Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#521238 Από τη δική μου εμπειρία το γκρι έκανε την ίδια δουλειά απλά 3,5 πόντοι γκρι = 5 πόντοι γαλάζιο (δεν θυμάμαι ακριβώς την αναλογία).

Νόμιζα ότι το γαλάζιο ήταν ψιλοασύμφορο γιατί και στα λεφτά δεν είχε σοβαρή διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#521241
EDDIE_147 έγραψε:Ρε συ κόκκινο τέρας, στην Ελλάδα δεν έχει "καταργηθεί" το γαλάζιο μονωτικό;
Νόμιζα ότι όλοι βάζουν το γκρι που είναι πιο αποδοτικό στο ίδιο πάχος με το γαλάζιο.


Ανάλογα τη μάρκα έχουν διαφορετικά χρώματα (όμοια και οι γυψοσανίδες). Καταλαβαίνεις ότι δεν έχει καταργηθεί κανένα πράσινο, έχουν αναβαθμιστεί οι απαιτήσεις θερμομόνωσης.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση βλέπουμε εξωτερικό διπλό δρομικο τοιχιο. Κατά 98% έχει fibranοειδες 3αρη η 5αρη.

Εικάζω ότι το μονωτικό μπήκε για λόγους τεχνοτροπίας


Αλλη η χρήση του υλικού της πρώτης φωτογραφίας , άλλη της δεύτερης
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#521242
rafi έγραψε:Απο πανω εχει "γκρι", γαλαζιο μονο εκει κατω, φανταζομαι για τις υγρασιες. Εικόνα

.



Θερμομόνωση<>υγρό μόνωσης

Καμία σχέση η υγρασία
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#521245 Εγώ είχα βάλει dow γκρι 3,5.
Το μεγαλύτερο (5; ) εκτός του ότι μου δημιουργούσε θέμα με εξωτερικές διαστάσεις, το είχε κρίνει υπερβολικό και ο επιβλέπων μηχανικός ( :roll: :vava: :s_hang - με αυτή τη σειρά) και άλλος μηχανολόγος που είχα ρωτήσει.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#521248 Για να μην παρεξηγηθώ
Εδώ βλέπουμε χαμηλά θερμομονωτικά (λογικά πολυστερινη) και από πάνω γκρι γραφίτη

Όταν έγραψα ότι θερμομόνωση . υγρό μόνωσης εννοούσα ότι δεν αρκεί. Εικάζω ότι θα γυρίσει κροκαλα πάνω από το «πράσινο»

Αν ναι, η εφαρμογή είναι ολοσωστη
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#521251
EDDIE_147 έγραψε:Εγώ είχα βάλει dow γκρι 3,5.
Το μεγαλύτερο (5; ) εκτός του ότι μου δημιουργούσε θέμα με εξωτερικές διαστάσεις, το είχε κρίνει υπερβολικό και ο επιβλέπων μηχανικός ( :roll: :vava: :s_hang - με αυτή τη σειρά) και άλλος μηχανολόγος που είχα ρωτήσει.


Λογικό μου ακούγεται.

Ο διπλός δρομικος με μονωτικό είναι

Τούβλο, φιμπρανοειδες και πάλι τούβλο. Αν το ντύσεις και με γραφίτη είσαι κάτι παραπάνω από υπερκαλυμμενος
Άβαταρ μέλους
By nEK
#521258 Το πρασινο-μπλε εξηλασμενη λεγεται πολυστερινη και εχει χαμηλοτερη υδατοπερατοτητα και αυξημενη μηχανικη αντοχη.
Γιαυτο μπαινει πλεον συνηθως μονο χαμηλα.
Άβαταρ μέλους
By glf
#521260
nEK έγραψε:Το πρασινο-μπλε εξηλασμενη λεγεται πολυστερινη και εχει χαμηλοτερη υδατοπερατοτητα και αυξημενη μηχανικη αντοχη.
Γιαυτο μπαινει πλεον συνηθως μονο χαμηλα.
Ακριβώς έτσι θα το βάλω και γω.
Οι φούσκες της διογκούμενης στο γκρι, το... φελιζόλ δλδ σαν τροπος κατασκευής, έχει το μειονέκτημα οτι αφηνει ανοιχτες φούσκες στα άκρα.
Με τον καιρό αν περάσει κάπου υγρασία από τον προστευτικό σοβά, ιδίως στα χαμηλά σημεία, το νερό μπορεί να μεινει στις φουσκες και αργοτερα σε καμια παγωνια να τις διαλύσει. Και κάθε χρονο να προχωρά κι άλλο.
Η εξηλασμένη το πράσινο είναι πολύ πυκνή, δεν έχει φούσκες και αντέχει κατι τέτοια σενάρια. Οποτε η πρώτη στρώση κάτω καλό είναι να γίνεται με εξηλασμένη.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#521576 Εδώ που μένω στην Πάρο, έχει το δωμάτιο φουλ τσιμεντοκονια.
Το βρίσκω εξαιρετική τεχνική για κάτι θαλασσινό.
Θυμήθηκα τον συνφορουμιτη που έφτιαχνε τέτοιαΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#521633 Αν δεν χρησιμοποιείς το πατάρι (λογικά όχι) γνώμη μου είναι να το σπάσεις, αφού θα δώσει άλλο αέρα. Δεν είναι όμως εύκολο κάτι τέτοιο και θ' αυξήσει το κόστος της ανακαίνισης.
:s_dunno
Άβαταρ μέλους
By italakias
#521647
KiloMeater έγραψε:Εδώ που μένω στην Πάρο, έχει το δωμάτιο φουλ τσιμεντοκονια.
Το βρίσκω εξαιρετική τεχνική για κάτι θαλασσινό.
Θυμήθηκα τον συνφορουμιτη που έφτιαχνε τέτοιαΕικόναΕικόνα

Αρκετα ομορφο και λιτο.