Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#702235 Ευχαριστίες.
Το κράνος, τώρα, είναι ένα θέμα.. :innocent:
Εννοείται ότι στις μεγάλες βόλτες είναι πάντα στην κεφαλή, αλλά στις μικρές καθημερινές, τις βόλτες γειτονιάς (ενδοδημοτικές να τις πω με τη σημερινή ορολογία) δεν.. :innocent: Δεν κάνω δηλ αυτό που κάνω με τη ζώνη ασφαλείας: εφαρμογή ακόμη και για αλλαγή πάρκινγκ στα 10 μέτρα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#702247
JarnoT έγραψε:Ευχαριστίες.
Το κράνος, τώρα, είναι ένα θέμα.. :innocent:
Εννοείται ότι στις μεγάλες βόλτες είναι πάντα στην κεφαλή, αλλά στις μικρές καθημερινές, τις βόλτες γειτονιάς (ενδοδημοτικές να τις πω με τη σημερινή ορολογία) δεν.. :innocent: Δεν κάνω δηλ αυτό που κάνω με τη ζώνη ασφαλείας: εφαρμογή ακόμη και για αλλαγή πάρκινγκ στα 10 μέτρα.

Κακως. Ο κουζουλος δεν ξερεις ποτε θα πεταχτει και αν πεσεις απο σαπουνονερα η ασφαλτος δεν θα ρωτησει ουτε απο τι επεσες ουτε με ποσα. :s_wink
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#702262 Καλορίζικο! Πολύ όμορφο! Από μικρός ήθελα μια κούρσα αλλά δεν... :(

Ξενοφών μετακομίσατε ήδη, ή ο γύρος ήταν απλά μια προθέρμανση για αυτό που θα ακολουθήσει;
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#702281
JarnoT έγραψε:Τελικά το πήρα το ποδηλατάκι! Σε πολύ καλή κατάσταση/συντήρηση, καινούρια καλώδια, σύρματα, γρανάζια, τακάκια, επένδυση τιμονιού, πεντακάθαρο, μικρή φθορά σε σέλα και στους δακτυλίους ρύθμισης ύψους του τιμονιού.
Έκανα απόψε μια πρώτη αναγνωριστική βόλτα, να ρυθμίσω σέλα, να συνηθίσω τις αλλαγές ταχυτήτων και φυσικά τη στάση πάνω στο τιμόνι.
Πολύ καλύτερα απ' ό,τι το περίμενα, συνήθισα εύκολα. Θα ήθελα ιδανικά λίγο πιο κοντό το οριζόντιο στέλεχος στο τιμόνι, αλλά οκ. Σκέφτομαι να ανεβάσω κατά να δακτύλιο πάνω το τιμόνι (έχει ένα slot διαθέσιμο), ίσως και να το στρίψω ελάχιστα προς τα πάνω ώστε να έρθει εκεί που το θέλω.
Πολύ γλυκιά η κύλιση, καθώς και οι αλλαγές ταχυτήτων. Εθιστικός ο τρόπος που επιταχύνει (σχεδόν 9 κιλά βάρος είναι) σε σχέση με το ideal megisto μου, και το χάρηκα πολύ. Ωστόσο έχω συνηθίσει στα δισκόφρενα και τα v-brakes του Koga θέλουν μια εξοικείωση εκ νέου.
Μεγειές!
Κι εμένα μου έκανε εντύπωση πόσο εύκολα συνήθισα το γυριστό τιμόνι και τη στάση, βασικά είναι πιο φυσικό το χέρι να είναι πάνω κάτω παρά μέσα έξω.
Το να στρίψεις το τιμόνι προς τα πάνω για να σου έρθει πιο κοντά είναι απλά για επιβεβαίωση, δεν είναι λύση και μπορεί να σε ενοχλήσει (και μπορεί να μην φτάνεις τα φρένα από τα drops). Αν το ποδήλατο είναι προς το μεγάλο για σένα ή το στέλεχος είναι μακρύ για σένα καλύτερα να πάρεις πιο κοντό στέλεχος. Επίσης βλέπω ότι το στέλεχος έχει κλίση, μπορείς να το γυρίσεις ανάποδα πάνω κάτω για να σου ανεβάσει λίγο το τιμόνι. Μπορείς και να παίξεις λίγο και με το εμπρός πίσω της σέλλας αλλά και αυτό είναι λάθος. Το εμπρός πίσω της σέλλας δεν πρέπει να εξαρτάται από το τιμόνι αλλά από την όλη δυναμική ισορροπία σου και την ισχύ του κορμού σου. Πρώτα ρυθμίζεις σέλλα και μετά τιμόνι.
Στην αίσθηση του αρπάγματος και της επιτάχυνσης το βάρος βοηθάει αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Είναι και οι ακαμψία του σκελετού και οι ρόδες.
Καλά χλμ.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#702309
axel12p έγραψε:Καλορίζικο! Πολύ όμορφο! Από μικρός ήθελα μια κούρσα αλλά δεν... :(

Ξενοφών μετακομίσατε ήδη, ή ο γύρος ήταν απλά μια προθέρμανση για αυτό που θα ακολουθήσει;


είμαστε σε μεταβατική φάση... Προθέρμανση ναι, σίγουρα όταν εδραιωθώ θα γίνεται διευρυμένος ο γύρος...
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#702485
sknipper έγραψε:Επίσης βλέπω ότι το στέλεχος έχει κλίση, μπορείς να το γυρίσεις ανάποδα πάνω κάτω για να σου ανεβάσει λίγο το τιμόνι.

Ναι, το παρατήρησα κι εγώ και θα το δοκιμάσω. Ίσως θα φαίνεται λίγο παράταιρο, αλλά αν βολέψει, οκ.
Αν και, κάνοντας λίγες μικρές βόλτες περισσότερο είναι ιδέα μου ότι θα ήθελα πιο κοντά τα χειριστήρια παρά ανάγκη. Δεν είχα και ποτέ μου γυριστό τιμόνι, οπότε θέλω λίγο χρόνο.
Σ' ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#702506
JarnoT έγραψε:
sknipper έγραψε:Επίσης βλέπω ότι το στέλεχος έχει κλίση, μπορείς να το γυρίσεις ανάποδα πάνω κάτω για να σου ανεβάσει λίγο το τιμόνι.
Ναι, το παρατήρησα κι εγώ και θα το δοκιμάσω. Ίσως θα φαίνεται λίγο παράταιρο, αλλά αν βολέψει, οκ.
Αν και, κάνοντας λίγες μικρές βόλτες περισσότερο είναι ιδέα μου ότι θα ήθελα πιο κοντά τα χειριστήρια παρά ανάγκη. Δεν είχα και ποτέ μου γυριστό τιμόνι, οπότε θέλω λίγο χρόνο.
Κι εγώ στην ίδια θέση είμαι, πρώτη φορά γυριστό τιμόνι, έχω 673χλμ. Δεν ξέρω αν είναι μακρύ το στέλεχος, μερικές φορές μου φαίνεται λίγο μακρύ άλλες φορές όχι. Κάποια στιγμή μπορεί να δανειστώ από φίλο που έχει ένα καβάντζα πιο κοντό (8 σντί 9εκμ) να δοκιμάσω αλλά δεν βιάζομαι.

Πλέον νομίζω καταστάλαξα στη θέση των cleats. Τα είχα βάλει κάπως, έπαιξα λίγο και μετά ο φίλος λέει εγώ τα βάζω τέρμα εμπρός. Το δοκιμάζω (υποτίθεται όσο πιο μπροστά τόσο πιο πολύ δύναμη) και μετά από μερικές μέρες άρχισε να ενοχλεί τους τένοντες στο εμπρός μέρος του αστραγάλου, βασικά προκάλεσε αστάθεια=ανισορροπία που πέρασε αμέσως μόλις μετακόμισα τα cleats 2mm πιο πίσω. Και επειδή το αριστερό ενοχλούσε ακόμα λιγάκι το πήγα ένα τσικ ακόμα πιο πίσω. Το αριστερό μου πόδι είναι ίσως λίγο πιο μακρύ, το έχω νιώσει και στο ποδήλατο (το δεξί μου έχει φύγει από βρεγμένο πεντάλι 1-2 φορές) αλλά και στο τρέξιμο (προτιμάω την αριστερή και όχι τη δεξιά κλίση του οδοστρώματος). Και βέβαια όταν είναι στη σωστή θέση και το κλιπάρισμα γίνεται πιο εύκολο, το πόδι πάει φυσικά στη σωστή θέση.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#702771 Σήμερα πήγαμε εκδρομή, νοικιάσαμε ποδήλατα και πήραμε τα δάση και τα βουνά.
Πιο ειδικά για τα ποδήλατα. Μου έτυχε crosscountry mountain bike Trek Marlin 6 με μπροστινή ανάρτηση 100mm και λάστιχα άγρια Bontrager XR2 Comp σε διάσταση 29x2.2 με υδραυλικά δισκόφρενα και 2x8 ταχύτητες Altus. 36-22 τα εμπρός γρανάζια, 11-34 πίσω, με 175mm πεντάλια (γκρρρρ) αυτό που μου έτυχε (μέγεθος ML). Τιμονάρα τεράστια 720mm βάρος ~14,5kg.
Εικόνα
Όταν μετά από λίγα μέτρα και ρύθμιση σέλλας το ψιλοσυνήθισα κατάλαβα ότι η έννοια ταχύτητας είναι σχετική. Πας ενοχλητικά αργά και μόλις προσπαθήσεις να πας πιο γρήγορα ναι μεν πας αλλά αισθάνεσαι ότι ανάρτηση, βάρος και λάστιχα σου κλέβουν τα βατ. Βέβαια οι χάρες του είναι αλλού, στο παιχνίδι και τις βλακειούλες. Και νομίζω άρχισα να αποδέχομαι ότι η ηλεκτρική υποβοήθηση είναι αρκετά σημαντική σε εκτός δρόμου καταστάσεις, σου επιτρέπει να πας εκεί που δεν μπορούσες γιατί δεν έπρεπε να πας και σου διορθώνει τα λάθη όταν πας να κάνεις βλακείες...
Είχε την πλάκα του αλλά σιγουρεύτηκα ότι δεν με ενδιαφέρει το εκτός δρόμου, δεν είναι για μένα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#703207
bujinkan έγραψε:Πρώτα βήματα στο mountain biking ...πείρα μηδέν

https://youtu.be/nOeNwDw-DNA

sony
Τι φοράς εκεί; Μόνο κράνος και γάντια;
Αν πέσεις θα πονέσει πολύ, παρά πολύ!

Redmi Note 8 Pro