Τσκ τσκ τσκ τσκ τσκ....
Τσκ τσκ τσκ τσκ τσκ....
Χρήστος Λάππας έγραψε:Από περιέργεια, σήμερα που ήμουν μόνος μου, πήγα πιο γρήγορα, βασικά όσο γρήγορα μπορούσα χωρίς να με ενοχλεί το γόνατο μου -και φυσικά με προσοχή στα φανάρια, την κίνηση και τα διάφορα εμπόδια που υπάρχουν στην διαδρομή μου (ανέβα-κατέβα ποδηλατόδρομους με πεζούς, πεζόδρομους, πέρα δώθε σε μαρίνες και λιμανάκια και δυο γύροι στον Άγιο Κοσμά με στάσεις μέσα για να περάσω τις αλυσίδες που κλείνουν τον δρόμο).Δεν ξέρω τι να πω....
Ε... @@. Η μέση μου ταχύτητα ήταν 16,9 χλμ/ωρα.
Χρήστος Λάππας έγραψε:Μια χαρά μπορώ και το ευχαριστιέμαι...Αυτό είναι το σπουδαιότερο, φοβόμουνα ότι σε τρώνε τα φανάρια και το σταμάτα ξεκίνα, αφού το ευχαριστιέσαι απλά πάσο.
Χρήστος Λάππας έγραψε:Όχι αυτό που με τρώει αυτές τις μέρες είναι η τεμπελιά και η ζέστη!Με λίγη εξάσκηση θα δεις μεγάλη βελτίωση. Αν σου ταιριάξει το ποδήλατο (σέλλα, θέση, στάση, μέγεθος) και βρεις το ρυθμό σου θα εκπλαγείς ευχάριστα.
Μεταξύ μας, βλέπω τα strava φίλων και μου πέφτουν τα μαλλιά από τα χιλιόμετρα και τις υψομετρικές που βγάζουν. Κάποιοι μάλιστα είναι ακόμα πιο πουρόγεροι από μένα.
Cosmonaut21 έγραψε:Παρατηρώ όταν τραβάω το δεξί λεβιέ για το πίσω φρένο πως κάνει σα να θέλει λίπανση.Σημειωτέον ότι το ποδήλατο είναι καινούργιο.Είναι μεγαλύτερη η διαδρομή για το πίσω καμιά φορά με στροφές οπότε μπορεί να έχει λίγο αυξημένες τριβές. Αν είναι φτηνιάρικο ποδήλατο είναι εως και αναμενόμενο. Αν και καινούργιο αξίζει να σιγουρευτείς ότι δεν έχει κάποιο κακό σημείο είτε στη σύνδεση με το λεβιέ είτε σε άλλα σημεία και ίσως να του ρίξεις και λίγο λιπαντικό όπου μπορείς. Δες πρώτα μήπως πιάνει μονόπαντα το φρένο οπότε θέλει ρύθμιση.
Τι θέλω να πω.Ο αριστερός λεβιές αν τον τραβήξεις χιλιοστό-χιλιοστό κινείται ελεύθερα.Ο δεξής αν κάνεις το ίδιο είναι σα να δυσκολεύται λίγο.Ο ποδηλατάς μου είπε πως είναι κομπλέ αλλά δεν ήταν έτσι μέχρι τώρα.Έχω V-brakes.
travelman έγραψε:Συνήθως οι ζάντες τρέκκινγκ έχουν 19 χιλ. εσωτερικό πλάτος οπότε σύμφωνα με τον αείμνηστο ποδηλατικό γκουρού θείο Σέλντον παίρνει 28άρι ελάχιστο πλάτος https://www.sheldonbrown.com/tire-sizing.html . Στην πράξη βέβαια έχω δει τρέκκινγκ με λάστιχα που μοιάζουν στο μάτι 25άρια ίσως και 23άρια, με άγνωστα αποτελέσματα από πλευράς μακροζωίας και αντοχής. Αν θες να είσαι πιο βέβαιος μέτρα το εσωτερικό πλάτος της ζάντας σου.
Το θέμα είναι εάν θες να το κάνεις αυτό, δηλαδή να κατέβεις κάτω από το 28άρι λάστιχο όχι για λόγους συμβατότητας αλλά για λόγους χρήσης. Για εμένα τα τρέκκινγκ είναι αποτέλεσμα του μάρκετινγκ και όχι αναγκών και το ίδιο συμβαίνει με τα εργοστασιακά τους ελαστικά, τα οποία είναι σαν τρακτέρ για τις ανάγκες τις ασφάλτου. Οπότε θα πρότεινα να αλλάξεις τύπο ποδηλάτου δηλαδή να το πουλήσεις και να πάρεις ένα άλλο στα ίδια χρήματα περίπου μεταχειρισμένο το οποίο θα είναι πιο ασφάλτινο. Επειδή αυτό είναι μεγάλη μανούρα και για να μη σε φιτιλιάζω καλοκαιριάτικα που οι τιμές των μτχ ποδηλάτων είναι στο ζενίθ, στο αρχικό σου ζήτημα θα πρότεινα ένα μαλακό, 28άρι-32άρι (αναλόγως των κιλών σου) ΚΑΡΑΦΛΟ λάστιχο και νομίζω θα είσαι μία χαρά. Τώρα πολλές κούρσες πλασσάρονται με 28άρια, οι προ στους αγώνες βγαίνουν με 25άρια λάστιχα στους καθαρά ασφάλτινους και σε τύπου Παρί-Ρουμπέ που έχει λακούβες ...ελληνικού επιπέδου κατεβαίνουν με 28-30 πλάτος και εσύ θες να βάλεις στο τρέκκινγκ 23άρι? Μικρές εμπειρίες που είχα με 23άρια μου έδειξαν ότι δεν φρενάρεις και δεν στρίβεις με αυτά τα λάστιχα. Τώρα εάν φοράς κολάν και βγαίνεις παραλιακή και βάζεις 100άρες βόλτες ίσως να μαζεύουν πόντους αλλά και σε αυτή την περίπτωση θα είχες ήδη αλλάξει το ποδήλατο σου...
Το μόνο μειονέκτημα που έχω παρατηρήσει στο VoWifi[…]
Μα, μόνο αν "ξεχάσουμε" τον πληθωρισμό τ[…]
Πάντως και οι δύο γέροι έδειξαν μεγάλη κλάση... […]
Μας έχουν πρήξει το ήπαρ με τις βλακείες ωράρια
Κων. Φίλης στην «Κ»: Σύγκρουση εντυπώσεων και συμβ[…]
Στο τουιτερ γιατι βραζουν????? :s_rofl https://[…]