Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By criuser
#79506
224v έγραψε:Προσωπικα εδωσα εξετασεις για να μπω στο γυμνασιο, στο λυκειο, στο Πανεπιστημιο. Εβγαλα την Λεοντειο στη Ν. Σμυρνη, και μετα το ΕΜΠ οπου ξανασυναντηθηκα με συμμαθητες απο το δημοτικο που ηταν Βαρβακειο στο γυμνασιο λυκειο. Μεσα το ΕΜΠ εβλεπες καθαρα οτι τα παιδια απο Βαρβακειο ηταν πολυ καλλυτερα κατηρτησμενα απο εμας που ειχαμε μαθει την υλη του υπουργειου.
Εκει τοτε ειχαν και ανταγωνισμο σε προσωπικο επιπεδο στην μαθηση. υπηρχαν καθηγητες στο Βαρβακειο που "ετρεμαν" ερωτησεις απο τους μαθητες που οντως ηταν ξεφτερια αλλα τελικα ολα αυτα ξεκαθαρησαν και στην μετεπειτα πορεια τους.... ΜΙΤ κ.λ.π.
Υπηρχε εκεινη την εποχη ενας ξεχωριστος στου Μωραιτη που απο την 2α λυκειου τον πηραν οι Αμερικανοι στο πρινστον και τον εβγαλαν καθηγητη αρων αρων..με βαθμο που δεν ειχε πετυχει αλλος μεχρι τοτε στη φυσικη.. (Χριστοδουλου λεγοταν, και ακομα ειναι κορυφη στο τομεα του αν και πηγε στα μαθηματιακα). Οι εξαιρεσεις βεβαια παντα θα υπαρχουν αλλα και ενας ικανος θα ξεφυγει καποια στιγμη απο το υπολοιπο περιβαλλον, αν δεν τον καλυπτει.
Team work, ομως δεν μπορει να πετυχεις αν η μηχανη δεν ειναι καλοκουρδισμενη... καθηγητες ικανοι, επιπεδο και διαθεση για μαθηση εναρμονισμενη, περιβαλλον ηρεμο με κοινο στοχο..

Παιδιά που τα πήραν αμερικάνικα πανεπιστήμια στην Β' Λυκείου , είχαμε και εμείς 1-2 , αλλά δεν ήταν όλα στραμμένα σε τέτοιες λογικές . Δημόσιο σχολείο ήταν και τα φυτά τα κράζαμε . Οι συγκεκριμένοι αμερικανοί πάντως στο τελευταίο θρανίο κάθονταν και δεν ήταν φυτά . Καθηγητές όμως είχαμε και καλούς και κακούς , αλλά και όλα τα παιδιά δεν βολεύονταν με τους ίδιους . Ακόμα είχαμε και καλούς καθηγητές με όνομα , αλλά δεν ήταν καλοί δάσκαλοι γιά να σου μεταδώσουν τις γνώσεις τους . Τα βιβλία του υπουργείου πράγματι τα ανοίγαμε την τελευταία μέρα γιά να καούν καλύτερα , όπως ήταν το έθιμο τότε , μιά και κάναμε από άλλα βιβλία κυρίως Φυσική και Χημεία , όπου τα σχολικά βιβλία ήταν αρχαία .

Αλλά το μάθημα γινόταν διασκεδαστικό με τους περισσότερους , παρείστικο και σε καμμιά περίπτωση ανταγωνιστικό , αφού τέτοιες συμπεριφορές τότε ήταν κατακριτέες στην σχολική κοινωνία της εποχής .

Οσο γιά τους απόφοιτους , είχαμε κάθε καρυδιάς καρύδι . Και Καρύδη καθηγητή :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#79508 Να πας σε ιδιωτικό με υποτροφία, εφόσον είσαι τόσο καλός. Γιατί να πληρώνουν όλοι για να επωφεληθείς εσύ?

Διαφωνώ κάθετα στο να κάνουμε τα παιδιά "χαρισματικά" με το ζόρι, αν βαριούνται και δεν βρίσκουν λόγο ΔΕΝ είναι χαρισματικά.
Διαφορετικός ήμουν κι εγώ έτσι όπως το θέτεις, δεν διάβαζα επίτηδες μαθηματικά γιατί ποτέ δεν μου άρεσαν σε αντίθεση με την ιστορία, ε και? θα έπρεπε να υπάρχει ολόκληρη δομή για πάρτη μου επειδή εγώ είχα γούστα και προτιμήσεις στα μαθήματα?
Σου λέω ότι το ταλέντο σε ένα διαφορετικό/χαρισματικό παιδί θα είναι τόσο εξόφθαλμο που θα προοδεύσει ακόμα και χωρίς ιδιαίτερες δομές, τα υπόλοιπα απλά οι γονείς τους νομίζουν ότι είναι χαρισματικά αλλά απλά μπορεί να τα πιάνουν εύκολα και να είναι τεμπέληδες-βαριούνται, να είναι παπαγαλάκια κλπ κλπ, δεν σημαίνει ότι με το ζόρι πρέπει να συντηρούμε έξτρα δομές για να τα κάνουμε με το ζόρι "χαρισματικά", ο ανταγωνισμός είναι ούτως η άλλως μεγάλος και κάποιοι που δεν έχουν όλα τα κριτήρια πρέπει να αποτυγχάνουν. Στα κριτήρια βάζω και το να πηγαίνει σχολείο με κάθε καρυδιάς καρύδι, κοινωνικοποίηση κλπ.

Στο τελευταίο συμφωνώ, να μπορούν να προχωρήσουν τις τάξεις πιο γρήγορα, με τις διαφορετικές δομές διαφωνώ.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#79517
criuser έγραψε:
Οσο γιά τους απόφοιτους , είχαμε κάθε καρυδιάς καρύδι . Και Καρύδη καθηγητή :lol:


Ωχ.Ωχ... αμα ειχατε τον Καρυδη μαζυ ειναι χειρωτερο απο το να ειχατε τον Ψεκασμενο!!

εντω μεταξυ εψαξα να δω για τον Χριστοδουλου Δημητριος!!!! ειναι τωρα στο Πανεπηστημιο της Κρητης επιτημος! αναμεσα στα αλλα, φοβερη καρριερα παντως ο τυπος.. Γενημενος το 1951.....

.Education:
Demetrios Christodoulou obtained his Ph.D. in Physics from Priceton University (USA) in 1971.

Career:
From 1971 until 1972 he was a research fellow at Caltech (USA) and at 1972-1973 he was a Professor of Physics at the University of Athens. During the period of 1973-1983 he held a number of reserch fellowships at CERN (Switzerland), International Center for Theoretical Physics at Trieste (Italy), the Max Planck Institute in Munich (Germany) and the Currant Institute of New York University (USA). From 1983 until 1988 he was an Associate Professor and subsequently Professor of Mathematics at Syracuse University. From 1988 until 1992 he was a Professor of Mathematics at Courant Institute, before moving as a Professor at Princeton University, where he remained until 2001 when he became Professor of Mathematics and Physics at ETH Zurich (Switzerland). In 2011 he was elected as Honorary Professor at the Department of Physics of the University of Crete.
Professor Christodoulou has been elected to the American Academy of Arts and Sciences and the European Academy of Sciences. He has received noumerous awards and distinctions including the 1981 Otto Hahn Medal of the Max Planck Society, the 1991 Basilis Xanthopoulos Award, the 1993 MacArthur Fellows Award, the 1996 Excellence in the Sciences Award of the Academy of Athens, the 1999 Bocher Memorial Prize of the American Mathematical Society, the 2000 Taxiarchis of the Order of Phoenix awarded by the President of the Hellenic Republic, the 2006 Aristeio Bodossaki, the 2009 Chaire d’Etat of the College de France and the 2011 Shaw Prize in Mathematical Sciences. He is a member of the American Academy of Arts and Sciences and the European Academy of Sciences.

Interests:
Partial differential equations, geometric analysis, general relativity, fluid mechanics.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#79577 Οταν εισαι "αλλου" σε σχεση με του υπολοιπους, ειδικα σε τρυφερη ηλικια, μονο προς τα κατω μπορεις να πας οταν σε αναμειξουν με τους "κανονικους". Δυστυχως ετσι ειναι. Ποιον να εχεις για προτυπο οταν ΟΛΟΙ ειναι κατω απο εσενα?
Οι πραγματικα αριστοι, ειναι τρελλη μειοψηφια στη δημοσια εκπαιδευση και τωρα δεν εχουν που να πανε. Αυτο που εκανε ο υπουργος ηταν μεγαλο φαουλ, και οπως γραφτηκε παραπανω, η αναμιξη της ιδεολογιας στην παιδεια, ειναι απο τα πλεον σκατατζιδικα πραγματα που μπορεις να κανεις.

Ιδιαιτερα εφοσον ο ιδιος απολαυσε Κολλεγιο. Διορθωστε με, αλλα τα παιδια των αποφοιτων του Κολλεγιου (ειτε δεξιων ειτε αριστερων) γινονται δεκτα χωρις εξετασεις νομιζω. Τα δικα του παιδια, αν εχει, που πηγαν?
Άβαταρ μέλους
By pipinos1976
#79598
QsisVTS έγραψε:για τι σχολείο μιλάς ρε συ πιπίνε; :dizzy:


Για ένα πολύ καλό δημόσιο σχολείο του 2015, σε "καλή" περιοχή, με μαθητές υψηλού επιπέδου, με φροντιστήρια κτλ. Περιγράφω μόνο το 10% αυτών που έχω βιώσει φέτος. Ειλικρινά, χρειάζεται μπουρλότο να τελειώσουμε, αλλά πρέπει να είναι και οι γονείς μαζί.

Ξέρεις τι είναι να έρχεται ο πατέρας ενός και μπροστά στον κόσμο να ζητάει 20, πριν ακόμη δώσουμε ελέγχους; Πριν 1,5 ώρα: έχει γράψει 5, πήρε 11, χτυπιέται για τον βαθμό και, όταν λέω ότι δεν το συζητάω το θέμα με τους μαθητές, φεύγει φωνάζοντας "τώρα θα δεις, πάω στον διευθυντή". Ταυτόχρονα, βρίζεται με την από πίσω γιατί η πίσω της λέει πως θα την ανεβάσω στο επόμενο. Περιττό να πω ότι από τα 20 φυλλάδια ασκήσεων που μοίρασα τα 15 τα έχω σπίτι για ανακύκλωση, αφού όλοι ασχολούνται μόνο με το φροντιστήριο.

Επαναλαμβάνω: καλή περιοχή, μαθητές υψηλού επιπέδου, απώλειες σε κάθε τμήμα συνεχώς, αφού οι περισσότεροι δεν αντέχουν την πίεση, τις κόντρες και τα νεύρα που δημιουργούνται.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By soch
#79600 Μένουν μόνο 5 Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία

Από τα συνολικά 60 Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία μόνο πέντε θα προκριθούν, με κριτήριο την ιστορικότητα και όχι την αξιολόγησή τους, για να υπαχθούν στο καθεστώς των Προτύπων στα οποία θα εισάγονται με εξετάσεις άριστοι μαθητές.

Τα υπόλοιπα 55 Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία, παρότι έχουν αξιολογηθεί θετικά, θα μείνουν μόνο Πειραματικά, με τον κίνδυνο να εκφυλιστούν σε σχολεία της γειτονιάς, όπως πριν από το 2011. Η απόφαση προκαλεί οξείες αντιδράσεις μεταξύ γονιών, καθώς τα παιδιά θα συνωστισθούν για μια θέση στα 5 Πρότυπα. Βέβαια, χθες στο υπουργείο Παιδείας υπήρχε σύγχυση, καθώς ο αναπληρωτής υπουργός Τάσος Κουράκης φέρεται να διαφωνεί με την παραπάνω απόφαση που αποδίδεται στον υπουργό Αριστείδη Μπαλτά, την ίδια στιγμή που ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας δήλωσε, κατά τον Σταύρο Θεοδωράκη, ότι δεν έχουν ληφθεί οριστικές αποφάσεις.

Ειδικότερα, ο κ. Μπαλτάς έχει αποφασίσει από τα υπάρχοντα Πειραματικά Σχολεία πέντε να συνεχίσουν με το καθεστώς των Προτύπων: το Βαρβάκειο, η Ιωνίδειος Πειραιά, το Ζάννειο, τα Ανάβρυττα, η Ευαγγελική Σχολή. Το επιχείρημα είναι η ιστορικότητα των σχολείων, καθώς το κληροδότημα της ίδρυσής τους προέβλεπε εξετάσεις για την εισαγωγή των μαθητών. Ουσιαστικά, η απόφαση συνιστά ένα βήμα πίσω από την προηγούμενη ανακοίνωση του Τ. Κουράκη για κατάργηση όλων των Πειραματικών Σχολείων . Από την άλλη, χθες η τομεάρχης Παιδείας των ΑΝΕΛ, Σταυρούλα Ξουλίδου, συναντήθηκε με τον κ. Μπαλτά και φέρεται να έλαβε τη διαβεβαίωση ότι φέτος θα γίνουν κανονικά οι εξετάσεις εισαγωγής σε όλα τα Πειραματικά Σχολεία.

Στην πολυγλωσσία στο χώρο της Παιδείας συνέβαλε και ο κ. Τσίπρας διά του κ. Θεοδωράκη. Ο επικεφαλής του «Ποταμιού», ύστερα από συνάντηση με τον κ. Τσίπρα στο Μέγαρο Μαξίμου, δήλωσε: «Η προσπάθεια να καταργηθούν τα πρότυπα σχολεία είναι εκτός λογικής, να σπρώξουμε δηλαδή τον κόσμο ξανά στα ιδιωτικά σχολεία. Επίσης, είναι κακό μήνυμα ότι ουσιαστικά εκδιώχνονται οι Ελληνες πανεπιστημιακοί του εξωτερικού, οι οποίοι έχουν έρθει στη χώρα για να προσφέρουν αφιλοκερδώς στα ΑΕΙ. Ο πρωθυπουργός μου είπε, κι εγώ το άκουσα με μεγάλη χαρά, ότι στο θέμα της Παιδείας πρέπει να γίνει μια εθνική συζήτηση και να μη θεωρώ τίποτα τελειωμένο, καθώς όλα θα πρέπει να συζητηθούν».
Άβαταρ μέλους
By kacey
#79632 Το γεγονος ειναι οτι δεν ειναι ολοι οι μαθητες ιδιοι, καποιοι ειναι μπουμπουνες, καποιοι ειναι πολυ καλοι, και οι περισσοτεροι ειναι σε ενα μ.ο. Το να βαλεις τους μπουμπουνες σε ενα πολυ καλο σχολειο (καλο= με αυξημενο επιπεδο διδασκαλιας και απαιτησεων, νεες μεθοδους διδασκαλιας κλπ κλπ) προφανως και ειναι λαθος γιατι οι περισσοτεροι δεν θα ανταποκριθουν. Αντιστοιχα ομως, το να αφαιρεις απο τους πολυ καλους μαθητες τη δυνατοτητα να πανε σε ενα τετοιο σχολειο και να τους πετας ολους στη μαζα του μ.ο. (που σημαινει και μ.ο. και στο επιπεδο διδασκαλιας, υλης, απαιτησεων κλπ) προφανως και θα εχει κακο αποτελεσμα για αυτους.

Γιατι λοιπον να μην εχεις και "καλυτερα" σχολεια, στα οποια δινεις σε ολους, ισοδυναμα, το δικαιωμα να προσπαθησουν να μπουν (="δικαιο"), και οσοι τα καταφερουν (αρα ανταπεξερχονται στο ζητουμενο επιπεδο του "καλυτερου" σχολειου), θα εχουν προσβαση στο "καλυτερο" επιπεδο το οποιο θα χρησιμοποιησουν προς οφελος τους?

Δηλαδη:
dimik έγραψε:Το δίκαιο είναι όλα τα παιδιά των φορολογουμένων πολιτών να έχουν την ίδια εκπαίδευση, αν κάποιο είναι ταλέντο ας δώσει εξετάσεις για υποτροφία κάπου, σε κρατικό επίπεδο πρέπει να παρέχονται οι ίδιες υπηρεσίες.

Μα, δεν εχουν το δικαιωμα να δωσουν εξετασεις ΟΛΑ τα παιδια, και απο κει και περα οποιος περασει παει στο "¨καλο"? Μια χαρα δικαιο ειναι (αν ειναι ετσι). Οριζει μια διαδικασια, ιδια για ολους, και τη προσφερει σε ολους.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#79636
kacey έγραψε:Το γεγονος ειναι οτι δεν ειναι ολοι οι μαθητες ιδιοι, καποιοι ειναι μπουμπουνες, καποιοι ειναι πολυ καλοι, και οι περισσοτεροι ειναι σε ενα μ.ο. Το να βαλεις τους μπουμπουνες σε ενα πολυ καλο σχολειο (καλο= με αυξημενο επιπεδο διδασκαλιας και απαιτησεων, νεες μεθοδους διδασκαλιας κλπ κλπ) προφανως και ειναι λαθος γιατι οι περισσοτεροι δεν θα ανταποκριθουν. Αντιστοιχα ομως, το να αφαιρεις απο τους πολυ καλους μαθητες τη δυνατοτητα να πανε σε ενα τετοιο σχολειο και να τους πετας ολους στη μαζα του μ.ο. (που σημαινει και μ.ο. και στο επιπεδο διδασκαλιας, υλης, απαιτησεων κλπ) προφανως και θα εχει κακο αποτελεσμα για αυτους.

Γιατι λοιπον να μην εχεις και "καλυτερα" σχολεια, στα οποια δινεις σε ολους, ισοδυναμα, το δικαιωμα να προσπαθησουν να μπουν (="δικαιο"), και οσοι τα καταφερουν (αρα ανταπεξερχονται στο ζητουμενο επιπεδο του "καλυτερου" σχολειου), θα εχουν προσβαση στο "καλυτερο" επιπεδο το οποιο θα χρησιμοποιησουν προς οφελος τους?

Δηλαδη:
dimik έγραψε:Το δίκαιο είναι όλα τα παιδιά των φορολογουμένων πολιτών να έχουν την ίδια εκπαίδευση, αν κάποιο είναι ταλέντο ας δώσει εξετάσεις για υποτροφία κάπου, σε κρατικό επίπεδο πρέπει να παρέχονται οι ίδιες υπηρεσίες.

Μα, δεν εχουν το δικαιωμα να δωσουν εξετασεις ΟΛΑ τα παιδια, και απο κει και περα οποιος περασει παει στο "¨καλο"? Μια χαρα δικαιο ειναι (αν ειναι ετσι). Οριζει μια διαδικασια, ιδια για ολους, και τη προσφερει σε ολους.



Και γιατί οι πόροι που θα ξοδευτούν για να υπάρχουν αυτά τα "καλύτερα" σχολεία να μην ξοδευτούν για να ανέβουν όλα τα σχολεία έστω κι ένα σκαλί?
Γιατί να πληρώνουμε όλοι και αντί να καλυτερεύει το σύνολο να δημιουργούνται εξειδικευμένα ελιτ σχολεία?
Γιατί οι καλύτεροι καθηγητές να μαζεύονται στα καλύτερα σχολεία αντί να μοιράζονται και να ανεβάζουν το επίπεδο και αλλού?
Γιατί το πρόγραμμα σπουδών να μην είναι καλύτερο παντού?

Το έδωσα εξετάσεις και τα κατάφερα δικαιολογεί τα παραπάνω? Με την ίδια λογική δώσε εξετάσεις και πήγαινε με υποτροφία σε ιδιωτικό. Γιατί να πληρώνω ΚΑΙ εγώ αλλά το δικό σου παιδί να έχει καλύτερη αντιμετώπιση? Επειδή το δικό μου δεν είναι "ταλέντο"? και αυτό σημαίνει να το ρίξουμε στον Καιάδα των σχολείων κατώτερου επιπέδου?
Άβαταρ μέλους
By kacey
#79639 Το να γινουν ολα τα σχολεια ενα σκαλι καλυτερα, ειναι προφανως επιθυμητο. Το να γινουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ και ο μ.ο. και κατω να μη μπορει να ανταπεξελθει, θα κανει κακο σε αυτους. Το να ριχνεις το επιπεδο για να ανταπεξελθει ο μ.ο. και να τραβας κατω και το πολυ καλο μαθητη, κανει κακο σε εκεινον.

Επισης: αυτο που πληρωνεις, ΕΧΕΙΣ δυνατοτητα να το χρησιμοποιησεις. Αυτο ειπα και απο πανω: ΟΛΟΙ εχουν την ιδια δυνατοτητα να μπουν. Αν δεν μπορεις, δεν ειναι για σενα.

Για τα ιδιωτικα: μα αυτο ειναι το ζητουμενο, να εχεις ΚΑΠΟΙΑ δημοσια σχολεια που να μπορουν να κοντραρουν τα ιδιωτικα και εσυ μου προτεινεις να σπρωχνουν ολο και περισσοτερους σε ιδιωτικα?
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#79645
The Ace έγραψε:ασχολούνται με οτιδήποτε (κυρίως γιατί βαριούνται, αλλά και γιατί δεν βρίσκουν λόγο),



Αυτό το πολύ σημαντικό υποτιμάει ο Dimik.
Δυστυχώς αν δεν το έχεις ζήσει δύσκολα το καταλαβαίνεις.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#79664
kacey έγραψε:Το να γινουν ολα τα σχολεια ενα σκαλι καλυτερα, ειναι προφανως επιθυμητο. Το να γινουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ και ο μ.ο. και κατω να μη μπορει να ανταπεξελθει, θα κανει κακο σε αυτους. Το να ριχνεις το επιπεδο για να ανταπεξελθει ο μ.ο. και να τραβας κατω και το πολυ καλο μαθητη, κανει κακο σε εκεινον.

Επισης: αυτο που πληρωνεις, ΕΧΕΙΣ δυνατοτητα να το χρησιμοποιησεις. Αυτο ειπα και απο πανω: ΟΛΟΙ εχουν την ιδια δυνατοτητα να μπουν. Αν δεν μπορεις, δεν ειναι για σενα.

Για τα ιδιωτικα: μα αυτο ειναι το ζητουμενο, να εχεις ΚΑΠΟΙΑ δημοσια σχολεια που να μπορουν να κοντραρουν τα ιδιωτικα και εσυ μου προτεινεις να σπρωχνουν ολο και περισσοτερους σε ιδιωτικα?



Αν είχαμε σχολεία ήδη σε ένα πολύ καλό επίπεδο τότε μπορεί να είχε μια λογική η δημιουργία προτύπων, όμως στην παρούσα φάση με διεγνωσμένα πολλά προβλήματα και με κουκιά μετρημένα αντί να ρίξουμε τους πόρους που διαθέτουμε και είναι ούτως η άλλως λιγοστοί στην βελτίωση της παιδείας γενικά προτιμάς να έχουμε πρότυπα σχολεία?

Τι θα πει δεν θα μπορούν να αντεπεξέλθουν, σε χώρες δηλαδή με άριστο εκπαιδευτικό σύστημα εγκαταλείπουν το σχολείο το 30% των μαθητών? BTW Το να το εγκαταλείψει ο μαθητής του 8 στην περίπτωση μας δεν θα κάνει ιδιαίτερο κακό.

Αντι να βελτιώσουμε τα σχολεία στο σύνολο προτιμάς δηλαδή να υπάρχουν κάποια

με τους καλύτερους καθηγητές, (οι οποίοι θα ήταν απείρως χρησιμότεροι για έναν χαμηλότερου επιπέδου μαθητή παρά για έναν άριστο που θα μάθει ούτως ή άλλως) ?

με καλύτερο εξοπλισμό (γιατί μπορεί να πληρώνουμε όλοι αλλά κάποιοι είναι πιο μάγκες και πέρασαν στις εξετάσεις)?

με όλους τους "Άριους" μαθητές μαζεμένους και οι υπόλοιποι που δεν είναι του 19-20 αλλά του 18 να πάνε να πνιγούν?

Το ζητούμενο είναι όλα και όχι κάποια δημόσια να κοντράρουν τα ιδιωτικά, αν και αυτό είναι πολύ δύσκολο γιατί όταν κάποιος πληρώνει αδρά μπορεί να έχει τους καλύτερους καθηγητές και τον καλύτερο εξοπλισμό/εγκαταστάσεις.
Γι αυτό είπα ότι εφόσον τα ιδιωτικά ψάχνουν ταλέντα ας δώσει όποιος θέλει εξετάσεις να πάει σε τέτοιο με υποτροφία-δωρεάν. Γιατί δηλαδή να είναι απαραίτητα κακό το ιδιωτικό, έτσι κι αλλιώς όποιος μπορεί και πληρώνει εκεί θα τα στέλνει τα παιδιά του για διάφορου λόγους, ακόμα κι αν είχαμε άριστα δημόσια σχολεία.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#79666
Ειδικότερα, ο κ. Μπαλτάς έχει αποφασίσει από τα υπάρχοντα Πειραματικά Σχολεία πέντε να συνεχίσουν με το καθεστώς των Προτύπων: το Βαρβάκειο, η Ιωνίδειος Πειραιά, το Ζάννειο, τα Ανάβρυττα, η Ευαγγελική Σχολή. Το επιχείρημα είναι η ιστορικότητα των σχολείων, καθώς το κληροδότημα της ίδρυσής τους προέβλεπε εξετάσεις για την εισαγωγή των μαθητών.


To επιχείρημα λοιπόν δεν είναι η ιστορικότητα των σχολείων, αλλά το δεσμευτικό κληροδότημα της ίδρυσής τους. Και με αυτά θα κλείσουν τα υπόλοιπα, μερικά των εκ των οποίων έχουν στη σύντομη διαδρομή τους πετύχει καλύτερες επιδόσεις από την πεντάδα που πλέον έχει μείνει πιο πίσω. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#79684 Το κοστος των "διαφορετικων σχολειων" δεν ειναι τρομερο, οι μισθοι των εκπαιδευτικων σε αυτα ειναι ιδιοι με τα αλλα σχολεια, τα κτηρια δεν ειναι τοσο διαφορετικα νομιζω ισως σε εξοπλισμο να ειναι πιο πληρη... η σπαταλη του κρατους στην εκπαιδευση ειναι τοσο μεγαλη που αν συμμαζευαν λιγο και εβαζαν ταξη μεσω των συλλογων, και των δημων ολα θα ηταν καλλυτερα.

Στο ΕΜΠ που δουλευει η συζηγος απο το 92, φετος ηρθαν με τα μετρα Λοβερδου εξτρα 150 φοιτητες. Ολοι αυτοι ειναι με μεγαλη βαθμολογικη διαφορα πιο αδυνατοι σε θεμα γνωσεων. Με την ευκαιρια αυτη θα κρατησει η ιδια στατιστικα να δει ποσοι θα αποφασισουν να γυρισουν στην αλλη σχολη που ηταν (οι πιο πολλοι ηρθαν απο την Ξανθη) η ποσοι απο αυτους θα μπορουν να περνανε τα μαθηματα σε αναλογια με τους επιτυχοντες με την ψηλη βαθμολογεια μεσω των πανελληνιων. Το ετος λοιπον εχει 150 κανονικα εισελθοντες, 80 περιπου απο κατηγοριες αρρωστων, Κυπριων, αθλητων κ.λ.π. και 130 απο νομο Λοβερδου.... Ο χρονος θα δειξει...