Το ουσιαστικό πρόβλημα είναι τι κάνουμε τους καθηγητές ή και τις σχολές που τους παράγουν.
dimik έγραψε:Βγαίνει ένα ωραιότατο 5ωρο πρόγραμμα χωρίς όοολα αυτά.
Το ουσιαστικό πρόβλημα είναι τι κάνουμε τους καθηγητές ή και τις σχολές που τους παράγουν.
Μακαρι να βγει 5ωρο, και να ελαφρωσει και η τσαντα 3-4 κιλα.
Για ανθρώπους που στην ψύχρα λένε "δεν πειραζει, θα τα μαθετε στο φροντιστηριο" δεν έχω πολλούς ενδοιασμους, ας προσεχαν. Ομοιως για άλλους που βάζουν τα παιδια να παιζουν παιχνιδια στον υπολογιστη και ασχολουνται με οτιδηποτε αλλο.
Ευχαριστώ.
Οι απαντήσεις χρηστών ίσως περιέχουν διαστρεβλώσεις
Το κανάλι μου στο YouTube:
https://www.youtube.com/user/pipinos1976/videos
Προσωπική επικοινωνία:
http://www.forum.odigein.com
https://www.wired.co.uk/article/yuval-n ... st-century
what the year 2050 has in store for humankind
Μου έδωσε για πρώτη φορά μια αισιόδοξη νότα για το το στο καλό κάνουνε στο σχολείο των παιδιών, νομίζω εχω γράψει μερικές φορές ποσό ξένη μου ειναι αυτη η 4C’s προσέγγιση και οτι αρκετοί γονείς παραπονιόμαστε που δεν τους πηδούν στα μαθηματικα πχ....
otso έγραψε:KiloMeater αν θυμαμαι καλα εισαι και συ μαθητης , δεν εχεις γραψει πως παει , τα καταφερνεις; η ειναι χοντρο ζορι;
Δεν εχει πάει καλα, με δική μου ευθύνη ως αποτέλεσμα επιλογής.
Τον τελευταίο χρόνο εκανα μια επιλογη να κυνηγήσω ενα πολυ δύσκολο επαγγελματικά.
Απο το καλοκαίρι του 17 μεχρι πριν κανα διμηνο παράτησα οτιδήποτε αλλο σε προσωπικη ζωή και φυσικα καμια δυνατότητα να ασχοληθώ με σπουδες κτλ
Απο εκει που ηταν ενας απίθανος στόχος , εφτασε να ειναι 50%-50% στην τελική φάση να γινει η οχι
Δυστυχως στο τελευάιο βήμα κάτι στράβωσε και δεν επετεύχθη ο στόχος, απο αυτή την άποψη ηταν μια αποτυχία . Πολυ θα ηθελα να πω στον ευατό μου αξιζε η προσπάθεια αλλα το τελικο αποτέλεσμα δεν το δικαιολογεί
Πήγε χαμένος ο κόπος; Οχι κατ’ανάγκη καθως δημιουργήθηκαν καποιες καταστασεις που δινουν καλές προοπτικές για το μέλλον, εμαθα και με εμαθε κόσμος σε σημεία κλειδια.
Τώρα βρίσκομαι παλι εμπρος σε μια τέτοια επιλογή και πρεπει να παρω απόφαση. Αν το παρατήσω το θέμα πανεπιστημίου δεν νομίζω οτι θα υπάρξει επιστροφή
Απο την άλλη ειμαι κουρασμένος ψυχολογικά για εναν νέο τέτοιο κύκλο... θα δουμε, καμια φορά λύνονται και απο μόνα τους τα θέματα .
KiloMeater έγραψε:Βρήκα αυτό το ενδιαφέρον άρθρο
https://www.wired.co.uk/article/yuval-n ... st-century
what the year 2050 has in store for humankind
Μου έδωσε για πρώτη φορά μια αισιόδοξη νότα για το το στο καλό κάνουνε στο σχολείο των παιδιών, νομίζω εχω γράψει μερικές φορές ποσό ξένη μου ειναι αυτη η 4C’s προσέγγιση και οτι αρκετοί γονείς παραπονιόμαστε που δεν τους πηδούν στα μαθηματικα πχ....
Πραγματικά πολύ ενδιαφέρον άρθρο!! Το μεγάλο στοίχημα είναι γονείς πουν δεν είναι change-friendly να βοηθήσουν τα παιδιά τους να γίνουν φιλικά προς την αλλαγή, συμπεριλαμβανομένου του γράφοντος
Στην Ελλάδα, βέβαια, έχουμε πιο θεμελιώδεις καταστάσεις να αντιμετωπίσουμε: https://www.dinfo.gr/%CE%B1%CF%86%CE%AE ... %BF%CF%8D/
Ειδικά στην κατάσταση σου, δεν βλέπω καμία λογική σε phd
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα