Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#8071
Corto Maltese έγραψε:Τέλος απορώ με την ευκολία που κάποιοι στα πλαίσια κάποιας εναλλακτικότητας και πολιτικής ορθότητας ακυρώνουν αιώνες εξέλιξης, το διαφωτισμό, τη χειραφέτηση του ανθρώπου και τα δικαιώματά του, φλερτάροντας με τον μεσαίωνα και τα παράγωγά του.



Μπορει και να ειναι (το αρθρο) αποτελεσμα μιας οπως λες "πολιτικης ορθοτητας", μπορει ομως και να μην ειναι.

Στα πλαισια δλδ αυτου που εσυ επικαλεισαι -και καλα κανεις- του ρασιοναλισμου, το κατακαθι δλδ του ιστορικου υλισμου σου, ΠΡΕΠΕΙ να ερμηνευσεις το αρθρο οχι μονο απο την βολικη προς εσενα οπτικη.

Αν δλδ παρα τις οποιες αδυναμιες του-της αρθογραφου τα ερωτηματα που θετει εχουν και μια καποια ουσια.

Αν εχει ουσια αυτη η ουσια κατα τη δικη μου ερμηνεια ειναι το ερωτημα της προσεγγισης του "αλλου" του ξενου.

Για την κακοποιηση μιας γυναικας στην ελλαδα η απαντηση ειναι προφανης και μαλλον λιγο αποπροσανατολιστικη, εκτος κι αν στο πλανητικο μας χωριο εχουμε ΟΛΟΙ ενα κοινο πια πλαισιο αναφορας.

Α λοιπον ) Ειμαστε σε πλανητικο χωριο, ο κυριαρχος πολιτισμος (ο δυτικος) εχει σχηματισει ενα παγκοσμιο συστημα αντικειμενικοποιησης της κουλτουρας, που θα κοβει καθετα και στο χωροχρονο, ολα τα στρωματα της ιστοριας καθε κοινωνικης ομαδας σε καθε γεωγραφικο διαμερισμα.

Β) Παρα(και ισως λογω τελικα) την διασυνδεση και συσχετιση των χωριων, πολεων,οικογενειων, σκυλιων, γατιων κλπ. υπαρχουν κοινωνικες συνθηκες που χρηζουν μια καποια ερμηνεια για να αποφυγουμε την ισοπεδωση, τα πουργατορια κοκ


Αν διαλεξουμε Α παμε ολοι μαζι καροτσι μεχρι το αυτονοητο συμπερασμα αν παλι ειμαστε για το Β εχουμε κατ αναγκη διερευνηση

Β1) Με ποιους ορους προσεγγιζεις μια αλλη κουλτουρα, ποια ειναι τα ορια επιρροης και επεμβασης ?

Β2) Με ποιους ορους κανουμε αξιολογηση της προκειμενης κουλτουρας ?

Β3) Μπορουμε να μιλαμε για εξελιξη, ακομα και φανατικοι μαρξιστες θα απεφευγαν την χρηση του ορου για την περιγραφη-αξιολογηση μη οικονομικων χαρακτηριστικων συνθηκων μιας κοινωνιας

Β4) Ποια εργαλεια μας παρεχει ο ρατιοναλισμος για αυτη την αποπειρα?

Εγω θα συμφωνησω οτι η αυτονομια ειναι προιον μονο μιας διαλεκτικης αναλυσης της ιστοριας, με αλλα λογια δικαιουται να μιλαει κανεις για αυτοδιαχειρηση αν και μονο αν εχει τη δυνατοτητα αναγνωσης και κρισης-κριτικης του ατομου και της συλλογικοτητας που σε αυτη ανηκει._

Αλλα η δυνατοτητα εσενα να μιλας για αυτονομια (εχοντας κατακτησει τα παραπανω) δεν προσδιοριζει αυτοματα και τη συσχετιση σου με ετερονομες συλλογικοτητες, δλδ το πως θα συμπεριφερθεις.

(κακοποιηση γυναικας= καταγγελια αστυνομια, εισαγγελεας, δικαστηριο, καταδικη, φυλακιση)
(κακοποιηση γυναικας= σαμανος του χωριου, ναρκωτικα, μαζικο οργιο, συναδελφωση, επιστροφη στη φυση)
(κακοποιηση γυναικας= αδερφος παιρνει το σουγια, πλατεια χωριου, μαχαιροβγαλτες, γυναικες με μαυρα κλαινε στην παραλια)
(κακοποιηση γυναικας= μελαχρινος βιαστης τρεχει να κρυφτει, στοχοποιηση απο δεκανεα του αμερικανικου στρατου, 10 σφαιρες των 5,56 , καταγραφη γεγονοτων απο καμερα του απατσι)


Σκεψεις,
Corto Maltese έγραψε:πορώ αν έχει πάει σε ελληνικό χωριό να δει πόσες γυναίκες κυκλοφορούν με μαύρα και μαντήλες και απορώ αν έχει αναρωτηθεί γιατί καμμία 60αρα στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη που έχει μεγαλώσει εδώ (και όχι ήρθε βόλτα να δει τα εγγόνια) δεν επιλέγει αυτό το dress code, αλλά η ελεύθερή της βούληση την οδηγεί να ντύνεται άνετα.
Απορώ πόσες γυναίκες έχει δει να κυκλοφορούν με μπικίνι για να πάνε στη δουλειά τους ή στο πανεπιστήμιο ή για καφέ, ώστε να το συγκρίνει με την καθολική χρήση της μπούργκας μέσω εξυπνακίστικης γελοιογραφίας


γιατι μιλαμε(μιλας) τοσο ευκολα για ελευθερη βουληση τη στιγμη που η συμπεριφορα του ατομου στις δυτικες κοινωνιες εχει παρομοιαστει (απο τη σχολη της Φρανκφουρτης μεχρι τον αλτουσερ) με κουρδιστο ανθρωπακι, πως σου βγαινει τοσο αυτοματα με μια τετοια ευκολια το "ελευθερη" βουληση οταν εχουμε τονους βιβλια που μιλανε για φετιχισμο, αλλοτριωση και και και.?

Οσο λοιπον επικινδυνο ειναι να προσεγγιζουμε αθελα μας (κι εγω μεσα αμα θες) πρακτικες που θυμιζουν πολιτικη ορθοτητα αλλο τοσο επικινδυνο ειναι να εξομοιωνουμε συνθηκες και καταστασεις στο ονομα του διαφωτισμου, οπως εκανε-κανει ο καθε σαρκοζι.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#8120
gto250swb έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Τέλος απορώ με την ευκολία που κάποιοι στα πλαίσια κάποιας εναλλακτικότητας και πολιτικής ορθότητας ακυρώνουν αιώνες εξέλιξης, το διαφωτισμό, τη χειραφέτηση του ανθρώπου και τα δικαιώματά του, φλερτάροντας με τον μεσαίωνα και τα παράγωγά του.



Μπορει και να ειναι (το αρθρο) αποτελεσμα μιας οπως λες "πολιτικης ορθοτητας", μπορει ομως και να μην ειναι.

Στα πλαισια δλδ αυτου που εσυ επικαλεισαι -και καλα κανεις- του ρασιοναλισμου, το κατακαθι δλδ του ιστορικου υλισμου σου, ΠΡΕΠΕΙ να ερμηνευσεις το αρθρο οχι μονο απο την βολικη προς εσενα οπτικη.

Αν δλδ παρα τις οποιες αδυναμιες του-της αρθογραφου τα ερωτηματα που θετει εχουν και μια καποια ουσια.

Αν εχει ουσια αυτη η ουσια κατα τη δικη μου ερμηνεια ειναι το ερωτημα της προσεγγισης του "αλλου" του ξενου.

Για την κακοποιηση μιας γυναικας στην ελλαδα η απαντηση ειναι προφανης και μαλλον λιγο αποπροσανατολιστικη, εκτος κι αν στο πλανητικο μας χωριο εχουμε ΟΛΟΙ ενα κοινο πια πλαισιο αναφορας.

Α λοιπον ) Ειμαστε σε πλανητικο χωριο, ο κυριαρχος πολιτισμος (ο δυτικος) εχει σχηματισει ενα παγκοσμιο συστημα αντικειμενικοποιησης της κουλτουρας, που θα κοβει καθετα και στο χωροχρονο, ολα τα στρωματα της ιστοριας καθε κοινωνικης ομαδας σε καθε γεωγραφικο διαμερισμα.

Β) Παρα(και ισως λογω τελικα) την διασυνδεση και συσχετιση των χωριων, πολεων,οικογενειων, σκυλιων, γατιων κλπ. υπαρχουν κοινωνικες συνθηκες που χρηζουν μια καποια ερμηνεια για να αποφυγουμε την ισοπεδωση, τα πουργατορια κοκ


Αν διαλεξουμε Α παμε ολοι μαζι καροτσι μεχρι το αυτονοητο συμπερασμα αν παλι ειμαστε για το Β εχουμε κατ αναγκη διερευνηση

Β1) Με ποιους ορους προσεγγιζεις μια αλλη κουλτουρα, ποια ειναι τα ορια επιρροης και επεμβασης ?

Β2) Με ποιους ορους κανουμε αξιολογηση της προκειμενης κουλτουρας ?

Β3) Μπορουμε να μιλαμε για εξελιξη, ακομα και φανατικοι μαρξιστες θα απεφευγαν την χρηση του ορου για την περιγραφη-αξιολογηση μη οικονομικων χαρακτηριστικων συνθηκων μιας κοινωνιας

Β4) Ποια εργαλεια μας παρεχει ο ρατιοναλισμος για αυτη την αποπειρα?

Εγω θα συμφωνησω οτι η αυτονομια ειναι προιον μονο μιας διαλεκτικης αναλυσης της ιστοριας, με αλλα λογια δικαιουται να μιλαει κανεις για αυτοδιαχειρηση αν και μονο αν εχει τη δυνατοτητα αναγνωσης και κρισης-κριτικης του ατομου και της συλλογικοτητας που σε αυτη ανηκει._

Αλλα η δυνατοτητα εσενα να μιλας για αυτονομια (εχοντας κατακτησει τα παραπανω) δεν προσδιοριζει αυτοματα και τη συσχετιση σου με ετερονομες συλλογικοτητες, δλδ το πως θα συμπεριφερθεις.

(κακοποιηση γυναικας= καταγγελια αστυνομια, εισαγγελεας, δικαστηριο, καταδικη, φυλακιση)
(κακοποιηση γυναικας= σαμανος του χωριου, ναρκωτικα, μαζικο οργιο, συναδελφωση, επιστροφη στη φυση)
(κακοποιηση γυναικας= αδερφος παιρνει το σουγια, πλατεια χωριου, μαχαιροβγαλτες, γυναικες με μαυρα κλαινε στην παραλια)
(κακοποιηση γυναικας= μελαχρινος βιαστης τρεχει να κρυφτει, στοχοποιηση απο δεκανεα του αμερικανικου στρατου, 10 σφαιρες των 5,56 , καταγραφη γεγονοτων απο καμερα του απατσι)


Σκεψεις,
Corto Maltese έγραψε:πορώ αν έχει πάει σε ελληνικό χωριό να δει πόσες γυναίκες κυκλοφορούν με μαύρα και μαντήλες και απορώ αν έχει αναρωτηθεί γιατί καμμία 60αρα στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη που έχει μεγαλώσει εδώ (και όχι ήρθε βόλτα να δει τα εγγόνια) δεν επιλέγει αυτό το dress code, αλλά η ελεύθερή της βούληση την οδηγεί να ντύνεται άνετα.
Απορώ πόσες γυναίκες έχει δει να κυκλοφορούν με μπικίνι για να πάνε στη δουλειά τους ή στο πανεπιστήμιο ή για καφέ, ώστε να το συγκρίνει με την καθολική χρήση της μπούργκας μέσω εξυπνακίστικης γελοιογραφίας


γιατι μιλαμε(μιλας) τοσο ευκολα για ελευθερη βουληση τη στιγμη που η συμπεριφορα του ατομου στις δυτικες κοινωνιες εχει παρομοιαστει (απο τη σχολη της Φρανκφουρτης μεχρι τον αλτουσερ) με κουρδιστο ανθρωπακι, πως σου βγαινει τοσο αυτοματα με μια τετοια ευκολια το "ελευθερη" βουληση οταν εχουμε τονους βιβλια που μιλανε για φετιχισμο, αλλοτριωση και και και.?

Οσο λοιπον επικινδυνο ειναι να προσεγγιζουμε αθελα μας (κι εγω μεσα αμα θες) πρακτικες που θυμιζουν πολιτικη ορθοτητα αλλο τοσο επικινδυνο ειναι να εξομοιωνουμε συνθηκες και καταστασεις στο ονομα του διαφωτισμου, οπως εκανε-κανει ο καθε σαρκοζι.

600 λέξεις για να πουμε.... τίποτα. Ορίστε η φούσκα σου, έσκασε.

Εικόνα

Εθεσα μερικές απορίες. Το τι θα ΕΠΡΕΠΕ να κάνω (κρατώ τα κεφαλαία), άσε να το κρίνω εγω και να κριθώ γι'αυτό.

Όπως επίσης αν σου επιβάλλουν άλλοι σαν κουρδιστό ανθρωπάκι τι να φορέσεις (ή για την ακρίβεια σου απαγορεύουν να φορέσεις το 99,99% της παγκόσμιας γκαρνταρόμπας) στη χώρα μας ή όπου αλλού ζεις, έχεις την κατανόησή μου.
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#8329
Corto Maltese έγραψε:Εθεσα μερικές απορίες. Το τι θα ΕΠΡΕΠΕ να κάνω (κρατώ τα κεφαλαία), άσε να το κρίνω εγω και να κριθώ γι'αυτό.

Όπως επίσης αν σου επιβάλλουν άλλοι σαν κουρδιστό ανθρωπάκι τι να φορέσεις (ή για την ακρίβεια σου απαγορεύουν να φορέσεις το 99,99% της παγκόσμιας γκαρνταρόμπας) στη χώρα μας ή όπου αλλού ζεις, έχεις την κατανόησή μου.


Νομιζω οτι ημουν σαφης αλλα μαλλον τελικα οχι.Προσπαθησα να απαντησω γιατι(imo) οι αποριες σου ειναι παραπλανητικες.

Με τα παραδειγματα-αποριες σου υποστηριζεις οτι παντου υπαρχει καφριλα (εκει μπουργκα εδω μπατσα) και γι αυτο θα πρεπει να στηριχθουμε στο διαφωτισμο και να κρινουμε ισοτημα την καφριλα παντου.(κανω λαθος?)

Και εγω πολυ απλα σου γραφω οτι πρεπει να μου πεις αν πιστευεις πραγματικα οτι πρεπει(μπορουμε) να κανουμε κατι τετοιο (επρεπε να διαλεξεις Α ή Β)

Μετα μου εκανε εντυπωση η χρηση του ορου εξελιξη-προοδος(?)

και απαντησα οτι ειναι ευκολο να τσουβαλιαζουμε καταστασεις ξενες προς την "προοδο",αλλα μαλλον δεν μας βοηθα στην κατανοηση-συσχετιση ουτε καν των δικων μας αφετηριων με συγχρονα κοινωνιολογικα προβληματα. Αυτη λοιπον η λογικη του τσουβαλιασματος δεν ειναι καινουργια ειναι μια νεοαποικιακη λογικη ή ειναι ας πουμε μια ιεραποστολη του διαφωτισμου, ή ιεραποστολη σκετο.

παραδειγματα μετασχηματισμων μη γραμμικων*, η μαζικη-βιαιη κολεκτιβοποιηση πληθυσμων ή η γεννηση της γραφειοκρατιας, ως αντιπροοδευτικες εκφανσεις προοδευτικων κινηματων. Που σταματα η προοδος και που αρχιζει η αντι-προοδος (?) οχι οπισθοδρομηση ετσι? Μπορεις να χρησιμοποιησεις την λεξη προοδος για να αξιολογησεις αυτοματα τετοια φαινομενα? κι αν οχι μηπως η προοδος πρεπει να περιοριζεται σε τεχνο-οικονομικες δραστηριοτητες?

Στο κειμενο που σχολιασες που ειναι οι τεχνο-οικονομικες δραστηριοτητες που σχολιαζεις πατωντας στην προοδο?

παραδειγματα πολιτισμικων-μη γραμμικων-συσχετισμων, Ποσο προοδευτικη(ή μη) ειναι η χρηση τοτεμ και αφρικανικων μασκων ως δειγματα τεχνης διπλα σε βιβλιοθηκες γεματες διαφωτισμο?
Που ειναι η προοδος αναμεσα σε ενα αφρικανικο ειδωλιο και σε ενα πινακα του σεζαν?



Corto Maltese έγραψε:Το τι θα ΕΠΡΕΠΕ να κάνω (κρατώ τα κεφαλαία), άσε να το κρίνω εγω και να κριθώ γι'αυτό.


Επρεπε να πεις ετσι ωστε να μην αποκλινεις μεθοδολογικα απο τον "διαφωτισμο" σου, ο ρασιοναλισμος δλδ που ΑΠΑΙΤΕΙΣ απο τη συγγραφεα δεν γινεται διολου διακριτος στο κειμενο σου.(Σε καμια περιπτωση δεν θα σου πω τι να γραψεις)

Με αποτελεσμα να πρεπει να μιλας για ελευθερια επιλογης σε μια κορεσμενη απο το μαρκετινγκ (και οχι μονο κοινωνια) ωστε να κανεις αντιπαραθεση με το ισλαμ.

Τελος, μπορει να μην βλεπω κυριες με μπικινι να πηγαινουν στη δουλεια αλλα βλεπω απειρες που φορανε 12ποντο τακουνι και νιωθουν "restricted and uncomfortable"


*αν κανουμε την παραδοχη οτι γραμμικοτητα βολευει ως αναπαρασταση της προοδου σου
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#10179
gto250swb έγραψε:Νομιζω οτι ημουν σαφης αλλα μαλλον τελικα οχι.Προσπαθησα να απαντησω γιατι(imo) οι αποριες σου ειναι παραπλανητικες.

Με τα παραδειγματα-αποριες σου υποστηριζεις οτι παντου υπαρχει καφριλα (εκει μπουργκα εδω μπατσα) και γι αυτο θα πρεπει να στηριχθουμε στο διαφωτισμο και να κρινουμε ισοτημα την καφριλα παντου.(κανω λαθος?)

Ναι κάνεις λάθος. Οι απορίες μου έχουν την εξής διαλεκτική βάση: Όπως η Σαπουντζάκη ήθελε την μπάτσα της ή η προγιαγιά μου/σου/του έκανε τα στραβά μάτια στο κέρατο ή τις φάπες ή τις προσβολές και μάλιστα μουρμούριζε δαρμένη "ε είχε και τα δίκια του", ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ η τυχόν άποψη της Χ,Ψ,Ζ μουσουλμάνας για το αν θέλει ή δε θέλει να φοράει μπούργκα, φερετζέ, νιτζάμπ ή όπως στο διάλο λέγεται, πρέπει να μη λαμβάνεται σοβαρά υπόψη για αξιοπρεπή ανάλυση. Και το εν λόγω άρθρο βασίστηκε στο επιχείρημα "Έχω ζήσει στο Κάιρο και οι γυναίκες θέλουν από μόνες τους να ντύνονται έτσι"

Και ακόμα περισσότερο αν χρησιμοποιείται η μπούργκα που τη φοράνε οι γυναίκες ΠΑΝΤΑ με τα μαγιό που φοριούνται στο 99% των περιπτώσεων, δηλαδή προβοκατόρικα.

Δεν ξέρω αν έγινα πιο κατανοητός τώρα
Άβαταρ μέλους
By Hannibal
#10508 Αλλο ενα κειμενο που κανει back up σχετικα με τα οσο ελεγα στην αρχη του νηματος.

"In these times, we see around us violent men who claim to talk on behalf of Islam. Islam is far removed from their talk. If such people really wish for recognition from Muslims and the world, they should themselves first heed the words of God and His Prophet. Regrettably, however, these people have nothing whatsoever that connects them to Islam. They are apostates and criminals. We see them slaughtering children and the innocent. They kill people, spill their blood and destroy their property, and then claim to be Muslims


http://www.uaeinteract.com/docs/The-UAE ... /63745.htm

Οπως και ενα σημερινο

http://www.huffingtonpost.com/2014/09/1 ... ps=gravity

Kαι η προετοιμασια του στρατου των UAE για την αντιμετωπιση του φαινομενου της ISIS βαση του live leak.

http://www.liveleak.com/view?i=eb7_1410691301
Άβαταρ μέλους
By markvag
#10547 Αν το παρατηρήσετε, αυτό που λένε οι mainstream θεολογίες είναι όλο και πιο απομακρυσμένο από αυτό που γράφουν τα όποια ιερά βιβλία... Ανεξαρτήτως θρησκείας. Άρα το ποιος είναι "σωστός" και ποιος "λάθος" είναι πολύ σχετικό...

Επίσης, να σημειώσω ότι πρέπει να έχει πέσει πολύ σκατό στα βασιλικά βρακιά της μέσης ανατολής τελευταία... :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#10549
markvag έγραψε:Αν το παρατηρήσετε, αυτό που λένε οι mainstream θεολογίες είναι όλο και πιο απομακρυσμένο από αυτό που γράφουν τα όποια ιερά βιβλία... Ανεξαρτήτως θρησκείας. Άρα το ποιος είναι "σωστός" και ποιος "λάθος" είναι πολύ σχετικό...

Επίσης, να σημειώσω ότι πρέπει να έχει πέσει πολύ σκατό στις βασιλικες τσεπες της μέσης ανατολής τελευταία... :s_biggrin


fixed
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#10783
Corto Maltese έγραψε:
gto250swb έγραψε:Νομιζω οτι ημουν σαφης αλλα μαλλον τελικα οχι.Προσπαθησα να απαντησω γιατι(imo) οι αποριες σου ειναι παραπλανητικες.

Με τα παραδειγματα-αποριες σου υποστηριζεις οτι παντου υπαρχει καφριλα (εκει μπουργκα εδω μπατσα) και γι αυτο θα πρεπει να στηριχθουμε στο διαφωτισμο και να κρινουμε ισοτημα την καφριλα παντου.(κανω λαθος?)

Ναι κάνεις λάθος. Οι απορίες μου έχουν την εξής διαλεκτική βάση: Όπως η Σαπουντζάκη ήθελε την μπάτσα της ή η προγιαγιά μου/σου/του έκανε τα στραβά μάτια στο κέρατο ή τις φάπες ή τις προσβολές και μάλιστα μουρμούριζε δαρμένη "ε είχε και τα δίκια του", ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ η τυχόν άποψη της Χ,Ψ,Ζ μουσουλμάνας για το αν θέλει ή δε θέλει να φοράει μπούργκα, φερετζέ, νιτζάμπ ή όπως στο διάλο λέγεται, πρέπει να μη λαμβάνεται σοβαρά υπόψη για αξιοπρεπή ανάλυση. Και το εν λόγω άρθρο βασίστηκε στο επιχείρημα "Έχω ζήσει στο Κάιρο και οι γυναίκες θέλουν από μόνες τους να ντύνονται έτσι"

Και ακόμα περισσότερο αν χρησιμοποιείται η μπούργκα που τη φοράνε οι γυναίκες ΠΑΝΤΑ με τα μαγιό που φοριούνται στο 99% των περιπτώσεων, δηλαδή προβοκατόρικα.

Δεν ξέρω αν έγινα πιο κατανοητός τώρα


Εγινες, αλλα στην φουσκα ειχα γραψει τα παρακατω,

gto250swb έγραψε:Εγω θα συμφωνησω οτι η αυτονομια ειναι προϊον μονο μιας διαλεκτικης αναλυσης της ιστοριας, με αλλα λογια δικαιουται να μιλαει κανεις για αυτοδιαχειρηση αν και μονο αν εχει τη δυνατοτητα αναγνωσης και κρισης-κριτικης του ατομου και της συλλογικοτητας που σε αυτη ανηκει._


Δλδ δεν μπορω να μιλησω(και να βγαινει νοημα) για αυτονομια αν ειμαι ενα υποκειμενο απο τα παραπανω που γραφεις.(ειτε Ζωζω-ελληνιδα, ειτε μπουργκοφορα-ζωζω)

Ξαναλεω λοιπον συμφωνώ, αλλα το προβλημα μου ειναι το τι συνεπαγεται μια τετοια αποδοχη-συμφωνια*. (και αυτο αναλυω οσο μπορω σε 500 λεξεις, και εκει πλησιαζω τη λογικη της αρθογραφου παρα την αντιθεση μου στην μεθοδολογια που προτασει και εσυ περιεγραψες)

Οταν γραφω για απατσι και πεζοναυτες και μαχαιροβγαλτες δεν γραφω για πλακα,αλλα ειναι εικονες-αποτελεσματα ενος(/?) πολιτισμικου προϊοντος που εξελισσεται εμ την αποδοχη ή μη του demek ορθολογισμου
Αυτα.

* οτι η εκλογικευση και κριτικη πηγαζει μονο απο αυτονομα ατομα και συλλογικοτητες και διαπιστωνεται με αλλου ειδους μεθοδολογια (αυτο που λες δλδ)

Υ.Γ. αν το προβλημα μου δεν σε αφορα-ενδιαφερει νο προμπλεμ δεν συνεχιζουμε με το ζορι.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#10924 Τελικά δε φαίνεται να διαφωνούμε επί της ουσίας. Όσον αφορά το πρόβλημά σου:
Όλη αυτή η κριτική που κάνεις στο πλαίσιο της αυτοαποκαλούμενης ως πλήρους ελευθερίας του σύγχρονου δυτικού πολιτισμού είναι όχι απλά έγκυρη, αλλά και πολύ επίκαιρη. Γιατί πέρα από τις όποιες δυσλειτουργίες και καταπιέσεις που δημιουργεί εντός της, εξαγώμενη είναι και αιτία βίαιων αντιδράσεων στην επαφή της με πολιτισμούς άλλου προσανατολισμού όπως αυτός για τον οποίο συζητάμε. Είναι σαν επαφή δύο φυσικών σωμάτων με τελείως αντίθετες ιδιότητες.

Εδώ όμως τι χρησιμοποιούμε ως εργαλείο. Τις προσωπικές μας αντιλήψεις. Δεν είναι δυνατόν να παριστάνουμε τους αντικειμενικούς κριτές όταν ο καθένας μας κουβαλάει τις εμπειρίες του, το background του, τη βιβλιογραφία του. Και έτσι κι εγώ καταλήγω ότι σαφώς βρίσκομαι πιο κοντά σε μίας μορφής πολιτισμική καταπίεση που μέσω προτύπων, περίγυρου κλπ κλπ επιβάλλει μορφές και συμπεριφορές ΑΛΛΑ δίνει και τη δυνατότητα να ζήσεις έστω και σαν περιθωριακός έξω από αυτές, παρά την απόλυτη πολιτισμική καταπίεση που νοιώθει (και ας μην το αντιλαμβάνεται ή ακόμα χειρότερα το αντιλαμβάνεται αντίθετα) ο μισός πληθυσμός της κοινωνίας.

Στο φινάλε ακόμα και από επαναστατική οπτική να το δω για να μπορέσει να χειραφετηθεί μία κοινωνία και να πάρει την τύχη της στα χέρια της πρέπει να αποτινάξει τις δομές που παραπέμπουν σε φεουδαρχία και όλο το κοινωνικό και πολιτισμικό πλαίσιο που αυτές συνοδεύουν.

Προσπαθώ να αποφεύγω τα δίπολα, διατηρώ ακεραιο το δικαίωμα στην κριτική τόσο του ισλαμισμού όσο και του συστήματός μας. Για την ακρίβεια με εκνευρίζουν
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#11410 Δε λεει κατι καινουριο ο τυπος, με τη διαφορα οτι θεωρει οτι η φαση εγινε επιτηδες και οχι "μας ξεφυγε". Πουλαει σιγουρα περισσοτερα βιβλια έτσι.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#11424 Βασικά λέει σε πολλές σελίδες τα εξής θεμελιώδη του ιμπέριουμ :

α. Το μόνο μας μέλημα είναι το πετρέλαιο και οι αγορές

β. Το κύριο δόγμα μας είναι το διαίρει και βασίλευε

γ. Δεν έχουμε πρόβλημα να συμμαχήσουμε με τον εχθρό μας προκειμένου να κάνουμε τη δουλειά μας, και μετά βλέπουμε

δ. Τα πράγματα κάθε τόσο ξεφεύγουν και απαιτούνται νέες δράσεις για να τα φέρουμε εκεί που θέλουμε, και μετά ξαναβλέπουμε
Άβαταρ μέλους
By leonp
#11428 Φυσικά και δεν έγινε κατά λάθος.
Όπως και η CIA δεν έφτιαξε κατά λάθος τα στρατόπεδα του Μπιν Λάντεν στο Αφγανιστάν.

Ακόμα και τώρα, η Αμερική χρηματοδοτεί τους ισλαμιστές στην Αίγυπτο, Λιβύη, Συρία και αλλού, ενώ οι μισοί από αυτούς είναι ISIS.

Γι αυτό γ@μήθηκαν τα twins.
Κι όταν σκάσει πυρηνικό στο λιμάνι της Νέας Υόρκης δεν θα στεναχωρηθώ ιδιαίτερα.