dimik έγραψε:Δεν υπάρχει λόγος να συντηρούνται σχολεία "αρίστων" καταρχήν γιατί δεν είναι όλοι άριστοι στο σύνολο της σχολικής τους ζωής, κάποιοι είναι άριστοι και πέφτουν σε μέτριοι ενώ κάποιοι άλλοι γίνονται άριστοι τα τελευταία 2-3 χρόνια.
Δεύτερον σε ένα μέσο σχολείο οι άριστοι έχουν κατα κανόνα οικογενειακό εισόδημα άνω του μέσου όρου, τα παιδιά που προέρχονται απο οικογένειες με μικρότερα εισοδήματα ή και χαμηλή μόρφωση των γονέων και αριστεύουν συνήθως είναι εξαιρέσεις.
Στα δικά μου χρόνια τουλάχιστον (90s) όταν ο Αρσένης έφτιαξε τις κατευθύνσεις οι περισσότεροι γονείς έστελναν τα παιδιά τους στην θετική με την λογική ότι εκεί θα είναι οι καλύτεροι μαθητές και ότι στην τεχνολογική θα μαζευτούν όσοι ήταν για τεχνικό λύκειο, με αποτέλεσμα να μαθαίνουν βιολογία αυτοί που ήθελαν να σπουδάσουν πληροφορική ή πολ. μηχ. ενώ στην τεχνολογική (στην οποία έδωσα μάχη με τους γονείς μου να τους πείσω να πάω) είχε κάθε καρυδιάς καρύδι και ανάλογους καθηγητές, οι καλύτεροι πάντα δίδασκαν στην θετική. Άδικο απο όλες τις απόψεις.
Στο κάτω κάτω ο πραγματικός άριστος θα τα καταφέρει σε όλες τις συνθήκες και δεν χρειάζεται ειδικό περιβάλλον, αν αξίζει θα επιβιώσει με μέτριους ή κακούς καθηγητές στην τάξη και θα γίνει "λαμπρός επιστήμονας".
Όταν κληθείς να δώσεις παν/ιες (την απόλυτη μορφή ανταγωνισμού μέχρι τα 18) και ο μέχρι τώρα ανταγωνισμός σου είναι ο Τάκης που θέλει απλά απολυτήριο και η Νούλα που της αρκεί ένα ΤΕΙ της π@υτσας στα Άνω Κρεμαστά απλά για να φύγει από το σπίτι θα έχεις σοβαρό πρόβλημα...