Ιδια εποχη ειχαμε παει με ιμπιζα χριστουγεννα Σαλτσμπουργκ, και εκδρομες στα γυρω μερη. Δε θυμαμαι πολλα, 6-7 ημουν
George_Prix έγραψε:Ντιμη γαματη φαση η οδηγηση χωρις συμπλεκτη. Για μια φορα ισα για το ζησεις φυσικα
Μου ετυχε να εχω τ' αμαξι ετσι για 2 μερες (ενω επρεπε να το κινω κανονικα) και καταγουσταρισα με τον απολυτο συντονισμο μυαλου-χεριων-ποδιων που απαιτουσε η φαση ωστε να γινονται ολα με γλυκα
εχει την πλακα του.
Αυτο το ειχα ξεκινησει σαν παιχνιδι πριν 25 χρονια σε ενα εταιρικο 106 χιλιαρι τριμπουλωνο.
Ειχα γινει εξπερ.Υποψιν οτι δεν σκορπισα στο σαζμαν ποτε κατι,παρολο που το δουλευα ετσι 2-3 χρονια.
Στο θεμα μας πριν λιγο το παρελαβα απο το συνεργειο,πουπουλο το πενταλ.150 εργασια και 135 το σετ.
Μηχανικος....στα ιδια χρηματα υπαρχει σε valeo ,αλλα κα σε luk που ειναι heavy duty.
Ντιμης.....Βαλε το valeo
Μηχανικος...
για την ιστορια ειχε κολλησει πατημενο του ρουλεμαν συμπλεκτη.Ο δισκος πρεπει να ειχε 20-30κ ζωη ακομα τουλαχιστον.
Αλλαξαμε και μια βαση πισω,και τωρα δεν κουνιεται καν ο λεβιες στο πατα-ασε.
Πες κανά κόλπο dimviii να μαθαίνουμε κι εμείς οι άσχετοι.
Οντως σε καποια ειναι παιχνιδακι,σε καποια (πολυ λιγα)ειναι πολυ δυσκολο.Στο τρανζιτ πχ της εταιριας βενζινη 2,4 λιτρα δεν ειναι ευκολο.Το ιδιο και στο εβο,αν και εκει δεν το προσπαθησα πολυ.
κατι σαν κολπακι στα κατεβασματα πχ,και ενω εχεις βγαλει την (μεγαλυτερη)ταχυτητα,ειναι να πατησεις παραπανω το γκαζι απο το ιδανικο ,και ενω πεφτουν οι στροφες ηδη εξασκεις μια χαμηλη δυναμη στο λεβιε,ε οταν φτασει το σημειο που θα συγχρονιστουν οι στροφες σχεδον θα την ρουφηξει.Το ποσο πιεση βαζεις στο λεβιε εχει να κανει με το αυτοκινητο.
δλδ εισαι με 4η ,εχει κινηση μπροστα ή ανηφορα και πρεπει να κατεβασεις σε 3η.
βγαζεις την 4η σε νεκρα,αυτο καποιες φορες ενω επιβραδυνει το αυτοκινητο δεν γινεται,οταν πας να την βγαλεις την 4η και νιωσεις αντισταση,πατας στιγμιαια λιγο το γκαζι με την 4η κουμπωμενη και ενω εχεις το χερι σου στο λεβιε εξασκωντας την ιδια δυναμη προς τη νεκρα,θα δεις οτι θα βγει.
Τωρα θες να βαλεις την 3η.Εισαι σε νεκρα αρα ρελαντι.Πατας μια γκαζια πανω απο τις στροφες που θα ειχε το αυτοκινητο εαν ειχε εκεινη τη στιγμη 3η και τα δεδομενα χλμ.
Ας πουμε οτι εισαι με 50χλμ ωρα και η 3η εαν ηταν κουμπωμενη θα ειχε 3000 στροφες.
Πατας μια γκαζια στις 4000 στροφες και πιεζωντας τον λεβιε προς την θεση της 3ης,μολις πεσουν οι στροφες απο τις 4000 θα βρει μονο του το σημειο καιθα μπει η 3η.
Μπορεις να κατεβασεις και απο 2η σε 1η ενω τρεχεις με 40χλμ/ωρα πχ,απλα εκει πρεπει να πατησεις μια γκαζια στις 7000 στροφες,και μολις πεσει γυρω στις 6000 στροφες θα την παρει,ενω παντα εξασκεις την δυναμη στο λεβιε προς την θεση της 1ης ταχυτητας.
Δεν ξερω αν εγινα κατανοητος,μπορει να μοιαζει δυσκολο,αλλα ολα αυτα γινονται πολυ γρηγορα.
Στο ανεβασμα ταχυτητων ειναι πιο ευκολο,εαν κανεις γρηγορα την αλλαγη.Το ποσο γρηγορα εχει να κανει με το ποσο γρηγορα ριχνει της στροφες ο κινητηρας μολις βγαλει τη οποια σχεση,και να τραβας τον λεβιε αμεσως μολις αφησεις το γκαζι για να περασεις στην επομενη.
Δλδ εισαι με 1η και θελεις να περασεις στη 2η,τον λεβιε θα τον τραβηξεις απο την 1η ,μολις αφησεις το γκαζι,εκει ειναι το σημειο που δεν ειναι φορτισμενη η μεταδοση,και θα βγει ευκολα η ταχυτητα.Εαν αργησεις δεν θα βγει,οπως και ενω πατας το γκαζι ακομα με 1η δυνατα.Πρεπει να προσπαθεις να κανεις τις κινησεις οταν η μεταδοση δεν ειναι φορτισμενη,ειτε επιβραδυνωντας,ειτε επιταχυνωντας.
αλλαγη απο 1η σε 2η στις 6000 στροφες,εκει ειναι πολυ δυσκολο.Γινεται αλλα δεν υπαρχει λογος,γιατιδεν θα γινει με ομαλο τροπο.
Μπορω να κινουμαι μεσα σε κινηση σχεδον ανετα με αυτο το τροπο.
Το αυτοκινητο δεν παει αργα,ουτε λαγουδακια κανει,ουτε θορυβοι απο μεταδοση ακουγονται.
Καποιοι που ετυχε να ειναι μεσα το καταλαβαν μετα απο πολλα χλμ.
Ολα αυτα μετα απο προπονηση σαν παιχνιδι σε εταιρικα ετσι?
Με τον καρο παιρνεις το κολαει δεν ειναι τιποτα.Απλα θελει εξασκηση.
dimviii έγραψε:δεν εχει καποιο κολπο,απλα προσπαθεις να συγχρονισεις τις στροφες του μοτερ με της μεταδοσης.
Στο Doblo και στο Punto ήταν έυκολο. Στο Vitara δε γίνεται.
Σε αντίστοιχη φάση με του Ντίμη: στο Punto έχει σπάσει η μία από τις δύο ντίζες του λεβιέ, ο λεβιές δε κινείται αριστερά δεξιά αλλά μόνο μπρος πίσω και μπορώ να βάλω μόνο 3η και 4η. Γύρισα από Χαλκιδική προσέχοντας να μη σταματήσω, υπολόγιζα να τσουλίσω μέχρι τα (ευτυχώς λιγοστά) φανάρια ώστε να συνεχίσω με 3ή. Παρκάρισμα έξω από το συνεργείο στύλ Ντίμη.
Anonymous Founder έγραψε:Ταξιδάρα θα έλεγα εγώ και θα ήθελα πάρα πολύ αν ο Dodger έχει χρόνο κάποια στιγμή να μας γράψει κάτι γι'αυτό το ταξίδι.
Κάποια στιγμή θα γράψω και γι'αυτό το ταξίδι, αλλά και για τον Υπερσιβηρικό (1990).
Chris έγραψε:Σκληρο. Πρεπει να ειναι 40 ωρες οδηγηση σημερα, φαντασου ποσες ηταν το '91. Και λογικα μονο ενας οδηγος, για διανυκτερευση ουτε να ξερω δε θελω τι επιλογες υπηρχαν
Είχαμε ξεκινήσει πρωί από Ελευσίνα και η πρώτη διανυκτέρευση έγινε έξω από την Κωνσταντινούπολη, στη Ραιδεστό (Τεκιρντάκ), κάπου στα 1000-1200 χιλιόμετρα. Σαφώς και είχαν γίνει στάσεις για φαγητό και τουαλέτα, μιλάμε για 5μελή οικογένεια, παιδιά 13-15-16 ετών. Μείναμε σε ένα πολύ ωραίο ξενοδοχείο, το πρωί ξεκινήσαμε και το απόγευμα φτάσαμε στη Τραπεζούντα (άλλα 1200 χιλιόμετρα). Στον καινούριο τότε αυτοκινητόδρομο, θυμάμαι ο πατέρας μου είχε 200αρίσει για πολλή ώρα. Μας σταμάτησε τροχαίος με μηχανή, στη μέση του πουθενά και έκοψε κλήση στον πατέρα μου, που μπορούσε να τη πληρώσει αμέσως. Εκεί υπήρξε ένας τρελός διάλογος:
Τροχονόμος: Τρέχατε πολύ, το πρόστιμο είναι "τόσες λίρες" (κάπου 48 δολλάρια).
Πατέρας: Θα σας πληρώσω τώρα (βγάζει ένα 100δόλλαρο και το δίνει)
Τροχ: Δεν μπορώ να σας δώσω ρέστα, θέλω ακριβώς τα χρήματα.
Πατ: δεν έχω ακριβώς, κρατήστε το όλο και δεν υπάρχει πρόβλημα.
Τροχ: Όχι, δνε γίνεται, θα χάσω τη δουλειά μου. Πρέπει να είναι ακριβώς.
Μη σας τα πολυλογώ, αυτό τράβηξε κανα 5λεπτο Ο πατέρας μου του έλεγε δε με νοιάζει, πάρτα όλα τα λεφτά και δεν θέλω ρέστα και αυτός ήθελε ακριβώς. Τελικά μας άφησε χωρίς κλήση, γιατί του άρεσε που πήγαμε στη χώρα του. Στη Τραπεζούντα είχαμε προγραμματίσει τη δεύτερη διανυκτέρευση. Το "ωραίο" της υπόθεσης ήταν πως πριν πάμε σε ξενοδοχείο, περπατούσαμε σε μια λαϊκή αγορά και ένα πιτσιρίκι σε έναν πάγκο μας άκουσε που μιλούσαμε ελληνικά και τράβηξε από το χέρι τον πατέρα μου και μας πήγε στον δικό του. Ήταν Πόντιοι, που δεν είχαν φύγει ποτέ από εκεί. Τελικά μείναμε σπίτι τους, μιλούσαν όλη η οικογένεια ποντιακά, και τούρκικα. Είχαν ένα δωμάτιο μόνο με εικόνες χριστιανικές και φωτογραφίες από μέρη της Ελλάδας (που δεν είχαν επισκεφθεί ποτέ). Συγκίνηση. Το επόμενο πρωί ξεκινήσαμε για την πρωτεύουσα της Γεωργίας, την Τυφλίδα (Tbilisi), κάπου 600 χιλιόμετρα οδήγησης σε επαρχιώτικο δρόμο. Καμία σχέση το οδικό δίκτυο της τότε Γεωργίας με Τουρκία και Ελλάδα.
Και όλα αυτά με ένα Audi 100 (όχι το εικονιζόμενο, αλλά ίδιο), 2000cc, μπροστοκίνητο, ντεπόζιτο βενζίνης 90 λίτρων.
Στο μυαλό μου βέβαια το φαντάζομαι με μηχανή
Αχ αυτά τα ρεζερβουάρ των Audi τότε, στο 80ρι το επόμενο ο βενζινας κερνουσε καφέ ότανντο φουλαριζα 70 λίτρα
< >
☢ ☢ ☢
< Note 9 >
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
Ελα μπαμπα τι κανεις?
καλα εδω στη δουλεια σε πελατη ειμαι.
θα σου κανω μια ερωτηση ,αλλα θα μου απαντησεις με ενα ναι η με ενα οχι.
Δεν δευσμευομαι,να ακουσω την ερωτηση.
Να παρω το εβο να παω στην Πετρουπολη γιατι λειπει η μαμα?
τι απαντας?