Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By pro
#528174 H 1 ή 2 ωρες θρησκευτικά δεν είναι τόσο πρόβλημα, αν και ήμουν εξ αρχής υπερ στις περισσότερες σκέψεις Φίλη (περί θρησκευτικών, αρχαίων, μειωση ωρών, κλπ). Το πρόβλημα περισσότερο είναι τι κάνουμε στις ώρες. Για παράδειγμα, τα παιδιά στα ελληνικά σχολεία κάνουν περίπου 10 χρόνια αγγλικά και 6 χρόνια δεύτερη ξένη γλώσσα. Επίσης κάνουν 6 χρονια πληροφορική και καμποσα "τεχνολογία" (τα χρόνια μπορεί να είναι ελαφρως διαφορετικά, αλλα δεν αλλαζουν το ρεζουμε). Μιλαμε για ατελειωτες ωρες, στο 99,999% των περιπτωσεων παντελως χαμενες.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#528178 Βγαίνει ένα ωραιότατο 5ωρο πρόγραμμα χωρίς όοολα αυτά. :inlove:

Το ουσιαστικό πρόβλημα είναι τι κάνουμε τους καθηγητές ή και τις σχολές που τους παράγουν.
Άβαταρ μέλους
By pro
#528179 Δεν με ενδιαφερει το ιδεολογικο, αυτα που ηθελε να περασει στα σχολεια (και καποια που ηθελε αλλα δεν μπορεσε) κατα τη γνωμη μου ηταν σε γενικες γραμμες στη σωστη κατευθυνση.
Άβαταρ μέλους
By pro
#528184
dimik έγραψε:Βγαίνει ένα ωραιότατο 5ωρο πρόγραμμα χωρίς όοολα αυτά. :inlove:

Το ουσιαστικό πρόβλημα είναι τι κάνουμε τους καθηγητές ή και τις σχολές που τους παράγουν.


Μακαρι να βγει 5ωρο, και να ελαφρωσει και η τσαντα 3-4 κιλα.

Για ανθρώπους που στην ψύχρα λένε "δεν πειραζει, θα τα μαθετε στο φροντιστηριο" δεν έχω πολλούς ενδοιασμους, ας προσεχαν. Ομοιως για άλλους που βάζουν τα παιδια να παιζουν παιχνιδια στον υπολογιστη και ασχολουνται με οτιδηποτε αλλο.
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#528273 Γιατί οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας προάγουν περισσότερο τη γνώση !

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#529000 Βρήκα αυτό το ενδιαφέρον άρθρο
https://www.wired.co.uk/article/yuval-n ... st-century

what the year 2050 has in store for humankind

Μου έδωσε για πρώτη φορά μια αισιόδοξη νότα για το το στο καλό κάνουνε στο σχολείο των παιδιών, νομίζω εχω γράψει μερικές φορές ποσό ξένη μου ειναι αυτη η 4C’s προσέγγιση και οτι αρκετοί γονείς παραπονιόμαστε που δεν τους πηδούν στα μαθηματικα πχ....
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#529320
otso έγραψε:KiloMeater αν θυμαμαι καλα εισαι και συ μαθητης , δεν εχεις γραψει πως παει , τα καταφερνεις; η ειναι χοντρο ζορι;


Δεν εχει πάει καλα, με δική μου ευθύνη ως αποτέλεσμα επιλογής.
Τον τελευταίο χρόνο εκανα μια επιλογη να κυνηγήσω ενα πολυ δύσκολο επαγγελματικά.
Απο το καλοκαίρι του 17 μεχρι πριν κανα διμηνο παράτησα οτιδήποτε αλλο σε προσωπικη ζωή και φυσικα καμια δυνατότητα να ασχοληθώ με σπουδες κτλ
Απο εκει που ηταν ενας απίθανος στόχος , εφτασε να ειναι 50%-50% στην τελική φάση να γινει η οχι
Δυστυχως στο τελευάιο βήμα κάτι στράβωσε και δεν επετεύχθη ο στόχος, απο αυτή την άποψη ηταν μια αποτυχία . Πολυ θα ηθελα να πω στον ευατό μου αξιζε η προσπάθεια αλλα το τελικο αποτέλεσμα δεν το δικαιολογεί
Πήγε χαμένος ο κόπος; Οχι κατ’ανάγκη καθως δημιουργήθηκαν καποιες καταστασεις που δινουν καλές προοπτικές για το μέλλον, εμαθα και με εμαθε κόσμος σε σημεία κλειδια.

Τώρα βρίσκομαι παλι εμπρος σε μια τέτοια επιλογή και πρεπει να παρω απόφαση. Αν το παρατήσω το θέμα πανεπιστημίου δεν νομίζω οτι θα υπάρξει επιστροφή
Απο την άλλη ειμαι κουρασμένος ψυχολογικά για εναν νέο τέτοιο κύκλο... θα δουμε, καμια φορά λύνονται και απο μόνα τους τα θέματα .
Άβαταρ μέλους
By Serf
#529370
KiloMeater έγραψε:Βρήκα αυτό το ενδιαφέρον άρθρο
https://www.wired.co.uk/article/yuval-n ... st-century

what the year 2050 has in store for humankind

Μου έδωσε για πρώτη φορά μια αισιόδοξη νότα για το το στο καλό κάνουνε στο σχολείο των παιδιών, νομίζω εχω γράψει μερικές φορές ποσό ξένη μου ειναι αυτη η 4C’s προσέγγιση και οτι αρκετοί γονείς παραπονιόμαστε που δεν τους πηδούν στα μαθηματικα πχ....


Πραγματικά πολύ ενδιαφέρον άρθρο!! :thumbsup: Το μεγάλο στοίχημα είναι γονείς πουν δεν είναι change-friendly να βοηθήσουν τα παιδιά τους να γίνουν φιλικά προς την αλλαγή, συμπεριλαμβανομένου του γράφοντος :lipsealed:

Στην Ελλάδα, βέβαια, έχουμε πιο θεμελιώδεις καταστάσεις να αντιμετωπίσουμε: https://www.dinfo.gr/%CE%B1%CF%86%CE%AE ... %BF%CF%8D/
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#529373 Ο Τάσιος είχε πει κάποτε ότι αν είσαι καλός μηχανικός χαραμίζεις τον χρόνο σου σε phd κλπ ατελείωτα Μτχ.

Ειδικά στην κατάσταση σου, δεν βλέπω καμία λογική σε phd
Άβαταρ μέλους
By markvag
#529389 Αυτός που είπε πως αν είσαι καλός μηχανικός χαραμίζεις τον χρόνο σου σε phd και master! :rtfm: