elteo έγραψε:Σωστούς ποδηλατοδρόμους αλά Ολλανδία θέλουμε.Πρέπει να υπάρξει μια κρίσιμη μάζα ποδηλατών για να δικαιολογηθεί η κατασκευή ποδηλατόδρομων σοβαρών πέραν του ψηφοθηρικού του πράματος σε τοπικό επίπεδο.
Και για να γίνει αυτό θα πρέπει να αλλάξει η συμπεριφορά των οδηγών, μόνο τότε θα ξεμυτήσουν περισσότεροι ποδηλάτες. Και επειδή αυτό είναι χλωμότατο αναγκαστικά οι όποιες ελπίδες για ποδηλατόδρομους θα είναι από τους δημάρχους για να κερδίσουν ψήφους, όπως όπως χωρίς σωστές ποδηλατικά προδιαγραφές. Οι οποίοι ποδηλατόδρομοι συχνότατα θα καταπατούνται από παρκαρισμένα αυτοκίνητα....
Κατά τα άλλα, μόνο μειδίαμα για την μανιχαιστικη κατάταξη ποδηλάτων και οδηγών.
g8777 έγραψε:If you build it they will come.Ναι, συμφωνώ με το γνωστό ρητό, αν υπάρχουν οι δρόμοι κάποιοι θα τους χρησιμοποιήσουν. Το λεπτό θέμα είναι τα λεπτά. Που δεν περισσεύουν οπότε ο όποιος άρχοντας - διαχειριστής θα πρέπει να πειστεί ότι αυτό θα είναι η πιο vfm χρήση. Και το Value συνήθως αντικατοπτρίζει την δυνατότητά του να παραμείνει στην εξουσία. Και αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα.
Βέβαια καθώς παγκοσμίως η ποδηλατικές τάσεις αυξάνονται το μήνυμα αρχίζει να περνάει και όλο και περισσότεροι φτιάχνουν και κανέναν ποδηλατόδρομο, ίσα ίσα για να φαίνονται καλοί και να έχουν και τους ποδηλάτες με το μέρος τους. Τους προσδίδει ένα πιο νεανικό και οικολογικό προφίλ με το οποίο θα κερδίσουν εκτίμηση και ψήφους από τους νέους. Δεν θα φτιάξουν πολλούς ή καλούς ποδηλατόδρομους γιατί δεν φτάνουν τα λεφτά, πρέπει να κάνουν και άλλα έργα για να πιάσουν κι άλλους, πχ ΚΑΠΗ για να πιάσουν τους ηλικιωμένους κοκ.
Dimsabas έγραψε:Για χρήση ημέρας, προτείνω ένα φοβερό φως της Τρεκ που το πουλάει το Cyclist στον Χολαργό. Κοστίζει 40 ευρώ και έχει μελετημένο ανομοιογενές παλλόμενο φως, που ενεργοποιεί συγκεκριμένα κέντρα του εγκεφάλου και σε βλέπουν πιο άμεσα σε σχέση με ένα φως με σταθερό παλμό. Ολόκληρη επιστήμη.
Εννοείς αυτά που προκαλούν κρίση σε επιληπτικούς;
Τα specs:
Frame T1100 Toray high modulus Carbon 1090 gr. Fork 406 gr. (uncut) Seat post 226 gr. (uncut) C-Bear ceramic BB386 bottom bracket 106 gr. Full Shimano Ultegra R-8000 groupset with direct mount brakes, 52-36, 11-28. 88mm CSC Carbon wheels with Powerway R36 ceramic bearing carbon hubs, and straight pull CX-Ray Sapim spokes with internal nipples (1860 gr.) Integrated carbon handlebar 400mm/120mm (306 gr.) Continental Grandprix 5000 25mm tires.
Το XR4 είναι σοβαρό ποδήλατο. Καμία σχέση με το φαράγγι
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα
elteo έγραψε:Σωστούς ποδηλατοδρόμους αλά Ολλανδία θέλουμε.
Ελα μωρε ποιος κανει ποδηλατο στην ελλαδα;
JBT έγραψε:Κάδρο είναι το frame;;;
Το XR4 είναι σοβαρό ποδήλατο. Καμία σχέση με το φαράγγι
Νομίζω ότι είσαι λάθος το "φαράγγι" είναι καταπληκτικό.
harpymonk έγραψε:Δισκοφρενα -> MTBΩραίο! Καλές βόλτες να έχετε....
Λιγες ωρες αργοτερα:
Τελικό βάρος; πόσο είναι?
Αν πήγαινες σε δισκόφρενα θα ήταν + ή-? σε βάρος εννοώ..
< Note >
Βαρος
Περισσοτερες ακτινες στις ροδες
Throughaxles
Συντήρηση
Τσινγκ-τσινγκ
Οταν το τελειωσω θα πω το βαρος αλλα θα εχει ροδες 88mm μπρος πισω τις οποιες περιμενω.
Εχθές είδα ένα dogma έτσι όπως θα έπρεπε να ήταν και ήταν χάρμα οφθαλμών
88αρες γιατί; θα πηγαίνεις σε ΤΤ;
Απ' τις φουρτούνες τις πολλές
γυρίστηκα
μες στους ανθρώπους
αυτοεξορίστηκα