you shall not pass κτλ
https://jimmuclarku.blogspot.com/
sknipper έγραψε:Σημερα γυρνάω από τη δουλειά νωρίς καβάλα στο ποδηλατάκι μου. Και είναι μια παρατεταμένη ανηφόρα στην οποία αναγκαστικά κατεβάζω μερικές σχέσεις, φυσάω ξεφυσάω, ρυθμίζω ανάσες κλπ. Και ξάφνου με περνάει μια θείτσα με ένα ποδήλατο από αυτά τα αναπαυτικά, μεγάλα, με όρθια στάση, με την καθόλου αεροδυναμική καμπαρντινούλα της να ανεμίζει, με σχάρα και μερικά ψώνια. Άνετη δεν μάσαγε μία, δεν έμοιαζε να ζορίζετσι καθόλου. Με έκπληξη κοίταζα το ποδήλατό της, προσπαθούσα να βρω δικαιολογία, ναι μεν ανεμίζει το ύφασμα αλλά είναι αδύνατη και δεν έχει αντίσταση και δεν μετράει και πολύ με χαμηλή ταχύτητα στην ανηφόρα, και το δικό μου παδήλατο είναι παλιό και βαρύ και εγώ μπορεί να είμαι νεότερος και δυνατότερος αλλά μάλλον είμαι διπλός σε κιλά ίσως να ήταν αθλήτρια στα νιάτα της κοκ. Και τότε την είδα.... την μπστσρία πίσω από το παλουκόσελο και πήγε η καρδιά μου στη θέση της. Δε λέω έχει τη γοητεία της και η ηλεκτροϋποβοηθούμενη ποδηλασία. Μόλις τελείωσε η ανηφόρα και πιάσαμε ίσωμα την πάτησα κάτω κανονικά αλλά βέβαια είχα ιδρώσει.
Μου προτάθηκαν τα Maxxis overdrive ως πολύ καλή επιλογή σε νορμάλ κόστος, για όποια από τις 2 διαστάσεις.
Έχετε καμιά γνώμη ιδιαίτερη επί του θέματος (διάσταση και μάρκα) ή να προχωρήσω και όλα όμορφα;
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
JarnoT έγραψε:Ήρθε η ώρα να αλλάξω ελαστικά στο Ideal Megisto 2012 που χρησιμοποιώ καθημερινά. Μετά από 6 χρόνια έχουν σκάσει σε διάφορα σημεία. Φοράει της μάνας του τα Kenda 700x40, και σκέφτομαι να κατέβω διάσταση σε πλάτος, σε 35άρι ή 32άρι. Χρήση κατά 95% σε άσφαλτο, εντός πόλης.
Μου προτάθηκαν τα Maxxis overdrive ως πολύ καλή επιλογή σε νορμάλ κόστος, για όποια από τις 2 διαστάσεις.
Έχετε καμιά γνώμη ιδιαίτερη επί του θέματος (διάσταση και μάρκα) ή να προχωρήσω και όλα όμορφα;
Εχω το Μεγκιστο του 2011, μου κανει εντυπωση για την διασταση που λες, εμενα ειχε 700x35
Τεσπα, το καλοκαιρι κατεβηκα σε 700x32 στα Maxxis Overdrive που θελεις, απο εδω.
ΑΕΡΑΣ.
Μην το φοβηθεις.
Dimsabas έγραψε:Δεν έχω ιδέα από ελαστικά του είδους αλλά μου τράβηξε την προσοχή το γεγονός ότι το χρησιμοποιείς καθημερινά. Με αυτό πας στις δουλειές σου;
Στη δουλειά μου όχι, παρότι είναι κοντά. Πολλές ανηφοροκατηφόρες, φτάνω μούσκεμα όταν το επιχειρώ. Το χρησιμοποιώ όμως για όλες τις άλλες δουλειές, το αυτοκίνητο το αποφεύγω εντός πόλης. Και φυσικά για πάσης φύσεως βόλτες.
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
g8777 έγραψε:...θα εκπλαγεις ευχαριστα.
Αυτό περιμένω :-)
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
1) τιμή. Στα 799 ευρώ στο Ίντερσπορτ της γειτονιάς, αρκετά χαμηλότερα σε ίντερνετ: https://m.gearbest.com/bikes/pp_434406.html
2) βάρος. 14,5 κιλά είναι το βάρος αξιοπρεπούς ΜΤΒ και σίγουρα το μισό από αντίστοιχης τιμής ηλεκτρικά ποδήλατα που πουλάει το Πράκτικερ.
3) φωτάκια ενσωματωμένα. Γλιτώνεις κόστος και φόρτιση.
4) γκατζετιά. Πίνακας οργάνων, επιλέγεις τα διάφορα επίπεδα υποβοήθησης.
5) γκάζι. Είμαι 100 κιλά και με πήγαινε αέρα. Στην ευθεία, γκάζωνε όπως η κούρσα μου. Προφανώς μετά τα 25 χιλιόμετρα, που σταματάει η υποβοήθηση, η κούρσα θα χαιρετούσε. Δεν το δοκίμασα στην ανηφόρα, εκεί θα ήταν ακόμα πιο γρήγορο συγκριτικά.
Μειονεκτήματα:
1) τα φρένα είναι αδύναμα. Πρέπει να έχεις το νου σου. Ευτυχώς δε δίνει δύναμη πάνω από τα 25.
2) μικροί τροχοί. Καμία σχέση με τον έλεγχο που έχεις σε ένα κανονικό ποδήλατο.
3) θέση οδήγησης. Στο 1.94 που είμαι εγώ, δεν καθόμουν σωστά. Λογικά, για φυσιολογικά μεγέθη, δε θα υπάρχει πρόβλημα.
4) υποστροφή. Ο υπάλληλος του Ίντερσπορτ είπε ότι έχει μπροστινή κίνηση κι αν στρίψεις σε γλιστερό με μπόλικο γκάζι, μπορεί να το χάσεις μπροστά. Δεν το δοκίμασα αλλά με τόσο μικρό τροχό, δε μου κάνει εντύπωση.
Εν ολίγοις, είναι μια χαρά αν το αντιμετωπίσεις ως εργαλείο. Να διανύεις τα 3 χιλιόμετρα μέχρι το μετρό, που είναι κι ανηφορικά κι ιδρώνεις. Να το βάζεις μέσα και μετά να το αποθηκεύεις σπαστό δίπλα στο γραφείο σου.
Να μένεις κοντά στο κέντρο και να το έχεις για να πετάγεσαι στις δουλειές σου. Να το έχεις στο πορτ μπαγκάζ και να το χρησιμοποιείς οπότε το χρειάζεσαι.
Αν όμως θεωρείς ότι πήρες κανονικό ποδήλατο και γλυκαθείς από το γκάζι και πας να κάνεις αυτά που θα έκανες με ένα κανονικό ποδήλατο, θα σπάσεις τα μούτρα σου.
JarnoT έγραψε:Έχετε καμιά γνώμη ιδιαίτερη επί του θέματος (διάσταση και μάρκα) ή να προχωρήσω και όλα όμορφα;
Δεν γνωρίζω τη συγκεκριμένη μάρκα/μοντέλο, αλλά κρίνοντας από τη χάραξη θα ταιριάξει στο ποδήλατο και τη χρήση που κάνεις. Συμφωνώ απόλυτα με το στενότερο προφίλ, θα δεις αισθητή διάφορα στις τριβές κύλισης και τη ροπή αδράνειας.
Dimsabas έγραψε:Εν ολίγοις, είναι μια χαρά αν το αντιμετωπίσεις ως εργαλείο. Να διανύεις τα 3 χιλιόμετρα μέχρι το μετρό, που είναι κι ανηφορικά κι ιδρώνεις. Να το βάζεις μέσα και μετά να το αποθηκεύεις σπαστό δίπλα στο γραφείο σου.
Να μένεις κοντά στο κέντρο και να το έχεις για να πετάγεσαι στις δουλειές σου. Να το έχεις στο πορτ μπαγκάζ και να το χρησιμοποιείς οπότε το χρειάζεσαι.
Αν όμως θεωρείς ότι πήρες κανονικό ποδήλατο και γλυκαθείς από το γκάζι και πας να κάνεις αυτά που θα έκανες με ένα κανονικό ποδήλατο, θα σπάσεις τα μούτρα σου.
Ευχαριστώ για τα pros + cons. Η αλήθεια είναι ότι θέλω ένα σπαστό λόγω μεγέθους για τις "δουλειές". Και το κανονικό για τις βόλτες. Και μετά σκέφτομαι, γιατί να μην είναι και ηλεκτρικό να ξενοιαζω; Δεν φανταζόμουν ότι έχει κίνηση εμπρος... αλλά μάλλον θέμα συνήθειας θα είναι οδηγικά.
Thanks!
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
Πάντως, εκεί που νομίζεις ότι τα 800 ευρώ είναι μια πολύ καλή τιμή, μπαίνεις στο λινκ που έβαλα παραπάνω και σοκάρεσαι. Δύσκολα όμως δε θα περάσει τελωνείο.