Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#654997 Τέτοια εποχή πέρυσι είχα κάνει ένα καταπληκτικό ποδήλατο στον γύρο της Καστοριάς (27 χλμ) με 35,5 χαω μέση με απλό δρομισιο ούτε μπάρες ούτε deep section wheels :tomato:

Κι έπρεπε να διαφυλάξω τα πόδια μου για το τρέξιμο μετά και δεν το πήγα τέρμα εννοείται :oops:


@all έχετε χάσει επεισόδια ξαναλέω ότι δεν πρόκειται να μπω στον παραμικρό διάλογο με τον ξερολα. Τα γραπτά είναι εδώ, οποίος έχει όρεξη ανατρέχει στα πιο παλιά και θα δει πώς άρχισαν όλα. Άντε βάλτε μια τέλεια σε αυτό το πράγμα κι ο,τι θέλει πραγματικά κάποιος να ρωτήσει εδώ είμαι (θα έλεγα είμαστε, αλλά μετά θα πρέπει να αγοράζετε κινέζικα καρμπον παλουκοσελο με 24 ευρώ :vava: :s_shout )
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#655001
JBT έγραψε:Τέτοια εποχή πέρυσι είχα κάνει ένα καταπληκτικό ποδήλατο στον γύρο της Καστοριάς (27 χλμ) με 35,5 χαω μέση με απλό δρομισιο ούτε μπάρες ούτε deep section wheels :tomato:
...


Μπραβο ρε θηριο, εχεις και το Strava να μας δείξεις η θα πεις παλι ποσες μπανανες εφαγες;

I see your 35,5 and raise you 1,1.
Εικόνα

Χθες:
Εικόνα
3.17W/Kg για 1 ωρα 33 λεπτα ο γεροντας...(FTP 3,47W/Kg)

JBT έγραψε:@all έχετε χάσει επεισόδια ξαναλέω ότι δεν πρόκειται να μπω στον παραμικρό διάλογο με τον ξερολα. Τα γραπτά είναι εδώ, οποίος έχει όρεξη ανατρέχει στα πιο παλιά και θα δει πώς άρχισαν όλα. Άντε βάλτε μια τέλεια σε αυτό το πράγμα κι ο,τι θέλει πραγματικά κάποιος να ρωτήσει εδώ είμαι (θα έλεγα είμαστε, αλλά μετά θα πρέπει να αγοράζετε κινέζικα καρμπον παλουκοσελο με 24 ευρώ :vava: :s_shout )


Not good enough for you? Too cheap? Παρε Pinarello που τα φτιαχνουν Ιταλιδες παρθενες στην Ιταλια (sure) :iconcool:

Υ.Γ.
Αν καποιος δεν ξερει τι ειναι ολα αυτα ρωταει και ο JBT ευχαριστως θα τον διαφωτισει.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#655002 Πολύ ανταγωνιστικοί είσαστε βρε παιδί μου. Πως θα γίνει να συναντηθείτε πουθενά, γύρω από κάποια λίμνη να ξεκαθαρίσει το πράμα να τελειώνουμε με αυτή την ιστορία; Όχι ότι ξεκαθαρίζει ποτέ αλλά λέμε.... Ίσως καλύτερα στο Zwift.
Εγώ πάντως χαίρομαι με τις επιδόσεις και των δύο σας και δηλώνω ότι ζηλεύω τις ταχύτητές σας. Βέβαια ξέρω ότι δεν έχω καμία ελπίδα να σας πλησιάσω όποιο ποδήλατο, λάστιχα και παλουκόσελο και αν έχω αν δεν χάσω τουλάχιστον 15 κιλά....

harpymonk έγραψε:Not good enough for you? Too cheap? Παρε Pinarello που τα φτιαχνουν Ιταλιδες παρθενες στην Ιταλια (sure) :iconcool:
Έτσι μπράβο, προχωρημένα πράματα. Είναι σαν και τα Cohiba που τα στρίβουν στα μπουτάκια τους αλλά με Ιταλίδες; Εϊναι λοιπόν πιο premium! Πιάσε μου 3 σε διαφορετικά χρώματα και φορές των ινών για να διαλέγω ανάλογα με το λύκρα μου. :lol:
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#655004 Τα κιλα δεν εχουν τοσο σημασια στο πλατύ Sknipper, μονο ο περιττός ογκος επηρεάζει σε καποιο βαθμο την αεροδυναμικη.
Οι spinters ειναι 80+ κιλα ευκολα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#655005
sknipper έγραψε: Βέβαια ξέρω ότι δεν έχω καμία ελπίδα να σας πλησιάσω όποιο ποδήλατο, λάστιχα και παλουκόσελο και αν έχω αν δεν χάσω τουλάχιστον 15 κιλά....


Δεν ειναι μονο τα κιλα το προβλημα. Μπορεις να βαλεις καθημερινο προγραμμα προπονησης; Μπορεις να κανεις διαιτα που να βοηθα; Μπορεις τις Κυριακες να αφιερωσεις χρονο για να πας μια μεγαλη βολτα και τον χρονο αποθεραπειας μετα;

Γενικα εχεις τον χρονο, την δυνατοτητα, την διαθεση να γινεις αθλητης;

Θαυμαστο αυτο που κανουν και οι δυο, αλλα δεν ειναι για ολους.
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#655007 Για να χασεις κιλα (και να γινεις καλυτερος) απλα κανεις ποδηλατο. Με οτι ενταση θελεις αλλα με διαρκεια και συχνοτητα. Μιν. 2-3 φορες τη βδομαδα και 30 χλμ. καθε φορα. Τα κιλα θα εξαφανιστουν πολυ γρηγορα και οι επιδοσεις θα βελτιωθουν θεαματικα.
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#655034
Νίκος Παππάς έγραψε:
sknipper έγραψε:
Θαυμαστο αυτο που κανουν και οι δυο, αλλα δεν ειναι για ολους.


Ποιοι δυο, εγω δειχνω αυτος μονο λεει (για μπανανες και κεφτεδακια, κλπ.). :lol:
Τον παιρναω και καμμια εικοσαριά χρονακια.... :s_cool
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#655047
harpymonk έγραψε:Βαρος και ανεση (αποσβεση κραδασμων).
Carbon + ελαφρια σελα:
Εικόνα

Glass fiber + βαρια σελα:
Εικόνα

Αλουμινιο = ακομα χειρότερα.


Θαρρώ πως με ένα περιποιημένο χέσιμο πριν τη βόλτα κερδίζεις περισσότερα γραμμάρια, με μηδέν κόστος, χώρια την ανακούφιση που προσφέρει. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#655049
Zorz έγραψε:Θαρρώ πως με ένα περιποιημένο χέσιμο πριν τη βόλτα κερδίζεις περισσότερα γραμμάρια, με μηδέν κόστος, χώρια την ανακούφιση που προσφέρει. :hmmm:


Εννοείται, απαραιτητο καθε φορα που κοιτας χρονους η εχεις αναβασεις. Ολα προγραμματιζονται γυρω απο αυτο :lol:
Τωρα αν εισαι 100 κιλα και το ποδηλατο σου 18 η διαφορα με ενα ποδηλατο των 12 η 6 θα ειναι σχετικα μικρη...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#655062 Τρύφωνα αυτό που έβαλες είναι one way, εγώ έκανα κύκλο

Πάω στοίχημα ότι ξέρεις ποια είναι η διαφορά ε; :roll:

Και 40αρες έχουμε πιάσει για πολλά χλμ αλλά δεν είναι ΠΟΤΈ αντιπροσωπευτικό όταν είναι μόνο προς μια κατεύθυνση

Τι κάθομαι και λέω τώρα με πιάνει κατάθλιψη :vava:

Strava :s_wacko :s_wacko :s_wacko
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#655064
JBT έγραψε:Τρύφωνα αυτό που έβαλες είναι one way, εγώ έκανα κύκλο

Πάω στοίχημα ότι ξέρεις ποια είναι η διαφορά ε; :roll:

Και 40αρες έχουμε πιάσει για πολλά χλμ αλλά δεν είναι ΠΟΤΈ αντιπροσωπευτικό όταν είναι μόνο προς μια κατεύθυνση

Τι κάθομαι και λέω τώρα με πιάνει κατάθλιψη :vava:

Strava :s_wacko :s_wacko :s_wacko


Κατι σαν αυτο ας πουμε ε; :s_biggrin
Εικόνα

Πολλα λες ομως, θα μα δειξεις κατι η μονο θα λες για μπανανες και σαρανταρες;
Strava not good enough for your performance level? :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#655068 Έχω μια edit 2 ερωτήσεις.

1) Βλέπω π.χ. τα ονομαστά ποδήλατα (σκελετούς) δρόμου, βλέπω και κάποια λιγότερο γνωστά.
Τα δεύτερα μπορεί να είναι και ένα 20-30% κάτω του κόστους. Τι παίζει με αυτά;
Π.χ. σε ένα σάιτ έβλεπα είχε τα bottecchia και τα romet. Στα ίδια χαρακτηριστικά / περιφερειακά, στα romet ειναι 30% κάτω.

Υπάρχουν κ άλλα παραδείγματα αντίστοιχα εννοείται.

Υπάρχει κάποια ειδοποιός διαφορά ή είναι καθαρά θέμα marketing / "σήματος". Γιατί γλυκοκοιτάζω ένα road, (είναι παιδικό απωθημένο από τα 10s μου), μεγάλωσα με αυτήν την επική ταινία, αλλά όχι να δώσω και ένα νεφρό.

2) με τα υδραυλικά δισκόφρενα (γενιάς deore xt) του τωρινού ποδηλάτου ειμαι πολυ ικανοποιημένος. Στα δρόμου, βλέπω αρκετά που βασίζονται σε κλασσικότερο με τα 2 τακάκια (a la v-brake αλλοτινό :lol: ) αμέσως κάτω από το μάγουλο του ελαστικού. Είναι cost cutting; ή υπάρχουν εξίσου ποιοτικές εφαρμογές με απόδοση εφάμιλλη των δισκόφρενων;

Επίσης, το βράδυ θα κάνω ένα μίνι φωτογραφικό αφιέρωμα με ποδηλατο-ιστορίες από τα παλιά.
Άβαταρ μέλους
By harpymonk
#655069 Ολοι οι "κατασκευαστες" κανουν outsource την παραγωγη τους στην Κινα και Ταιβαν.
Οι εκει κατασκευαστες φτιαχουν spin-offs με δικες τους/αγνωστες μαρκες που ειναι βασικα τα ιδια ποδηλατα unbranded.
Μπορεις να πληρωσεις premium για μαρκα η να παρεις το spin-off.
Ακομα καλυτερα να φτιαξεις μονος σου (ποδηλατο ειναι οχι αεροπλανο) με κομματια που διαλεγεις.
Για συμβουλες/οδηγίες ρωτας.

Για δρομο δισκοφρενα δεν θα επερνα αλλα απο αποψη αποδοσης ειναι πανω κατω τα ιδια, η διαφορα ειναι το βαρος οπου τα δισκοφρεωα ειναι πολυ πιο βαρια.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#655071 Για όσους δεν θυμούνται, αυτό που αναφέρω στην Καστοριά ήταν το 2ο σκέλος από το τρίαθλο. Βγήκα ήδη χρεωμένος από το (μισητό) κολύμπι κι είχα να τρέξω άλλο ένα πιο μισητό 5αρι χλμ...


Ξιφ η καυτή ερώτηση είναι: καινούριο new entry ή πιο παλιό αλλά κορυφαίο της εταιρείας...

Δύσκολη ερώτηση αλλά από προσωπική εμπειρία πλέον λέω ότι τα περιφερειακά αλλάζονται, ο σκελετός όχι... Κι αν καβαλήσεις σκελετό από το πάνω ράφι φαίνεται αμέσως (όχι στους χρόνους εννοείται :s_wacko )