Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#693287
harpymonk έγραψε:
PeterPan έγραψε:
harpymonk έγραψε:Αυριο πρωτη μερα εξω:

Εικόνα

Ελπιζω το μπρατσο να αντεξει.
Εμένα το garmin vivoactive 3 μου δίνει πάντα 0 elevation.

Στo manual λέει πως το elevation calibration γίνεται αυτόματα 30 δεύτερα αφότου πιάσει σήμα gps. Παρόλα αυτά πάλι 0 βγάζει...

Αυτό είναι προεπισκόπηση διαδρομής για αύριο στο Strava?


Ναι, ειναι πολυ καλο το Strava σ'αυτον τον τομεα, το φτιαχνεις, το φορτωνεις και πας. Οταν σχεδιαζει αποφεύγει επικινδυνους δρομους, κλπ.

Ερωτηση ιατρικη, εσπασα το αριστερο μπρατσο μου πριν 4,5 βδομαδες 1 εκ μετα τον καρπο. Το σπασιμο μια ευθεια γραμμη.
Τωρα ποναει ακομα, λογικο (δεν εχω ξανασπασει τιποτα, δεν εχω εμπειρία);
Ειναι ακομα πρησμένο (οχι πολυ αλλα ειναι), λογικο;

Θενκς.


Λογικά έχεις κάτι τέτοιο

https://www.google.com/search?q=distal+ ... lwTEr6_YAQ

Εφόσον είναι εκτός άρθρωσης, ταξινομούνται σε κατάγματα έκτασης (colles) ή κάμψης (smith).
Αν έχει γίνει ανάταξη (που φαντάζομαι πως θα έκαναν) και είναι αποδεκτή η κλίση, τότε χρειάζεται 6 εβδομάδες νάρθηκα, στους νεότερους ίσως 4-6 αναλόγως. Είναι λογικό να είναι πρησμένο, το περιόστεο αντιδρά και με το αιμάτωμα και την όλη διαδικασία είναι αναμενόμενο. Αφού βγάλεις τον νάρθηκα, τότε μπορείς να κάνεις μαλάξεις ώστε τα μαλακά μόρια να επιστρέψουν στο φυσιολογικό, ίσως διαρκέσει εβδομάδες ή και μερικούς μήνες, αναλόγως.

Οπότε μην ανησυχείς. Πως πας ποδήλατο, με τον νάρθηκα?

ΥΓ: Αν χειρουργήθηκες, ο νάρθηκας μένει 2 εβδομάδες αντί για 6. Συντηρητικά πήγε?
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#693292 Ευχαριστώ, μου εβαλαν ενα μαραφετι (οχι γυψο, αυτο με τις γαζες που βρεχεις και σκληραινουν) το οποιο το εκοψαν κατα μηκος λογω πρηξιματος. Οχι χειρουργείο.
Το εβγαζα για να κανω ποδηλατο μεσα κλπ.
Μετα απο 4 βδομαδες (την περασμενη Τριτη) πηγα να ξαναβγαλω ακτινογραφία αλλα δεν μου ειπαν τιποτα και μου ειπαν οτι ο γιατρος μου (εδω εχουμε οικογενειακους γιατρους) θα μου πει. Δεν τον πηρα.
Εκτοτε ειμαι χωρις το μαραφετι. Σημερα πρωτη φορα καταπονηση με ποδηλατο εξω, με "προσοχη" :s_biggrin
Το σπασιμο ηταν σαν γιαλι, δεν το εβαλαν στη θεση του κλπ. το αφησαν οπως ηταν.
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#693359
harpymonk έγραψε:Αυριο πρωτη μερα εξω:

Εικόνα

Ελπιζω το μπρατσο να αντεξει.


Τελικα βγηκε:
52,59 χλμ, 756 μετρα υψομετρική 1 ωρα 49 λεπτα, ηρεμα (206 w avg.).
Το μπρατσο αντεξε,no problemo, μονο που ηταν δυσκολες οι αλλαγες ταχυτητων αριστερα (τις εκανα συχνα με το δεξι).
Απιθανος καιρος και μερα.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#693936 Αδειούχος σήμερα , ο καιρός έχει φτιάξει .... μεγάλα σχέδια
Έχω κάνει τα πλάνα μου , έχω πάρει υγρά , ποδήλατο λαδωμένο φουσκωμένο
Εικόνα

Πάω στο σταθμό , κάνα 10λέτο με το ποδήλατο από το σπίτι , Επιβιβάζομαι
Η διαδρομή είναι κάνα 25λέπτο μέχρι τα σύνορα Σλοβακία όπου και κατεβαίνω
Φοράω ζώνες κράνη γάντια και....... βλέπω το πίσω λάστιχο φλατ .... η πιο σωστά η σαμπρέλα
Το λάστιχο που άλλαξε μόλις πριν δυο εβδομάδες δεν έχει κανένα σημάδι
Το λάστιχο συπτωματικα το κοίταγα όσο καθόμουνα στο τρένο και το καμάρωνα .... πλήρως φουσκωμένο .....και μάχιμο

Εντάξει η απογοήτευση στο μέγιστο
Ούτε να το βλέπω αυτή τη στιγμή

Τη ζάντα τη κοίταξα και ψαχούλεψα πολύ προσεκτικά πριν το αλλάξω για οποιαδήποτε ανωμαλία στη ταινία όπου άλλου και είναι κατά καινούργια με μηδέν φθορές χωρις σημάδια καμία ένδειξη
Άβαταρ μέλους
By citastak
#693945
KiloMeater έγραψε:Αδειούχος σήμερα , ο καιρός έχει φτιάξει .... μεγάλα σχέδια
Έχω κάνει τα πλάνα μου , έχω πάρει υγρά , ποδήλατο λαδωμένο φουσκωμένο
Εικόνα

Πάω στο σταθμό , κάνα 10λέτο με το ποδήλατο από το σπίτι , Επιβιβάζομαι
Η διαδρομή είναι κάνα 25λέπτο μέχρι τα σύνορα Σλοβακία όπου και κατεβαίνω
Φοράω ζώνες κράνη γάντια και....... βλέπω το πίσω λάστιχο φλατ .... η πιο σωστά η σαμπρέλα
Το λάστιχο που άλλαξε μόλις πριν δυο εβδομάδες δεν έχει κανένα σημάδι
Το λάστιχο συπτωματικα το κοίταγα όσο καθόμουνα στο τρένο και το καμάρωνα .... πλήρως φουσκωμένο .....και μάχιμο

Εντάξει η απογοήτευση στο μέγιστο
Ούτε να το βλέπω αυτή τη στιγμή

Τη ζάντα τη κοίταξα και ψαχούλεψα πολύ προσεκτικά πριν το αλλάξω για οποιαδήποτε ανωμαλία στη ταινία όπου άλλου και είναι κατά καινούργια με μηδέν φθορές χωρις σημάδια καμία ένδειξη



Βγάλε το λάστιχο και βάλε το χέρι σου από τη μέσα μεριά και πέρασέ το. Μπορεί να έχει μπει κανένα μικρό ακιδάκι. Αν ΔΕΝ έχει μπει, τότε τσέκαρε τις ακτίνες σου από τη μέσα μεριά της ζάντας. Μήπως κάποια εξέχει και τρυπάει τη σαμπρέλα. Αν δεν, βγάλε σαμπρέλα, φούσκωσε και προσπάθησε να καταλάβεις τι έγινε.

Σε κάθε περίπτωση βάλε quick release στον πίσω τροχό και έχε μαζί σου τρομπίτσα και σαμπρέλα. Είναι κρίμα να χάνουμε βόλτες.

Στο καινούριο, τα δικά μου είναι tubeless με ζουμί και ηρεμείς.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#693946 Ελαττωματική βαλβίδα;
Όταν όλα αποτύχουν Κιλο, γυρνάς στα βασικά. Λεκανιτσα με νερό στην αυλή και τρομπαρεις την σαμπρέλα. Φανελάκι πάλκο, βαφτιστικός σταυρός με αλυσίδα και ραδιοφωνακι δίπλα είναι εκ των ων ουκ άνευ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#693948 Έτσι. Κάνε και μερικά σημάδια στο σύστημα σαμπρέλας/ζάντας/ελαστικού πριν τα βγάλεις εντελώς ώστε όταν βρεις την τρούπα να μπορείς να δεις πού είναι το πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#693957
drdino έγραψε:Έτσι. Κάνε και μερικά σημάδια στο σύστημα σαμπρέλας/ζάντας/ελαστικού πριν τα βγάλεις εντελώς ώστε όταν βρεις την τρούπα να μπορείς να δεις πού είναι το πρόβλημα.
Το σωστό είναι πάντα όταν βάζεις σαμπρέλα να την σημαδεύεις δεξιά αριστερά (ή αν έχει σημάδι να το βάζεις πάντα από την ίδια μεριά) και να βάζεις το λάστιχο έτσι ώστε πχ η αρχή της μάρκας να είναι πάνω από την τρύπα για τη βαλβίδα. Έτσι θα μπορείς να ξέρεις ποιο σημείο ζάντας αντιστοιχεί σε τι στη σαμπρέλα και σε τι στο λάστιχο.


Σχετικά με το υψόμετρο ίσως να έχει σχέση ότι το Garmin Vivoactive 3 έχει βαρόμετρο οπότε πρέπει να πεις στο Garmin Connect να: disable elevation corrections. To βρίσκεις σε κάθε δραστηριότητα στο δεξί περιθώριο κάτω από το ρολόι.


Για το σπασμένο χέρι πρόσεχέ το, και μόνο ότι ήταν ακινητοποιημένο (αν και έκανες ζαβολιά) σημαίνει ότι αδυνατίζουν οι μύες και θα χρειαστείς καιρό και ασκήσεις μέχρι να δυναμώσει. Οι μύες ειναι σημαντικός παράγοντας στη μεταφορά φορτίων, βοηθάνε να μην παίρουν όλο το ζόρι τα κόκαλα.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#693967 ειχα πει θα το παρατησω και δε θα ασχοληθω ... βασικα να το πεταξω μου ερχοτανε εκεινες τις πρωτες στιγμες...
αλλα μια ωριτσα αναμονη μεχρι να γυρισει το τρενο απο τη Μπρατισλαβα να με παρει πισω , μονος μου σε σταθμο φαντασμα που δεν υπηρχε ψυχη , με καλμαρε....
Εφτασα σπιτι και βγαζω τη σαμπρελλα... τη φουσκωνω... αμεσως βλεπω το σκισιμο .. μαλιστα ειχε και green slime μεσα το οποιο αφου βγηκε λιγο φανηκε να στεγανοποιησε την τρυπα (μετα τι σκαλισα ξανα)
ειναι στο πλαι... ψηλαφισα (ξανα) με τα δαχτυλακια (χωρις γαντια κτλ) τα χειλη απο τη ζαντα .. τιποτα... ακτινες, ταινια μεσα.. τιποτα..
επειδη ειναι κοντα στη βαλβδιδα (καμια 10αρια ποντους) μπορουσα να εστιασω και ακριβως που να ψαξω στη ζαντα... ε δεν υπαρχει το παραμικρο...
εκανα τα ιδια και στο λαστιχο.. το ακουμπησα παντου απο μεσα... δεν βρηκα τιποτα....

να μαγκωσε η σαμπρελλα καπως κατα την τοποθετηση του ελαστικου; το εχω κατα νου στην τοποθετηση και ειμαι προσεκτικος , με πλαστικο λεβιεδακι |λογοκρισία| |λογοκρισία|.. δηλαδη και την νεα που εβαλα τωρα παλι το ιδιο προσεκτικα την εβαλα δεν μπορω να κανω κατι πααραπανω
Αλλα παλι, εκανα ~100 χιλιομετρα περιπου απο τοτε που την αλλαξα τη νεα σαμπρελλα... δεν θα εσκαγε πιο πριν ;
το μονο που εκανα σημερα διαφορετικο επειδη θα ηταν μεγαλη η αποσταση και η διαδρομη καλη, ανεβασα την πιεση απο 61 στα 67 πριν να φυγω

η αυτοπεποιηθηση μου για πιο μακρυνες βολτες ειναι στο ναδιρ :(
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#693968 Ιδέα μου είναι ή έχει η σαμπρέλα witness mark στο μήκος και πάνω σε αυτό είναι η τρούπα; Τι ακουμπάει σε όλο αυτό σημείο;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#693971 και εμενα αυτη ηταν η πρωτη σκεψη οταν την εβγαλα
γιαυτο λεω μπας και μπαγκωσε αναμεσα στη ζαντα και το λαστιχο καπως (που το θεωρω λιγο απιθανο πρακτικα εφοσον το εχω κατα νου στην τοποθετηση και το προσεχω) ... λογικα σε εκεινο το υψος ειναι εκει που καθεται το λαστιχο στη ζαντα