Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#788846 Νέο Oltre από την Bianchi:

https://www.bianchi.com/store/int_EN/ys ... 2sp-3.html

Εικόνα

Το κορυφαίο Oltre RC στην προνομιακή τιμή των €15.149.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#788862 Με το παλιό ποδήλατο που είχε μόνο 6 ταχύτητες πίσω τίποτα δεν του έκανα. Ίσως να την είχα λαδώσει λίγο κάποτε. 1-2 φορές που έσπασε η αλυσίδα την ένωσα. Ίσως και να την άλλαξα κάποτε, 1 φορά. Καλά είναι για 27 χρόνια... Χλμ όμως δεν ξέρω αλλά όχι πάρα πολλά. Με το τωρινό κάνω πολύ περισσότερα χλμ.
Αλλά βέβαια όσο πιο πολλές ταχύτητες έχουν τόσο πιο λεπτά είναι και τα γρανάζια και η αλυσίδα, θέλουν πιο πολλή φροντίδα και έχουν μικρότερες αντοχές.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#789461 Δυστυχώς η κασέτα δεν υπήρχε (αν και online ακόμα φαίνεται σαν να την έχουν). Τελικά σήμερα έφτασε η κασέτα σπίτι από αλλού και πιο φτηνά.
Οπότε προχωράω σε αναβάθμιση 52/36-170 εμπρός 11-34 πίσω και νέα αλυσίδα KMC EL (extra light με τρύπες στα λαμάκια, ε βάζουμε βάρος με τα πιο μεγάλα γρανάζια από κάπου πρέπει να βγάλουμε, μην παραβαρύνει το εργαλείο). :lol:
Την λίγο χρησιμοποιημένη αλυσίδα (ημερών) θα την κρατήσω και αν είναι εντάξει θα είναι η επόμενη.
Αλλά το επόμενο ραντεβού στο μαγαζί είναι την Πέμπτη. Σε άλλο γυφτολέ την Τετάρτη.
Θα πάω αύριο το πρωί μήπως με χώσουν (κατάλαβα ότι γίνεται αν έχει ησυχία και αν όχι θα δοκιμάσω και αλλού. Που θα μου πάει θα τα βάλω.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#789466 Λοιπόν, μετά από άπειρους μήνες αναμονής, ήρθε το ανταλλακτικό του Ultegra και καλώς εχόντων των πραγμάτων την Δευτέρα θα πάω με το ποδήλατο στη δουλειά. Δεν μπορώ να εκφράσω αρκετά έντονα πόσο μου είχε λείψει!

Μέχρι να χαλάσει κάτι άλλο βέβαια...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#789519
g8777 έγραψε:Πολυ σημαντικο νεο αυτο, καταχωρηθηκε οπως του αξιζει.
Όπως βλέπετε η αναζήτηση ανταλλακτικών Shimano αποτελεί πραγματικό αγώνα, χαίρομαι για την κατανόησή σου. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#789589 Τι όμορφο κομμάτι!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#790123 Σε κάποια στιγμή σχεδόν σίγουρα, όχι τώρα όμως.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#790142 Χαχα, έτσι στήνονται τα όνειρα και σιγά σιγά γίνονται πραγματικότητα. Σου το εύχομαι.
Συνάδελφος επέστρεψε το Canyon Endurace CF SLX περί τα 6,88 κιλά με DuraAce Di2, δεν του ταίριαξε λέει (έχεις λέει περιθώριο να το επιστρέψεις μέσα σε 30 μέρες). Τώρα νομίζω παρέλαβε το Specialized Aethos.... Εκτός αν άλλαξε πάλι γνώμη. Πάντως πήγε να του στήσουν τα λάστιχα tubeless και βρήκαν delamination στην κάρμπον ζάντα.... Οπότε τώρα περιμένει ζάντα.
Η ασφάλειά του λέει του δίνει περί τις 2500 λίρες για να πάρει ποδήλατο οπότε του βγαίνει λίγο φτηνότερα. Και πάλι όμως πολλά τα βρίσκω. Εγώ πάντως νομίζω ότι κάτι με Ultegra Di2 αλλά class 2 (να σηκώνει ζόρια, είμαι βαρύς) με χώρο για μέχρι 35 λάστιχο με φτερό/λασπωτήρα με καλύπτει. Ίσως τιτάνιο που κρατάει για πάντα, να κλείσω ποδηλατικά. Τα κάρμπον για να γίνουν σωστά απαιτούν προσεκτική χειρωνακτική συναρμολόγηση από έμπειρο τεχνικό αλλά επειδή κατασκευάζονται σε χώρες με τα φτηνότερα εργατικά δυναμικά δεν με πείθουν για την εξασφάλιση σταθερής ποιότητας του τελικού προϊόντος. Φαίνεται όμως ότι αρχίσανε να εφαρμόζονται πιο αυτοματοποιημένες διαδικασίες, θα περιμένω, έτσι κι αλλιώς δεν βιάζομαι.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#790458 Επιτέλους δέησε το μαστόρι να μου περάσει τα φρέσκα πράματα, μου άλλαξε και ντίζα πίσω ταχυτήτων που όντως κόλλαγε λίγο και οι αλλαγές ταχυτήτων έγιναν άμεσες, ήσυχες και ομαλότατες. Είχα ξεχάσει πόσο καλή σειρά είναι η 105. Καλά μου χλμ και προσέχουμε τη συντήρηση.

Και τώρα για τους πιο βαρεμένους (οι νορμάλ προσπεράστε και πηγαίνετε αλλού, δεν έχει νόημα για σας) θα αναφερθώ στις διαφορές που προκύπτουν από τα διαφορετικά γρανάζια .
Εμπρός από 50-34 σε 52-36 και πίσω από 11-32 σε 11-34. Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες αλλά είναι υπαρκτές. Στις ακραίες τιμές έχεις σαφώς μακρύτερες σχέσεις (με τα μεγαλύτερα εμπρός γρανάζια) αλλά μόνο οριακά κοντύτερη (36-34 αντί 34-32, μηδαμινή διαφορά). Οι ακραίες τιμές όμως δεν είναι τόσο σημαντικές, χρησιμοποιούνται λιγότερο συχνά από τις μεσαίες.
Εμβαθύνοντας, γιατί δεν περιμένατε κάτι λιγότερο από μένα, μελέτησα τις αποστάσεις ανάμεσα στα δόντια των πίσω γραναζιών.
Η παλιά κασέτα είχε 11-12-13-14-16-18-20-22-25-28-32
Η νέα κασέτα έχει 11-13-15-17-19-21-23-25-27-30-34
Η διαφορά δεν είναι μόνο προς το τέλος αλλά σε όλο το εύρος. Αντί για απόσταση 1-1-1-2-2-2-2-3-3-4 έχει 2-2-2-2-2-2-2-2-3-4. Στη νέα κασέτα η διαφορά είναι πιο σταθερή, 2, σε μεγαλύτερο εύρος. Στα μεσαία γρανάζια που είναι και αυτά που χρησιμοποιούνται περισσότερο είναι ανά 2 και στις 2 περιπτώσεις. Καθώς όμως έχει μεγαλώσει το εμπρός γρανάζι όπως και τα πίσω μεσαία σε απλή γενική χρήση δεν νιώθεις διαφορά.
Θεωρητικά με μεγαλύτερο εμπρός γρανάζι έχεις μικρότερες απώλειες κλπ αλλά το προσπερνώ.
Μπορεί ένας φανατικός κουρσάκιας να προτιμά το 1-1-1 για ακριβές ταίριασμα με τις περιστροφές που τον βολεύουν (ειδικά με το μεγάλο εμπρός γρανάζι σε ταχύτητες που θα είσαι οριακός σε ισχύ) αλλά προσωπικά δεν κυκλοφορώ σε τόσο μεγάλες κατηφόρες που να φτάνω να βάζω τα πιο μικρά πίσω (θέλω πάνω από 60χλμ) ένιωθα ότι οι διαφορές ήταν τόσο μικρές που δεν γινόντουσαν αντιληπτές (ειδικά με το μικρό γρανάζι εμπρός ήθελα πιο σαφή διαφορά). Εκτός του ότι είναι λάθος να βάζεις τα 2-3 πολύ μικρά πίσω όταν έχεις το μικρό εμπρός ή τα 2-3 μεγάλα πίσω όταν έχεις το μεγάλο εμπρός.

Να σημειωθεί ότι ήθελα το πίσω 11-34 (ελπίζοντας για να κερδίσω λίγο στις ανηφόρες, κάτι που δεν έγινε αφού μεγάλωσα και το εμπρός γρανάζι) αλλά το εμπρός 52-36 ήταν αναγκαστικό επειδή δεν έβρισκα το 50-34 σε μαύρο σε λογική τιμή.
Από 34 αε 36 θα πει κάποιος μικρή η διαφορά σε ταχύτητα, περί τα 2χλμ/ώ αλλά αυτά τα 2 είναι ακριβώς στο σημείο/όριο που είμαι να αλλάξω από μικρό σε μεγάλο γρανάζι εμπρός. Έτσι το 36 γίνεται πιο κατάλληλο για λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες οπότε θα χρησιμοποιείται πιο συχνά στο καθημερινό κομιούτινγκ ελαττώνοντας έτσι την φθορά στο μεγαλύτερο εμπρός γρανάζι.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#790649 Θα ρίξω το επίπεδο τώρα από καρμπόν και τιτάνια σε ατσάλι .
Με βρίσκω να παίρνω όλο και συχνότερα για κοντινές βόλτες ψώνια σούπερ μάρκετ το γιαγιάδιστικο ολλανδικό στυλ ποδήλατο με τα ψηλά χερούλια .
Σα να περπατάς είναι , όρθια στάση , απλά πας πιο γρήγορα .
Εχουνε και την αλυσίδα και τα γρανάζια από ταχύτητες σε enclosure δεν καταλαβαίνεις τίποτα από βροχές κτλ , ούτε λαδώματα θέλει

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Chris
#790683 Told you so. Η και οχι. Αλλα αν με ρωταγες θα στο λεγα. Με ενα τετοιο αλλα διαφορετικης προσεγγισης* εχω γραψει απιστευτα χιλιομετρα. Ενα αλλο εχει παιδικο καθισμα πανω, κι ενα τριτο για μπακαπ. Μονο γιαγιαδιστικα σε αυτο το σπιτι.

* Ελαφρωμενο οσο γινεται. Εχω ξηλωσει τα παντα εκτος απο τα απολυτως απαραιτητα. Χωρις ταχυτητες, χωρις φτερα, χωρις σχαρες, με κοντρα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#790684 Εικόνα

Σημερινη. Λιγο πριν ξεκινησω, λιγο γουρνόπλο για δυναμη. :oops:

Ασπραγγελοι -Διλοφο -Τσεπελοβο-Παδες-Διστρατο-Βοβουσα-Ασπραγγελοι.

Σας κατουραω; Σας κατουραω. :iconcool: