Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By j.marr
#50643
EDDIE_147 έγραψε:Κατ' αρχάς συμφωνώ εν μέρει με dstou.
Αν το είχε ψηφίσει εξ' αρχής δεν θα είχε δημιουργηθεί ούτε το 1/10 του ντόρου.

Το αν υπέκυψε σε εκβιασμό θα εκμηδενιζόταν αν ψήφιζε το βραχιολάκι απ' την αρχή.
Το σενάριο δε του μπουμπούκου όσο οργουελικά γαμάτο ακούγεται (κάποιος που δεν πλήρωσε τον ΕΝΦΙΑ θα κάνει απεργία πείνας να εξαιρεθεί) αμφιβάλω αν γίνει ποτέ.

Το κακό είναι ότι κόπασε ο θόρυβος και μαζεύτηκε στο καβούκι του το Μιχελογιαννάτσι.


Το βραχιολάκι έτσι κι αλλιώς -αν δεν κάνω λάθος- συζητιέται καιρό. Ο εκβιασμός είναι και πόσο εύκολα επιτυγχάνεται.

@dtsou
Tην επόμενη φορά που θα σκάσει χαλασμένο προϊόν στην αγορά θα γουστάρω πάρα πολύ να μην αποκαλύψουν τη μάρκα για αποφυγή "διαπόμπευσης" :whistlink: :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#50694 Show must go on...

Kαλυψώ Λάρα
8 hrs ·
TO LATHOS POU KANEIS EINAI OTI ANTI GIA TO DELFINARIO DIALEKSES TIN POLITIKI

Thanos Tzimeros
Ερώτηση (όποιος έχει ειδικές γνώσεις, ας απαντήσει): το βραχιολάκι εκπέμπει συνεχώς ένα ηλεκτρονικό σήμα που προσδιορίζει την θέση σου. Σε περίπτωση που το καταστρέψεις στέλνει ένα σήμα alarm στο επιχειρησιακό κέντρο, το οποίο πρέπει να ενεργοποιήσει όσους αστυνομικούς βρίσκονται πιο κοντά στο σημείο εντοπισμού και αρχίζουν να σε κυνηγούν. Με έναν γωνιακό τροχό για να καταστρέψεις ένα βραχιολάκι χρειάζεσαι τρία δευτερόλεπτα. Αν ένας συνεργός έχει αναμμένη τη μηχανή, μέχρι να ειδοποιηθούν οι αρμόδιοι και να αρχίσουν να ψάχνουν, ο (πρώην) βραχιολάκιας έγινε καπνός. Κι αν τον συλλάβουν, είναι απλό: ξεκινάει μια άλλη απεργία πείνας. Κάνω κάποιο λάθος;
Άβαταρ μέλους
By Red Garland
#50841
manosky έγραψε:Κι αυτό είναι άσχετο; :lol:

Η ρύθμιση μπορεί να είναι σωστή και σταθμισμένη (δεν την διάβασα), αλλά ο ΤΡΟΠΟΣ που αυτή ψηφίστηκε είναι εντελώς λανθασμένος.

Στα παραπάνω παραδείγματα, ας υποθέσουμε ότι δεν είναι σωστό να πρέπει να φτάσει κάποιος στα 28 για να μπει στο δικαστικό σώμα (1ο παράδειγμα) ή ότι είναι σωστό να μονιμοποιούνται οι συμμετέχοντες σε πρόγραμμα ενός πανεπιστημίου (2ο παράδειγμα). Ο ΤΡΟΠΟΣ όμως που χρησιμοποιήθηκε είναι λανθασμένος, δηλαδή το βόλεμα μιας κατάστασης από κάποιον Γκρούεζα, ο εκβιασμός της πολιτείας από κάποιον άλλο που είχε ένα σύστημα πίσω του, η δωροδοκία ενός υπουργού από κάποιον που είχε άμεσο συμφέρον κλπ κλπ κλπ.

Τι δεν καταλαβαίνεις δεν καταλαβαίνω.

Και τα δύο σου παραδείγματα είναι λάθος ή μη σταθμισμένα. Τώρα αν κάνεις υποθέσεις "αν η γιαγιά μου είχε ρόδες θα ήταν καρότσι" προφανώς και δε στέκουν σε σοβαρή συζήτηση. Άσε που μιλάμε για ένα συγκεκριμένο τύπο(Άδωνις), επομένως τα παραδείγματά σου θα πρέπει να κριθούν από αυτόν "σωστά και σταθμισμένα", όχι να κάνεις εσύ καστράκια στην άμμο όπως σε βολεύουν, και τη μια να λες ότι είναι σωστό το βόλεμα και την άλλη να βγάζεις φωτιές για τα βύσματα :iconcool:

Εξυπακούεται ότι αν μια ρύθμιση είναι "επι της ουσίας σωστή και σταθμισμένη" όπως λέει ο Γεωργιάδης δε θα έπρεπε να είχε κανένα πρόβλημα ο ίδιος να γκρινιάζει για το πως τελικά αναγκάστηκε η βουλή να νομοθετήσει κάτι που ήταν απολύτως απαραίτητο μιας και με την απόδραση Ξηρού οι υπεύθυνοι για τις άδειες προτιμούσαν να χρεωθούν την απόφασή τους οι φυλακισμένοι (βλ. Κωστάρης) παρά οι ίδιοι. Και σημειωτέων, αν δεν έπαιζε το πουλάκι της η κυβέρνηση κοντά ένα χρόνο τώρα από την απόδραση του Ξηρού δε θα είχε κανένας Ρωμανός ή Κωστάρης το πάτημα να μιλάνε.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#50848 Aν μία ρύθμιση είναι σωστή και σταθμισμένη απορώ βάσει ποιας λογικής θα πρέπει να σας πειράζει ο "τρόπος" εκτός από την πιθανότητα να είστε ντιπ καταντίπ επιφανειακοί άνθρωποι που προτιμάτε να ζείτε χειρότερα αλλά με σωστό "τρόπο" (= κάτι εντελώς απροσδιόριστο). Στο παράδειγμά σου εφόσον οι 2 ρυθμίσεις που έδωσες ήταν "σωστές και σταθμισμένες" τότε το προβληματικό ήταν που ανακλήθηκαν αμέσως μετά και όχι που ψηφίστηκαν εξ'αρχής.
Άβαταρ μέλους
By manosky
#50871 Τα πράγματα τα εξήγηση περίφημα ο Άδωνις, ο υστερικός, κωλοτούμπας κλπ Άδωνις.

Αν δεν θέλετε να δεχθείτε αυτά τα απολύτως ορθά πράγματα για τον ρόλο της συντεταγμένης πολιτείας που αυτός γράφει, τότε δεν σας φταίει κανένας. :rtfm:

Πάντως, στο κείμενό του επικαλείται τον Θουκυδίδη, που μακάρι να τον διάβαζαν περιστασιακά τα ντουβάρια οι πολιτικοί και συμπολίτες μας. Αν το έκαναν, θα ήμασταν όντως απόγονοι-συνεχιστές των δοξασμένων Ελλήνων ημών προγόνων (χωρίς DNA και πίπες) κι όχι καρικατούρες τους, τουλάχιστον κατά πλειοψηφία. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By kacey
#50876
Red Garland έγραψε:

Εξυπακούεται ότι αν μια ρύθμιση είναι "επι της ουσίας σωστή και σταθμισμένη" όπως λέει ο Γεωργιάδης δε θα έπρεπε να είχε κανένα πρόβλημα ο ίδιος να γκρινιάζει για το πως τελικά αναγκάστηκε η βουλή να νομοθετήσει κάτι που ήταν απολύτως απαραίτητο.


Corto Maltese έγραψε:Aν μία ρύθμιση είναι σωστή και σταθμισμένη απορώ βάσει ποιας λογικής θα πρέπει να σας πειράζει ο "τρόπος"


Τι λετε ρε παιδες, σοβαρα? Αντι να μας πειραζει ολους το πως εγινε, και να μας πειραζει και απο τις δυο πλευρες (δηλαδη τοσο απο την αποψη που λετε και εσεις οτι ενα χρονο τωρα δεν μπορουσαν να κανουν μια σωστη και λογικη ρυθμιση γιατι η βουλη τον παιζει, οσο και απο την αποψη οτι εγινε επειδη ενα τσογλανακι ειπε "θα κρατησω την αναπνοη μου μεχρι να περασει το δικο μου" και δεν του απαντησαν "ωραια αφου αυτο ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ, τοτε κατσε ψοφα |λογοκρισία|"), φτασαμε στο "ο σκοπος αγιαζει τα μεσα" ενω μιλαμε για νομοθετηση? Και μαλιστα για αδειες κρατουμενων εγκληματιων?

Και αυτο δεν σημαινει οτι:

Corto Maltese έγραψε:είστε ντιπ καταντίπ επιφανειακοί άνθρωποι που προτιμάτε να ζείτε χειρότερα αλλά με σωστό "τρόπο" (= κάτι εντελώς απροσδιόριστο).


ουτε ο σωστος τροπος να φτιαχνονται οι νομοι ειναι κατι το "εντελως απροσδιοριστο". Αλλα ειπαμε, εδω "δεν υπαρχουν πουθενα στο κοσμο σπουδες εξ'αποστασεως", στο οτι ο σωστος τροπος για τη δημιουργια και ψηφιση νομων ειναι "εντελως απροσδιοριστος" θα κολλησουμε?
Άβαταρ μέλους
By Red Garland
#50880 Τότε να καταργήσουμε και τις πορείες και τις απεργίες επειδή πιέζεται η Κυβέρνηση να νομοθετήσει και δεν είναι σωστός τρόπος σύμφωνα με εσάς.
Έλεος όμως κάπου...
Άβαταρ μέλους
By kacey
#50883 Οντως, ελεος γιατι ειμαστε και σε ηλικια που αρχιζει να αραιωνει η κωμη και δεν μπορουμε να διαβαζουμε εξισωσεις των απεργιων και πορειων διαμαρτυριας με ενα κωλοπαιδο που απειλησε να αυτοκτονησει αν δεν παρει αυτο που δεν δικαιουται (και δεν τον ενδιεφερε εξ'αρχης), φωναζοντας οτι αμα τελικα πεθανει θα φταινε αυτοι που δεν του το εδωσαν...
Άβαταρ μέλους
By manosky
#50888
Red Garland έγραψε:Τότε να καταργήσουμε και τις πορείες και τις απεργίες επειδή πιέζεται η Κυβέρνηση να νομοθετήσει και δεν είναι σωστός τρόπος σύμφωνα με εσάς.
Έλεος όμως κάπου...

Όντως έλεος.
Και πορεία και απεργία και οτιδήποτε θεσμοθετημένο μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Και είναι δικαίωμα της συντεταγμένης πολιτείας (ακροδεξιάς, δεξιάς, κεντρώας, αριστερής, ακροαριστερής) να πει "δέχομαι" ή "δεν δέχομαι".

Ακόμα κι αν μαζευτούν 100 νοματαίοι και πηδήξουν από το μπαλκόνι ή από το Ζάλογγο, η πολιτεία πρέπει να κάνει αυτό που θεωρεί ορθό. Όταν το θεωρεί ορθό.

Γενικά, αν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ υποχωρήσει σε έναν εκβιασμό (απεργία πείνας, απειλή τοποθέτησης βόμβας στο μετρό, σύλληψη ομήρων και απειλή εκτέλεσής τους κλπ), τότε ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

ΔΕΝ έπρεπε να υποχωρήσει η κυβέρνηση. Ακόμα κι αν πέθαινε ο Ρωμανός. Γιατί έτσι ανοίγει την πόρτα σε διάφορους "Ρωμανούς", που θα απαιτούν άδεια, ατιμωρησία, παρανομία με παρόμοιο τρόπο και το πράγμα ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΖΕΥΕΤΑΙ.
Υπάρχουν τρόποι και διαδικασίες για την παραγωγή νόμων. Ο εκβιασμός τέτοιου ή άλλου είδους δεν είναι ένας εξ αυτών.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By spiros
#50889 στα παπαρια της κυβερνησης αν πεθαινε ο Ρωμανος. Ο μοναδικος λογος που το εκανε ειναι για να μην δημιουργηθει ενταση εν οψη εκλογων.
και αυτο ειναι ακομη χειροτερο...
Άβαταρ μέλους
By kacey
#50894 (χρονια πολλα)

Προφανως. Οπως ο περαΣφΥΡΙΖΑ ενδαιφερθηκε αποκλειστικα γιατι ειδε πιθανο πολιτικο οφελος (ΚΑΙ ΜΟΝΟ), ετσι και η κυβερνηση εκανε πισω γιατι ειδε πιθανο πολιτικο κοστος. Το θεμα ειναι οτι το ανταλλαξαν με κατι πολυ χειροτερο, αυτο που ειπε ο manosky απο πανω:

manosky έγραψε:
ανοίγει την πόρτα σε διάφορους "Ρωμανούς", που θα απαιτούν άδεια, ατιμωρησία, παρανομία με παρόμοιο τρόπο και το πράγμα ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΖΕΥΕΤΑΙ.


Και ειπε και κατι πολυ εξυπνο:

manosky έγραψε:
Γενικά, αν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ υποχωρήσει σε έναν εκβιασμό (απεργία πείνας, απειλή τοποθέτησης βόμβας στο μετρό, σύλληψη ομήρων και απειλή εκτέλεσής τους κλπ), τότε ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.


red garland & corto maltese:

θεωρειτε οτι αν καποιος απειλουσε να σκοτωσει με βομβα Χ τυχαιους αγνωστους ή να παρει ομηρους και να τους εκτελεσει αν δεν προχωρουσε η (οποιαδηποτε) "επι της ουσίας σωστή και σταθμισμένη" νομοθετηση, θα επρεπε να νομοθετηθει αυτο που ζηταει? γιατι οταν λες

Red Garland έγραψε:
...Εξυπακούεται ότι αν μια ρύθμιση είναι "επι της ουσίας σωστή και σταθμισμένη" όπως λέει ο Γεωργιάδης δε θα έπρεπε να είχε κανένα πρόβλημα ο ίδιος να γκρινιάζει για το πως τελικά αναγκάστηκε η βουλή να νομοθετήσει κάτι που ήταν απολύτως απαραίτητο..


Corto Maltese έγραψε:...Aν μία ρύθμιση είναι σωστή και σταθμισμένη απορώ βάσει ποιας λογικής θα πρέπει να σας πειράζει ο "τρόπος" εκτός από την πιθανότητα να είστε ντιπ καταντίπ επιφανειακοί άνθρωποι που προτιμάτε να ζείτε χειρότερα αλλά με σωστό "τρόπο" (= κάτι εντελώς απροσδιόριστο)...


τοτε λες ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο το πραγμα...Α συγνωμη, λες επισης και το οτι το να απειλεις με βομβες για να γινει ενας νομος "ειναι εντελως απροσδιοριστο αν ειναι σωστος ή λαθος τροπος"...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#50899 kasey σε αυτό που λες το μείζον πρόβλημα είναι ότι το κράτος για να πάρει μία σωστή και σταθμισμένη ρύθμιση έπρεπε κάποιος να κάνει απεργία πείνας (το ηλίθιο παράδειγμα για ομήρους δε νομίζω πως χρειάζεται να αναλύσω το λόγο για τον οποίο είναι ηλίθιο) και πολύ δευτερεύον ότι υπέκυψε σε κάποιον εκβιασμό. Άλλωστε μονίμως η εξουσία μόνο σε εκβιασμούς υποκύπτει (όπως πολύ ωραία έθεσε ο Γαλρανδ). Κλείσιμο δρόμων, διαδηλώσεις, απεργίες, μπινελίκια και άλλα τέτοια όμορφα. Δεν καταλαβαίνω το λόγο που δεκάδες χιλιάδες κόσμο που ουρλιάζουν "να καεί το μπουρδέλο" ή εκατοντάδες τρακτέρ εκβιάζουν λιγότερο από τον Χ Ρωμανό.