- 12 Δεκ 2018, 21:23
#555464
Δεν ξέρω που να το γράψω, αλλά οι εταιρίες courier τον παίζουν άσχημα στην Ελλάδα... Με χειρότερη ΜΑΚΡΑΝ τη Γενική Ταχυδρομική...
Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο παραγγέλνω 2-3 φορές την εβδομάδα γάλατα-κρέμες κλπ βρεφικά προϊόντα.. Προσθέτοντας και τις παραλαβές για την επιχείριση η κατάσταση φτάνει να είναι για γέλια. Ειδικά στη Θεσσαλονίκη.
Νόμιζα ότι στο χωριό τα πράγματα είναι άσχημα. Γιατί, αντί να σου φέρουν το δέμα, σε παίρνουν τηλέφωνο ότι έχει φτάσει, για να πας να το πάρεις. Εμείς συνεργαζόμαστε με την ACS στις δικές μας αποστολές, οπότε κατάλαβα ότι έχω καλύτερη αντιμετώπιση από τον απλό πελάτη στις παραλαβές. Επίσης κατάλαβα, ότι αν το δέμα είναι με αντικαταβολή στο φέρνουν πιο άμεσα, από όταν είναι πληρωμένο.
Πάμε τώρα στο μπουρδέλο της Θεσσαλονίκης.... Τον Οκτώβριο τον έβγαλα στην περιοχή Σχολή Τυφλών. Η χειρότερη acs παγκοσμίως.... Το κατάστημα εξυπηρέτησης είναι στη Β.Όλγας... Τα δέματα βρίσκονται στο πεζοδρόμιο!!! Σε μεταλλικά κλουβιά. Δηλαδή άνετα περνάει ένα ζώο και στα κατουράει... 1 μήνα δεν μου παρέδωσαν ΠΟΤΕ το δέμα. Και αν δεν έπαιρνα τηλέφωνο και να πάω από εκεί, δε νομίζω να είχα παραλάβει. Έκανα σχετική υπομονή, αφού τους έδωσα στεγνά στην εξυπηρέτηση πελατών. Μήνας είναι, θα περάσει(νόμιζα).... Η δε γενική στο ένα δέμα που πήρα, έβγαζε ψέματα ότι ήρθαν και δε μας βρήκαν...
Μετακομίζω στη Σοφούλη, και έχω να κάνω με acs και γενική ταχυδρομική Καλαμαριάς.... Πρώτο δέμα acs έφτασε κανονικά την επόμενη εργάσιμη μέρα, και λέω σωθήκαμε... Αμ δε. Επόμενο πήγα και το πήρα. Μεθεπόμενο τα ίδια. Πριν 1 εβδομάδα, περιμένω γάλατα και είμαι οριακά να μου φτάσουν λόγο ΣΚ. Βλέπω Δευτέρα άφιξη τα ξημερώματα στο κατάστημα. Και κατανομή στον διανομέα. Παράδοση στις 10, μετά στις 12, μετά στις 15... Λέω δεν μπορεί θα το φέρει μέχρι το βράδυ... Παράδοση στις 19 και εκεί τέλος.... Γάλατα γιοκ. Έχουν κλείσει τα φαρμακεία, και ψάχνω εφημερεύον που να έχει το υποαλλεργικό του μικρού. Βρήκα μετά από καμιά ώρα στο κέντρο... Πάω την άλλη μέρα στην acs... Λέω απλά τον αριθμό αποστολής και ότι άργησε λίγο. Και μου απαντάνε ότι σήμερα είναι να παραδοθεί κανονικά... Τότε γιατί γράφεται στην εφαρμογή της acs ότι ήταν φορτωμένο στον διανομέα από εχθές το πρωί 4 φορές, και δεν παραδόθηκε. Αποκλείεται μου λένε. Επικοινωνώ με το φαρμακείο που συνεργάζεται και τους δίνω και αυτούς στεγνά, μπροστά στον υπεύθυνο. Και τι μου λέει;;;; "Ήταν ανάγκη να το κάνετε τόσο θέμα;"... Βρε παπ@ρα, πες την αλήθεια. Ότι δεν προλαβαίναμε και ζήτα συγνώμη. Μην πας να με βγάλεις τρελό....
Γενική Ταχυδρομική... 4 φορές μου κόλλησαν χαρτάκι στην πόρτα ότι χτύπησαν και δεν μας βρήκαν... Την πέμπτη, πως σπάει ο διάολος το ποδάρι..... Βλέπω παπάκι Γενική Ταχυδρομική από το μπαλκόνι.... Με το παπάκι θα μου φέρει τη σκούπα;(αναρωτήθηκα) . @@@@ κατεβαίνει από το παπάκι, και κολλάει αυτοκόλλητο στην είσοδο ότι δε με βρήκε!!!!! Μα πόσο μ@λ@κες;;;;; Κατευθείαν με το χαρτάκι στο κατάστημα.... Όπου μου δικαιολογούνται, ότι δεν υπάρχει κάποιος λόγος να συμβεί αυτό. Και όταν ζήτησα το δέμα μου, μου είπαν ότι το έχει φορτωμένο και θα το επιστρέψει στη λήξη της γύρας του. ok θα περιμένω στο καφέ απέναντι. Και αρχίζουν να μου τα μασάνε..... "θα σας το φέρουμε", "δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρείστε", "μπορεί να κάνει 3-4 ώρες" κλπ πίπες. Κανένα πρόβλημα τους λέω. Δεν έχω τι να κάνω και θα περιμένω.....
Και έρχεται κάποιος(μάλλον υπεύθυνος ή προϊστάμενος του καταστήματος) και μου αρχίζει τα "συγνώμη", και "τελικά το δέμα είναι εδώ, γιατί κατά λάθος δεν φορτώθηκε" και άλλες παρόμοιες πίπες .... Στεγνά δόσιμο στον Κωτσόβολο, που πήρα τη σκούπα, και email στην Γενική.
Το θέμα είναι, ότι δε βλέπω να αλλάζει κάτι. Γιατί είναι τόσο μπουρδέλα;;;; Εσείς τα ίδια τραβάτε;;
Religion: The greatest bullshit ever told
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας