pro έγραψε:Έκανε με 3 ΛΟΑΤΚΙ γυναίκες σε μια εντελώς #me_too και #toxic_masculinity φάση του Hollywood. Δεν το λες και κόντρα στο ρεύμα.
Σωστό! Αυτός καλά το σκέφτηκε αλλά από ότι φαίνεται, οι μαύροι και οι Μεξικανοί έχουν μεγαλύτερο συντελεστή βαρύτητας από τις λευκές λεσβίες αριστοκράτισσες .
(αν και εγώ εκνευρίστηκα με τα 3 οσκαρ του black panther και είπα ότι είπα και όχι με τα του Λάνθιμου που δεν έχω δει καν την ταινία. Απλά επειδή είναι πατριωτάκι , είπα να του δώσω και μια συμβουλή για το μέλλον να σιγουρέψει το οσκαράκι!)
Μοναδική και το Cold War, κι εγώ την αγάπησα περισσότερο, αλλά τι να κάνουμε, άλλη χρονιά θα το έπαιρνε σπίτι το Ξενόγλωσσης.
rx8_drifter έγραψε:ΤΗΝ αναριχιτικη ταινία της χρονιάς την είδατε?
https://youtu.be/urRVZ4SW7WU
Απλά δεν υπάρχει ο τυπος
Το πήρε!
St.Devote έγραψε:Τόσο κακό lip sync όσο είδα ( ιδιαίτερα ) στο τελευταίο 15λεπτο του Bohemian Rhapsody ( σκηνή του Live Aid ) από τον Μalek , δεν κάνω ούτε εγώ στο κουπλέ του Chop Suey !!!
Και πήραν και το μοντάζ...
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
pro έγραψε:Ποια ηταν καλυτερη; Ο Παβλικόφσκι θα μπορουσε να έχει το φωτογραφίας.Ακόμα και το αντίστοιχου θέματος Blackkklansman είναι καλύτερη ταινία. Βασικά δεν κατάλαβα γιατί Green book κι όχι Blackkklansman, αφού πολιτικά τα κριτήρια, αλλά τεσπα.
Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί στον @#$%@ το πήρε ο Μαλέκ. Ο Βίγκο ήταν 8 σκάλες καλύτερος.
ΙΜΟ καλύτερη ταινία είναι το Cold war κι ακολουθεί ο Λανθιμος. Το Roma δεν το έχω δει ακόμα, δεν έχω άποψη.
Συμφωνώ πάντως ότι το Bohemian rhapsody ήταν μετριότατο. Ο Μαλεκ ήταν καλός, αλλά φέτος έχει και καλύτερους, μεταξύ αυτών και τον Μορτενσεν φυσικά. Το A star is born μου άρεσε πολύ btw.
Δεν ξέρω τι είδους ναρκωτικά θα έπρεπε να έχω πάρει ή πόσα λεφτά θα έπρεπε να με πληρώσουν για να κάτσω να το δω όλο.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως χωρίς να έχω δει άλλη ταινία του και μετά από 2 σκηνές ήμουν σίγουρος πως πρόκειται για Αγγελόπουλο.
Τι να πεις για Λανθιμο. Προσωπικα ντρεπομαι να βγω απο το σπιτι , ουτε οταν επεφταν οι εξαρες απο τον Γαυρο.
ΔΙΩΞΤΟΝ, ΦΕΡΕ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ.
Το έκλεισα στο 5λεπτο κυριολεκτικά.
Τέρμα κλισέ ο ροκας που είναι λιωμα και καπακια η γκαγκα στη τουαλέτα με ερμηνεία της πλάκας επιπέδου b movie και βγάλε...
Έφυγε με τη μια.....
Δεν ξέρω αν γίνεται καλη μετα αλλα δεν την παλεψα.
< >
Asimov έγραψε:pro έγραψε:Ποια ηταν καλυτερη; Ο Παβλικόφσκι θα μπορουσε να έχει το φωτογραφίας.Ακόμα και το αντίστοιχου θέματος Blackkklansman είναι καλύτερη ταινία. Βασικά δεν κατάλαβα γιατί Green book κι όχι Blackkklansman, αφού πολιτικά τα κριτήρια, αλλά τεσπα.
Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί στον @#$%@ το πήρε ο Μαλέκ. Ο Βίγκο ήταν 8 σκάλες καλύτερος.
ΙΜΟ καλύτερη ταινία είναι το Cold war κι ακολουθεί ο Λανθιμος. Το Roma δεν το έχω δει ακόμα, δεν έχω άποψη.
Συμφωνώ πάντως ότι το Bohemian rhapsody ήταν μετριότατο. Ο Μαλεκ ήταν καλός, αλλά φέτος έχει και καλύτερους, μεταξύ αυτών και τον Μορτενσεν φυσικά. Το A star is born μου άρεσε πολύ btw.
Roma ειναι καταπληκτικη ταινια, μαζι με το cold war για μενα οι καλυτερες. Και ο Λανθιμος πολυ δυνατος.
Προσωπικα, καλυτερη ταινια Ρομα, σκηνοθεσιας Λανθιμος (μονο και μονο για να μην ξανακουσω viva mexico απο τον Κουαρον και λατινοαμερικανικη προπαγανδα παρεα παντα με εναν απο Ιναρριτου, Σαλμα κλπ. νταξ το κατανοησαμε mexico mexico mexico αλλα enough)
Cold war φωτογραφια οπως λες ευκολα. Ολα τα αλλα ειναι μετρια (ΚΚΚ) εως σαπια (green book). A και μουσικη το isle of dogs...
Μετα σκεφτεσαι κατι σαμιαμιδια τατουαζατους του σημερα που ουτε για να καθαριζουν τη χεστρα δεν θα τους ειχαν στα κεντρα πολιτισμου της εποχης.
^
Αυτό ακριβώς
Φίλε , γούσταρα, χάρηκα που την είδα
Όχι , το Green Book δεν ξαναέγραψε τα βιβλία σκηνοθεσίας, φωτογραφίας, υποκριτικής κλπα.
Είχε μια ωραία ιστορία να διηγηθεί κ το έκανε με ωραίο τρόπο απο όλους όσους εργάστηκαν για αυτήν, έβγαλε μεράκι.
Στις μέρες μας αυτό θεωρείται κάτι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ,ένας θεός ξέρει τι μπούρδες βγαίνουν τόσα χρόνια
Το “Green Book”, σαν τους παραπάνω προκατόχους του, είναι μια ταινία που φαινομενικά ασχολείται με αυτές τις διαχρονικές εντάσεις της αμερικάνικης κοινωνίας, ρωτώντας ένα απλό “γιατί δε μπορούμε να τα έχουμε όλοι καλά ρε παιδιά”.
Έτσι.Τα λέγαμε τα γράφαμε.
Υπάρχει μια σκηνή προς το τέλος, απλά εξοργιστική μες στην απλουστευτικότητά της, ένα ομαδικό δείπνο όπου στη διάρκεια ενός τηλεφωνήματος συντελείται κοινωνική πρόοδος δεκαετιών
Και ξαναετσι.