Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#790694
saxon_747 έγραψε:
g8777 έγραψε:
Σας κατουραω; Σας κατουραω. :iconcool:


Α-ΡΙ-ΣΤΟΣ, τι να λέμε τώρα. :shifty:
Όχι ΆΤΡΙΧΟΣ όμως...
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#790719
Chris έγραψε:Told you so. Η και οχι. Αλλα αν με ρωταγες θα στο λεγα. Με ενα τετοιο αλλα διαφορετικης προσεγγισης* εχω γραψει απιστευτα χιλιομετρα. Ενα αλλο εχει παιδικο καθισμα πανω, κι ενα τριτο για μπακαπ. Μονο γιαγιαδιστικα σε αυτο το σπιτι.

* Ελαφρωμενο οσο γινεται. Εχω ξηλωσει τα παντα εκτος απο τα απολυτως απαραιτητα. Χωρις ταχυτητες, χωρις φτερα, χωρις σχαρες, με κοντρα


Στα ποδήλατα πόλης δεν έχει νόημα η προσπάθεια να το ελαφρύνεις. Επίσης δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι έχει νόημα να μην έχεις καθόλου ταχύτητες. Στην Ολλανδία τα νοικιάρικα συνήθως έχουν 3. Και φυσικά έχουν φτερά για να μην βρέχεσαι και σχάρα για να κουβαλάς τα πράγματα σου.

Ό,τι χρειάζεσαι, τίποτα περισσότερο αλλά και τίποτα λιγότερο.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#790727 και τα δικα μας ειναι με 3 ταχύτητες
τα χωρις (και με κοντρα φρενο) ειναι πιο hardcore καταστασεις :)

επίσης παρολο που τα λενε 'γυναικεία' ολοι τέτοιο εχουμε, χωρις οριζοντιο σιδερο , για ευκολο ανεβοκατέβασμα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#790732 Αυτά τα ποδήλατα, τα ολλανδικού στυλ, έχουν κάμποσα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
- με ελάχιστη συντήρηση κρατάνε πολύ (βαριά σιδερένια κατασκευή). Και σηκώνει βάρη και δεν κλατάρει. Και έχει και σχάρα και φτερά/λασπωτήρες.
- ακόμα και με σχέσεις μέσα στον άξονα και κάλυμα ένα λαδωματάκι θα το χρειαστεί η αλυσίδα κάθε κάποτε.
- είναι τεχνολογικά φτηνό, οικονομική συντήρηση και αυξημένες αντικλεπτικές ιδιότητες. Διαθέτουν ενσωματωμένο κλείδωμα πλαισίου πίσω τροχού στο πίσω τρίγωνο.
- φαρδιά λάστιχα για άνεση
- το πιο βασικό χαρακτηριστικό είναι η γεωμετρία. Με αρκετά ξαπλωτό πίσω μέρος του τριγώνου η σέλλα είναι αρκετά πίσω από τα πεντάλια και η απόσταση από το έδαφος είναι σχετικά μικρή ώστε να φτάνεις εύκολα και με τα 2 πόδια. Κάθεσαι όρθιος, το τιμόνι είναι ψηλά, όλο το βάρος πάει στη σέλλα και δεν πάει βάρος στα χέρια, δεν κουράζονται, δεν μουδιάζουν. Βέβαια θέλεις σέλλα μεγάλη και με μαλακωσιά άρα βαριά.
- λόγω στάσης αυξημένη αεροδυναμική αντίσταση, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν πας γρήγορα οπότε δεν παίζει ρόλο, πας αργά και σταθερά. Οπότε δεν κουράζεσαι, δεν ιδρώνεις, δεν λερώνεσαι τα καβαλάς με όποια κανονικά ρούχα θέλεις.
- Πολύ βαρύ και αργό για τα γούστα μου ή αν θέλεις να κάνεις διαδρομή αλλά κατάλληλο για μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη και απόλυτα προσαρμοσμένο σε ποδηλατικά οργανωμένα μέρη όπως στην Ολλανδία. Που δεν έχουν και ανηφόρες.
Με ένα τέτοιο ο g (πολύ ωραίος!) δεν θα πάει εκεί που λέει όσες γουρουνοπούλες και να φάει.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#790771 Ποδηλατικά οργανωμένα … είναι και understatement
Ερχόμενος από μια σχεδόν δεκαετία στη Βιέννη όπου πίστευα ότι το δίκτυο είναι πολύ καλό (και είναι δηλαδή σε σχέση με κάτι … Λονδινα ) , η υποδομή εδώ πέρα είναι άλλου
Η ποδηλατό-πρόσβαση δεν είναι afterthought αλλά δομικό στοιχείο του σχεδιασμού . Οπουδήποτε να θες να πας σίγουρα μπορείς να πας άνετα με το ποδήλατο , και μετά με ΜΜΜ η με αμάξι , με μεταβαλλόμενη δυσκολία ανάλογα το μέρος .

Ένα αρνητικό που έχω δει που μάλλον σχετίζεται με το ποδηλατικό δίκτυο είναι τα ΜΜΜ. Όχι ότι δεν έχουν και εδώ καλά αλλά της βιεννης πχ δεν παιζότανε σε κάλυψη συχνότητα και ακρίβεια .
Βέβαια λογικό , και εγώ δεν τα παίρνω τα ΜΜΜ σχεδόν ποτέ προτιμάω να πάρω το ποδήλατο , και το ίδιο από το βλέπω κάνουν οι περισσότεροι με εξαίρεση ηλικιωμένους αρρώστους και καμία βαριά καταιγίδα .
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#790776 Είχε έρθει στη δουλειά πριν λίγες εβδομάδες ένας αξιωματούχος της αστυνομίας και μας έκανε μια ενημέρωση για κάποια θέματα
Ένα ενδιαφέρον που μας είπε με τα ποδήλατα : σε περίπτωση που εμπλακείς σε ατύχημα με ποδηλάτη ως οδηγός αυτοκινήτου , ξεκινάς αδιαπραγμάτευτα με 50% συνυπευθυνότητα ότι και να έχει κάνει ο ποδηλάτης και τη μεγαλύτερη βλακεία …..
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#790782
sknipper έγραψε:- φαρδιά λάστιχα για άνεση

μάλλιασε η γλώσσα μου . Οοοοχι , λεπτό λάστιχο για μειωμένες απώλειες , λες και πάμε σε αγώνες ήταν ο μόνιμος αντίλογος. στα καλdερίμια των Ελ, δρόμων μάλιστα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#790793
mousatos έγραψε:
sknipper έγραψε:- φαρδιά λάστιχα για άνεση

μάλλιασε η γλώσσα μου . Οοοοχι , λεπτό λάστιχο για μειωμένες απώλειες , λες και πάμε σε αγώνες ήταν ο μόνιμος αντίλογος. στα καλdερίμια των Ελ, δρόμων μάλιστα.
Τα φαρδιά λάστιχα έχουν και μειωμένες απώλειες (για ίδια πίεση). Με τη χρυσή τομή σε πίεση έχεις και άνεση και μειωμένες απώλειες. Χάνουν μόνο σε βάρος και σε μεγάλες ταχύτητες λόγω μεγαλύτερης μετωπικής επιφάνειας.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#790795
KiloMeater έγραψε:Είχε έρθει στη δουλειά πριν λίγες εβδομάδες ένας αξιωματούχος της αστυνομίας και μας έκανε μια ενημέρωση για κάποια θέματα
Ένα ενδιαφέρον που μας είπε με τα ποδήλατα : σε περίπτωση που εμπλακείς σε ατύχημα με ποδηλάτη ως οδηγός αυτοκινήτου , ξεκινάς αδιαπραγμάτευτα με 50% συνυπευθυνότητα ότι και να έχει κάνει ο ποδηλάτης και τη μεγαλύτερη βλακεία …..
Στην Αγγλία πρόσφατα τροποποιήθηκε ο ΚΟΚ και έχεις υποχρέωση να προστατεύεις τον αδυνατότερο (νταλίκα>φορτηγό>αυτοκίνητο>μοτοσυκλέτα>ποδήλατο>πεζό) μάλλον άσχετα από προτεραιότητα. Υποθέτω το αποτέλεσμα σε ό,τι αφορά σε συν-υπαιτιότητα θα είναι αντίστοιχο.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#791112 Σκνιπερ, βοηθα τωρα να βρουμε το προβλημα. Πορεια με πεταλι μια χαρα. Αφηνω πεταλι στις κατηφορες να τσουλησει και νιωθω οτι θα φυγει η πισω ροδα απο τη θεση της, οτι ειναι θεοστραβη. Αν πιεσω λιγο το πεταλι προς τα πισω να εμπλακει η κοντρα, σταματαει το κουνημα. Γυρνωντας τη ροδα με το χερι, δεν υπαρχει εμφανες στραβωμα. Τι φταιει?
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#791573 Τα λόγια είναι περιττά...

Άβαταρ μέλους
By sknipper
#791583
Chris έγραψε:Σκνιπερ, βοηθα τωρα να βρουμε το προβλημα. Πορεια με πεταλι μια χαρα. Αφηνω πεταλι στις κατηφορες να τσουλησει και νιωθω οτι θα φυγει η πισω ροδα απο τη θεση της, οτι ειναι θεοστραβη. Αν πιεσω λιγο το πεταλι προς τα πισω να εμπλακει η κοντρα, σταματαει το κουνημα. Γυρνωντας τη ροδα με το χερι, δεν υπαρχει εμφανες στραβωμα. Τι φταιει?
Κάτι δεν πάει καθόλου καλά στον πίσω άξονα/κόντρα... Προσπάθησε να ταρακουνήσεις την πίσω ρόδα, όχι απλά να την γυρίσεις.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#791585 Για αρχη αλλαξα τα πεταλια που ειχαν ενα επιβεβαιωμενο θεματακι, αλλα ακομα δεν το εχω κανει τεστ ντραιβ. Αν δεν εχει λυθει με αυτο, θα αρχισω να κοιταω πιο λεπτομερειακα τον αξονα
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#791629 Δεν έχει να κάνει με τη περιστροφή αλλά με το βάρος. Οπότε ή ο πίσω άξονας ή δες τον άξονα μεσαίας τριβής.