Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#406242 Σε δρόμο με όριο 10 ε;
Τσκ τσκ τσκ τσκ τσκ....
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#406266
Χρήστος Λάππας έγραψε:Από περιέργεια, σήμερα που ήμουν μόνος μου, πήγα πιο γρήγορα, βασικά όσο γρήγορα μπορούσα χωρίς να με ενοχλεί το γόνατο μου -και φυσικά με προσοχή στα φανάρια, την κίνηση και τα διάφορα εμπόδια που υπάρχουν στην διαδρομή μου (ανέβα-κατέβα ποδηλατόδρομους με πεζούς, πεζόδρομους, πέρα δώθε σε μαρίνες και λιμανάκια και δυο γύροι στον Άγιο Κοσμά με στάσεις μέσα για να περάσω τις αλυσίδες που κλείνουν τον δρόμο).

Ε... @@. Η μέση μου ταχύτητα ήταν 16,9 χλμ/ωρα. :lol:
:lipsealed: Δεν ξέρω τι να πω....
Προσπάθησε να βρεις κάποια πιο ελεύθερη διαδρομή ή ίσως ώρα χωρίς κίνηση. Νομίζω ότι δεν μπορείς να το ευχαριστηθείς έτσι.
Αλήθεια στο παλιό αεροδρόμιο μπορείς να μπεις πουθενά μέσα; Βασικά θα βόλευε να βρεις συγκεκριμένη "καθαρή" διαδρομή στην οποία θα μπορείς εύκολα να δεις αν βελτιώνεσαι κάνοντας νέα προσωπικά ρεκόρ στα διάφορα σκέλη της. Αλλιώς τι, αν είναι ο χρόνος σου να εξαρτάται από το πόσα φανάρια πέτυχες κόκκινα..... πάρε τα βουνά καλύτερα. Με τon dimsaba για οδηγό, υπάρχουν καλές διαδρομές και αρκετά κοντά σου.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#406268 Μια χαρά μπορώ και το ευχαριστιέμαι και δεν ταλαιπωρώ και το γόνατο μου!
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#406980
Χρήστος Λάππας έγραψε:Μια χαρά μπορώ και το ευχαριστιέμαι...
Αυτό είναι το σπουδαιότερο, φοβόμουνα ότι σε τρώνε τα φανάρια και το σταμάτα ξεκίνα, αφού το ευχαριστιέσαι απλά πάσο.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#406986 Όχι αυτό που με τρώει αυτές τις μέρες είναι η τεμπελιά και η ζέστη! :lol:

Μεταξύ μας, βλέπω τα strava φίλων και μου πέφτουν τα μαλλιά από τα χιλιόμετρα και τις υψομετρικές που βγάζουν. Κάποιοι μάλιστα είναι ακόμα πιο πουρόγεροι από μένα. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#406988
Χρήστος Λάππας έγραψε:Όχι αυτό που με τρώει αυτές τις μέρες είναι η τεμπελιά και η ζέστη! :lol:

Μεταξύ μας, βλέπω τα strava φίλων και μου πέφτουν τα μαλλιά από τα χιλιόμετρα και τις υψομετρικές που βγάζουν. Κάποιοι μάλιστα είναι ακόμα πιο πουρόγεροι από μένα. :lipsealed:
Με λίγη εξάσκηση θα δεις μεγάλη βελτίωση. Αν σου ταιριάξει το ποδήλατο (σέλλα, θέση, στάση, μέγεθος) και βρεις το ρυθμό σου θα εκπλαγείς ευχάριστα.
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#407337 Παρατηρώ όταν τραβάω το δεξί λεβιέ για το πίσω φρένο πως κάνει σα να θέλει λίπανση.Σημειωτέον ότι το ποδήλατο είναι καινούργιο.
Τι θέλω να πω.Ο αριστερός λεβιές αν τον τραβήξεις χιλιοστό-χιλιοστό κινείται ελεύθερα.Ο δεξής αν κάνεις το ίδιο είναι σα να δυσκολεύται λίγο.Ο ποδηλατάς μου είπε πως είναι κομπλέ αλλά δεν ήταν έτσι μέχρι τώρα.Έχω V-brakes.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#407419
Cosmonaut21 έγραψε:Παρατηρώ όταν τραβάω το δεξί λεβιέ για το πίσω φρένο πως κάνει σα να θέλει λίπανση.Σημειωτέον ότι το ποδήλατο είναι καινούργιο.
Τι θέλω να πω.Ο αριστερός λεβιές αν τον τραβήξεις χιλιοστό-χιλιοστό κινείται ελεύθερα.Ο δεξής αν κάνεις το ίδιο είναι σα να δυσκολεύται λίγο.Ο ποδηλατάς μου είπε πως είναι κομπλέ αλλά δεν ήταν έτσι μέχρι τώρα.Έχω V-brakes.
Είναι μεγαλύτερη η διαδρομή για το πίσω καμιά φορά με στροφές οπότε μπορεί να έχει λίγο αυξημένες τριβές. Αν είναι φτηνιάρικο ποδήλατο είναι εως και αναμενόμενο. Αν και καινούργιο αξίζει να σιγουρευτείς ότι δεν έχει κάποιο κακό σημείο είτε στη σύνδεση με το λεβιέ είτε σε άλλα σημεία και ίσως να του ρίξεις και λίγο λιπαντικό όπου μπορείς. Δες πρώτα μήπως πιάνει μονόπαντα το φρένο οπότε θέλει ρύθμιση.
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#407859 Καλησπέρα , εχω ένα ideal integrator του 2011 , απο το 2011 .
Φοραει ελαστικά Michelin Trans-World-Sprint 37-622 (700*350) , τα αρχικά ελαστικά που είχε .
Εχουν 8000 χλμ πλεον με προφιλ χρησης 90-10 (ασφαλτος - βατος χωματοδρομος) .
Αποφάσισα να πάρω νεα ελαστικα , ασφάλτινα . Η απορία μου είναι :ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΗ ΖΑΝΤΑ ;
Ευχαριστω εκ των προτέρων .

Το ποδηλατο μου :
http://www.idealbikes.net/?section=2150 ... tail1494=1

τα λαστιχα που θελω να αγοράσω :
Michelin Lithion.2 700x23c V2 Blue Folding
http://topcycles.gr/el/online-shop/cycl ... 080-detail
Άβαταρ μέλους
By travelman
#408213 Συνήθως οι ζάντες τρέκκινγκ έχουν 19 χιλ. εσωτερικό πλάτος οπότε σύμφωνα με τον αείμνηστο ποδηλατικό γκουρού θείο Σέλντον παίρνει 28άρι ελάχιστο πλάτος https://www.sheldonbrown.com/tire-sizing.html . Στην πράξη βέβαια έχω δει τρέκκινγκ με λάστιχα που μοιάζουν στο μάτι 25άρια ίσως και 23άρια, με άγνωστα αποτελέσματα από πλευράς μακροζωίας και αντοχής. Αν θες να είσαι πιο βέβαιος μέτρα το εσωτερικό πλάτος της ζάντας σου.

Το θέμα είναι εάν θες να το κάνεις αυτό, δηλαδή να κατέβεις κάτω από το 28άρι λάστιχο όχι για λόγους συμβατότητας αλλά για λόγους χρήσης. Για εμένα τα τρέκκινγκ είναι αποτέλεσμα του μάρκετινγκ και όχι αναγκών και το ίδιο συμβαίνει με τα εργοστασιακά τους ελαστικά, τα οποία είναι σαν τρακτέρ για τις ανάγκες τις ασφάλτου. Οπότε θα πρότεινα να αλλάξεις τύπο ποδηλάτου δηλαδή να το πουλήσεις και να πάρεις ένα άλλο στα ίδια χρήματα περίπου μεταχειρισμένο το οποίο θα είναι πιο ασφάλτινο. Επειδή αυτό είναι μεγάλη μανούρα και για να μη σε φιτιλιάζω καλοκαιριάτικα που οι τιμές των μτχ ποδηλάτων είναι στο ζενίθ, στο αρχικό σου ζήτημα θα πρότεινα ένα μαλακό, 28άρι-32άρι (αναλόγως των κιλών σου) ΚΑΡΑΦΛΟ λάστιχο και νομίζω θα είσαι μία χαρά. Τώρα πολλές κούρσες πλασσάρονται με 28άρια, οι προ στους αγώνες βγαίνουν με 25άρια λάστιχα στους καθαρά ασφάλτινους και σε τύπου Παρί-Ρουμπέ που έχει λακούβες ...ελληνικού επιπέδου κατεβαίνουν με 28-30 πλάτος και εσύ θες να βάλεις στο τρέκκινγκ 23άρι? Μικρές εμπειρίες που είχα με 23άρια μου έδειξαν ότι δεν φρενάρεις και δεν στρίβεις με αυτά τα λάστιχα. Τώρα εάν φοράς κολάν και βγαίνεις παραλιακή και βάζεις 100άρες βόλτες ίσως να μαζεύουν πόντους αλλά και σε αυτή την περίπτωση θα είχες ήδη αλλάξει το ποδήλατο σου...
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#408601
travelman έγραψε:Συνήθως οι ζάντες τρέκκινγκ έχουν 19 χιλ. εσωτερικό πλάτος οπότε σύμφωνα με τον αείμνηστο ποδηλατικό γκουρού θείο Σέλντον παίρνει 28άρι ελάχιστο πλάτος https://www.sheldonbrown.com/tire-sizing.html . Στην πράξη βέβαια έχω δει τρέκκινγκ με λάστιχα που μοιάζουν στο μάτι 25άρια ίσως και 23άρια, με άγνωστα αποτελέσματα από πλευράς μακροζωίας και αντοχής. Αν θες να είσαι πιο βέβαιος μέτρα το εσωτερικό πλάτος της ζάντας σου.

Το θέμα είναι εάν θες να το κάνεις αυτό, δηλαδή να κατέβεις κάτω από το 28άρι λάστιχο όχι για λόγους συμβατότητας αλλά για λόγους χρήσης. Για εμένα τα τρέκκινγκ είναι αποτέλεσμα του μάρκετινγκ και όχι αναγκών και το ίδιο συμβαίνει με τα εργοστασιακά τους ελαστικά, τα οποία είναι σαν τρακτέρ για τις ανάγκες τις ασφάλτου. Οπότε θα πρότεινα να αλλάξεις τύπο ποδηλάτου δηλαδή να το πουλήσεις και να πάρεις ένα άλλο στα ίδια χρήματα περίπου μεταχειρισμένο το οποίο θα είναι πιο ασφάλτινο. Επειδή αυτό είναι μεγάλη μανούρα και για να μη σε φιτιλιάζω καλοκαιριάτικα που οι τιμές των μτχ ποδηλάτων είναι στο ζενίθ, στο αρχικό σου ζήτημα θα πρότεινα ένα μαλακό, 28άρι-32άρι (αναλόγως των κιλών σου) ΚΑΡΑΦΛΟ λάστιχο και νομίζω θα είσαι μία χαρά. Τώρα πολλές κούρσες πλασσάρονται με 28άρια, οι προ στους αγώνες βγαίνουν με 25άρια λάστιχα στους καθαρά ασφάλτινους και σε τύπου Παρί-Ρουμπέ που έχει λακούβες ...ελληνικού επιπέδου κατεβαίνουν με 28-30 πλάτος και εσύ θες να βάλεις στο τρέκκινγκ 23άρι? Μικρές εμπειρίες που είχα με 23άρια μου έδειξαν ότι δεν φρενάρεις και δεν στρίβεις με αυτά τα λάστιχα. Τώρα εάν φοράς κολάν και βγαίνεις παραλιακή και βάζεις 100άρες βόλτες ίσως να μαζεύουν πόντους αλλά και σε αυτή την περίπτωση θα είχες ήδη αλλάξει το ποδήλατο σου...


Μου έδωσες αφορμες για να σκεφτω διαφορετικά .
Αρχικά , νομίζω οτι έχεις δίκιο για το πλάτος , οπότε αρχίζω να ψάχνω για 700χ28 και πάνω ..Είχα οδηγησει 26αρι mtb,και υστερα ξανα το δικό μου , η διαφορά σε ποιότητα κύλισης και αντίσταση κύλισης ήταν χαοτική . Είχα καταλήξει λοιπόν ,
οτι για να κερδίσω σε ταχύτητα , έπρεπε να βρώ α)το δυνατον στενότερο λάστιχο , και β) με λιγότερες ''προεξοχές'' στην επιφάνεια,έτσι ψάχνοντας βρήκα λοιπόν το 23c σε προσφορά και είπα να ρωτήσω . Δεν είχα όμως συνυπολογίσει φρενάρισμα , και εν γενει συμπεριφορά ...Επιπρόσθετα , όντως θα κινηθώ προς ''καραφλό'' ελαστικό ,
αλλα όχι εντελώς , θα προτιμούσα να έχει έστω και υποτυπώδη αυλάκια .

Για το θέμα τρέκκινγκ ή όχι , σε εμένα λειτούργησε ώς εξις , θα χωρίσω τρεις περιπτωσεις:
i) για ένα ή δυο σαββατοκύριακα το μήνα , που πηγαινα στο εξοχικό , έκανα τα πρωινα Σαρωνίδα - Σούνιο ή Σαρωνίδα -Καμάριζα - Λαυριο , ανάλογα τις καιρικές συνθηκες και τα κέφια .
οπότε άσφαλτος -> θα με βόλευε ποδήλατο δρόμου .
ii)καθε άνοιξη πάμε μεγάλες βόλτες με τους κολλήτους , εκτός δρομου , βέβαια αυτοι έχουν 29αρια :vava: :vava: , οπότε θα καταλαβαινεις ποιος τους καθυστερουσε , όμως σιγα σιγα ανεβαίνα και εγω , χωρίς να κολλαω κάπου (εξαιτίας του ποδηλάτου) . Εκτός δρόμου -> άρα θα βόλευε mtb
iii)Το καλοκαίρι στο νησί, για να πάω παραλία , έκανα καθημερινά 8 χλμ χωματόδρομο μέσα απο σασικους δρόμους και χωράφια . Εκει μου χρησίμευσε ο χοντροκομένος σκελετος σε σχέση με ποδήλατο δρόμου , καθως και το πιο κοντο γρανάζωμα (βεβαια όχι τοσο κοντο , όσο σε mtb), είχα μπρος πισω υδραυλικα δισκόφρενα , καθως και ανάρτηση . O σκελετός είχε υποδοχές για τοποθέτηση σχάρας , οπότε έβαζα κάθε φορα, αυτα που χρειαζόμουν , είτε για το κολύμπι είτε για το ψάρεμα . Αρα πρακτικά εκτος δρομου χρήση -> θα με βόλευε mtb
Δηλαδή το τρέκινγκ - για μενα- , κάνει πολλά πραγματα σε ικανοποιήτικό βαθμό , αλλα τίποτα καλα .Είναι ένας συμβιβασμός . Προσωπικά κρίνω οτι λειτουργει .
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#408711 Αν γράφεις αρκετά χλμ ίσως θα άξιζε να είχες 2 ποδήλατα, ένα για το δρόμο κι ένα για τα άλλα.