Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#686793
dimviii έγραψε:
g8777 έγραψε:
Αν σε τελικη το ποδηλατο ειναι τοσο ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ, απλα ασχολησου με κατι αλλο.... :s_dunno


Εικόνα


Κατσε να φτιαξει ο καιρος και να ξανανεβω σελα και τα λεμε. :iconcool:

Μην μου θυμιζεις εκεινο το καλοκαιρι, μηνισκος, δεν εκανα τιποτα :x :x :x
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#686794
g8777 έγραψε:
Εχμ , δεν ειναι ακριβως το ιδιο imho. Ειναι σαν να κανεις βαρη με υποβοηθηση. :thumbsdown:



δεν μπορω να καταλαβω την εκρηξη σου με την υποβοηθηση

Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#686795
harpymonk έγραψε:Ακριβως...
Ασε οτι μπορεις να βελτιωσεις την φορμα και τις επιδοσεις σου βαζοντας απλα μια πιο μεγαλη μπαταρία η ενα πιο ισχυρο μοτερ. Μερικοι βλακες, ιδρωνουν, προπονουνται, υποφερουν, προσπαθουν, που να ηξεραν ποσο ευλολο ειναι.
Υδραυλικα φρενα, κλπ. οσοι αναφερετε τετοιες συγκρισεις εχετε δικαίωμα ψηφου; Αναπαράγεστε; :hmmm:
Συγγνώμη το Strava δίνει μετάλιο στον πρωτο;
Δίνει λεφτά; Φήμη;

Δεν είναι μία εφαρμογή καταγραφής αθλητικής δραστηριότητας;
Ποιό το προβλημα αν παρει κάποιος το e bike του και παει Κόρινθο και πίσω αν αυτό που θέλει είναι να συγκρίνει τους χρόνους του, την ταχύτητα του, στην διάρκεια του έτους;
Μην τυχόν τους δεί ο Κονταδορ και χλωμιασει; Τόσο χαμηλή αυτοπεποίθηση έχει ο Αλμπέρτο;

Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#686796 1 Select Menu -> Settings > Activity Profiles
2 Select an option -> Default Ride Type -> eBike
:rtfm:
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από harpymonk και 17 Ιαν 2021, 21:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#686801
JimClark έγραψε:Αν και ΠΟΤΕ δε θα έπαιρνα e-bike, για δώσε λίγα στοιχεία για το δικό σου. (edit τόση ώρα νόμιζα οτι ήταν του bujinkan τα posts)

Αυτό το χρώμα των bianchi ιδιαίτερα αγαπημένο. Μου θυμίζει κάπως τα Leyton House από τα μικρά μου
Εικόνα

και... ακόμα πιο color matched
Εικόνα
Είναι ένα κουρσάκι χαμηλόμεσαίας κατηγορίας, στο οποίο η Bianchi (και άλλες εταιρίες έχουν κάνει κοπι παστε την συνταγή) έβαλε μια μπαταρία και το μικρό hub της ebikemotion x35 στον πίσω άξονα. Καθώς είναι το πρώτο μου κουρσάκι δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα, εκτός από το βάρος σε σχέση με ποδήλατα φίλων, το οποίο δυστυχώς είναι τεράστιο (12,5 κιλά, σε σχέση με τα 7 μιας κούρσας σε αυτή την κατηγορία τιμής).
Παρόλο που φοβόμουν στην αρχή ότι δεν θα με βολέψει, όλοι μου οι φόβοι έχουν διαψευστεί. Είναι εξαιρετικό για την δουλειά, είναι εξαιρετικό για βόλτα, και το μόνο του κακό είναι το μεγάλο βάρος το οποίο είναι κάτι παραπάνω από αισθητό όταν κάνουμε συγκρίσεις με ποδήλατα φίλων.
Όπως όλα τα κουρσακια με X35 στην Ευρώπη έχει κόφτη στα 25 χλμ/ώρα και από εκεί και πάνω είσαι μόνος σου (και έχεις τεράστιο μειονέκτημα σε σχέση με ένα απλό ποδήλατο). Η υποβοήθηση έχει τρεις κλίμακες και η μπαταρία του υποτίθεται πως αντέχει περίπου 1000 μέτρα υψομετρικής, αν και βρίσκω ότι κάποιες φορές πάω Ανάβυσσο και γυρνάω άνετα, κάποιες άλλες που έχω πολύ κόντρα αέρα αναγκάζομαι να το κλείσω για να έχω βοήθεια σε ένα δυο «δύσκολα» σημεία στην επιστροφή.
Σήμερα δεν είχα στόχο να πάω μέχρι Σούνιο και πήγα με την υποβοήθηση ανοιχτή μέχρι την Ανάβυσσο. Εκεί συνειδητοποίησα ότι λογικά θα είναι η τελευταία βόλτα για παρά πολύ καιρό (την Τρίτη έρχεται η κόρη) και αποφάσισα να την κάνω λίγο πιο ξεχωριστή. Έκλεισα το μοτέρ και συνέχισα μέχρι Σούνιο και μετά την ξανά χρησιμοποίησα σε λίγα σημεία που είχα ανηφόρα και πολύ κόντρα αέρα (είπα ότι είχε πολύ κρύο σήμερα; )

Έφτασα στο Ελληνικό εξουθενωμένος με 5% μπαταρία, την οποία δεν τολμούσα πια να χρησιμοποιήσω καθόλου για να μη μείνω σε σημείο που θα έχω ξεμείνει από δυνάμεις, αν και δεν χρειάστηκε.

Ωραια βόλτα, υπέροχη η διαδρομή από Ανάβυσσο μέχρι Σούνιο και μπράβο στους ποδηλάτες που με προσπερνούσαν στον δρόμο με +5χλμ/ώρα τουλάχιστον. Μακάρι να είχα την φυσική κατάσταση τους!
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#686811
Χρήστος Λάππας έγραψε:
...



Σήμερα δεν είχα στόχο να πάω μέχρι Σούνιο και πήγα με την υποβοήθηση ανοιχτή μέχρι την Ανάβυσσο. Εκεί συνειδητοποίησα ότι λογικά θα είναι η τελευταία βόλτα για παρά πολύ καιρό (την Τρίτη έρχεται η κόρη) και αποφάσισα να την κάνω λίγο πιο ξεχωριστή.

...





Με το καλό!
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#686814 Ευχαριστώ πολύ!
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#686816
Χρήστος Λάππας έγραψε:... και μπράβο στους ποδηλάτες που με προσπερνούσαν στον δρόμο με +5χλμ/ώρα τουλάχιστον. Μακάρι να είχα την φυσική κατάσταση τους!


Μπορει τα δικα τους ebikes να ηταν πιο δυνατα, ποιος ξερει; :roll:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#686817 Καλώς να την δεχτείς! :)


Ανάκτηση ενέργειας παίζει στα e-ποδήλατα; Στην ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που είχαμε σχεδιάσει και φτιάξει δεν μπορούσαμε να πάρουμε κάποιο σοβαρό ποσοστό πίσω (συν το πρόβλημα πρόσφυσης), φαντάζομαι στα ποδήλατα θα είναι ακόμα μικρότερο το ποσοστό οπότε μάλλον όχι;
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#686820 Για οσους λενε για Strava και ebikes:
Εικόνα

βουλιαγμένη- βαρκιζα σημερα...
Πολυ power meter παιζει.
Μαντεψτε ποιοι ηταν με ebikes :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#686822
drdino έγραψε:Καλώς να την δεχτείς! :)


Ανάκτηση ενέργειας παίζει στα e-ποδήλατα; Στην ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που είχαμε σχεδιάσει και φτιάξει δεν μπορούσαμε να πάρουμε κάποιο σοβαρό ποσοστό πίσω (συν το πρόβλημα πρόσφυσης), φαντάζομαι στα ποδήλατα θα είναι ακόμα μικρότερο το ποσοστό οπότε μάλλον όχι;


Ευχαριστώ πολύ!
Στο δικό μου, και κατ επέκταση σε όλα τα X35 όχι. Σε ποδήλατα με κεντρικό hub δεν γνωρίζω τι παίζει. Ανάκτηση μπαταρίας είχε το ηλεκτρικό πατίνι που είχα ένα φεγγάρι, μέχρι που έκαψε μοτέρ, μου έστειλε καινούργιο η εταιρία, το πούλησα και ησύχασα.

Βρίσκω την εμβέλεια του Bianchi ικανοποιητική σε γενικές γραμμές και αν περισσεύουν χρήματα (+600€ περίπου) υπάρχει και δεύτερη μπαταρία που κουμπώνει σαν δεύτερη παγουροθήκη και δίνει άλλα τόσα χιλιόμετρα. Επειδή όμως το κόστος είναι εξωφρενικό, και δεν θέλω να κουβαλάω άλλα 2,5 κιλά σε ένα ήδη πάρα πολύ βαρύ ποδήλατο, είναι το τελευταίο πράγμα που θα αγόραζα αυτή τη στιγμή.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#686828 Αγαπητέ Χρήστο, με το καλό να έρθει η κοράκλα σου, αυτή θα είναι το μεγαλύτερο και πιο πολύτιμο ΚΟΜ τής ζωής σου.
Από εκεί και πέρα, μια χαρά έχει προεπιλογή e-ride το Strava. Θεωρείται ξεχωριστό άθλημα, οπότε θα πρέπει να την αναζητήσεις στην μπάρα όπου επιλέγεις άθλημα. Εσύ που δεν το έχεις επιλέξει ξανά στο παρελθόν, θα το βρεις στο κάτω μέρος τού μενού. Κι ως ξεχωριστό άθλημα, έχει δικά του segments κι όχι την πληθώρα έτοιμων που έχει η απλή ποδηλασία. Πολύ σπαστικό αυτό, γιατί στις περιοχές που σε ενδιαφέρουν, πρέπει να τα φτιάξεις από την αρχή και πάλι ΔΕ θα βλέπεις πώς συγκρίνεσαι με τους μη ηλεκτρικούς ή με τη δική σου ΜΗ ηλεκτρική βερσιόν.
Από εκεί και πέρα, η ηλεκτροκίνηση είναι ένας μαγευτικός κόσμος κι από αυτό ΔΕΝ έχει ξεφύγει η ποδηλασία. Εδώ και δυόμιση μήνες ανήκω κι εγώ στους τυχερούς κατόχους, [url=εδώ]https://sabasgoeselectric.blogspot.com/2020/12/blog-post.html[/url] μπορείτε να διαβάσετε την πρώτη μου ανασκόπηση επί του θέματος. Επιγραμματικά, να πω ότι σε τρεις εβδομάδες χρήσης ισοφάρισα τον ετήσιο μέσο όρο χιλιομέτρων μου. Αναφέρομαι αποκλειστικά σε χρήση ΜΤΒ. Η κούρσα έχει παραμείνει αγνή κι αμόλυντη.
Δεν κατάλαβα γιατί ξεσηκώθηκε τέτοια μήνη, άλλωστε με 24 μέση ωριαία (εκεί που ένας μέσος κουρσάς θα έκανε 30 κι οι καλοί κοντά στα 35*), ο Χρήστος δεν πήγε να κλέψει τα ρεκόρ και τα ΚΟΜ.
Τα οποία ΟΧΙ, δε δίνουν χρήματα αλλά σαφώς δίνουν φήμη στις ποδηλατικές κοινωνίες. Και πολύ σωστά ΔΕΝ πρέπει τα ηλεκτρικά να δηλώνονται ως απλά ποδήλατα. Απλά ήταν λίγο απότομος ο τρόπος. Μια απλή επισήμανση θα έκανε τη δουλειά της χωρίς ένταση.

Χρήστο, αν σου φαίνονται πολλά τα 12,5 κιλά τής κούρσας σου, έλα να δεις τα χωμάτινα που ζυγίζουν το διπλάσιο. Βέβαια, έτσι κι αλλιώς, τα ΜΤΒ ζυγίζουν το διπλάσιο από τις κούρσες, οπότε δεν έχουμε κάποια έκπληξη εδώ. Είναι όμως κάπως να σηκώνεις 25 κιλά ποδήλατο, σκέτο βαρίδι.

*Και δεν αναφέρομαι στις περιπτώσεις που κάποιοι κάνουν κολλητήρι σε αυτοκίνητα ή μηχανάκια και πηγαίνουν με 40+. Και δε μιλάμε να πετύχεις ένα λεωφορείο στο διάβα σου και να του κολλήσεις μέχρι την επόμενη στάση (δεν αναφέρομαι στο αν είναι επικίνδυνο ή όχι, απλώς αναφέρω ότι γίνεται) αλλά σε οργανωμένες προπονήσεις επί τούτου. Και μετά μας πειράζει το κουρσάκι τού Χρήστου που βοηθά μέχρι τα 25... Εν τω μεταξύ, τα 25 είναι τελείως αστεία ταχύτητα για ευθεία με κούρσα. Υπάρχει τρόπος να δώσει υποβοήθηση και σε υψηλότερη ταχύτητα; Στο σύστημα της Bosch, που φοράει το ΜΤΒ μου, γίνεται αλλά θέλει κάνα 150άρι και καταργεί την εγγύηση.

Τελευταία παρατήρηση: όχι, δεν παίζει ανάκτηση ενέργειας στα ηλεκτρικά ποδήλατα. Λένε ότι υπολόγισαν ότι ήθελαν +50% σε βάρος κι άλλο τόσο σε κόστος για +7% στην αυτονομία. Και προφανώς δεν προχώρησε, γιατί τόση επιβάρυνση (σε κόστος και βάρος) έχει μία δεύτερη μπαταρία, που σου δίνει +100% σε αυτονομία.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#686830 Σε όλα γίνεται εκτός από το X35. Το είχα ψάξει όταν το πρωτοπήρα γιατί ήθελα να ρίξω τον χρόνο μέχρι το φροντιστήριο κάτω από τα 20 λεπτά, αλλά μάταια.

Ψάχνω για strava apple watch ebike και δεν βρίσκω κάτι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#686831 Με το καλό να δεχτείς την κόρη καταρχήν!
Για το ebike, αν δουλεύει μέχρι 25 χλμ, είναι μόνον για τις δύσκολες στιγμές φαντάζομαι σε μια κούρσα, γιατί το δικό μου το σπαστό, "τελικιάζει" ταχύτατα και θα ήθελα κι άλλο...
Καλές βόλτες και προσοχή, η διαδρομή είναι καταπληκτική μεν, επικίνδυνη σε διάφορα σημεία επίσης.
Εγώ μόλις μπορέσω, θα πάρω ένα ηλεκτρικό ΜΤΒ πάντως.