- 11 Δεκ 2017, 15:59
#463174
St.Devote έγραψε:Οκ λοιπον ... Κατ' αρχάς θεωρώ το Mementro και το Prestige του Nolan καταπληκτικές ταινίες ( θεωρώ την 1η μάλιστα ως σημείο αναφοράς ) αλλά βρήκα ανιαρά και βαρετά τόσο το Interlellar όσο και το Inception ( για να δώσω έναν τόνο του στύλ μου )
Βρήκα την ταινία εντελώς α-νευρη . Ναί άνευρη είναι η λέξη που έψαχνα εδώ και δύο μέρες ( από την στιγμή που την είδα ) Δέχομαι ότι μπορεί να υπάρχει μια εντελώς διαφορετική γραμμή παρουσίασης μιας ταινίας που βασίζεται σε ιστορικό / πολεμικό γεγονός. Εγώ στο ένα άκρο αυτής της γραμμής έχω βάλει το πρώτο 20λεπτο του Στρατιώτη Ραϊαν και στο άλλο την Λεπτή Kόκκινη γραμμή με τον Πενν.
Βρήκα της διάρκεια των περισσότερων takes διπλάσια από αυτήν που θα μπορούσα να δεκτώ , με ενόχλησε η απουσία ( ουσιαστικών ) διαλόγων μιας που δεν υπήρχε οπτική αντιπρόταση και με κούρασε η ντοκουμενταρίστικη χρήση των εναέριων πλάνων ( θα φάμε μεγάλη κινηματογραφική πουτσ@ με την χρήση των drones , θα το δείτε ).
Η απουσία πρωταγωνιστή και η επικάλυψη ιστορίων είναι από τα κινηματογραφικά αγαπημένα μου ( η τεσπα μου είναι φιλικά ) ... γενικότερα ... αλλά εδώ νομίζω ότι ΔΕΝ γίνεται με τον τρόπο που δίνει μια ευχαρίστρηση όταν στο τέλος της ταινίας δείς πως κούμπωσε όλα το παζλ. ( σιγά το παζλ δηλαδής )
Αλλα τι άλλο να πω !!! ... όπως σας είπα ότι κριτική παίζει ιντερνετικά σχεδόν το αποθεώνει.
Υγ ... εγώ πάντως σας λέω να κρατήστε μικρό καλάθι ... σε κάθε περίπτωση θα είστε κερδισμένοι .
Ειχα καιρο να φαω τετοια φολα. Εννοειται οτι προσυπογραφω μεχρι τελειας, την εκλεισα στο 45λεπτο.
ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΩΡΕ ΓΙΔΟΒΟΣΚΕ ΝΟΛΑΝ να κανεις πολεμικη ταινια μονο πανω σε εικονες/φατσες/τοπια;;;;;
Με τους μουγγοθοδωρους που μαζεψες;;
Ο Μαλικ εισαι;
Η ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ο Φουλερ;
Καλα ησουνα με τα τρισεκατομμυρια μπατσετ, τους πιο ρηχους διαλογους μετα απο τους Αντρεα-Μαργκαρετ το 1987 και τα εφε σαν το Πακετο Ντελορ (Ι& ΙΙ).
Κατσε στ αυγα σου και ασε κανα σοβαρο σκηνοθετα να κανει ταρζανιες.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man.