- 04 Οκτ 2021, 10:35
#729500
Dimsabas έγραψε:Η "αξιολόγηση" είναι μια μπαρούφα και μισή, ατέλειωτη γραφειοκρατία και χαρτούρα, χωρίς καμία αξιολόγηση στην πράξη. Θα απαιτεί μισή με μία ώρα παραπάνω εργασία την ημέρα, η όποια ούτε θα προσφέρει τίποτα, ούτε θα αμείβεται επιπλέον.
Σωστή αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει όταν δε συμμετέχει ο "πελάτης", δηλαδή ο γονιός. Ούτε όταν ο μοναδικός που αξιολογεί τον εκπαιδευτικό είναι ο... ίδιος.
Πως ακριβως θα "συμμετεχει ο πελατης" οταν στο ιδιο τμημα ο ενας γονιος λεει οτι ο δασκαλος βαζει πολλα, ενω ο αλλος λιγα; Ή οταν την μια φορα τους βαζει λιγα και την αλλη πολλα γκρινιαζουν οι ιδιοι για τους αντιθετους λογους;
Η δικη μου μικρη εμπειρια απο το δημοτικο λεει οτι τα πρωτα 4 χρονια ειχαμε εξαιρετικες δασκαλες, τα δυο τελευταια οχι.
Αλλα αυτες οι δυο χρονιες που δεν ειχαμε καλη δασκαλα δεν συγκρινονται με το αλαλουμ και την ελλειψη οργανωσης του γυμνασιου. Ξεκινησε η 4η βδομαδα κι ακομα κανουν 3ωρα και 4ωρα. Λειπουν μαθηματικοι, φιλολογοι, χημικοι.
Μπαινει η καθηγητρια πληροφορικης και τους κανει μαθηματικα, επαναλληψεις για να υπαρχει επαφη, μεχρι να ερθει ο μαθηματικος.
Οταν ερθει ο μαθηματικος θα τρεχει για να βγαλει την υλη αφου ηδη ειναι πισω 15 ωρες και δεν εχουμε οριζοντα πληρωσης της θεσης.
Ποια αξιολογηση τωρα;
Αν επρεπε να γινει τετοια επρεπε ολοι οι υπευθυνοι να πανε σπιτια τους, απο την υπουργο μεχρι τον τελευταιο διευθυντη του Υπ Παιδειας, μαζι με τους διευθυντες των σχολειων