Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#856353
mjacob έγραψε:Τι σου λένε δλδ όταν τους λες ότι δεν παρέλαβες; .


Sorry we missed you .
Άβαταρ μέλους
By drdino
#856384
Dimitris_P έγραψε:Πήγε ο π@π@ρας ο courier της Amazon και άφησε το δέμα έξω από την πόρτα του ανθρώπου που φαινόταν φάτσα φόρα από τον δρόμο και το έκλεψαν.
Το automated chat της amazon (uk) είναι γτπ. Πώς βγάζω άκρη μ'αυτό; Η παραγγελία ήταν δική μου και θα μου το έφερνε ο άνθρωπος προσεχώς που θα κατέβει.


Το Amazon θα προσπαθήσει να σε πείσει να πάρεις αριθμό περιστατικού από την αστυνομία. Δεν είναι δική σου ευθύνη όμως αυτό καθώς αυτό που αγόρασες δεν περιήλθε στην κυριότητά σου ποτέ, η κλοπή έχει γίνει από το Amazon. Θα επιμείνεις για επιστροφή χρημάτων ή επαναποστολή, αλλιώς chargeback.
Είχες δώσει πληροφορίες safe place καθόλου; Sold by Amazon, FBA, ή Amazon marketplace;

Περισσότερα εδώ:
https://www.theguardian.com/money/2023/ ... cel-thefts
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#856404
g8777 έγραψε:Sorry we missed you .

I miss you too, babes. :inlove:

drdino έγραψε:Περισσότερα εδώ:
Alfa Romeo has failed to fix my brand new car for nine months

:s_dunno


Στα σοβαρά τώρα, εξ'όσων γνωρίζω αφού η αποστολή έγινε από το ίδιο το Amazon δεν έχει διαφορά αν είναι Sold by Amazon ή σκέτο FBA. Aπό την άλλη, αν είναι sold by και dispatched by 3rd party seller στο marketplace, τότε το δεν θα εμπλακεί καθόλου. Επίσης @Dimitris_P ρώτα τον φίλο σου αν πλήρωσε με πιστωτική ή χρεωστική, θα κάνει ενδεχομένως διαφορά αν ο Μπέζος συνεχίζει να το παίζει ζόρικα.


mjacob έγραψε:Τι σου λένε δλδ όταν τους λες ότι δεν παρέλαβες; Συνήθως σε συνδέουν με "εκπρόσωπο".

Έχουν χειροτερέψει κατά πολύ το CS και σε αφήνουν να τη παλεύεις με το chatbot όσο το περισσότερο γίνεται.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#856409 Εχθές λίγο αργότερα μίλησα και στο chat με εκπρόσωπο. Μου είπαν να περιμενω μέχρι σήμερα.

Τίποτα και σήμερα, ξαναέκανα chat και το bot μου ενέκρινε άμεσα refund.

Το άλλο σκ ανεβαίνω εγώ, θα δω μήπως μπορώ να το ξαναπαραγγειλω με διαφορετικό τρόπο ή να ζητήσω διανομή αλλού
Άβαταρ μέλους
By drdino
#856410 Βάλε παράδοση σε pickup point.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#856411
drdino έγραψε:Βάλε παράδοση σε pickup point.


Αυτη ειναι παντα η αγαπημενη μου επιλογη οταν υποστηριζεται. Δε σκλαβωνεσαι ολη μερα περιμενοντας τον διανομεα (που μπορει τελικα να μην ερθει) και οποτε σε βολεψει πετιεσαι διπλα στο σπιτι σου και τσιμπας το δεματακι.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#856413
drdino έγραψε:Βάλε παράδοση σε pickup point.
Αυτό θα κάνω μάλλον αλλά ήθελα να το αποφύγω γιατί εγω θα είμαι μόνο με backpack ενώ ο φίλος θα κατέβαινε με βαλίτσα
Άβαταρ μέλους
By bill33
#856414
Zorz έγραψε:
g8777 έγραψε:Sorry we missed you .

I miss you too, babes. :inlove:

drdino έγραψε:Περισσότερα εδώ:
Alfa Romeo has failed to fix my brand new car for nine months

:s_dunno


Στα σοβαρά τώρα, εξ'όσων γνωρίζω αφού η αποστολή έγινε από το ίδιο το Amazon δεν έχει διαφορά αν είναι Sold by Amazon ή σκέτο FBA. Aπό την άλλη, αν είναι sold by και dispatched by 3rd party seller στο marketplace, τότε το δεν θα εμπλακεί καθόλου. Επίσης @Dimitris_P ρώτα τον φίλο σου αν πλήρωσε με πιστωτική ή χρεωστική, θα κάνει ενδεχομένως διαφορά αν ο Μπέζος συνεχίζει να το παίζει ζόρικα.


mjacob έγραψε:Τι σου λένε δλδ όταν τους λες ότι δεν παρέλαβες; Συνήθως σε συνδέουν με "εκπρόσωπο".

Έχουν χειροτερέψει κατά πολύ το CS και σε αφήνουν να τη παλεύεις με το chatbot όσο το περισσότερο γίνεται.

Εχω "μιλήσει" με άτομο απο Αίγυπτο για μια επιστροφή χρημάτων απο παραγγελία που δεν έφτασε ποτέ γιατί το locker ήταν απροσπέλαστο,ήταν Martins που το αγόρασε το morrisons και για λίγες μέρες έκαναν ανακαίνιση.Μου επέστρεψαν το ποσό που είχα δώσει και £5 επιπλέον .Ηταν αγορά απο ankerdirect για ένα powerbank.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#856420
Zorz έγραψε:Στα σοβαρά τώρα, εξ'όσων γνωρίζω αφού η αποστολή έγινε από το ίδιο το Amazon δεν έχει διαφορά αν είναι Sold by Amazon ή σκέτο FBA

Σαν ευθύνη, δεν έχει διαφορά (όπως γράφτηκε δλδ παραπάνω)
Νομίζω όμως πως είναι πιο εύκολοι στη διαχείριση :hmmm:

Customer Obsession πάνω απ' όλα έχουν στη βίβλο τους :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#856423 Ένας συνάδελφος με εξώπορτα πολύ ορατή και κοντά στο δρόμο έχει και κάμερα. Μόλις του ήρθε μήνυμα από την Άμαζον έβαλε βίντεο και είδε τον τύπο που απλά το ακούμπησε έξω από την πόρτα και μετά από λίγο τον ταχυδρόμο που έφερε τα γράμματα. Πήρε τηλέφωνο τη φίλη γειτόνισσα και πολύ γρήγορα την είδαμε να έρχεται και να παίρνει το κουτί.
Δεν μπορείς να το αφήνεις έτσι, πρέπει να έχεις δώσει εντολές πχ αν δεν είμαι αφήστε το στο γείτονα τάδε, στο κουτί, σε τοπικο σημείο παραλαβής κλπ. Εκτός αν έχεις ειδικό κουτί που το ανοίγεις και βάζεις κάτι μέσα αλλά με το που το κλείσεις ό,τι έβαλες πάει πίσω από χώρισμα και αν το ξανα-ανοίξεις το κουτί μοιάζει άδειο.
Άβαταρ μέλους
By otso
#857025 Τι εγινε ρε γιωργο ακομα ψωνιζω αρα υπαρχω; ΕΓΩ προτιμω ακομα και αν κανω συγκριση μεσω σκρουτζ που δεν το κανω πλεον , υπαρχουν και αλλες πλατφορμες να τους επισημαινω οτι αν εμπαινα στο σκρουτζ το καθε κλικ που θα εκανα χωρις να ψωνισω θα το πληρωναν και να απαιτω εκπτωση την προμηθεια του σκρουτζ και αρκετοι το εκτιμουν , που σκεφτομαι την πλευρα τους και οχι την καθε τσογλανοεταιρεια. Ολοι διαμαρτυρονται για τις νεες αυξησεις του σκρουτζ , εσας δεν σας πιανει ;
Άβαταρ μέλους
By glf
#857030 Μικρές αγγελίες by skroutz. Και βολεύει ίσως γιατί αναλαμβάνουν και το boxαρισμα της αποστολής.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#860744 Περιμενα ενα μικρο δεμα τις προαλλες, ερχοταν με DHL και χωρουσε στο γραμματοκιβωτιο. Το εμφανιζε ως παραδομενο απο Δευτερα μεσημερι, τελικα το εριξαν στο γραμματοκιβωτιο καποια στιγμη την Τριτη το απογευμα.

Χθες περιμενα κανονικο δεμα, παλι με DHL, ειχα επιλεξει να το βαλουν σε θυριδα σε ενα lidl εδω διπλα, τελικα το εβαλαν σε μια θυριδα γυρω στα 12χλμ απο εδω, στη μεση του πουθενα, στο μωλο του λιμανιου του Αμστερνταμ το Μπιλη μου μεσα, επρεπε να βρεις τη σωστη γκαραζοπορτα και να χτυπησεις, καλα που δε μας πηραν και κανα νεφρο. Εβριζα το customer service ολη μερα απλα για να εκτονωθω. Κι αυτοι οι ηλιθιοι μου λεγανε "κανενα προβλημα, αν δεν μπορειτε να πατε μεχρι εκει συννενοηθειτε με τον αποστολεα για να το λυσετε". H DHL την ουρα της απεξω :dizzy:

Και σημερα, καθως ειναι Πασχα εδω την Κυριακη και ηθελα κατι να φτασει πριν το 3ημερο, παρηγγειλα απο 2 πωλητες για καλυτερες πιθανοτητες. Τελικα ερχονται και τα 2 με DHL, με το ιδιο φορτηγο λογικα. Εχει αλλη μια ωρα συμφωνα με το tracking, με εχουν ζωσει ηδη τα φιδια. Ειμαι αραγμενος στον καναπε απο το πρωι και σχεδον το βλεπω να ερχεται: θα σκασει μαιλ σε λιγο και θα λεει "χτυπουσαμε και δεν σας βρισκαμε, το πηγαμε στο collection center στο Μποχουμ, πηγαιντε να το παραλαβετε"

Τι τριμπουρδελοι ειναι αυτοι :rant:

Η συνεχεια στο θεμα των Η/Υ

Edit. Λολ, κατι εκανε το μπινελικι. 2 λεπτα αφου ποσταρα χτυπησε το κουδουνι και ευτυχως που παρηγγειλα 2 γιατι ηρθε μονο το ενα.

Στο tracking τα δειχνει και τα 2 παραδομενα εντωμεταξυ, το ιδιο λεπτο, και ρωτησα το παληκαρι στην πορτα και μου ειπε οχι μονο ενα εχω :dizzy: :dizzy: :dizzy:

Ρε τι τριμπουρδελοι ειναι αυτοι :rant:
Τελευταία επεξεργασία από Chris και 29 Μαρ 2024, 14:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By otso
#860746 Μιας και εισαι Αμστερνταμ δεν μου στελνεις κανα σπορο μαυρης τουλιπας κι ας ειναι με dhl