερ πότε θα μου αποδοθούν τα χρήματα?
ACS & Γενική Ταχυδρομική.
δεν θέλω να το κάνω αλλά μάλλον δεν θα το αποφύγω.
το ρολογάκι έσπρωξες;;
elteo έγραψε:Χερι με χερι θέλω μωρέ. Βαριέμαι να τρέχω. Σκέψου όταν πούλησα κάτι με αντικαταβολή πριν αρκετά χρόνια στα έδιναν μετά από 30-40 ημέρες η ACS που θυμάμαι.
Αlpha έχω. Στα βάζουν σε λογαριασμό δηλ;
ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ μου τα εβαλε στην Alpha σε 3-4 μέρες (μεσα στην ιδια εβδομαδα μπηκαν τα λεφτα), επίσης ειναι και σημαντικα πιο φτηνη απο Acs (για μικρα πακετακια πληρωνω 7,5€ μαζι με την αντικαταβολη)
Μπορεις να τους ρωτησεις όμως για να εισαι σιγουρος
Τον Οκτώβριο του 2017 αγόρασα το Xiaomi Redmi Note 4X 4GB/64GB - SNAPDRAGON - DARK GREY - (Global Version) EU - XRN4X64GREY από ελληνικό eshop (shopweb.gr). Προ μηνός εμφανίστηκε πρόβλημα (τα ακουστικά φαίνονται διαρκώς συνδεδεμένα με αποτέλεσμα τα ηχεία να μην "παίζουν ήχο". Ήρθε χθες, λοιπόν, η InfoQuest (επίσημος εισαγωγέας Xiaomi) και λέει ότι διετή εγγύηση & υποστήριξη έχουν μόνο τα μοντέλα που εκείνη εμπορεύεται, βλ. με ελληνική ROM. Δηλώνουν ότι δεν μπορούν καν να το επισκευάσουν!!
Τι ισχύει τελικά; Κατ' αρχήν, ως επίσημος εισαγωγέας/αντιπρόσωπος η InfoQuest υποχρεούται να υποστηρίζει/επισκευάζει προϊόντα της εταιρείας που προέρχονται από την Ε.Ε. (ασχέτως εγγύησης ή μη);; Αν ναι, τι παίζει με την εγγύηση γιατί πάντα μπερδεύομαι. Η διετής εγγύηση δεσμεύει τον τελικό πωλητή (βλ. eshop) ή τον κατά τόπους επίσημο εισαγωγέα/αντιπρόσωπο;;;
Το έφτιαξα κάνοντας ένα restart με τα ακουστικά ενωμένα.
< >
elteo έγραψε:Η infoquest υποστηρίζει μόνο τις συσκευές που η ίδια εισάγει. Δεν είναι αντιπρόσωπος της xiaomi στην Ελλάδα. Μην μπερδεύεσαι.
Από https://www.xiaomi-greece.gr/support
Η ιστοσελίδα Xiaomi-greece κάνει συνεχείς αναφορές στην InfoQuest. Στην ίδια ιστοσελίδα αναφέρει ότι η InfoQuest είναι επίσημος διανομέας και στο https://www.xiaomi-greece.gr/contact-us έχει τα στοιχεία της InfoQuest. Επίσης, αναφέρει:
Υποστήριξη Smartphones
Τα Mi Phones είναι μοναδικά! Και δικό μας μέλημα είναι να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν, προκειμένου να τα χρησιμοποιείτε όσο περισσότερο θέλετε.
Ως επίσημοι συνεργάτες της Xiaomi στην Ελλάδα:
Διαθέτουμε στην αγορά, μόνο τις διεθνείς εκδόσεις και τα επιλεγμένα προϊόντα, που προορίζει η Xiaomi για την Ευρώπη, τα οποία «μιλούν» άπταιστα Ελληνικά και πληρούν όλες τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφάλειας.
Φροντίζουμε να έχουμε ελληνικές οδηγίες χρήσης σε όλα τα μοντέλα, για όποιον χρειάζεται λίγη βοήθεια στο ξεκίνημα.
Παρέχουμε εγγύηση δύο (2) ετών και άμεση, ποιοτική υποστήριξη, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Μιλάει για προϊόντα που προορίζει η Xiaomi για την Ευρώπη και όχι την Ελλάδα, όπως αναφέρει η απάντηση που έδωσαν στην περίπτωσή μου!
Ομολογώ ότι δε γνωρίζω τις τυπικές υποχρεώσεις (βάσει νόμου) ενός επίσημου διανομέα, άλλα οποιαδήποτε αναζήτηση περί Xiaomi στην Ελλάδα παραπέμπει στην InfoQuest.