Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#694354
harpymonk έγραψε:Παντως αν θελεις να βελτιωθείς να αποφεύγεις τετοιες βολτιτσες. Σου έστειλα διαδρομες διπλα σου που μπορουν να βοηθησουν.
Βολτίτσα τα 36 χλμ;!
Καλές οι μεγάλες βόλτες για βελτίωση της απόδοσης και του endurance. Καλές και οι ανηφόρες που λατρεύεις. Λένε όμως ότι και οι πολλές μικρές διαδρομές υπό πίεση είναι πολύ καλές για ενδυνάμωση και βελτίωση. Όπως πχ αυτές που κάνω εγώ των 10-15 λεπτών. :lol:
Εννοείται ότι δεν χρειάζεται να απαντήσεις.

harpymonk δεν ξέρω πόσο συχνά έχετε λιακάδα σαν των φωτογραφιών που είδα αλλά έχω δει ότι έχεις πολύ ωραία μέρη για ποδήλατο εκεί (αν εξαιρέσουμε τις ανηφόρες :whistlink: ). Κάμπους, δρομάκια με θέα, λιβάδια με λουλουδάκια, λίμνες...
Και οι φωτό του kilomeater μου αρέσουν πολύ. Εμένα με έχουν φάει τα φανάρια. Πρέπει να φύγω λίγο από την πόλη. Και.... αυτή τη στιγμή μου τηλεφώνησε ο ντελιβεράς ότι έφερε το ποδήλατο σπίτι μου. Αν όλα δείχνουν οκ στις δοκιμές αύριο Σάββατο τότε την Κυριακή πάω μεγάλη (μεγάλη για τα δικά μου μέτρα δηλαδή πάνω από 25-30 χλμ) βόλτα. Θα δοκιμάσω και τα clipless μέσα στο σπίτι να δω αν θα τολμήσω.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#694363
harpymonk έγραψε:Παντως αν θελεις να βελτιωθείς να αποφεύγεις τετοιες βολτιτσες. Σου έστειλα διαδρομες διπλα σου που μπορουν να βοηθησουν.


Ευχαριστω για τις διαδρομες, πραγματικα εχει παααρα πολλες εδω γυρω.
Η τελευταια που εβαλες παει προς Tulln (NW) , ειναι η αντιδιαμετρικα αντιθετη αυτης που πηγα να κανω προχθες προς Bratislava (SE).
Τις εχω κανει και τις δυο στο παρελθον (παλι One way με τρενο) και ειναι και οι δυο πανω στον ποδλατοδρομο Eurovelo 6 , που παει απο Ατλαντικο μεχρι Μαυρη θαλασσα και περναει απο Βιεννη. Επισης εχω κανει μερος του Eurovelo 9 (Αδριατικη-Βαλτικη) που περναει παλι απο τη Βιεννη.
Δεν μου αρεσει καθολου να κανω ποδηλατο σε δρομο με αυτοκινητα , παρολο που οι οδηγοι ειναι προσεκτικοι κτλ, οποτε περιοριζομαι σε ποδηλατοδρομους , δασικους η ερημικους δρομους , ετυχως υπαρχουν αφθονα αυτα εδω γυρω. Οποτε μερικες απο τις διαδρομες τις αποφευγω συνειδητα. Μια αλλη που ειναι προς τα δυτικα στο Kahlenberg εχει το μεινεκτημα οτι εχει πολλα κομματια ανηφορικα πλακωστρωτα και δεν το συμπαθω καθολου αυτο με το ποδηλατο, οποτε τις αποφευγω και αυτες.

Τωρα για την βελτιωση καταλαβαινω πως το λες και πιθανως ετσι ειναι , με τις ανηφορες χτιζεις skills . Προς το παρον με ενδιαφερουν αλλοι στοχοι οποτε δε με ανησυχει... πχ εφτιαξα το βαρος οσο το ηθελα, εχω βελτιωσει αναπνοη αντοχη και αλλα μεγεθη κυριως απο το τρεξιμο .... Το ποδηλατο μου ειναι παρα πολυ βαρυ για ανηφορες και τετοια πραγματα (μεικτο βαρος οταν βγαινω απο το σπιτι φορτωμενο πρεπει να ειναι πανω απο 20 κιλα) .
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#694364
sknipper έγραψε: Και.... αυτή τη στιγμή μου τηλεφώνησε ο ντελιβεράς ότι έφερε το ποδήλατο σπίτι μου. Αν όλα δείχνουν οκ στις δοκιμές αύριο Σάββατο τότε την Κυριακή πάω μεγάλη (μεγάλη για τα δικά μου μέτρα δηλαδή πάνω από 25-30 χλμ) βόλτα. Θα δοκιμάσω και τα clipless μέσα στο σπίτι να δω αν θα τολμήσω.


ωραια , βαλε καμια φωτο οταν το ετοιμασεις !!
αν πας να κανεις δοκιμη τα cleats φροντισε να εισαι καπου χωρις πιεση για σταματα ξεκινα να του παρεις τον αερα με την ανεση σου
Άβαταρ μέλους
By italakias
#694370 Ελεγχο στην ζαντα και στο λαστιχο με την αφη.
Οταν περναμε σαμπρελα ,φουσκωνουμε ελαφρα και ελεγχοντας το πατημα του ελαστικου στην ζαντα.Σφιγγουμε το παξιμαδι της βαλβιδας στο τελος.
Αν εχει μικρη πιεση αερα ,η σαμπρελα κοβεται αν τσακισει το λαστιχο σε φορτιο.
Απο μεσα πρεπει η ζαντα να εχει προστατευτικο απο τις ακτινες.
Ελλατωματικη σαμπρελα.
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#694371
sknipper έγραψε:
harpymonk έγραψε:Παντως αν θελεις να βελτιωθείς να αποφεύγεις τετοιες βολτιτσες. Σου έστειλα διαδρομες διπλα σου που μπορουν να βοηθησουν.
Βολτίτσα τα 36 χλμ;!
Καλές οι μεγάλες βόλτες για βελτίωση της απόδοσης και του endurance. Καλές και οι ανηφόρες που λατρεύεις. Λένε όμως ότι και οι πολλές μικρές διαδρομές υπό πίεση είναι πολύ καλές για ενδυνάμωση και βελτίωση. Όπως πχ αυτές που κάνω εγώ των 10-15 λεπτών. :lol:
Εννοείται ότι δεν χρειάζεται να απαντήσεις.

harpymonk δεν ξέρω πόσο συχνά έχετε λιακάδα σαν των φωτογραφιών που είδα αλλά έχω δει ότι έχεις πολύ ωραία μέρη για ποδήλατο εκεί (αν εξαιρέσουμε τις ανηφόρες :whistlink: ). Κάμπους, δρομάκια με θέα, λιβάδια με λουλουδάκια, λίμνες...
Και οι φωτό του kilomeater μου αρέσουν πολύ. Εμένα με έχουν φάει τα φανάρια. Πρέπει να φύγω λίγο από την πόλη. Και.... αυτή τη στιγμή μου τηλεφώνησε ο ντελιβεράς ότι έφερε το ποδήλατο σπίτι μου. Αν όλα δείχνουν οκ στις δοκιμές αύριο Σάββατο τότε την Κυριακή πάω μεγάλη (μεγάλη για τα δικά μου μέτρα δηλαδή πάνω από 25-30 χλμ) βόλτα. Θα δοκιμάσω και τα clipless μέσα στο σπίτι να δω αν θα τολμήσω.


36 χλμ κανεις σε 1ωρα και 10 λεπτα στο ισιο, σιγα την ασκηση και με τετοιους ρυθμους δεν καις ουτε καν τη ζαχαρη που εχεις στο σωμα σου σ'αυτη τη διαρκεια αρα ειναι βασικα σαν να μην κανεις τιποτα.
Για τα αλλα δεν θα σου πω, τα εχω ξαναπει :s_bored . Αλλο παω στη δουλεια με ποδηλατο και αλλο κανω ποδηλασια.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#694373
KiloMeater έγραψε:
sknipper έγραψε: Και.... αυτή τη στιγμή μου τηλεφώνησε ο ντελιβεράς ότι έφερε το ποδήλατο σπίτι μου. Αν όλα δείχνουν οκ στις δοκιμές αύριο Σάββατο τότε την Κυριακή πάω μεγάλη (μεγάλη για τα δικά μου μέτρα δηλαδή πάνω από 25-30 χλμ) βόλτα. Θα δοκιμάσω και τα clipless μέσα στο σπίτι να δω αν θα τολμήσω.
ωραια , βαλε καμια φωτο οταν το ετοιμασεις !!
αν πας να κανεις δοκιμη τα cleats φροντισε να εισαι καπου χωρις πιεση για σταματα ξεκινα να του παρεις τον αερα με την ανεση σου
Περιμένω να περάσει η ώρα για να φύγω για σπίτι. Να δω και πως θα ανεβάσω την κούτα στον όροφο, δεν περιμένω να χωράει στο ασανσέρ.
Νοητή λίστα ρυθμίσεων.
Η σέλλα θα πάει αρχικά εκεί που έχω την τωρινή (ύψος από bottom bracket και το ίδιο για μπρος πίσω). Θα μετρ'ησω ξανά τώρα πριν ξεκινήσω για σπίτι.
Το τιμόνι είναι για μένα το πιο σημαντικό και ενδιαφέρον, να δω πως θα μου φανεί και πως θα το ρυθμίσω. Ξεκινάω με ύψος στο ψηλότερο αλλά η περιστροφή στον οριζόντιο άξονα είναι που θέλω να ψάξω ώστε να είναι καλά τα χέρια και στα hoods και στα drops και να φτάνω καλά τα φρένα με τα μικρά μου χέρια. Αφού κυκλοφορήσω θα με απασχολήσει το μήκος του stem το οποίο όμως δεν ξέρω αν θα είμαι σε θέση να αξιολογήσω οπότε ελπίζω να μην με απασχολήσει.
Τα κλιπς θα τα δοκιμάσω σήμερα μέσα στο σπίτι, στο διάδρομο, ώστε να έχω τοίχο δεξιά αριστερά και να μην χωράω να πέσω και θα είμαι ακίνητος καθώς θα γυρίζω τα πεντάλια ανάποδα. Μετά στο πάρκο αν καταφέρω να πάω πρωί πρωί πριν τις 8 που θα αρχίσει να μαζεύει κόσμο, λόγω λιακάδας θα γίνει χαμός. Αν του πάρω τον αέρα τότε κυκλοφορώ (κι οπλοφορώ).
Για τις ταχύτητες δεν ανησυχώ, θα γίνει αυτόματα σε 1-2 μέρες. Το ότι θα είναι 2χ11 βέβαια θα μου έρθει κάπως. Το ότι θα έχουν μικρή απόσταση μεταξύ τους πρέπει να είναι ωραία αίσθηση, με τις 3χ6 που έχω τώρα όλο θέλω κάτι ενδιάμεσο.
Για να δούμε και με τι λάστιχα θα έρθει τελικά. Και να τσεκάρω και αν είναι σωστά φουσκωμένα.
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#694386
italakias έγραψε:Το καψιμο της ζαχαρης ειναι αποτελεσμα της πολυωρης ασκησης και οχι ασκηση.


Το καψιμο της ζαχαρης ειναι αποτελεσμα της ζωης.
Η εξαφάνιση της απο το αιμα ειναι θεμα πεινας η ασκησης. Το ζητουμενο ειναι τι γινεται μετα, εκει μπαινει η ασκηση στην εξίσωση...
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#694387
sknipper έγραψε:Περιμένω να περάσει η ώρα για να φύγω για σπίτι. Να δω και πως θα ανεβάσω την κούτα στον όροφο, δεν περιμένω να χωράει στο ασανσέρ.
Νοητή λίστα ρυθμίσεων.
Η σέλλα θα πάει αρχικά εκεί που έχω την τωρινή (ύψος από bottom bracket και το ίδιο για μπρος πίσω). Θα μετρ'ησω ξανά τώρα πριν ξεκινήσω για σπίτι.
Το τιμόνι είναι για μένα το πιο σημαντικό και ενδιαφέρον, να δω πως θα μου φανεί και πως θα το ρυθμίσω. Ξεκινάω με ύψος στο ψηλότερο αλλά η περιστροφή στον οριζόντιο άξονα είναι που θέλω να ψάξω ώστε να είναι καλά τα χέρια και στα hoods και στα drops και να φτάνω καλά τα φρένα με τα μικρά μου χέρια. Αφού κυκλοφορήσω θα με απασχολήσει το μήκος του stem το οποίο όμως δεν ξέρω αν θα είμαι σε θέση να αξιολογήσω οπότε ελπίζω να μην με απασχολήσει.
Τα κλιπς θα τα δοκιμάσω σήμερα μέσα στο σπίτι, στο διάδρομο, ώστε να έχω τοίχο δεξιά αριστερά και να μην χωράω να πέσω και θα είμαι ακίνητος καθώς θα γυρίζω τα πεντάλια ανάποδα. Μετά στο πάρκο αν καταφέρω να πάω πρωί πρωί πριν τις 8 που θα αρχίσει να μαζεύει κόσμο, λόγω λιακάδας θα γίνει χαμός. Αν του πάρω τον αέρα τότε κυκλοφορώ (κι οπλοφορώ).
Για τις ταχύτητες δεν ανησυχώ, θα γίνει αυτόματα σε 1-2 μέρες. Το ότι θα είναι 2χ11 βέβαια θα μου έρθει κάπως. Το ότι θα έχουν μικρή απόσταση μεταξύ τους πρέπει να είναι ωραία αίσθηση, με τις 3χ6 που έχω τώρα όλο θέλω κάτι ενδιάμεσο.
Για να δούμε και με τι λάστιχα θα έρθει τελικά. Και να τσεκάρω και αν είναι σωστά φουσκωμένα.


Τι ακριβως τις κανεις τις 18 ταχυτητες που εχεις τωρα και τι θα κανεις τις 22 που ερχονται ειναι καποιο ερωτημα παντως...
Οσο για το αν η ασκηση των 10 λεπτων που κανεις σε κανει καλυτερο, αν ισχυει τοτε εισαι σιγουρα σε επιπεδο επαγγελματία (ο φοβος και ο τρομος του παρκου) και σιγουρα θα χτυπήσεις πολλα ΚΟΜ.
Ειμαι σιγουρος οτι ερχονται πολλες ωρες αναλυσεων και ερευνων (στο ιντερνετ), το καλοκαιρι ειναι ηδη φουλυ μπουκντ :lol:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#694394
harpymonk έγραψε:Τι ακριβως τις κανεις τις 18 ταχυτητες που εχεις τωρα και τι θα κανεις τις 22 που ερχονται ειναι καποιο ερωτημα παντως...
Οσο για το αν η ασκηση των 10 λεπτων που κανεις σε κανει καλυτερο, αν ισχυει τοτε εισαι σιγουρα σε επιπεδο επαγγελματία (ο φοβος και ο τρομος του παρκου) και σιγουρα θα χτυπήσεις πολλα ΚΟΜ.
Ειμαι σιγουρος οτι ερχονται πολλες ωρες αναλυσεων και ερευνων (στο ιντερνετ), το καλοκαιρι ειναι ηδη φουλυ μπουκντ :lol:
Εξήγησα ξεκάθαρα τι προσφέρει η 11 κασέτα σε σχέση με την 6άρα, μικρότερες αποστάσεις ανάμεσα σε σχέσεις ώστε να έχεις βολικό cadence. Αλλά είσαι βιαστικός και δεν διαβάζεις προσεκτικά. :iconcool:
Για την άσκηση του 10λέπτου σου είπα να μην απαντήσεις. Αλλά δεν κρατιέσαι, λοιπόν δεν έχεις καθόλου χιούμορ μου φαίνεται. Αλλά τι περιμένω, Ελβετός... φημίζονται για την έλλειψη χιούμορ! :shifty:
Φυσικά και θα υπάρξουν αναλύσεις. :lol: Και θα χαρώ να υπάρχουν και σχολιασμοί και συζητήσεις. Ελπίζω όχι κακεντρεχείς απόψεις.
Αλλά προς το παρόν ξεκινάω μοιραζόμενος τη χαρά μου. Στην είσοδο του κτιρίου με περίμενε τεράστιο πακέτο 175χ102χ24 που έλεγε RIBBLE με μεγάλα γράμματα και που ευτυχώς χώρεσε στο ασανσέρ όρθιο. Για να δω το ποδήλατο έπρεπε να βγάλω αρκετά χαρτόνια και άφθονο bubble wrap. Σχεδόν πλήρως συναρμολογημένο, σέλλα στη θέση της, λάστιχα φουσκωμένα, φτερά στη θέση τους, απλά το τιμόνι στριμμένο 90° και όχι στο stem αλλά στηριγμένο με κολλητική ταινία στο οριζόντιο, πεντάλια δεν έχει και οι δύο θήκες για μπουκάλια (για τις μεγάλες διαδρομές :ninja: ) σε χρώμα ασορτί με τη διχρωμία σε σακουλάκια μαζί με κάποια άλλα πραματάκια, εργαλεία κλπ. Και έξτρα βαλβίδες αν τυχόν κάνω μετατροπή σε tubeless.
Το βάρος σε σχέση με το παλιό είναι μια ευχάριστη έκπληξη. Και η σύζυγος σχολίασε θετικά και με λίγο ζήλεια (το δικό της είναι 13,7kg).
Το χρώμα μπλε στο χωλ δείχνει αρκετά διακριτικό (σκούρο) αλλά όταν του ρίχνω φως σπαρταράει, είναι μεταλλικό. Θα δούμε αύριο πως θα φανεί στον ήλιο. To μέγεθος είναι το σωστό (Small-51 όπως πρότεινε το site τους για το ύψος μου). Οι ενώσεις των σωλήνων εκτός αυτών στη μεσαία τριβή είναι εντελώς ομαλές χωρίς καθόλου σημάδια κόλλησης.
'Εβαλα το τιμόνι, αν και λέει ότι είναι 42 το μέτρησα και κέντρο κέντρο είναι γύρω στο 40 (για τον harpymonk που τα θέλει στενά). το οριζόντιο είναι λίγο οβάλ για αυξημένη επιφάνεια επαφής από πάνω και πάει και λίγο προς τα πίσω και ίσως να έχει κι ελάχιστο flare.
Το ρύθμισα κάπου που μοιάζει βολικό, φτάνω τα φρένα κι από πάνω κι από κάτω. Δεν το χαμήλωσα αλλά ούτε και έβαλα ανάποδα το stem που γέρνει λίγο προς τα κάτω.
Τη σέλλα είναι λίγο παρδαλή (χρωματάκια μπλε ανοιχτό, μπλε σκούρο, γυαλιστερό μαύρο, ματ μαύρο) αλλά ο πωπός μου μάλλον καλή τη βρήκε και μάτια δεν έχει. Ακόμα δεν την έχω πειράξει, ίσα που φτάνω κάτω και με τα δύο πόδια αλλά νομίζω θα χρειαστεί λίγο σήκωμα όταν μπούνε και τα πεντάλια. Το παλουκόσελο είναι πλήρως κάρμπον όπως ζήτησα (για να απορροφά τους κραδασμούς από την άγρια άσφαλτο).
Τα λάστιχα είναι αυτά που τους είχα πει, Schwalbe G-One Speed, 40άρια με πολύ ρηχά σχεδόν ανεπαίσθητα καρουμπαλάκια (σαν το πιο γνωστό μοντέλο Allround αλλά αντί για καρουμπαλάκια 1,3mm στο Speed είναι 0,3mm). Σχεδόν σλικ για μειωμένες τριβές αλλά φαρδύ για πρόσφυση.
Οι ζάντες οι "φαρδιές" Mavic Allround με 23 εσωτερική διάμετρο.
Τα φρένα τα υδραυλικά μe λεβιέδες και δαγκάνες 105 αλλά με δίσκους Tektro (όπως το έλεγαν).
Το bottom bracket σπειρωτό.
Το groupset 105 εμπρός πίσω, μαύρο με 50/34 εμπρός και 11-32 πίσω (τα πίσω γρανάζια ασημί δυστυχώς).
Το ένα και μοναδικό κακό/λάθος που βρήκα είναι ότι οι βραχίονες είναι 172,5 και όχι 170 που είχα ζητήσει. Δεν τρελλαίνομαι, μια ζωή με 172,5 ήμουν αλλά είχα αποφασίσει πως θέλω λίγο μικρότερο. Θα τους στείλω μήνυμα να δούμε τι θα πούνε.
Πεντάλια θα δούμε ποια θα βάλω, μάλλον θα δοκιμάσω τα κλιπς και βλέπουμε.
Έτσι καινούργιο, αγκρατζούνιστο και καθαρό που είναι δεν μου κάνει καρδιά να το βγάλω έξω.... :s_yes
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#694396
sknipper έγραψε:και οι δύο θήκες για μπουκάλια (για τις μεγάλες διαδρομές :ninja: )


:lol: :lol: :lol: