Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#526012 Όντως είναι φοβερό το πρόβλημα με τις βαριές σάκες, ειδικά σε σχολεία με σκάλες. Το πρόβλημα ξεκινάει από το Υπουργείο που αποφασίζει ποια βιβλία πρέπει να διδαχθεί η κάθε τάξη.
Οι δάσκαλοι μπορούν να ελαφρώσουν σημαντικά τη σάκα λέγοντας κάθε μέρα ποια βιβλία μπορούν να μείνουν στο σχολείο. Βέβαια, κι αυτό το ακυρώνουν κάποιοι γονείς, λέγοντας στο παιδί να τα πηγαινοφέρνει όλα μήπως και κάποτε ξεχάσει κάποιο.
Όσο για τη "σάκα στο σχολείο", έχω δει μέχρι και γονιό ένστολο να διαολοστέλνει συνάδελφο στο σχόλασμα, λες κι αυτός το αποφάσισε/ψήφισε. Επίσης, έχω ακούσει για άλλον που ήρθε σχολείο με αλυσίδα και λουκέτο για να κλειδώσει τη σάκα του κανακάρη.
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#526013 Γενικα υπαρχει απιστευτη ηλιθιοτητα, ασχετοσυνη, ελλειψη ενημερωσης και ελλειψη παιδειας στους γονεις.
Για πραγματα μαλιστα που αφορουν στο παιδι τους, στο πως θα το μεγαλωσουν, τι εφοδια πρεπει να του δωσουν.
Καταρχας αυτο που μου εχει κανει εντυπωση τωρα που παω σε σπιτια γονιων που τα παιδια τους ειναι φιλοι με τα δικα μου, σε ελαχιστα σπιτια εχω δει βιβλιοθηκες με βιβλια. Ραφια τελεια διακοσμημενα, με μπιμπελο, ακριβα πολλες φορες στολιδια και ουτε ενα βιβλιο.
Παιδικα δωματια με ωραια χρωματα, βιβλιοθηκες με παιχνιδια, κατι μουτσουνες εξωγηινες που τρομαζεις κι εσυ, μεταλλια, φωτογραφιες και ουτε ενα βιβλιο παιδικο εξωσχολικο. Ουτε ενα μπλοκ ζωγραφικης, μολυβια, μαρκαδορους τεμπερες...
Τηλεορασεις, στερεοφωνικα, play station, laptop και ταμπλετ παντου.
Αλλα και στο γαμηδι το ιντερνετ λιγο να ενδιαφερθεις, να ψαξεις, στοιχειωδες κριτηριο να εχεις, θα καταλαβεις την ταση που υπαρχει παγκοσμιως για ελευθερο χρονο των παιδιων, για δημιουργικη απασχοληση, για δουλεια στο σχολειο και οχι στο σπιτι.
Ακομα και ο κλασικος τροπος μαθησης στο σχολειο σημερα αμφισβητειται.
Και βεβαια οταν θεσεις τους παραπανω προβληματισμους οι πιο αθωοι και ασχετοι θα σου πουν 'ελα μωρε καλυτερα να κανει τα μαθηματα του απο το να ειναι στην τηλεοραση και στο ταμπλετ', οι βλακες που νομιζουν τον εαυτο τους πετυχημενο θα σου πουν το κλασικο ηλιθιο επιχειρημα που κολλαει παντου: 'ελα μωρε και εμεις τι παθαμε? μια χαρα ανθρωποι γιναμε' και βεβαια υπαρχουν και οι 'αριστοι' που ειναι τιγκα στο κομπλεξ και στα προθυρα της καταθλιψης και πιστευουν οτι ολο το συμπαν συνωμοτει για να γινουν τα παιδια τους ισα με αυτα της πλεμπας...
Αυτο που μου εχει κανει εντυπωση ειναι οτι δεν υπαρχει ενας προβληματισμος επι της ουσιας σε σχεση με το σχολειο και τη μαθηση των παιδιων τους αλλα ρηχες, ηλιθιες και ανουσιες συζητησεις για καθημερινα ανευ ουσιας και σημασιας θεματα του σχολειου.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#526018 Όλα ξεκινανε απο την παιδεία που δίνουν οι γονείς
εδώ μέσα λέμε για συμπεριφορές και έλλειψη παιδείας στους δρόμους, άρα οι γονείς κατ' αρχήν δεν την έχουν οποτε τι να δώσουν?? αυτοι έχουν τα απωθημένα. Φίλος καθηγητής στο ΕΜΠ ήθελε και τον γιο του πολιτικό μηχανικό. Τι παιδί άριστο απο μόνο του του κάνει χάρη Και μπαινει.. Όμως ήθελε γιατρός να γίνει και μετά την Πρώτη χρονιά ξαναμπαίνει ιατρική, ο γονιός ήταν μέσα στη κλάψα... Τωρα που διαπρεπει στην ιατρική περηφανεύεται βέβαια αλλα το παιδί έφαγε ψυχολογικό πόλεμο, και μόνο λόγω ικανοτήτων και προσωπικότητας κοντραρηαε τον πατέρα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#526020
trident1971 έγραψε:
Και ας δεχτουμε οτι υπαρχουν καποιοι γονεις που βαραινουν το βλασταρι τους με επιπλεον ασκησεις το ΣΚ. Τι ποσοστο ειναι αυτοι, και τι ποσοστο ειναι οι υπολοιποι?


Αν κρίνω από τη δική μου (περιορισμένη) εμπειρία και μετά από χθεσινή συζήτηση με εκπαιδευτικό με εμπειρία 15 χρόνων, το απολύτως ελάχιστο θα έλεγα πως είναι κάπου στο 30-35%. Μάλλον όμως είναι αρκετά πάνω από 50%.

trident1971 έγραψε:Πως η Δραση θα σταματησει/συνεφερει τους παραπανω γονεις τη στιγμη που τα βιβλια υπαρχουν σε pdf ? Η ελλειψη τσαντας θα το σταματησει αυτο?


Σε κάποιο βαθμό... Τουλάχιστον δεν θα έχουν τις ασκήσεις του δασκάλου... Προφανώς και δεν μπορεί ένα διάταγμα του υπουργείου να λύσει όλα τα προβλήματα που δημιουργεί η |λογοκρισία| στο κεφάλι ορισμένων. Ωστόσο είναι κάτι... ένα σωστό βήμα. Μικρό έστω...

Άποψή μου; ΚΑΘΕ μέρα πρέπει να γίνεται. :rtfm: Θεωρώ απαράδεκτο το homework και το ότι πολύ συχνά οι εκπαιδευτικοί βασίζονται στο ότι οι γονείς θα βοηθήσουν στο σπίτι το παιδί με τον Χ ή Ψ τρόπο. Εξίσου απαράδεκτο με το να αναγκάζονται τα παιδιά να πάνε σε φροντιστήρια για να μάθουν Αγγλικά (χωρίς τα οποία καλώς ή κακώς σήμερα είσαι σχεδόν σαν αναλφάβητος).

Αντί homework; Συζήτηση πάνω σε κάποιο εξωσχολικό βιβλίο (προφανώς όχι 1 βιβλίο κάθε μέρα... :lol: ). Υπάρχουν άπειρα και υπέροχα βιβλία για όλες τις ηλικίες. Εναλλακτικά (ή ακόμα καλύτερα μαζί), βάλε στα παιδιά μια εργασία να αναπτύξουν / βρουν πληροφορίες για ένα θέμα. Πχ αυτή τη βδομάδα για τη ζωή στην αρχαία Αθήνα, την επόμενη για την πρακτική χρησιμότητα του τάδε θεωρήματος, κτλ... Να δουν πως το ίντερνετ δεν είναι μόνο facebook και youporn... Και πως υπάρχουν και κάτι ωραία ιδρύματα που λέγονται βιβλιοθήκες...
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#526024 https://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?p=526021#p526021

Η αντίφαση την οποία βιώνουν οι πολίτες στο 99% του πληθυσμού εξηγείται εύκολα. Πτυχία μπορεί να πάρεις εύκολα, άλλωστε τα πληρώνεις και έρχονται πλέον, αλλά παιδεία και σκέψη όχι.

Αν βάλεις δουλειά για σπίτι σε βρίζουν που ταλαιπωρείς τα παιδιά. Αν δεν βάλεις δουλειά για σπίτι σε βρίζουν γιατί είσαι τεμπέλης. Όλοι ζητάνε χαρτιά, αλλά όχι πραγματική γνώση. Όλοι το παίζουν γνώστες, αλλά στην ουσία βρίσκονται φυλακισμένοι εντός των προκαταλήψεων και των εμμονών τους.

Πιστεύω ότι χρειάζεται ένα μέτρο σε όλα. Η τσάντα πρέπει να έχει τα απαραίτητα της ημέρας, αλλά η ύλη πρέπει να μειωθεί (ή και να αυξηθεί στην Φυσική Λυκείου, που δεν είναι ούτε η μισή σε σχέση με το '90) και ο όγκος των βιβλίων επίσης. Το να αφήνουμε τσάντα στο σχολείο είναι μια απέλπιδα προσπάθεια επιβολής ελεύθερου χρόνου, αλλά εις μάτην, αφού δεν αλλάζουν τα ΑΠΣ - Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών. Οι γονείς θεωρούν ότι πρόσθετες ασκήσεις = καλύτερος μαθητής, αλλά δεν αντιλαμβάνονται ότι έρχεται κάψιμο μετά από λίγο.

Ευχαριστώ.

* Πάντα τους λέω, ειδικά Γ' Λυκείου, ότι σημασία έχει η ξεκούραση και το καθαρό μυαλό και όχι αν έχεις λύσει 100 ασκήσεις παραπάνω από τον διπλανό σου. Δεν με ακούτε, αφού κι εσείς που είστε υπέρ του ελεύθερου χρόνου, κάνετε για τα δικά σας παιδιά τα ανάποδα από αυτά που γράφετε σε ποσοστό 99%.

** Το μυαλό είναι όπως τα πόδια. Άλλος είναι Bolt και άλλος κουτσό άλογο. Μην έχουμε απαίτηση να είναι όλοι το ίδιο έξυπνοι, όπως λέει η σύγχρονη και βλακώδης (όσο και ανεφάρμοστη) "παιδαγωγική". Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο κόσμος είναι πως, αυτό που πραγματικά λέει η παιδαγωγική, είναι πως υπάρχουν πολλές νοημοσύνες, άρα μπορεί να είσαι καλός στη ζωγραφική, αλλά όχι και στα Αρχαία Ελληνικά.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#526039 Στο δημοτικό από την τρίτη τάξη γράφουν διαγώνισμα στο τέλος κάθε ενότητας στην γλώσσα, μαθηματικά, ιστορία.
Από την πέμπτη τάξη μπαίνουν και φυσική, γεωγραφία.
Ο γιός μου στην τέταρτη έγραφε κάθε τρεις εβδομάδες και τα τρία μαθήματα!!

Φίλου παιδί που πήγε πρώτη γυμνασίου φέτος έλεγε τι ωραία που το πρόχειρο τεστ αφορά το μάθημα ημέρας ενώ το τετραμήνου ύλη που ορίζει ο καθηγητής.

Το έχω πει πολλές φορές, ο δάσκαλος που βάζει πολλά για το σπίτι μεταφέρει την ευθύνη της μάθησης από τον εαυτό του στο παιδί/ οικογένεια του.
Το ίδιο έλεγε και η δασκάλα του μικρού στις δύο πρώτες τάξεις όπως και συγγενής φυσικός διευθύντρια λυκείου.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#526174 http://www.voria.gr/article/microsoft-i ... -icry2talk

Η iCry2Talk κατέκτησε τη 2η θέση στον Παγκόσμιο Τελικό του διαγωνισμού της Microsoft με την εφαρμογή που «μεταφράζει» το κλάμα του μωρού σε λόγο.

Μεγάλη επιτυχία κατέγραψε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, καθώς η Ομάδα iCry2Talk του Εργαστηρίου Επεξεργασίας Σήματος και Βιοϊατρικής Τεχνολογίας του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΤΗΜΜΥ) του ΑΠΘ, υπό την επίβλεψη του Καθηγητή Λεόντιου Χατζηλεοντιάδη, κατέκτησε τη δεύτερη θέση στον Παγκόσμιο Τελικό του διαγωνισμού της Microsoft «Imagine Cup 2018», που έγινε στο Σιάτλ των ΗΠΑ.

Η Ομάδα iCry2Talk συστάθηκε στα τέλη του 2017 και αποτελείται από τους προπτυχιακούς φοιτητές του ΤΗΜΜΥ Ανδρέα Λουτζίδη, Αναστασία Ντράχα και Ιάσονα Χατζηκώστα και τον Καθηγητή Λεόντιο Χατζηλεοντιάδη. Αφού κέρδισε την πρώτη θέση στον περιφερειακό διαγωνισμό της Microsoft Ελλάδας, Μάλτας και Κύπρου, η Ομάδα διαγωνίστηκε στη συνέχεια με τις νικήτριες ομάδες της Κεντρικής και της Ανατολικής Ευρώπης και συγκαταλέxθηκε στις 4 που προκρίθηκαν στον Παγκόσμιο Τελικό, στο Σιάτλ των ΗΠΑ. Εκεί, αφού διαγωνίστηκε στους ημιτελικούς, αναδείχτηκε μία από τις 3 ομάδες που πέτυχαν να προκριθούν στον μεγάλο τελικό.

Στον διαγωνισμό της Microsoft «Imagine Cup 2018», η Ομάδα συμμετείχε με την καινοτόμα εφαρμογή iCry2Talk, που χρησιμοποιεί τεχνικές βαθιάς μηχανικής μάθησης (Deep Machine Learning) για να «μεταφράσει» το κλάμα του μωρού σε λόγο, απεικονίζοντας το αποτέλεσμα σε μορφή κειμένου, εικόνας και φωνής!

Η εφαρμογή θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τους νέους και άπειρους γονείς, που θα έχουν στη διάθεσή τους ένα αντικειμενικό εργαλείο για την αναγνώριση της αιτίας του κλάματος του μωρού και δεν θα βασίζονται αποκλειστικά στο ένστικτο και τη διαίσθησή τους, επιτυγχάνοντας έτσι να του παράσχουν άμεση και την κατάλληλη φροντίδα για τις ανάγκες του.

Το Imagine Cup αποτελεί τα τελευταία 16 χρόνια τον μεγαλύτερο διαγωνισμό φοιτητικής καινοτομίας, καθώς ενθαρρύνει χιλιάδες φοιτητές από όλο τον κόσμο να συνεργαστούν και να αξιοποιήσουν τις γνώσεις τους, με σκοπό να δημιουργήσουν τις δικές τους καινοτομίες.

Αυτή δεν είναι όμως η πρώτη φορά που ομάδα του ΑΠΘ διακρίνεται στον διαγωνισμό της Microsoft «Imagine Cup». Συγκεκριμένα, ομάδες του ΑΠΘ, υπό την καθοδήγηση του Καθηγητή Λεόντιου Χατζηλεοντιάδη, έχουν διακριθεί στον διαγωνισμό άλλες οκτώ φορές στο παρελθόν: το 2004, το 2005, το 2007, το 2011, το 2012, το 2015, το 2016 και το 2017, καταλαμβάνοντας κορυφαίες θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη των ημιτελικών και τελικών του διαγωνισμού.

Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή θα βρείτε στον ιστότοπο (δείτε εδώ) και στην αντίστοιχη σελίδα στο facebook (δείτε εδώ). 

Σημειώνεται ότι την πρώτη θέση στον διαγωνισμό της Microsoft «Imagine Cup 2018» κατέκτησε η Ομάδα SmartArm από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου του Οντάριο (University of Ontario Institute of Technology), ενώ την τρίτη θέση η Ομάδα Mediated Ear από το Πανεπιστήμιο του Τόκιο (The University of Tokyo).

Πηγή: http://www.voria.gr/article/microsoft-i ... -icry2talk

http://icry2talk.azurewebsites.net/

https://www.facebook.com/iCry2Talk
Άβαταρ μέλους
By markvag
#526199
Νίκος Παππάς έγραψε:Στο δημοτικό από την τρίτη τάξη γράφουν διαγώνισμα στο τέλος κάθε ενότητας στην γλώσσα, μαθηματικά, ιστορία.
Από την πέμπτη τάξη μπαίνουν και φυσική, γεωγραφία.
Ο γιός μου στην τέταρτη έγραφε κάθε τρεις εβδομάδες και τα τρία μαθήματα!!

Από το Mi A1.


Πόσο αθλιότητα αυτό! :s_mad

Και το πρόβλημα δεν είναι τα διαγωνίσματα. Αυτά θα μπορούσαν να είναι μία καλή ευκαιρία για να δει ο δάσκαλος που υπάρχουν αδυναμίες, ποια παιδιά δεν έχουν καταλάβει ποια πράγματα, έτσι ώστε να μπορέσει α) να επικεντρωθεί στις όποιες αδυναμίες και β) να βελτιωθεί και ο ίδιος σαν εκπαιδευτικός.

Δυστυχώς όμως ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ η λογική μας είναι "να βάλουμε βαθμό"... :sorry:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#526248 Εποχές 60 βαθμολογουσαν το δημοτικό. Το θέμα είναι οι γονεις πως βλέπουν τους βαθμούς, και πως τους χρησιμοποιουν ώστε να κεντρισουν το ενδιαφέρον των παιδιών στη γνώση.
Το πόση θα είναι αυτή η γνώση είναι άλλο θέμα, όμως όταν ενα παιδί προσπαθει και εχει περισσότερες γνώσεις, θα πρεπει ξεχωρίζει, όπως και όταν άλλο παιδι σε αθλήματα ξεχωρίζει λόγω προπόνησης η ταλέντου. Και εκεί η επιδοση αναφέρεται και σωστα..

.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#526252
224v έγραψε:Εποχές 60 βαθμολογουσαν το δημοτικό. Το θέμα είναι οι γονεις πως βλέπουν τους βαθμούς, και πως τους χρησιμοποιουν ώστε να κεντρισουν το ενδιαφέρον των παιδιών στη γνώση.
Το πόση θα είναι αυτή η γνώση είναι άλλο θέμα, όμως όταν ενα παιδί προσπαθει και εχει περισσότερες γνώσεις, θα πρεπει ξεχωρίζει, όπως και όταν άλλο παιδι σε αθλήματα ξεχωρίζει λόγω προπόνησης η ταλέντου. Και εκεί η επιδοση αναφέρεται και σωστα..

.



Εισαι απο αυτους "της αριστειας"? :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#526258
224v έγραψε:Εποχές 60 βαθμολογουσαν το δημοτικό. Το θέμα είναι οι γονεις πως βλέπουν τους βαθμούς, και πως τους χρησιμοποιουν ώστε να κεντρισουν το ενδιαφέρον των παιδιών στη γνώση.
Το πόση θα είναι αυτή η γνώση είναι άλλο θέμα, όμως όταν ενα παιδί προσπαθει και εχει περισσότερες γνώσεις, θα πρεπει ξεχωρίζει, όπως και όταν άλλο παιδι σε αθλήματα ξεχωρίζει λόγω προπόνησης η ταλέντου. Και εκεί η επιδοση αναφέρεται και σωστα..

.


Ειλικρινά δεν γνωρίζω να σου απαντήσω. Θεωρώ πως μπορούμε να συμφωνήσουμε πως το να γράφουν παιδάκια 3ης δημοτικού περισσότερα επαναληπτικά διαγωνίσματα σε ένα τρίμηνο απ' όσα έγραψα εγώ σε όλη την 3η Λυκείου (σχολείο + φροντιστήριο ΜΑΖΙ) είναι τουλάχιστον αντιπαιδαγωγικό (για να μην πω εγκληματικά ανόητο).

Γενικά, προσπαθώ να δω πράγματα που δουλεύουν:

Compared with other systems, they rarely take exams or do homework until they are well into their teens.


The children are not measured at all for the first six years of their education.


All children, clever or not, are taught in the same classrooms.


30 percent of children receive extra help during their first nine years of school.


The difference between weakest and strongest students is the smallest in the World.


In an international standardized measurement in 2001, Finnish children came top or very close to the top for science, reading and mathematics.


Οπότε, η "αριστεία" δεν είναι πανάκεια, μιας και υπάρχουν παραδείγματα συστημάτων που συστηματικά εξαλείφουν κάθε έννοια αριστείας στο σχολείο και καταφέρνουν να είναι ΟΛΟΙ άριστοι (ή τουλάχιστον όσο περισσότεροι γίνεται).

Και, αν δεν μας ενδιαφέρει το πόσο καλά τα πάνε τα παιδιά στο σχολείο, ας δούμε τι κάνουν αυτοί που έχουν τα πιο ευτυχισμένα παιδιά:



Dutch babies get more sleep.
Dutch kids have little or no homework at primary school.
 Are not just seen but also heard.
Are trusted to ride their bikes to school on
their own.
Are allowed to play outside unsupervised.
Have regular family meals.
Get to spend more time with their mothers and fathers. (και όχι οι γονείς να δουλεύουν από το πρωί ως το βράδυ μπας και καταφέρουν να τα βγάλουν πέρα για την ανταγωνιστικότητα ρε γαμώτο)
Enjoy simple pleasures and are happy with second-hand toys.
And last but not least, get to eat chocolate sprinkles (hagelslag) for breakfast.




Τώρα, προφανώς θα αρχίσουν από κάτω να λένε πως αυτά είναι άλλα, δεν γίνονται εδώ (γιατί εμείς προφανώς είμαστε εξωγήινοι), αλλά, ακόμα και αν το δεχτούμε αυτό (που προσωπικά ΔΕΝ το δέχομαι με τίποτα), μπορούμε σε κάθε περίπτωση να δούμε μερικά θετικά και να δούμε πως θα τα εφαρμόσουμε εδώ.

Προφανώς και δεν πιστεύω πως θα γίνει κάτι τέτοιο, αλλά λέμε τώρα... όνειρα...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#526275 Είναι εκπληκτικό αυτό που πετυχαίνει το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα (τα πανεπιστήμια ακόμα αντέχουν).

Αφενός περιορίζει στο ελάχιστο τον ελεύθερο χρόνο, αφετέρου μας δίνει απολυτήριο όντας στουρνάρια. win-win :lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#526281 Περισσότερα "καθήκοντα" για το σπίτι=λιγότερη ώρα που πρέπει να ασχοληθεί ο γονιός με το παιδί.

Το θέμα με τις τσάντες είναι πονεμένη ιστορία (κυριολεκτικά και μεταφορικά). Έκανα μια χρονιά στην Αμερική κι εκεί είχαμε τα ντουλαπάκια (lockers) στα οποία αφήναμε βιβλία, τετράδια, ντοσιέ κλπ. Δεν νοούνταν να κουβαλάει κανείς το σύμπαν όλη μέρα. Όταν γύρισα στο γυμνάσιο/λύκειο στην Ελλάδα μου πήρε λίγο καιρό να συνηθίσω. :lol: Σε κάποια φάση δε, στο σχολείο μου εισήγαγαν δοκιμαστικά τα ντουλαπάκια αλλά φάγαν άκυρο λόγω πιέσεων από γονείς/σύλλογο (ως επί το πλείστον) και στη συνέχεια ετέθησαν σε αχρηστία από τους ίδιους τους μαθητές.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#526282 H έννοια της αριστείας είναι προϊόν των εγχώριων "άριστων", της ελληνικής μεσοαστικής τάξης που δεν θέλει να στέλνει τα παιδιά της στα σχολεία της "πλέμπας". Στην Φινλανδία ή στην Δανία, φαίνεται πως δεν χρειάζεται το αντίστοιχο Κολέγιο Αθηνών, εκεί όλα τα παιδάκια πάνε στα δημόσια σχολεία της γειτονιάς τους και κανείς δεν σκέφτεται να διαχωρίσει τα σχολεία σε καλά και κακά.
Εδώ, θέλουμε τα καλά και τα κακά, για να στέλνουμε στα τελευταία την "πλέμπα" και τα δικά μας παιδιά στα "καλά" για να γίνουν "άριστοι".
Ο βλακώδης αυτός διαχωρισμός, έχει την βάση του σε απολύτως ταξικά κατάλοιπα και ουδόλως σε γνωστικά. Και απολύτως κοινωνικοί είναι οι λόγοι να υπάρχει η Γκράβα αλλά να υπάρχει και το Κολέγιο Αθηνών. Στην πρώτη, στοιβάζουμε τους φτωχούς και θεωρούμε πως έχουμε κάνει τα δέοντα ("και πολύ τους είναι"). Στο δεύτερο, στέλνουμε "άριστους" ήτοι αυτούς που έχουν να πληρώσουν (και δίνουμε και μερικές υποτροφίες για ξεκάρφωμα).
Να πω εδώ πως την ανάγκη διατήρησης του συγκεκριμένου status quo την έχω δει σε φίλους της μεσοαστικής τάξης, δηλαδή ανθρώπους με εισοδήματα, ακίνητα, άνεση, που μένουν σε καλές περιοχές και με καλά δημόσια σχολεία επίσης. Παρόλα αυτά, είναι αυτοί που ανησυχούν κυρίως σε ποιο σχολείο θα πάει το παιδί τους...
:help:
Συζητούσα με μια φίλη μας τελευταία, κάτοικο Γλυφάδας που ανησυχούσε σε ποιο σχολείο να στείλει τα παιδιά της και αν μπορεί να τους προσφέρει τα δέοντα, κλπ κλπ. Μιλάμε για οικογένεια με άνεση χρημάτων, που παρόλα αυτά φαίνεται πως δεν τους ικανοποιεί, αν δεν πάνε τα παιδιά σε κάνα Μωραϊτη ξέρω γω... :svivhaha: :tomato:
Κυρίως την μαμά να προσθέσω, ο πατέρας μια χαρά είναι με το δημόσιο...
Οι άλλοι των πιο φτωχών περιοχών, φαίνεται είναι χειρότεροι γονείς, που στέλνουν το παιδί τους στο δημόσιο σχολείο, προφανώς δεν πρόκειται να βγάλουν άριστους από εκεί.
:s_crazy