Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By gianik
#645772 Παρκο Κ.Α εχω πολυ κοντα αλλα ειναι κλειστο λογω covid.,,
Να σου πω την.αληθεια ,τα σηματα κυκλοφοριας τα ξέρει σχεδον ολα.
Δεν παυει ομως να ειναι ενας πιτσιρικας που δεν εχει το ματι που εχει ενας εμπειρος οδηγος...
Εδω εγω που κανω ποδηλατο κ τρεμω καθε φορα για το τι θα σκαρφιστει ο μπροστινος με το Ι.Χ του... :(
Πάντως δεν εχω πεισθει με τπτ οτι πρεπει να πηγαινει μπροστα... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#645775
gianik έγραψε:Παρκο Κ.Α εχω πολυ κοντα αλλα ειναι κλειστο λογω covid.,,
Να σου πω την.αληθεια ,τα σηματα κυκλοφοριας τα ξέρει σχεδον ολα.
Δεν παυει ομως να ειναι ενας πιτσιρικας που δεν εχει το ματι που εχει ενας εμπειρος οδηγος...
Εδω εγω που κανω ποδηλατο κ τρεμω καθε φορα για το τι θα σκαρφιστει ο μπροστινος με το Ι.Χ του... :(
Πάντως δεν εχω πεισθει με τπτ οτι πρεπει να πηγαινει μπροστα... :hmmm:
ΠΑΝΤΑ η σκούπα είναι πίσω.
Δεν είναι τυχαίο που στα μηχανοκίνητα είναι ο εμπειροτερος με το δυνατότερο όχημα. Γιατί τρέχει. Θα το καταλάβεις πιο εύκολα με άλλα δυο ποδηλατα στην παρεα.

Δοκίμασε το την επόμενη φορά και έλεγξε τον με την φωνή. Ο δικός μου έτσι έμαθε να ελέγχει τα "παντα", ( σχήμα λόγου το παντα ).

Από το Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#645781 Σε αυτές τις ηλικίες κ εγώ πίσω πήγαινα Κυρίως για να ελέγχω με το μάτι κ να φωνάζω, αλλά κ ο μεγαλύτερος φόβος μου να τον προστατεύσω από τα επερχόμενα οχήματα. . Δηλαδή να είμαι επίτηδες λίγο έξω σε σχέση με αυτόν ώστε το αυτοκίνητο που έρχεται να προσαρμόζεται σε μένα από αποστάσεις οπότε αυτός να είναι ακόμα πιο μέσα. Απίστευτο πόσα οχήματα περνάνε ξυστά.
Επίσης το ποδήλατο κ κάνει μια ελικοειδή κίνηση στην πορεία του ειδικά οι πιο μικροί ποδηλάτες.. Οπότε καλύτερα να τη φάω εγώ.
Καλές βόλτες!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By otso
#645789 Απο πισω με φαρο στο κρανος σειρηνα και ντουντουκα ξερεις εσυ
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#645799 Καλά τα Canyon και τίμιες οι τιμές τους αλλά κι εγώ σε περιπτώσεις προσφοράς σε αντίστοιχη τιμή θα προτιμήσω κάτι επώνυμο με μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Μπορεί να κάνω και λάθος και η άμεση σχέση με τον κατασκευαστή θα είναι καλύτερη εγγύηση σε περίπτωση προβλήματος. Και ναι γερμανική σχεδίαση και συναρμολόγηση αλλά η κατασκευή στην Taiwan. Και υπάρχουν και μερικοί που δεν τα θεωρούν και τόσο εντάξει όσο η γενική αύρα. ( http://www.Hambini.com Γενικά χαίρομαι να τον ακούω να τα χώνει στις περισσότερες εταιρείες από το κανάλι του στο youtube )

Στα παιδικά αξίζει να πάρεις ακριβό ποδήλατο. Δεν τα ξέρω τα woom αλλά στην Αγγλία υποθέτω τα αντίστοιχα είναι τα Islabikes και τα Frog. Που είναι πολύ ελαφριά με custom άξονες, γρανάζια και χειριστήρια ώστε να ταιριάζουν σε μικρά χέρια/πόδια και καλής ποιότητας, όχι πλαστικουριό. Τα λεφτά θα τα πάρεις σε μεγάλο βαθμό πίσω όταν το πουλήσεις και υπάρχει ζήτηση. Εγώ το πούλησα μάλλον πιο ακριβά από όσο το είχα πάρει καινούργιο (στο μεταξύ είδαν ότι τους παίρνει και ακρίβυναν πολύ σαν καινούργια). Και αξίζει να το πάρεις γιατί το βάρος του ποδηλάτου σε παιδάκι αποτελεί μεγάλο ποσοστό του συνολικού βάρους παιδιού-ποδηλάτου και σε συνδυασμό με τη καλύτερα χειριστήρια κάνει διαφορά στο πόσο εύκολα θα καταφέρει να κάνει ποδήλατο, πόσο θα το ευχαριστιέται αλλά και στο πόσο ξεκούραστα θα κουβαλάει ο γονιός το ποδήλατο όταν το #%&$^παιδο δηλώσει κουρασμένο ή βρίσκει κάτι καλύτερο να κάνει....

Κι εγώ από πίσω προτιμώ να είμαι και να της λέω (9 ετών και της έχω εμπιστοσύνη). Σε κάποια σημεία που θέλει να είναι πίσω μου δημιουργεί περισσότερη ανασφάλεια.

Σας είχα πει ότι ζήλεψε και η γυναίκα και θέλει ποδήλατο. Το σκεπτικό είναι ότι της αρέσει σαν άσκηση με το νοικιάρικο και ίσως μετά τη λήξη της καραντίνας να πηγαίνει και στη δουλειά της με αυτό. Και έτσι ανακαλύψαμε ότι όλοι αγοράσανε ποδήλατα και τα περισσότερα δεν υπάρχουν σε στοκ ή θέλουν 15 ως άγνωστο ριθμό ημερών. Τελικά επειδή επέμενε κλείσαμε ένα που λένε ότι θα το έχουμε σε 6-8 μέρες. Κατάφερα να αποφύγω αυτά της θείτσας που λέω με το καλαθάκι στο τιμόνι και βρήκαμε ένα αλουμινένιο trekking Dawes (παλιά αγγλική μάρκα προφανώς με άπω ανατολίτικη κατασκευή) Sonoran low step (γυναικείο) που βγαίνει στα 13,8 κιλά με φτερά και σχάρα, 3χ8 Shimano Acera, αλουμινένιο πηρούνι, 700-35C λάστιχα, στέκα, μεγάλο ελαφρά καμπύλο προς τα πίσω τιμόνι και μου αρέσει που έχει ρυθμιζόμενη κλίση λαιμού και αναρτησούλα στο παλουκόσελο. Δυστυχώς χωρίς δυναμο και με κοινά φρένα, θα ήθελα δίσκους και καλό κάλυμμα αλυσίδας. Από κάτω το επίσημο λινκ (το πήραμε αρκετά φτηνότερα).
https://dawescycles.com/product/sonoran-low-step/
Το καλό είναι ότι με 48-38-28 και 11-32 γρανάζια θα είναι πιο γρήγορο από τη δική μου σιδερένια αρχαιολογία.... θα το δανειστώ.

Εμένα χθες μου έσπασε η ντίζα του εμπρός φρένου... Ευτυχώς με χαμηλή ταχύτητα σε επίπεδο φαρδύ δρόμο περατζάδα στο πάρκο. Ηλίθιος ερχόταν από την απέναντι μεριά στη λάθος πλευρά του δρόμου πήγαμε και οι δύο στην άκρη και μετά και οι δύο προς την άλλη και στο φρένο πανικού έσπασε η ντίζα από τη μανέτα. Έτσι έμαθα ότι είναι διαφορετικές οι ντίζες για φρένα από ότι για ταχύτητες. Για φρένα υπάρχουν βασικά 2 άκρες (και άλλες πιο περίεργες λιγότερο συχνές), αυτές για ίσιο τιμόνι (με μικρό κυλινδράκι κάθετο στον άξονα του σύρματος) και αυτές για γυριστό. Θέλεις ανοξείδωτο ατσάλι και όχι κάτι λιγότερο. Άντε τώρα να ψάξω να βρω ανοιχτό ποδηλατάδικο και να στηθώ στην ουρά... αλλιώς μέσω Amazon θα το έχω την Τρίτη. Ελπίζω να περασει ευκολα το συρμα μεσα από το σωληνάκι του.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#645803
sknipper έγραψε:Εμένα χθες μου έσπασε η ντίζα του εμπρός φρένου... Ευτυχώς με χαμηλή ταχύτητα σε επίπεδο φαρδύ δρόμο περατζάδα στο πάρκο. Ηλίθιος ερχόταν από την απέναντι μεριά στη λάθος πλευρά του δρόμου πήγαμε και οι δύο στην άκρη και μετά και οι δύο προς την άλλη και στο φρένο πανικού έσπασε η ντίζα από τη μανέτα. Έτσι έμαθα ότι είναι διαφορετικές οι ντίζες για φρένα από ότι για ταχύτητες. Για φρένα υπάρχουν βασικά 2 άκρες (και άλλες πιο περίεργες λιγότερο συχνές), αυτές για ίσιο τιμόνι (με μικρό κυλινδράκι κάθετο στον άξονα του σύρματος) και αυτές για γυριστό. Θέλεις ανοξείδωτο ατσάλι και όχι κάτι λιγότερο. Άντε τώρα να ψάξω να βρω ανοιχτό ποδηλατάδικο και να στηθώ στην ουρά... αλλιώς μέσω Amazon θα το έχω την Τρίτη. Ελπίζω να περασει ευκολα το συρμα μεσα από το σωληνάκι του.


Προσωπικά δεν κάνω χωρίς υδραυλικά δισκόφρενα. Ντίζα? Ούτε στον εχθρό μου.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#645815 Eρχεται ποστ οργής του αναρτησιολόγου JBT. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#645818 Δεν είναι οι αναρτήσεις εδώ το πρόβλημα αλλά τα p zero. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#645826 3 είναι τα εργοστάσια που φτιάχνουν καρμπον σκελετούς. Τέλος.

Οπότε η συζήτηση για τα φανταστικά canyon που είναι λες και έχουν ανακαλύψει τον τροχό πάει περίπατο. Κι έτσι και συναντήσεις πρόβλημα (έχω δει κάποιες φορές, συμβαίνει όπως και να έχει) άντε βγάλε άκρη :s_crazy

Εταιρεία που έβαζε σφικτηρα σε σκελετό καρμπον για το παλουκοσελο :s_shout :s_whiteflag :s_bye

Δεν λέω ότι είναι για πέταμα, αλλά όχι και αυτό το παραμύθι που σας ταιζουν :)
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#645929
elteo έγραψε:
sknipper έγραψε:Εμένα χθες μου έσπασε η ντίζα του εμπρός φρένου... .
Προσωπικά δεν κάνω χωρίς υδραυλικά δισκόφρενα. Ντίζα? Ούτε στον εχθρό μου.
Κι εγώ από τότε που δοκίμασα υδραυλικό δισκόφρενα πήρα απόφαση ότι το θέλω. Και μάλλον πλησιάζει η ώρα που το παλιό ποδήλατο του 1994 χωρίς συντήρηση θα θυσιαστεί... Αρκεί να αποφαίσω τι είδους ποδήλατο θα πάρω (αγνό δρόμου δεν νομίζω αλλά κάτι ανάμεσα σε adventure-gravel-urban-leisure).
Θέλω αλουμινένιο με υδραυλικά φρένα, Shimano τουλάχιστον Tiagra με 50/34 γρανάζια εμπρός και θέσεις για φτερά αλλά το βασικό είναι αν θα έχει ίσιο τιμόνι ή γυριστό. Και εδώ δεν ασχολήθηκα να δοκιμάσω με ανοιχτά μαγαζιά τώρα που κοιτάς με το κυάλι... Αλλά τώρα θα ζηλέψω πού πήρε η σύζυγος και τώρα κοντεύει να τα τινάξει το παλιό μου (κεντρική τριβή με τεράστιους τζόγους και συνεχείς ήχους, τζόγους στο τιμόνι, τζόγους στον άξονα της εμπρός ρόδας).
Άβαταρ μέλους
By citastak
#646200
sknipper έγραψε:Καλά τα Canyon και τίμιες οι τιμές τους αλλά κι εγώ σε περιπτώσεις προσφοράς σε αντίστοιχη τιμή θα προτιμήσω κάτι επώνυμο με μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.


Είχα Canyon για 10 χρόνια και ξέρω και πολύ κόσμο που έχει πάρει. Carbon χωρίς κανένα θέμα σε σοβαρό τότε XC.
Υποστήριξη χωρίς κανένα θέμα - ζήτησα νύχι στα 8 χρόνια από την αγορά και είχα σε 10 μέρες στο ταχυδρομείο μου.
Τα υπόλοιπα έχουν να κάνουν με τα περιφερειακά (shimano, sram etc).
Αν είναι μόνο αυτός ο λόγος που θέλεις να το αποφύγεις, ξανα δες το, γιατί είναι value for money. Αγοράζεις πολύ καλύτερα περιφερειακά σε σχέση με άλλα "περισσότερο" επώνυμα.
Περί ορέξεως ωστόσο... σημασία έχει να κάνουμε πετάλι.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#646524 Λοιπόν ήρθε το συρματόσχοινο για τα φρένα και έγινε η αντικατάσταση. Το σημείο που φοβόμουνα πιο πολύ, το πόσο εύκολα θα περάσει το σύρμα μέσα από το σωληνάκι ήταν εντελώς μη θέμα. Εύκολη διαδικασία, το πιο δύσκολο ήταν να το σφίξω χωρίς να είναι ούτε χαλαρό (πατάς και δεν φτάνει το τα κάκι στη ζάντα) ούτε σφιχτό (δεν φτάνει να περάσεις το σύρμα στη δαγκάνα)... Όλα καλά, εμπρός φρένο ξανά.