Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By gianik
#71517 Χαζευα λιγο ενα site με τα αξιοθεατα της Πραγας. Ολοι ελεγαν οτι must to see ειναι μια παρασταση μαυρου θεατρου; εχει παρακολουθησει κανεις ποτε μαυρο θεατρο; τι εστι;;
Άβαταρ μέλους
By Chris
#71552 Έλληνες το έλεγαν giannik ή ξένοι? Γιατί το μαύρο θέατρο έρχεται Αθήνα για παραστάσεις 1-2 φορές το χρόνο, τα χριστούγεννα πχ ήταν Πειραιά. Αν ο χρόνος σου εκεί είναι περιορισμένος κάνε κάτι άλλο και πήγαινε δεστους όταν ξανάρθουν εδώ


< using some app
Άβαταρ μέλους
By gianik
#71558 Ελληνες , σε ενα forum ταξιδιων..
Απ οτι καταλαβα παιζονται αρκετες τετοιες παραστασεις στην Πραγα , αλλα 1η φορα ακουσα αυτον τον ορο..
Άβαταρ μέλους
By xeno
#71565 Το μαύρο θέατρο πρωτοεμφανίστηκε ως θεατρική άποψη στις αυτοκρατορικές αυλές της Ασίας. Η πρώτη του δομή αποτελούνταν από το "μαύρο δωμάτιο" ή "μαύρο κουτί" το οποίο εμφάνιζε μία μικρή σκηνή επενδυμένη με μαύρο ύφασμα, η οποία φιλοξενούσε μέσα της, ηθοποιούς - μαριονετίστες, ντυμένους στα μαύρα. Η μαύρη ενδυμασία, τους επέτρεπε να κινούν διάφορα αντικείμενα κάτω από φωτισμό κεριών, δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι αιωρούνται.
Η τεχνική αυτή εξαπλώθηκε στην Ευρώπη και το '61 ο Jiri Srnec τελειόφοιτος της Ακαδημίας Θεάτρου της Πράγας άρχισε να πειραματίζεται με την ιωδίζουσα λάμπα φθορισμού (black light) και τη συμπεριφορά της στη θεατρική σκηνή. Έτσι αναβίωσε η εξέλιξη του μαύρου θεάτρου.
Η ευφυής καινοτομία και θαυματοποιός τεχνική του μαύρου θεάτρου ξεκινώντας από το εγχείρημα του σκηνοθέτη Jiri Srnec βασίζεται στο μαύρο σκηνογραφικό χώρο και στην ενδυματολογική άποψη του μαύρου βελούδου. Οι ηθοποιοί-χορευτές εμφανίζονται επί σκηνής επιμελώς καλυπτόμενοι από αυτό το ύφασμα. Το μαύρο σε συνδυασμό με το βελούδο δίνει ένα αποτέλεσμα πλήρης απορροφητικότητας του φωτός. Αυτήν τη φυσική παρατήρηση "του μαύρου πάνω στο μαύρο" και στο συμπερασματικό αποτέλεσμα του αόρατου έκαναν ο Jiri Srnec και οι συνεργάτες του και προχώρησαν στην τέχνη που λέγεται μαύρο θέατρο.
Η μαγεία έρχεται να συμπληρώσει και να τελειοποιήσει αυτό το επί σκηνής θαύμα, καθώς οι θεατές δεν μπορούν να αντιληφθούν και να εξηγήσουν την κίνηση διαφόρων αντικειμένων που χειρίζονται οι ηθοποιοί - χορευτές.
Στο μάτι του θεατή γίνεται αντιληπτό μόνο ως ένα τυχαίο παιχνίδι εναλλαγής του ορατού με το αόρατο, (μια και βλέπουν ανθρώπους και αντικείμενα να αιωρούνται στις τρεις διαστάσεις, αυτόνομα).
Το μαύρο θέατρο εμπεριέχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός διεθνούς θεάματος και απευθύνεται σε όλους τους πολιτισμούς, μια και παρακάμπτεται ο λόγος και η επικοινωνιακή του γλώσσα βασίζεται στην κίνηση, στην ακουστική και στην παντομίμα.
από το http://www.multitravel.gr/prague-guide/ ... eatre.html
επίσης : http://en.wikipedia.org/wiki/Black_light_theatre
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#72689 Υποθέτω ότι εδώ είναι το κατάλληλο νήμα για το overload ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ που σας ετοιμάζω!

Παίζω live με την μπαντάρα μου, τους Short Fuse, στις 15 Φεβ. στο After Dark και θα έχει ΣΚΛΗΡΟ ΡΟΚ αληθινό. Όσοι πιστοί προσέλθετε! Τιμαί λογικαί διότι διάγουμε λιτό βίο ήδη εμείς.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#72717 +1
Σας ζοριζει ο ΕΝΦΙΑ ;------>cavallino
Σας τρυπαει το στομαχι το αφεντικο;--------> cavallino
Σας αγχωνει αν θα πληρωθειτε τον επομενο μηνα;-------> cavallino.


Βγαλτε απο το παταρι το perfecto, ξεσκονιστε τα καουμπόικα μποτινια, περαστε και απο την σουλα στην γωνια για ενα εξτενσιον χαιτης-λασπωτηρα και πηγαιντε στο live να σπασετε τα αλατα απο το σβερκο (αλατα; ναι, ---->cavallino).

:metalo: :metalo: :metalo:

( Και μην ντρεπεστε, αμα πορωθειτε ζητηστε του να σπασει την κιθαρα. Γουσταρει τρελλα τετοια. )
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#76226 Και μην ξεχνιόμαστε!!! Το κουλτουριάρικο live είναι αυτήν την Κυριακή, μια μέρα μετά του άη βαλεντίνου για να ξεπλυθούν τα μέλια!!!

Εικόνα

Άμα πωρωθείτε ζητήστε μου να σπάσω την κιθάρα στην πλάτη του g8777, γουστάρει τρελά τέτοια! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#76403 1ον Λάθος τοπικό, εδώ μιλάμε για κουλτούρα, για συναυλίες με ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ δίπλα :rtfm:

2ον γιατί δεν οργανώνεται ενα φορουμζ μύτινγκ στο λάιβ? Πού στο διάολο είναι εκείνο το τοπικό που κλαίγονται γιατί δεν σηκώνει ο ΗΦ το τηλέφωνο? :protest:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#76451
rx8_drifter έγραψε:1ον Λάθος τοπικό, εδώ μιλάμε για κουλτούρα, για συναυλίες με ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ δίπλα :rtfm:

2ον γιατί δεν οργανώνεται ενα φορουμζ μύτινγκ στο λάιβ? Πού στο διάολο είναι εκείνο το τοπικό που κλαίγονται γιατί δεν σηκώνει ο ΗΦ το τηλέφωνο? :protest:


1ον Ναρκωτικά; Ποιός; Ο Cavallino; Το παιδι μια σακούλα πακοτινια τρώει και μετα ακούει τρείς μέρες σερί το That Smell γιατι έχει ταυτιστεί. Ασε που η θρησκεία του απαγορεύει καί το αλκοόλ...

2ον Ποιο λαϊβ θα ηταν κοινός τόπος για το petrolheads;Ο ενας θα μας έλεγε Tiesto (fiesta club favorite), ο άλλος να πάμε κάμπινγκ ΚΝΕ Οδηγητή γιατί θα παίξει ο Βασίλης, παραδίπλα θα γκαριζουν "Το πουλί ρε |λογοκρισία|" :shifty: .Και δεν θέλω ΚΑΝ να ασχοληθω με τις Ευτερπες που ακούνε όπερα (at the trains).
Οπότε ΠΑΛΙ εγώ θα συγκερασω ολα τα γούστα.

Fry your head
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#104812 Πήγα χθες στο θέατρο Badminton, είδα το "Ο Βιολιστής στη στέγη". Πέρα από τη ταινία, είχα δει την παράσταση 2 φορές στην Αγγλία, μία στο Λέστερ και μία στο Λονδίνο. Μπορώ να πω πως, για τα δικά μου κριτήρια, δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από ξένες παραγωγές.

Τα συν:
Πολύ ωραία κουστούμια, σκηνικά, περίμενα να με ξενίσει η μετάφραση στα ελληνικά αλλά τελικά το αποτέλεσμα με ενθουσίασε. Δεν κούρασε καθόλου, παρά τις 3 ώρες που διήρκεσε η παράσταση, οι ηθοποιοί άψογοι σε ερμηνεία, τραγούδι και χορό.

Δύσκολα θα μπορούσα να ξεχωρίσω κάποιον για την ερμηνεία του, ο Βαλτινός (που δεν τον είχα σε υπόληψη) κατέθεσε ψυχή, θα τον ήθελα μισό κλικ περισσότερο δυναμικό. Καταπληκτικές Λουιζίδου, Τριανταφυλλίδου και Πολυχρονίδη (οι 2 τελευταίες κουκλάρες και πολύ καλές ερμηνείες), Μπεγνής άψογος, όπως και τρομερή εντύπωση μου έκανε αυτή που έκανε τη νεκρή πεθερά του Τέβιε-Βαλτινού, με την υπέροχη φωνή της. Ο μόνος που υστέρησε για τα δικά μου γούστα, και απ'ότι καταλαβαίνω τρώει σπρώξιμο αρκετό για δειχτεί, είναι ο Ιβάν Σβιταιλο, που ερμηνεύει τον Φυέτκα. Άχαρος αρκετά σαν ηθοποιός αλλά τον σώζει ο χορός (απίστευτος στις κινήσεις του) και το ότι ξεχωρίζει εμφανισιακά.

Στο Badminton πρώτη φορά πήγα, πολύ όμορφο θέατρο, ακουστική, καθίσματα, όλα τέλεια. Τρομερή, άψογη, απίστευτη η ορχήστρα. Κάπου 20 άτομα, βυθισμένοι μπροστά από τη σκηνή, ομοιόμορφα ντυμένοι, έπαιξαν φοβερά.

Τα μείον:

Ο κόσμος απογοητεύει πάλι, έχω παρακολουθήσει πολλές παραστάσεις, δεν αλλάζει ο Έλληνας. Φωνές, φασαρία, κινητά την ώρα της παράστασης, μισό λεπτό πριν ξεκινήσει να ψάχνουν τις θέσεις τους:

- εδώ καθόμαστε εμείς, C λέει το εισιτήριό μας, θέση 23.
- μα και εμείς θέση 23 είμαστε
- δείξε μου το εισιτήριο σου, αλλιώς φωνάζω τις κοπέλες

πετάγομαι εγώ, που εξελίσσεται δίπλα μου το σκηνικό :
- μήπως το C που διαβάζετε είναι διάζωμα και όχι σειρά; Γιατί εδώ είναι σειρά F (A, B, C , D δεν υπήρχαν λόγω ορχήστρας)
- .......... (φεύγει)
- ευχαριστώ νεαρέ μου (η από πίσω μου)

Το πιο εκνευριστικό όμως είναι το συνεχές χειροκρότημα εν μέσω της παράστασης, σε κάθε τραγούδι χειροκροτούσαν (έλεος, μιούζικαλ είναι με θέμα τον διωγμό των Εβραίων, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΕΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ), μια μαλακισμένη γελούσε σαν τη γριά που είχε κάποτε ο Λαζόπουλος. Έλεος....