Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#550146
junior gt έγραψε:Για να εξηγήσω λίγο αυτό που έλεγα πριν ότι οι γονείς δεν αγαπάνε τα παιδιά τους, αλλά αγαπάνε τους εαυτούς τους:
σκεφτόμουν τις προάλλες πόσες φορές έχουμε ακούσει αλλά και εμείς σα γονείς έχουμε πει στα παιδιά μας τη φράση:
'με στεναχώρησε πολύ η δασκάλα που μου είπε το τάδε', με στεναχωρείς πολύ που δε διαβάζεις'.
Ε πιστεύω πιο εγωιστική και φασιστική φράση δεν υπάρχει. Και φανερώνει ακριβώς αυτό που λέω. Δεν προσπαθούμε δηλαδή να κουβεντιάσουμε με το παιδί γιατί δε διαβάζει, τι δεν του αρέσει στο διάβασμα, αν κάτι το απωθεί. Παρά προσπαθούμε να του δημιουργήσουμε τύψεις, εκμεταλλευόμενοι την αγάπη του και την αδυναμία του προς τα εμάς για να πετύχουμε κάτι που a priori το θεωρούμε εμείς ορθό χωρίς κουβέντα, χωρίς αστερίσκους. Το να διαβάζει.


Σχετικά με αυτό, αντιγράφω από γνωστή μου δασκάλα (συμπτωματικά, επίσης στα Χανιά):

Μοιράζομαι την παραλία με μια κυρία, περίπου 65 χρονών, που έχει φέρει στη θάλασσα την εγγονή της. Στο μισάωρο που συνυπάρχουμε σε αυτόν τον υπέροχο κόλπο, ακούω συνεχόμενα:
"Θα πέσεις και θα λερωθείς κι αλίμονό σου"
"Μην περπατάς χωρίς παντόφλες"
"Αν δεν είσαι καλό κορίτσι θα σε αφήσω και θα φύγω"
"Κοίτα τον σκύλο, αν δεν είσαι καλό παιδί θα τον φωνάξω να σε φάει"
"Αν φύγεις από κοντά μου θα σε τσιμπήσει η μέλισσα"
"Τώρα θα δεις τι θα πάθεις"
"Θα σε φάνε τα ψάρια, μην πηγαίνεις κοντά στη θάλασσα"
Δεν γνωρίζω τις προθέσεις της, πιθανότατα είναι οι καλύτερες. Αλλά!
Μη γεμίζετε τα παιδιά σας ενοχές. Το συναίσθημα του φόβου και της ανασφάλειας με το οποίο τα ποτίζετε, με τόση επιμέλεια, θα τα ακολουθεί μια ζωή. Σαν να ακούω αυτή τη γιαγιά μετά από χρόνια να λέει: " Μα τι του έλειψε αυτού του παιδιού και δεν έχει λίγη εμπιστοσύνη στον εαυτό του;"
Έλα ντε, καλό ερώτημα.
Αφήστε τα παιδιά σας να ανακαλύψουν τον κόσμο, η φυσική τους περιέργεια είναι που θα τον αλλάξει. Δώστε τους χώρο και μην ξεχνάτε ότι είναι ξεχωριστές προσωπικότητες, δεν έχουμε δικαίωμα να μην τις σεβόμαστε. Αφήστε τα να παίξουν, να πέσουν, να λερωθούν, να απομακρυνθούν, να κοινωνικοποιηθούν, να κάνουν επιλογές. Αφήστε τα να κολυμπήσουν στη θάλασσα, ειναι μαγικό το αίσθημα ελευθερίας που προσφέρει. Αφήστε τα να χτίσουν κάστρα, να φανταστούν, να σας ρωτήσουν γιατί η άμμος έχει αυτό το χρώμα. Δώστε τους το περιθώριο της αυτενέργειας και της πρωτοβουλίας. Προωθήστε το, σε μια πιο ιδανική περίπτωση. Βεβαιώστε τα ότι το λάθος είναι μέσα στη διαδικασία της ανακάλυψης κι ότι τα αγαπάτε πολύ πέρα από τα λάθη τους. Χτίστε μέρα τη μέρα μια δυνατή αυτοεικόνα. Είναι υπέροχο να βλέπεις ένα παιδί να μεγαλώνει! Απολαύστε το!


Αναφορικά με τη συμπεριφορά στη τάξη, συμφωνώ με τον Dimsaba. Είναι καθήκον του γονιού να εμπεδώσει στο παιδί ότι ακόμα και όταν βαριέται, δεν πρέπει να ενοχλεί άλλους.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#550147 Συμφωνώ κι εγώ.
Αν δεν ικανοποιεί το μάθημα της δασκάλας υπάρχουν τρόποι διαμαρτυρίας. Το να μην αφήνεις όμως τους υπόλοιπους να κάνουν μάθημα δεν είναι αποδεκτό.
Στην τελική δεν μπορεί να αποφασίζει ένας μαθητής από τους 20-25 πότε είναι ώρα για μάθημα και πότε για χαβαλέ. Τους υπόλοιπους τους ρώτησε αν αισθάνονται το ίδιο;
Άβαταρ μέλους
By Serf
#550148 Ότι είπαν οι δύο προλαλησαντες. Ειδικά όταν το σημείο βαρεμάρας διαφέρει για κάθε παιδί. Άλλο είναι καλό στα μαθηματικά, βαριέται να ακούσει δεύτερη φορά την εξήγηση. Άλλο δε συμπαθεί τα μαθηματικά και βαριέται. Κτλ.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#551579 Πτυχία Με Κοινή Υπογραφή Από Το ΕΜΠ Και Το Columbia


http://athina984.gr/wp-site/2018/11/22/ ... -columbia/


Μπορεί το Imperial και το ETH να του ρίχνουν στα αυτιά στα διεθνή ranking πάρα ταύτα σου δίνει πρόσβαση στην Αμερικάνικη αγορά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#551602
red_monster έγραψε:Πτυχία Με Κοινή Υπογραφή Από Το ΕΜΠ Και Το Columbia


http://athina984.gr/wp-site/2018/11/22/ ... -columbia/


Μπορεί το Imperial και το ETH να του ρίχνουν στα αυτιά στα διεθνή ranking πάρα ταύτα σου δίνει πρόσβαση στην Αμερικάνικη αγορά

Που να δεις, που μεχρι να φυγει αυτή η κυβερνιση θα μπορουν, ΕΔΙΠ με αποφαση του τομεα να διδασκουν θεμα εξειδικευμενο του γνωστικου τους αντικειμενου και στο τελος θα γινουν και μελη ΔΕΠ.(πασα σκεψη ότι αυτό είναι μεθοδευση για την Περιστερα είναι απλη συμπτωσις.)
Άβαταρ μέλους
By DAP
#551730
224v έγραψε:Που να δεις, που μεχρι να φυγει αυτή η κυβερνιση θα μπορουν, ΕΔΙΠ με αποφαση του τομεα να διδασκουν θεμα εξειδικευμενο του γνωστικου τους αντικειμενου και στο τελος θα γινουν και μελη ΔΕΠ.....................................


Αυτο αν το ειδες καπου γραμμενο δωσε μου λινκ σε παρακαλω.Θελω να το τριψω στη μουρη καποιου.........
Άβαταρ μέλους
By 224v
#551739
DAP έγραψε:
224v έγραψε:Που να δεις, που μεχρι να φυγει αυτή η κυβερνιση θα μπορουν, ΕΔΙΠ με αποφαση του τομεα να διδασκουν θεμα εξειδικευμενο του γνωστικου τους αντικειμενου και στο τελος θα γινουν και μελη ΔΕΠ.....................................


Αυτο αν το ειδες καπου γραμμενο δωσε μου λινκ σε παρακαλω.Θελω να το τριψω στη μουρη καποιου.........


Τωρα το ειδα, και δεν εχω χρονο γιατι θα λειπω το Σ/Κ από Δευτερα θα στο βρω.... είναι στο ΕΜΠ παντως...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#551745 Φοβάμαι πως αυτός ο άχρηστος ο Αλέξης, ακόμη ΔΕΝ το αποκατέστησε το κορίτσι! :thumbsdown:
Δυστυχώς, παραμένει απλό προσωπικό του ΕΜΠ, δεν την έχει κάνει μέλος ΔΕΠ! :s_cry
Αν είναι δυνατόν, μας έχει τσακίσει αυτή η κρίση, δεν πάει άλλο! :s_cry

Κρίμα οι παρέες με τον Κ. Καραμανλή junior, τίποτε δεν έμαθε! :s_hang
Άβαταρ μέλους
By markvag
#564469
gianik έγραψε:http://www.gazzetta.gr/plus/koinwnia/article/1321359/mathites-sholeioy-stin-kalamaria-kanoyn-katalipsi-gia-na-dioxoyn-12hrono-mathiti-me-mathisiakes?amp


Παντού τα ίδια σιχάματα. :rant:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#564473 Δεν ειναι μονοσημαντα τα πραγματα στην συγκεκριμενη περιπτωση Μαρκυ Μαρκ παιδι μου.
(Αν πιστεψουμε το ρεπορταζ.)
Απλα αναδεικνυει την απουσια δομων στο εκπαιδευτικο συστημα για να αντιμετωπισει τετοιες περιπτωσεις.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#564484
g8777 έγραψε:Δεν ειναι μονοσημαντα τα πραγματα στην συγκεκριμενη περιπτωση Μαρκυ Μαρκ παιδι μου.
(Αν πιστεψουμε το ρεπορταζ.)
Απλα αναδεικνυει την απουσια δομων στο εκπαιδευτικο συστημα για να αντιμετωπισει τετοιες περιπτωσεις.


Σύμφωνοι, αλλά υπάρχει σε πολλούς η λογική

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#564485 Μην βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα με το συγκεκριμένο... Είναι πολύ πιθανόν το συγκεκριμένο παιδί να είναι απολύτως δυσλειτουργικο και απλά ειτε ο καθένας απ τους υπεύθυνους να κάνει την πάπια, ειτε να μην εχουν δομες να το ενταξουν...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#564488 Εχουμε συνυπάρξει με προβληματικό παιδί και γονείς σε πλήρη άρνηση/αφασία και γι αυτό το λόγο θα απέφευγα όχι απλά τα βιαστικά, αλλά γενικώς όλα τα συμπεράσματα